Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

Re: Problema climatic

17 Noi 2008, 19:59

Cordoba mea este prevazuta cu klimatronic iar de cateva zile am sesizat ca de cate ori bag in marsalier se porneste optiunea de recirculare a aerului din interior, este ca si cum as apasa singur butonul , iar cand scot la liber se opreste.
Acuma am avut ceva drumuri mai lungi infara orasului si am cam fortao un pic sa fie oare asta problema....s-a prea incalzit ??? help :!:
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

Re: Problema climatic

17 Noi 2008, 20:51

am uitat sa mentionez ca saptamana trecuta am schimbat filtru de polen personal si din cate am observat eu, nu intra numai intr-o pozite....se poate sa fi facut eu ceva???desi nu cred!
poate imi spuneti voi ce are inainte sa merg la service?! :(
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Problema climatic

17 Noi 2008, 20:53

Salut.
Este normal sa faca asa, si la mine face la fel, scrie in carte ca porneste recircularea aerului, pentru a evita patrunderea gazelor de esapament in masina.
Filtrul de aer il poti pune in doua pozitii, adica pe fata ori pe spate, daca il montezi cu sageata spre volan este bine, acea sageata aflata pe lateral indica directia aerului.
Imagine
In partea stanga, langa degetul meu este o sageata pe filtru, aceea se orienteaza spre volan.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

Re: Problema climatic

17 Noi 2008, 23:17

Da , filtrul l-am montat invers, acuma am reparat greseala :D
Treaba cu recircularea nu stiu cum de nu am auzit pana acum....
Mersi de ajutor :D
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Problema climatic

17 Noi 2008, 23:26

Nu ai pentru ce. :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
flavius76
Mesaje: 2
Membru din: 26 Noi 2009, 15:49

Re: Problema climatic

28 Noi 2009, 19:34

Am si eu o problema la cordoba unui prieten(2003 SDI), in sensul ca nu mai functioneaza aeroterma pe primele 3 trepte. Am incercat sa dau jos aeroterma, sa ajung la grupul de rezistente, dar nu am reusit. Prostia e ca la cordoba torpedoul e solitar cu bordul si nu se desface decat un capac in spate ce ofera un acces minimal la aeroterma. Daca a reusit cineva sa o desfaca, as avea nevoie de indrumari.
 
flavius76
Mesaje: 2
Membru din: 26 Noi 2009, 15:49

Re: Problema climatic

19 Feb 2010, 21:39

Am reusit sa ajung la rezistenta termica, se desface partea din spate a torpedoului si undeva in stanga aerotermei, daca te uiti cu o lanterna, se observa mufa de la rezistenta. Iti trebuie o mana mica ca sa poti ajunge la ea, norocul a fost ca a mai umlat cineva inainte la ea si nu a mai fixat-o bine la loc, astfel a iesit foarte usor. Aceasta rezistenta(partea care separa turatia ventilatorului) este formata dintr-o parte ceramica( ca un biscuite) peste care se infasoara o sarma(rezistenta ca de resou) care dealungul ei are inseriate contactele corespunzatoare celor 3 trepte (a patra nu trece prin rezistenta) ale aerotermei peste care se toarna o pasta termica. Prima data se arde siguranta termica din capat(arata ca o dioda), in cazul de fata cineva inainte a reparat-o prin inlocuirea ei cu o sarma mai groasa, a functionat asa aproape 1 an, apoi s-a ars rezistenta prin strapungere, eu am inadit-o cu o bucata de sarma de cupru cu sectiune asemanatoare.
La proba, am observat ca in treapta 1, rezistenta se inroseste imediat, iar in 2 si 3 mai putin, asta inseamna ca da si putina caldura in habitaclu, deoarece e pusa in calea aerului.
De fapt problema este la aeroterma, care este gripata si din aceasta cauza creste mult stresul pe rezistenta. Daca inlocuiti rezistenta cu una noua, asigurati-va ca aeroterma e in regula, altfel se va arde curand si rezistenta noua.

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Problema climatic

19 Feb 2010, 22:57

Rezistenta arsa trebuia sa o inlocuiesti cu sarma rezistiva, ori cu sarma de fier, sarma de cupru daca se incalzeste se oxideaza si nu va mai face contact, in plus in cateva luni se va intrerupe sin cauza oxidarii.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori