Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
dorulet
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 05 Mar 2011, 20:51

Probleme ;martorul de la lichidul de racire aprins non stop

12 Ian 2012, 20:27

Salut la toti cei de pe forum ,sunt intro dilema si va rog sa ma ajutati daca puteti macar cu un sfat;sunt posesorul unui SEAT ALTEA XL 1 9 TDI ;de o saptamana ledul care indica lichidul de racire sta aprins la o intensitate mai mica si dupa ce scot cheile din contact:cand pun contactul se aprinde la intensitate maxima dupa cateva secunde scade lumina acestue la o intensitate mai mica motorum merge normal, temperatura urca pana la 90 de grade si ramane constanta lichidul din vasul de expansiune este intre limita minim si maxim mam uitat cat am putut vedea nu ecsista nici o scurgere pe langa garnitura de chiuloasa nu scoate fum negru ,totul pare in parametri normali dar cand vad acest led rosu in bord si stiu ca nui normal asa :cry: ma macina , daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat VA MULTUMESC .APROPO nu ma dezamagit niciodata pana acum Numai de bine pana acum MULTUMESC si ma scuz sunt un incepator in a naviga pe net
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme ;martorul de la lichidul de racire aprins non stop

13 Ian 2012, 20:38

senzolul care indica acest lucru este defect, sfat: sa faci o diagnoza cu un Vag-com.
Aproape ca sigur este shortcut to ground.
Faptul ca nu lumineaza mereu la aceasi intensitate arata ca este oxidat.
masoara-l si comparal cu unu bun .

bafta
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
dorulet
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 05 Mar 2011, 20:51

Re: Probleme ;martorul de la lichidul de racire aprins non stop

17 Ian 2012, 21:17

Multumesc de sfat pe éà ianuarie am programare in servis sa vedem ce zice Deagnoza banuesc ca circuland asa nu vor aparea alte probleme inca o data multumesc de sfat si Km multi fara surprize :drive
 
dorulet
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 05 Mar 2011, 20:51

Re: Probleme ;martorul de la lichidul de racire aprins non stop

20 Ian 2012, 17:40

Am facut diagnoza ;cei din servis mi-au spus ca totul este in regula si nici ei nu stiu de ce acel led sta aprins si dupa scoaterea cheii din contact ;undeva ceva face o masa dar lor nu le da nimic in diagnoza ,banesc ca nu stiu sa umble cu aparatele care le au poate cineva care a trecut prin asa ceva ar putea sa ma ajte cu ceva sfaturi ; am scos toate mufele ce le-am gasit in compartimentum motor lè-am dat cu sprey de contact dar fara rezultat becul sta aprins non stop la intensitate mica si fara chei in contact :cry:
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme ;martorul de la lichidul de racire aprins non stop

24 Ian 2012, 05:29

Fa rost de alt vas second hand si conecteaza-l putin !!
Bineinteles trebuie sa aibe sensorul ok !
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
timberland0910
Mesaje: 59
Membru din: 28 Sep 2011, 16:07

Re: Probleme ;martorul de la lichidul de racire aprins non stop

24 Ian 2012, 09:22

daca te deranjeaza becul din bord poti face ceea ce am facut si eu pana il schimbi : am legat in scurt cu un fir in vas si gata s-a stins becul ....de schimbat nu am ami ajuns sa il schimb , caci chiar nu am nevoie ...eu verific saptamanal tot ce inseamna lichide ,so ....l-am lasat asa
 
dorulet
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 05 Mar 2011, 20:51

becul ce indica temperatura sau lichidul de racire

24 Ian 2012, 21:09

am legat in scut firele de la senzorul de la vasul de expansiune si tot degeaba ; cred ca problema vine din alta parte: becul tot aprins este la intensitate mica si cel mai bine se vede seara ;ma mir cum de nu le-a dat nimic la tester ;; oricum va multumesc de raspun si poate o mai fi cineva cu o patanie la fel ca a mea oricum pentru un bec nu renunt la marca SA TRAEASCA TOTI CEI CU SEAT binenteles si restu :yah

 
dorulet
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 05 Mar 2011, 20:51

Re: Probleme ;martorul de la lichidul de racire aprins non stop

24 Ian 2012, 21:17

am legat in scurt firele de la senzor si nici o schimbare tot aprins e ; cred ca din alta parte vina problema poate a mai trecut cine prin faze asemanatoare; Nustiu ce sa mai controlez co serviciile servisului m-am lamurit vio sunteti ultima speranta Oricum pentru un beculet in bord nu renunt la marca asa ca sa TRAEASCA TOTI CEI CU SEAT binenteles si ceilalti :yah :cry:
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Probleme ;martorul de la lichidul de racire aprins non stop

24 Ian 2012, 22:29

Trece te rog locatia la profil.
Ai incercat sa scoti mufa din vasul de expansiune? ce se intampla?
Ai verificat sa nu fie roase cablurile ce trec din compartimentul motor in interior?
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

Re: Probleme ;martorul de la lichidul de racire aprins non stop

25 Ian 2012, 09:04

Cu VCDS, vezi in MB temperatura lichidului de racire. Daca totul e ok, senzorul din vasul cu lichid e ok, atunci banuiesc ca e o problema cu ceasurile sau cum ziceau si colegii mei, cu instalatia electrica.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
dorulet
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 05 Mar 2011, 20:51

Re: Probleme ;martorul de la lichidul de racire aprins non stop

02 Feb 2012, 21:11

revin cu informatii; nu am mai circulat timp de o saptamana .ma uitam seara si dimineata doar sa vad daca e tot aprins . si tot aprins binenteles .la intensitate mica dar lumina pana astazi surpriza ;era stins complet fara sa mai stau pe ganduri am facut o plimbare de vreo 50 km dus intors sa vad daca nu se aprinde iar. pana acasa nimic ;totul pare normal motorul se incalzeste normal pana la 90 de grade si ramane stabil motorul ruleaza normal iar beul cu problema se aprinde normal doar in momentul cand pun contactul si se stinge dupa cateva secunde; sper sa nu mai apara surprize dar vom vedea oricu daca mai apar surprize va annt Va multumesc pentru sprijin siva urez la toti KM MULTI FARA SURPRIZE neplacute :hi :drive

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator