Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 61
 
Avatar utilizator
bobby_iacob2005
Subiect Autor
Mesaje: 774
Membru din: 13 Aug 2009, 10:59
Localitate: Brasov
Contact:

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 17:48

am achizitionat o antena shark fin.o sa si o montez in curand.nu stiu exact cum desfac partea interioara de plafon.

Imagine;Imagine;Imagine

montata deja arata cam asa

Imagine;Imagine;Imagine
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 18:36

Si eu m-am tot uitat pe net dupa tutoriale pentru schimbat antena de 1M si nu am gasit nimic concret, asa ca daca faci tu unul, e mai mult decat binevenit :hi
 
Avatar utilizator
bobby_iacob2005
Subiect Autor
Mesaje: 774
Membru din: 13 Aug 2009, 10:59
Localitate: Brasov
Contact:

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 19:40

e pe youtube la un mk4 dar nu se vede mare lucru
o sa-mi prind urechile si poate rup vreo clema.o sa revin cu poze oricum:-)
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 19:47

deci ti-ai luat pana la urma,nu te-ai lasat :tongue
bafta la montat si sa o vedem functionala :cheers
 
Avatar utilizator
bobby_iacob2005
Subiect Autor
Mesaje: 774
Membru din: 13 Aug 2009, 10:59
Localitate: Brasov
Contact:

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 19:56

da.imi tb si una de TV:p.aia o s-o pun in interior mascata pe undeva.ca sa prind si "bulgarii":))
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 20:01

si un reciver de digi,deasupra la butelia de gpl,ca dvd ai,si ai sa vezi rezultatele referendumului de la antena 3 in masina.....stand comod pe scaunele sport cu alcantara :yh
uite ca iti mai vin idei de upgrade-uri,ca acu ceva vreme erai in pana.
apropo,pe masinile cu instalatii gpl,RBN nu face upgrade-uri.deci,pana la urma,ramane doar kitul K&N.
 
Avatar utilizator
bobby_iacob2005
Subiect Autor
Mesaje: 774
Membru din: 13 Aug 2009, 10:59
Localitate: Brasov
Contact:

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 20:07

funny commentu tau.imi imaginam cu antena aia de digi cum sunt vanator de tornade in state:))))))
luam doua typhoon de pe SUA.ne fac reducere:))
asa s-o fi auzind si pe gaz:)) ?!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bv7vOtjiddA&feature=related[/youtube]

 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 20:19

americanii la cat sunt de zgarciti nu ne-ar face reducere....dar am gasi pe China mai ieftine :yh :yh
eu zic ca asa s-ar auzi si pe gaz....mai ales daca ar fi de la OMV din BV.apropo,mie mi s-a parut ca merge mai bine cu gaz de la OMV.cel putin asa am simtit masina,parca putin mai fiabila.
clar,de acum,numai de acolo o sa bag,cand vin la BV.
 
Avatar utilizator
bobby_iacob2005
Subiect Autor
Mesaje: 774
Membru din: 13 Aug 2009, 10:59
Localitate: Brasov
Contact:

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 20:29

da.merge bn.si eu sunt multumit.e ascuns acolo.la discretie rezervoru OMV
la Mall inspre carrefour la 20l gaz iti dau o cana cadou...asa ceva:))).pai faci un set de 12 persoane in juma de an:))))

PS:deci trebuia sa mergi la RBN intai..uff, te-ai grabit cu gazu repede :bounce:
sau poate apoi intrebau la Buzau.aveti cip pe masina?!..ne pare rau si puternica si cu 3 lei litru.nu se poate:))
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 20:36

Am si eu o intrebare, ai un motor foarte cuminte care nu furnizeaza extraordinar de multa putere, ai pus si gaz (probabil raspunsul e putin mai slab decat pe benzina) de ce ti-ai dori ca motorul sa fie alimentat cu aer fierbinte din compartimentul motor (mai cald decat cel din atmosfera care si asa are o temperatura destul de ridicata)?
Singura conjunctura pozitiva pentru ceea ce se vede in filmulet ar fi iarna cand e foarte frig si aerul e mai rece decat ar trebui pentru o functionare optima(efect similar cu caldura excesiva) si atunci aerul putin mai cald din compartimentul motor ajuta.
Ar mai fi de mentionat:
- sistem de captare a aerului proaspat si izolare termica mai destept decat cel de fabrica e greu sa manufacturezi pentru acel filtru conic
- aportul de putere prin instalarea unui astfel de filtru in cazul specific al acestui motor este fix si egal cu zero singura diferenta fiind ca in conditii de temperatura a mediului ok motorul se va tura ceva mai vioi
- daca e vorba doar de acel fass fass de suctie ei bine il poti obtine cu succes si printr-un filtru panel sport ce intra in cutia de fabrica a filtrului
Multa bafta!
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 20:37

raman la OMV,si imi iau canile direct din carrefour,dar macar bag gaz bun.
si cred ca mai bine ne gandim la 1.8 T,cu GPL :yh :yh ......si avem tot ce ne trebuie :drive
 
Avatar utilizator
bobby_iacob2005
Subiect Autor
Mesaje: 774
Membru din: 13 Aug 2009, 10:59
Localitate: Brasov
Contact:

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 21:14

am cutie originala filtru aer de la un motor 1.8T si aer rece intra printr-o fanta a spoilerului fr fata pozitionat in partea de jos ce ajunge la filtru conic.exact cum e gandit la original
nu ar fi o problema asta cu aerul cald.mai e un 57i la kn ce au un furtun direct din fata pana la filtru conic ce e pozitionat direct deasupra clapetei de acceleratie.am studiat problema:-)
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Mesaje: 5775
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 21:24

daca Bogdan nu a mai studiat problema,cand a venit vb de modificat ceva,nu a mai studiat-o nimeni......si clar,le studiaza foarte bine,din ce am vazut eu. :yh
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 22:53

1.La 1,8T traseul de admisie catre filtru pleaca de la grila stanga de langa far trece prin spatele farului printre baterie si aripa direct in airbox si tot traseul este perfect izolat de compartimentul motor.....
2.Furtunul gofrat din kitul K&N e o......,cred ca e destul de evident ca aerul care intre prin el se amesteca cu ce mai e sub capota basca filtrul conic nu absoarbe unidirectional aerul ci pe intreaga suprafata a lui deci trage atat ce vine prin furtun cat si ce e imprejur pe sub capota
3.Spre deosebire de masinile turbo (benzina si diesel) unde intercoolerul raceste aerul ce intra in motor deci optimizeaza pe cat posibil situatia, in cazul motorului aspirat ce absoarbe filtrul aia intra in motor
4. Volens nolens m-am izbit de problema asta destul de des prin prisma jobului si a proiectului personal avut cu masina anterioara Seat-ului
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 8345
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bxl/B

Re: seat leon BBi

23 Iul 2012, 23:06

De acord cu vw_g60 :hi
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 61

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori