Da, asa am scris, pentru ca sunt chiar niste prelungiri care fac legatura intre bara si oala de plastic/aparatoarea de noroi de pe interiorul contraaripii. Ce rost avea sa mai scriu despre ele in topicul respectiv daca nu ar fi fost legate de bara de FR?!!!!!
Ciprian,din cate am auzit eu,pt masinile cu GPL sunt niste bujii speciale....diferite putin de cele normale,adica mai reci. inca nu am dat importanta aspectului,pt ca porneste fara probleme cu astea normale,dar cand va fi sa le schimb,o sa ma interesez sa iau unele potrivite.
Nu-i nimic,e bine de retinut....deci,buji normale ca merge mai bine, sunt mai rezistente . Alea speciale de gaz nu sunt asa durabile in timp si cei de acolo de la service nu recomanda deloc.
Audi A4 B7 2008. 1,9TDI Ex-seat toledo 1,6 16V 2004
ma gandeam la un moment dat,sa le schimb si eu.ce stii de cand or fi pe masina,si ce neam de bujii or fi,insa mecanicul mi-a spus sa le las in pace daca merg.adevarul e ca nu au facut figuri pana acum.le mai las,pana dau semne de batranete si cand o fi sa le schimb,pun unele NGK,desigur.
Asa e cel mai bine. Si eu le-am schimbat de 2 ori de cand am masina si tot NGK am pus mi se par cele mai bune. La mine cand au inceput sa dea semne de oboseala,aveam porniri din ce in ce mai greoaie si oscilatii la motor foarte mari.
Audi A4 B7 2008. 1,9TDI Ex-seat toledo 1,6 16V 2004