Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

Rares3777
Subiect Autor

Seatul meu...

03 Ian 2012, 00:17

Salut,
Ma numesc Rares, sunt membru de putin timp, cca, 2 luni.
Seat Leon an fabr.2004 1.6 16v 105 CP , Euro 4, l-am cumparat in 2011 noiembrie 140000 km, din germania , dotari avand ABS, EPC,4 geamuri electrice, 4 airbaguri, oglinzi incalzite si rabatabile electric, servo-directie, climatronic, computer bord, inchidere centralizata, volan reglabil, scaune reglabile, alarma, CD-MP3, proiectoare ceata, jante aliaj 15 ,scaune sport, volan si schimbator din piele, vopsea metalizata.
Am la el si un set de jante tabla plus cauciucuri pirelli 100% iarna. Masina merge impecabil, fara nici o problema estetica sau la motor. Singura mea problema este ca sunt pieton de cateva luni si nu ma pot bucura de el.
Sunt un amator automobilist, iubesc motoarele, viteza, in special tot ce are peste 200 cp imi creste nivelul adrenalinei. EU am dobandit aceasta masina cu putina mila din partea alor mei deoarece am avut un acident iar din masina lovita nu am mai salvat decat cca. vreo 2000E plus niste economii din partea mea. As aprecia orice sugesti, opinii, propuneri in legatura cu tuning, probleme care le-ati intampinat cu acest model.
Scuzati neclaritatea pozelor dar masina cum v-am spus este in curte pentru ca nu are cine sa o conduca. Multumesc.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Nicola Cristian

Re: Seatul meu...

03 Ian 2012, 00:39

Bine ai venit in Clubseat Rares.
Felicitari pentru alegerea facuta, este o alegere buna, dupa cum se vede masina arata tzipla.
Succes - URI :drive
SEAT LEON / TOLEDO 1M CONSTANTA
1,9 TDI ARL, 1,9 TDI ASV, AGR, AHF, 1,8t APP, 1,8 AGN, 1,6 16v AZD 1,6 AKL, 2,3 v5 AQN, AGZ.
nicola_marius@yahoo.com
0724635870

Roger
Moderator

03 Ian 2012, 00:54

Bun venit in Club SEAT :cheers

Motorul este fiabil, dar nu se preteaza la foarte multi cai in plus printr-un eventual chip.