Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

04 Ian 2012, 14:59

Inca un hint: cand masori pe firul 21 (blue/black), scoate si mufa de la ABS, ca duce si acolo si te poate pacali la masuratoare. E firul de la frana de mana. Pe 22 (brown/black) e firul de senzorul de nivel. Amandoua switch-urile sunt cu celalalt capat la masa, deci se masoara fata de masa.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

06 Ian 2012, 21:59

pe de alta parte Dany : 13 - Warnleuchte für Störung in der Bremsanlage = Martor pentru defectiune in sistemul de franare - indica ce anume?

care sunt firele care duc acolo? si care sunt legaturile comune?
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

07 Ian 2012, 09:24

Din schema nu vad sa fie cuplat acel pin totusi. Daca ai vreo alta schema cu el cuplat...da-mi sa vad, te rog. Totusi nu cred ca nu iese nimic la diagnoza. Schimbi placutele (fara senzor) si se aprinde becul in bord ?! Poate i-au activat aia senzorul de placute si habar n-au ce-au facut...daca alta cauza nu gasesc.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

07 Ian 2012, 09:30

Ori au pus din greseala la masa firul uneia din placute si atunci este normal sa se aprinda.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

07 Ian 2012, 12:20

Omul a zis ca nu are placute cu avertizor de uzura, de aia am zis ca poate i-au activat functia. Banuiesc ca stie macar asta :lol:
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

07 Ian 2012, 14:30

sincer sa fiu, intodeauna cea mai simpla varianta este si cea mai aproape de adevar. In cazul asta au activat senzori uzura placute frane !?!

Daca este undeva o masa in scurt, aceeasta iese mereu la diagnoza.

Dar subiectul este pe atat de "incredibil" - gen in service poti avea adevarate aventuri cu final S.F. , ramane totusi interesant sa aflam cauza. Asta daca nu cumva "gasesc" bordul de vina !!

La final ce sa mai zic? ramane sa sune firele , unul cate unul, poate ajuta la ceva.
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
grig.dc
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 02 Ian 2012, 14:41
Localitate: Bucuresti

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

07 Ian 2012, 14:55

....stati asa, sa va povestesc....:
am vrut zilele astea sa plec cu masina... asta dupa ce nu am mai miscat-o de cand am venit cu ea din service...
si... cum am facut: am pus contactul, fara frana de mana trasa.... au inceput sa se stinga martorii pe rand, printre care si cel de frana de mana.... dar dupa 2 sec s-a aprins din nou....
am luat contactul, l-am pus din nou... iar' s-a stins si am pornit repede motorul.... si stins a ramas....
acum dau sa plec cu masina... surprizaaa nu puteam pleca cu ea de pe loc..... tamburii pe spate blocati.... si am cam fortat-o putin sa pot pleca.... in fine, am plecat, cica fericit cu martorul stins....vreo 300-400 de metri, pana cand se mai aprindea... apoi se stingea... si tot asa pana s-a aprins la loc :(
deci.... care este cauza oare? .....eu cred ca acest marotr mai are o legatura cu ceva... tind sa cred ca ceva e in neregula cu franele.... poate presiunea din onstalatia de franare.... nu stiu... si am observat ca frana de mana tine mai jos.... mi se pare ca in service au reglat-o si pe asta... chiar nu mai stiu ce sa cred....
oare nu o fi vreo sonda care masoara presiunea din instalatie si daca ceva e in neregula aprinde acest martor? :(
P.S.: nu am placute cu senzori

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

07 Ian 2012, 15:15

Este posibil sa ai franele pe spate blocate si atunci se aprinde acel bec, se verifica simplu jocul daca ai tamburi, cu rotile demontate si masina pe rampa, exista cate un orificiu de reglaj al distantei. oricum trebuie sa poti roti tamburul usor cu mana dupa ce eliberezi frana.
Din cate tin minte becul este aprins de senzorul de abs de pe spate.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

07 Ian 2012, 15:21

Asa este , regleaza distanta tamburilor pe spate prin acel orificiu - cu toate ca cei din service au raspunderea- si senzorul abs nu o sa-ti mai dea eroarea prin martorul de frana.

Bafta
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
grig.dc
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 02 Ian 2012, 14:41
Localitate: Bucuresti

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

07 Ian 2012, 15:26

Va multumesc... voi reveni la Alto Syncro Seat sa le povestesc cateceva din ce am vb cu voi ....si am zis sa specific numele service-ului ca sa vada si alta lume ce servicii "de calitate" au... sa le fac putina publicitate... credeti-ma, ca am ramas socat de "profesionalismul" lor.... sincer .... o comoditate si o indolenţă de nedescris... 100% stil romanesc cu motto-ul specific "merge si asa"
.... si nu este prima data cand ma lovesc de probleme cand merg la ei ...am avut si altele... pe alte teme, dar nu mai conteaza....
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6741
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

07 Ian 2012, 17:48

Normal ca frana de mana tine mai jos cu placute noi! Asteptam feed-back de la tine daca mai mergi la service.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
grig.dc
Subiect Autor
Mesaje: 10
Membru din: 02 Ian 2012, 14:41
Localitate: Bucuresti

Re: ramane martorul de frana de mana aprins

14 Ian 2012, 18:38

uite ca am revenit... cu rezolvarea acestei probleme, si ce credeti, nu a fost din vina lor... pur si simplu acele doua fire care duc de la frana de mana la bord erau prinse intre talpa franei de mana si podea (aceasta fiind prinsa in 2 suruburi de podea...deci acele fire erau prinse ca intr-o menghina)... si uite asa cu timpul s-au dezizolat si au facut contact, si de aici martorul meu aprins...., deci... problema nasoala si rezolvare simpla, dar tin sa spun ca nu era acelasi electrician (tot la Alto Syncro am fost)
...trag concluzia ca atunci cand omul a bagat masina pe stand dupa schimbarea placutelor ca s-o verifice, a tras probabil mai tare de frana de mana si uite asa i s-a aprins martorul.... si cam asta e povestea... :D .....oricum, ciudat ca a venit masina asa din fabrica, pt ca eu am luat-o de noua, si mereu cand s-a umblat la ea, am fost prezent, si nu-mi aduc aminte sa-mi fi demontat cineva consola dintre scaune ca sa umble la frana de mana, de aia am zis ca nu a fost vina lor....
Va multumesc oricum pt sfaturi!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator