Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Nautilus
Subiect Autor
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

13 Apr 2008, 21:59

Masina a mai primit unele mici cadouri in prag de Paste :)

- "trompa" noua la admisie (105/110mm)
- short-shifter Forge
- becuri Philips (Vision Plus H1 pe faza lunga si Premium H3 pe proiectoare). Diferenta e vizibila chiar si pe timp de zi :)
- manere de usi cromate (din metal, nu din plastic cum sunt modelele Kamei si Milotec :twisted: )

Urmeaza:

- Dynamat in usi pentru scopuri "insecticide" (adica "moartea greierasilor" :) ) cand gasesc o zi libera
- downpipe (prin mai)
- garnitura termoizolanta Power Gasket (tot atunci)
- intercooler lateral Forge, daca grosimea buzunarului permite

~Nautilus
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod
 
Nautilus
Subiect Autor
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

21 Apr 2008, 12:23

Am aplicat tratamentul cu Dynamat: Dynamat Xtreme pe usile din fata (1 foaie/usa) si Dynamat Original pe usile din spate si podeaua portbagajului (~2/3 dintr-o foaie pe fiecare usa).

Seat Leon 1M are foarte putine suprafete izolate fonic din fabrica, pentru reducerea greutatii si a costurilor.

Usile nu au nici un fel de izolatie. Constructia lor este conceputa sa produca mai putine vibratii decat vehiculele "clasice": accesoriile din usi (incuietori, difuzoare etc) sunt montate pe o placa de aluminiu prinsa de usa printr-o garnitura de cauciuc. Functioneaza, nu clampane nimic, dar se poate si mai bine :) Panoul interior e asamblat din 3 bucati de plastic prinse cu nituri tot din plastic. Difuzoarele bass sunt montate pe un inel de plastic nituit de usa(folosesc drept incinta spatiul dintre panoul exterior de otel si cel interior de aluminiu), tweeterele sunt nituite de panoul interior de plastic (fara incinta). Portbagajul are unele "petice" de material fibros lipite in locuri strategice, dar sunt prea subtiri si rigide

Efecte:

- bass ceva mai clar;
- zgomotul la rulare s-a redus putin;
- scartaitul plasticelor pe drumuri cu gropi a disparut;
- sunetul difuzoarelor este mai putin distorsionat la volum 22 si peste;
- "clampanitul" specific incuietorilor de usi s-a redus;
- suprinzator, urcarea/coborarea geamurilor e mult mai usoara iar motorasele nu mai produc haraitul lor obisnuit ci un fel de bazait :)

Greutatea totala a unui kit cu 2 foi Dynamat Xtreme si 3 foi Dynamat Original: 6,8 kg, cu tot cu cutia de carton :)

Plafonul ar putea fi izolat termic pentru zilele cu 40 de grade la umbra prin folosirea unui material izolant spumos intre capitonajul interior si tabla. Nu as pune Dynamat, e greu si se inmoaie la caldura

~Nautilus
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod
 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

21 Apr 2008, 15:13

Si cat te a costat toata afacerea :P ?
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
Nautilus
Subiect Autor
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

21 Apr 2008, 15:49

220 RON Dynamatul (era de vanzare pe 4tuning, la Augsburg e mult mai scump) si 3 reprize de cate 5-6 ore de munca

~Nautilus
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod
 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

21 Apr 2008, 16:31

E chiar bine la pret . bine la ce pret l ai gasit tu :P !
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
Nautilus
Subiect Autor
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

21 Apr 2008, 20:43

Daca puteam lua 5 foi de Xtreme era si mai bine

Dynamat Original se instaleaza greu fara incalzire cu foehnul (l-am lasat la soare sa se inmoaie :D ) si nu intra in spatiile mici si cu forma complexa oricat ai impinge la el.

~Nautilus
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod
 
Nautilus
Subiect Autor
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

23 Apr 2008, 21:15

Rectific mesajul precedent: bass-ul e ceva mai clar si mult mai puternic. Inainte (cu CD-ul setat pentru Bass +02 si Treble +03) era "lesinat", acum, cu setarile originale, notele joase se aud ca si cum as avea subwoofer "tun" sau as fi inauntrul unui mare difuzor :)

~Nautilus
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod

 
Nautilus
Subiect Autor
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

11 Mai 2008, 01:16

Am facut un test al franelor la viteza mare (apropo de ce spunea BBM): nu par sa dea semne de fading, dupa mai multe franari dintre care una de la >220 km/h la ~140 si alte 2 de la ~200 km/h la 120, si, foarte interesant, discurile nu sunt foarte solicitate de asemenea acrobatii! La prima oprire am atins discul de frana si era cald, dar nu incins, cam la nivelul unei cafele fierbinti. E adevarat, frana nu actioneaza chiar atat de repede ca la o masina de WRC, dar nici unui pasager normal la cap (asa cum eu nu ma consider :twisted: ) nu i-ar place sa fie dat cu nasul de bord la orice franare.

Concluzia: discul stock e foarte potrivit pentru sarcina pe care o are de indeplinit. Daca va fi imbunatatit ceva la sistemul de franare vor fi placutele, inlocuite cu unele de Grupa N, daca setul de placute stock binevoieste sa se consume mai repede (au 3 ani si sunt inca groase)

~Nautilus
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod
 
Nautilus
Subiect Autor
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

07 Iun 2008, 15:57

Masina a fost echipata cu bucse de punte/subcadru fata de Audi TT si cu un intercooler cubic de la Boost Factory :)

~Nautilus
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod
 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

07 Iun 2008, 17:10

Dar nu te joci deloc tu :D !
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
Nautilus
Subiect Autor
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

07 Iun 2008, 19:49

Mersi :)

Cam asa arata un intercooler (aproape) cubic:
Imagine

Imagine

Dimensiuni (core) ~ 200x205x150mm. E cam de 2.5 ori mai gros ca intercoolerul stock si cam de 2 ori fata de modelul Forge cu montare in lateral, umple aproape in intregime spatiul din aripa. A trebuit taiata o buna bucata din jgheabul de plastic care dirijeaza aerul de racire ca sa incapa. Spre lauda mecanicilor au resit sa-l monteze fara a scoate spoilerul fata, doar prin contra-aripa

Sursa: Boost Factory!

Se fabrica la comanda, 2-3 saptamani din momentul efectuarii platii plus 1 saptamana transport. Neregularitatile vizibile in poze se datoresc faptului ca e lucrat manual

Cost: 550 USD + transport cand l-am luat. Vazand ca e cerere, Boost Factory! au majorat pretul la 750 USD :P

Faptul ca raceste mai bine e sesizabil si fara masurarea temperaturii, partea lui superioara si furtunul care duce aerul la galeria de admisie sunt aproape reci chiar si dupa ceva alergatura. (Apropo de ce spuneam pe topicul lui BBM, galeria tot calda e). De asemenea am senzatia ca masina "are mai mult aer in plamani", turbina pare a reactiona cu o fractiune de secunda mai repede si cresterea presiunii (pe ceas si in felul cum reactioneaza la acceleratie) e mai lineara, fara hopuri, desi diferentele sunt mici, daca nu eram atent nu erau sesizabile

~Nautilus
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6709
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

07 Iun 2008, 23:12

ai o masina,pardon un bolid de nota 10+.
iti admir si respect pasiunea pt ea.
km cat mai multi
 
Avatar utilizator
Remus
Membru Fondator
Mesaje: 4027
Membru din: 27 Noi 2007, 17:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

08 Iun 2008, 10:50

Mare rau intercooler-ul asta :D ,dar intra asa fara nici o modificare?
Mercedes Benz A-Class 180 - 2015
Land Rover Freelander 2 /2.2/ 160cp
Ex ; Seat Leon 1.6 102 cp

Despre mine....urasc regulile altora, ador regulile mele...
http://clubseat.hi5.com
http://www.youtube.com/ClubSeatRomania
http://twitter.com/ClubSeatRomania
http://www.facebook.com/pages/Clubseateu-Romania/108874261828
 
a_ionut
Mesaje: 510
Membru din: 09 Mar 2008, 20:38
Localitate: Constanta
Contact:

08 Iun 2008, 11:54

Ai dat jos fetele de usi si ai aplicat pe tabla sau cum?
Seat Leon 1p
 
Nautilus
Subiect Autor
Mesaje: 137
Membru din: 08 Dec 2007, 19:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

08 Iun 2008, 12:24

Da, se dau jos panourile de usi si se lipeste Dynamat pe metal

~Nautilus
1966 VW (Broscuta) 1300 - "steaua" spotului publicitar la Orange
2005 Seat Leon FR 1.8T
Blog incomod

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori