Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
AlinCulea
Subiect Autor
Mesaje: 80
Membru din: 01 Oct 2011, 08:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

HEEELLLLP

28 Dec 2011, 19:04

as dori sa vad si eu niste poze cu motorul de AROSA cu codul AUC 1.0 deoarece am niste dubii privinta unor furtune pe care cred ca le-am pus gresit. daca ma poate ajuta cineva cu ele ar fi perfect. ideal ar fi sa fie dat capacu jos si in general ma intereseaza in zona clapetei de acceleratie. Va multumesc foarte foarte mult.
Do you want to feel the passion for driving ???

HAVE a SEAT !
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6745
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: HEEELLLLP

28 Dec 2011, 19:18

Pai nu ziceai in celalalt topic ca masina merge bine acum? Ce te face sa crezi c-ai incurcat ceva furtune?
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
AlinCulea
Subiect Autor
Mesaje: 80
Membru din: 01 Oct 2011, 08:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HEEELLLLP

28 Dec 2011, 19:20

pai am eu o presimtire ca ar fi inversate furtunu de la care duce in senzoru de presiune cu cel care portocaliu pe care l-ai vazut in pozele postate cu furtunul respectiv care se strangula. astazi am dat jos clapeta de acceleratie si am curatat-o, am curatat si decantorul respectiv, dar furtunul tot se stranguleaza.
Do you want to feel the passion for driving ???

HAVE a SEAT !
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6745
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: HEEELLLLP

28 Dec 2011, 19:24

Am citit ce-ai facut. Daca furtunul de sub filtrul de aer duce la acel decantor, e bine.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
AlinCulea
Subiect Autor
Mesaje: 80
Membru din: 01 Oct 2011, 08:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HEEELLLLP

28 Dec 2011, 19:30

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

daca vei vedea la clapeta de acceleratie sunt doua stuturi la alea sper sa nu fi gresit sa le fi pus invers. pana mea o sa fac maine niste poze la motor fara capac si vezi acolo cum sunt puse. nestiind termenii tehnici ai mecanicilor vb si eu cu cat cunosc. scuze daca nu sunt foarte explicit.
Do you want to feel the passion for driving ???

HAVE a SEAT !
 
AlinCulea
Subiect Autor
Mesaje: 80
Membru din: 01 Oct 2011, 08:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HEEELLLLP

28 Dec 2011, 19:34

in shtutul curbat am infipt furtunul portocaliu iar in celalalt dupa se vede in prima poza postata este un furtun care era in aer momentan si l-am introdus in shtutul necurbat. acuma sper sa nu le fi pus invers. repet in continuare se stranguleaza acel furtun de care ziceam dar nu se mai stranguleaza in halul in care era inainte de operatiunea de curatire.
Do you want to feel the passion for driving ???

HAVE a SEAT !
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6745
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: HEEELLLLP

29 Dec 2011, 09:58

Nu stiu de ce furtune vorbesti tu, dar furtunul care care vine de la acel decantor care l-ai spalat vine in carcasa filtrului de aer. Daca l-ai pus la clapeta de acceleratie e normal sa se stranguleze in functionare, ca sub clapeta e vacuum. Am cautat documentatie de AUC si n-am gasit pe unde cautam eu de obicei. Am de AUB si AUA, dar astea sunt cu 2 axe cu came. Poate te ajuta careva din membrii forumului.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
AlinCulea
Subiect Autor
Mesaje: 80
Membru din: 01 Oct 2011, 08:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HEEELLLLP

29 Dec 2011, 11:31

ok am inteles. multumesc foarte foarte mult pentru sfaturi si pareri.
Do you want to feel the passion for driving ???

HAVE a SEAT !
 
AlinCulea
Subiect Autor
Mesaje: 80
Membru din: 01 Oct 2011, 08:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HEEELLLLP

29 Dec 2011, 19:00

s-a aprins becu de la check engine astazi in timp ce eram in trafic. vreau sa stiu daca dupa ce am facut toate operatiunile de curatare si respectiv schimbare EGR cu unul nou trebuie sa ma duc la tester si sa recalibrez tot. adica logic asa ar trebui. probabil ca resetarea de calculator nu se face prin practica scoti borna si o lasi in jur de 10 minute si se sterge tot * gen reset bios to defaults cu bateria sau pinii in scurt de PC *.
Do you want to feel the passion for driving ???

HAVE a SEAT !
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6745
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: HEEELLLLP

29 Dec 2011, 20:56

Nu se face resetare, se face calibrare. Adica ECU-ul masinii invata ce valori au potentiometrele ce sunt in paralel pe clapeta de acceleratie si pe EGR , adica ce valori au la pozitia "INCHIS" si "DESCHIS", ca sa stie cat sa le plimbe in functie de programul pe care-l are in cap. Deci scoaterea bornei la baterie e cam degeaba. Fiecare masina are conditiile ei cerute pentru a face calibrarea. La Toledo-ul meu, de exemplu, pot face calibrarile cam oricand. La Arosa nu le pot face decat cu motorul rece, altfel balbaie de toata frumusetea.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
AlinCulea
Subiect Autor
Mesaje: 80
Membru din: 01 Oct 2011, 08:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HEEELLLLP

29 Dec 2011, 22:33

deci pana la urma trebuie ajuns la un service sa faca acea calibrare. ma gandeam eu ca nu prea are cum sa stea ala aprins degeaba. totusi piesa este noua. mereu cand am fost la service-uri mi-a dat eroare pe EGR in rest toate bune. acuma fiind curatate si celelalte piese si EGR-ul nou nu vad ce ar mai merge prost dupa aceasta calibrare. MS pentru tot dany si cand o mai fi ceva iti pot cere cate un sfat ? numai cu acordul tau sa nu deranjez. :bigsmurf:


si dupa cum ziceam ca voi reveni cu niste cu motorul meu fara capac pus poate mai are cineva nevoie de vreo idee in caz ca s-a apucat de desfacut la fel cum am facut si eu.



Imagine

Imagine

Imagine
Do you want to feel the passion for driving ???

HAVE a SEAT !
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6745
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: HEEELLLLP

30 Dec 2011, 06:47

Ce furtun portocaliu ai !!! Sper ca nu esti in politica :lol: Ala cred ca-i pus de cineva in locul originalului, ca pana acum n-am mai vazut pe original asa culoare!
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
AlinCulea
Subiect Autor
Mesaje: 80
Membru din: 01 Oct 2011, 08:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: HEEELLLLP

30 Dec 2011, 09:31

da este pus de cineva in locul celui original care era ca si guma de mestecat ( foarte moale ) asta este foarte rezistent la temperaturi inalte si de asta il si tin. nu sunt din politica :P :)). Aseara mi-am dat jos de pe net programele de diagnoza si cred ca dupa sarbatori ma duc sa imi cumpar si un cablu de comunicare cu masina. si ma voi apuca de invatat programele ca sa numai scot bani din buzunar pe la tot felu de service-uri. Incep sa mi le fac singur cu tutorialele de pe net.
Do you want to feel the passion for driving ???

HAVE a SEAT !
 
Avatar utilizator
minibogdan
Mesaje: 229
Membru din: 26 Iul 2010, 06:38
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: HEEELLLLP

30 Dec 2011, 10:29

salutare , uite am facut niste poze cu clapeta de acceleratie si furtunele aferente


Imagine



Imagine



Imagine



Imagine
SEAT AROSA ,50 HP ,999 cmc, AUC, Sport Exhaust
http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=60&t=7579&st=0&sk=t&sd=a
 
Avatar utilizator
minibogdan
Mesaje: 229
Membru din: 26 Iul 2010, 06:38
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: HEEELLLLP

30 Dec 2011, 10:31

Din ce vad eu ai pus bine furtunele, ala portocaliu e infipt in stutul de jos si se duce in furtunul ala mai gros care intra in capacul de la motor.

daca te uiti in pozele puse de mine asa trebuie sa fie.
SEAT AROSA ,50 HP ,999 cmc, AUC, Sport Exhaust
http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=60&t=7579&st=0&sk=t&sd=a

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori