Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Aragorn
Subiect Autor
Mesaje: 12
Membru din: 03 Sep 2008, 17:59
Localitate: Bucuresti
Contact:

Ajutor pls

03 Sep 2008, 20:09

salutare.

sunt nou pe forumul vostru si oarecum aproape de a intra in clubul vostru, clubul acelor oameni care conduc un SEAT.
am posibilitatea sa achizitionez un Seat Leon II din ianuarie 2006 in varianta Stylance cu ceva imbunatatiri ( senzori de parcare, de ploaie, pt luminile de drum, climatronic,etc ). Masina are un motor de 1,9 TDI cu 105 CP si un numar de 90.000 Km. Pretul masinii este de 12.500 euro ( cu taote taxele incluse ) si este adusa din Franta de o cunostinta care o luase initial pt ea.
am fost la unul dintre dealarii Seat sa pun cateva intrebari despre masina si un reprezentant tehnic de acolo mi-a spus ca este foarte riscant sa achizitionez aceasta masina ,deoarece la aprox. 100.000 Km le pica turbina ( care costa aproximativ 2.000 euro cu tot cu manopera).
acest reprezentant m-a indrumat catre un Seat Leon nou in varianta de echipare Reference cu un motor de 1,6 l cu 102 CP - benzina,ce ajunge la un pret de aprox. 14.600 euro + taxa de prima inmatriculare.
Eu am rugamintea, daca puteti , sa-mi raspundeti si mie la cateva intrebari :
1. ati avut careva probleme cu turbina ( si cand) asa cum spun cei de la seat ?
2. cei care aveti un Seat Leon II cu motorul de 1.6 l / 102 CP, ce consum real aveti in traficul din Bucuresti si care este consumul pt extraurban( in ce conditii de sofat) ?
3. daca ati fi pusi in situatia mea, ce ati alege, masina sh care are un motor diesel si dotari net superioare sau autoturismul nou pt ca dispune de garantie 2 ani ? ( daca puteti aduce si argumente mi-ar fi de un real folos )

in speranta unor raspunsuri promte si utile , va multumesc anticipat pt sprijinul acordat si sper sa devin si eu un membru al clubului vostru cat ma curand.
cu deosebit respect,
aragorn
 
Avatar utilizator
andrei.toledo
Mesaje: 1229
Membru din: 27 Apr 2008, 16:31
Localitate: Galati
Contact:

03 Sep 2008, 22:03

Salut!
Cel mai probabil acel angajat vroia sa faca vanzare si de aceea a spus acel lucru legat de turbina.Eu cel putin nu am auzit sa cada turbina la 100.000 la Vag-urile 1.9 - 105.
Referitor la motorul de 1.6 - 102 cai nu stiu ce sa zic , tine mai mult si de preferinta.Eu cel putin sunt adeptul benzinei , asta insa in Galati unde traficul este mai lejer decat in Bucuresti si masina consuma destul de bine.In conditiile traficului bucurestean consumul la motorul de 1.6 ar fi destul de mare probabil peste 10 , pe cand cel diesel ar avea un consum mai scazut.
Ar mai fi de adaugat si faptul ca la o eventuala revanzare ai pierde foarte mult la masina noua , pe cand la cea SH ai putea chiar castiga la pret peste un anume timp.
Spor la gandit si sa ne tii la curent cu decizia finala. :)
2008 Seat Leon Cupra 2.0 TFSI BWJ
ex 2001 Seat Leon Sport 1.8 20vT AUQ Alor Blue Metallic
ex 1993 Volkswagen Corrado 53i ex 2.0 16v 9A / 1.8 20vT AEB
ex Seat Toledo 1.6 16v 2002 AZD
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

04 Sep 2008, 08:49

chiar nici eu nu am auzit de faza cu turbina...pura inventie. Poate n`o fi avut vanzari destule, si de`aia incerca sa`ti bage 1.6 le pe gat.
Intr`adevar chestiunile pro diesel ar fi consumul si cuplul net superior benzinarului, si sa nu mai zic de dotarile in plus care ni le`ai prezentat, pretul favorabil, si 90.000 km chiar nu e mult, mai ales ca sunt parcursi in Franta. Eu as merge pe diesel. Bafta in alegere ;)
 
Avatar utilizator
Attractive
Marius
Mesaje: 438
Membru din: 19 Mar 2008, 10:07
Localitate: Bucuresti

04 Sep 2008, 10:38

Seatul meu l`am luat din germania, cu 89.000 KM la bord. Acum am 123.000 si turbina e foarte sprintena si n`am avut niciodata probleme cu ea. Pe langa asta ... probabil 2.000 e una noua... e vreo 400E maxim de reconditionat una bulita ;) Eu unul sunt super multumit de ea... 89.000 km in germania cred k inseamna 20.000 in romania sau kiar mai putin la ce strazi avem :lol:
Seat Leon 1.9 TDI 1M <- VÂND -> http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?f=95&t=13822
POWERED BY ASPAD - 140 CP, 300NM
Imagine
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6434
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

04 Sep 2008, 10:41

sincer eu as alege una noua, dar avand ca ceea ce ti s-a oferit costa nou 20000 euro, si tu ai da pe masina 12500, totusi mi se pare mult prea putin....poate mai are ceva masina aia...si cu turbinele.....ce s-a spus si mai sus(si eu vand seat-uri noi) depinde de noroc....dar nu am auzit ca la x km sa pice turbina, dpinde de foarte multi factori aceasta picare a turbinei....condus subturat, sau tot timpul la rosu.....
este riscant sa iei o masina sh, dar la banii aia eu zic ca merita.....sincer.....sau poti sa iti iei una noua cu 14.500 motor de 1.6 :D

te rog sa imi dai seria de caroserie a masinii, si iti zic daca a avut vreo problema si sa te uiti sa aibe toate reviziile la zi.si schibat distributie...costa vreo 15 mil daca nu e deja schimbata.

mai ai intrebari pune.
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Florin&David
JAF
Mesaje: 2436
Membru din: 26 Mai 2008, 07:03
Localitate: Constanta
Contact:

04 Sep 2008, 10:54

Salut, bine ai venit, si sper ca oricare ar fi raspunsuriile noastre sa nu te superi si sa nu te faca sa iti schimbi optiunea pentru LEON-ul pe care il vei alege fie el noi sa SH.

1. Sunt un benzinar convins de aceea voi lasa pe cei cu diesel sa se pronunte in acesta problema.

2. Vezi aici: http://www.clubseat.eu/viewtopic.php?t=14. Citeste si iti vei face singur o parere. Conteaza foarte mult stilul de condus. Daca-ti place sa pleci primul de la semafor si sa il smucesti cum fac unii "apucati" nu lua in seama ce au scris ceilati. Mai adauga tu vre-o 2-3 litri la 100.

3. Daca ati fi pusi in situatia mea, ce ati alege, masina sh care are un motor diesel si dotari net superioare sau autoturismul nou pt ca dispune de garantie 2 ani ? ( daca puteti aduce si argumente mi-ar fi de un real folos )
Asta este o intrebare ca va da multa bataie de cap celor ca iti vor raspunde.
Nu am fost pus niciodata in situatia de a alege intre o masina noua si SH, acelas model, doar sa zic motorizari diferite.
Pentru ca nu am avut bani am preferat una SH, de care nu te putine ori te cam saturi daca nu ai noroc si o iei cu probleme sau problemele vor aparea oricum.
Usor - usor, am dat de bani si primul lucru care l-am facut a fost sa scap de fierul vechi si sa imi iau una noua. Noua nouta. Sa ma simt si eu bine-n pufu-i neatins. Si bine-a fost. Din 2003 am numai masini noi. Nici nu mai vreau sa aude de SH. Iti va scoate peri albi. Nu vreau sa generalizez dar e una sa ai probleme la masin sa fie in garantie si sa ii arzi pe aia la SERVICE, sa faci instructie cu ei, si alta sa incepi ca dai inca o caruta de bani sa o t-i pe strada.
Conteaza sau nu, parerile sunt impartite, garantia-i lucru mare.
Tu ai bani sa iti cumperi lucru nou. Nu da aceasi bani pe o SH. Iubesc masina mea, imi place la nebunie, ma simt bine cu ea, dar cel mai mult imi place ca a fost nou nout.
Inainte lumea isi cumpara diesel ca era mai ieftin la pompa. Cei care alergau multi km amortizau relativ repede investitia de aproximativ 3000 euro pe care o plateau in plus pe motorul diesel. Acum nu mai merge. Platesti 3000 euro in plus + pret mai mare la pompa. Poti sa mergi de sa-ti sara capacele ca nu mai amortizezi nimic. in 10 ani poate. Si sa fim seriosi. Intre benzina si diesel la consum urban nu este nici o diferenta. Sau ar fi, faptul ca filtrele de la diesel se infunda mai repede.
Sfatul meu: lasa-i masina, fie ia si din Franta, prietenului tau si cumparati una noua.
Multumesc ca mi-ai citit postul dar asta este parerea mea. :wink:
Ultima oară modificat 04 Sep 2008, 10:57 de către Florin&David, modificat 1 dată în total.
FIAT 500 - 1.4/100 CP, B 38 RUP
SEAT LEON - 1.4/86 CP, CT 50 DAB

Imagine
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6434
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

04 Sep 2008, 10:56

uite o varianta destul de deschisa.....florine nu vrei sa lucrezi ca vanzator de masini :D :D :D :D
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube

 
Avatar utilizator
Florin&David
JAF
Mesaje: 2436
Membru din: 26 Mai 2008, 07:03
Localitate: Constanta
Contact:

04 Sep 2008, 10:58

bamse dupa ce mi-am cumparat Leon-ul am mai convins 3 colegi. Urmeaza sa ii fac membrii. La intalnirea de duminica trecuta l-am luat pe unul dintre ei sa ii arat comunitatea noastra.
Platesc bine? :P
FIAT 500 - 1.4/100 CP, B 38 RUP
SEAT LEON - 1.4/86 CP, CT 50 DAB

Imagine
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6434
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

04 Sep 2008, 11:08

depinde cat vinzi!!!!!! :)
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Florin&David
JAF
Mesaje: 2436
Membru din: 26 Mai 2008, 07:03
Localitate: Constanta
Contact:

05 Sep 2008, 14:00

Aragorn ce ai hotarat? Daca ai hotarat ceva pana cum. :wink:
FIAT 500 - 1.4/100 CP, B 38 RUP
SEAT LEON - 1.4/86 CP, CT 50 DAB

Imagine
 
Avatar utilizator
bufubu
Dibaciu
Mesaje: 314
Membru din: 02 Apr 2008, 10:36
Localitate: Braila/Bucuresti
Contact:

05 Sep 2008, 16:50

salut aragorn,ce ti-a spus nenea de la service ca pica turbina la 100.000 mii de km ,sincer nu prea am auzit sa se intample asa des,cum se scria si mai sus depinde cum mergi in nici un caz nu e o regula sau ceva de genu la 100 de mii sa iti pice turbina ,ce vreau sa spun e ca tipu logic incerca sa iti vanda o masina nou si bine facea,na la 90.000 ii schimbi distributia + alte chestii,care te costa ceva bani vreo 3600 ron daca nu ma insel(nu vreau sa vb prostii).Concluzia e ca masina noua e masina noua,stii ca daca ti-o cumperi nu ai nici o problema cu ea 3-4 ani inafara sa schimbi uleiul,filtre,niste placute de frana si cam atat in mare(bine asta daca cumva nu iti cumperi renault-sunt rau stiu :twisted: ) ,pe cand la second pica,iti zic eu ca pica,azi una maine alta si nu neaprat repede,adica merge 10 chiar 20 de mii si apoi vin surprizele.Deci daca iti permiti sa iti cumperi o masina noua ,nu ii da cu piciorul chiar daca e mai cheala si e pe benzina(eu am masina care ai prezentat-o fiind second :D:P),o faci tu si cu optiuni usor usor ,vii pana la buc la rabane si iti umbla putin la ea sa iti consume mai putin si compensezi repede.

Deci up with the NEW :):d:p
LEON 1.9TDI 1XXCP 350Nm
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

05 Sep 2008, 17:10

bufubu scrie:
,na la 90.000 ii schimbi distributia + alte chestii,care te costa ceva bani vreo 3600 ron daca nu ma insel(nu vreau sa vb prostii).


ok ... deci o distributie nu costa 3600 ron in nici un caz ... poate doar daca ii faci o segmentare .... ceea ce nu ai de ce...
intr-adevar... o masina noua... este mult mai buna decat una SH... nici nu incape vorba...
Totul depinde de tine ... si de alegerea ta!
eu mi-am luat masina SH... la 83.000 km... benzina...
pana acuma nu am avut nici o problema cu ea ... decat placute, amortizoare, distributie, filtre si ulei.
urmatoarea masina tot SH o sa o iau ... o Cupra... riscul este mai mare ...dar daca nu am bani de noua ... asta este alternativa...
eu zic sa stai, sa "rumegi" bine problema... si sa iei o hotarare ...
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
Aragorn
Subiect Autor
Mesaje: 12
Membru din: 03 Sep 2008, 17:59
Localitate: Bucuresti
Contact:

05 Sep 2008, 19:23

va multumesc tuturor pentru sfaturile date.
inca n-am luat nicio decizie,dar se pare ca amicul meu nu prea vrea sa-si mai vanda masina,asa ca voi fi nevoit sa ma indrept spre una noua.
sincer ma sperie consumul masinilor pe benzina . acum am o octavia cu motor TDI de 1,9 si 80 sau 85 de cai (nu mai situ exact acum ) iar in traficul infernal din buc imi ia cam 7- 8 %, la drum intins ( autostarada) unde merg cu 150 km/h consumul este in jurul valorilor de 6 - 7 %. fratele meu are o kia proceed cu motor de 1,4 benzina, in buc ii consuma cam 10 - 12 iar la drum intins 8-9 % .am sa fac niste calcule matemaice sa vad ( in conditiile actuale ale pretului combustibilului ) daca merita una pe benzina sa nu.
am sa va tin la curent cu derularea evenimentelor.
cu respect,
aragorn
 
Aragorn
Subiect Autor
Mesaje: 12
Membru din: 03 Sep 2008, 17:59
Localitate: Bucuresti
Contact:

13 Sep 2008, 21:45

revin cu informatii noi.
sunt la un pas de achizitionarea unui seat leon II din 2006, cu aceleasi dotari ca masina de la care a plecat acest topic,doar ca are marele avantaj de a insuma la bord doar 38.000 km.
am luat seria de motor, iar luni dimineatza verific in germania daca cartea de service si km sunt ok.
am pus-o pe un tester si n-a dat nicio eroare,acum sa vedem ce spun nemtii.
am sa revin cu informatii noi.
 
Avatar utilizator
cry_wum
Mesaje: 898
Membru din: 24 Sep 2008, 20:08
Localitate: Bucuresti (Tei) / Buzau

02 Oct 2008, 07:05

ai posibilitatea sa verifici o masina dupa seria de motor? m-ar interesa si pe mine, sa vad ce am cumparat. :D
Sportivitatea începe acolo unde DIESELUL se termină: 4500 RPM :)
Leon1P__1, 6__102 CP
viewtopic.php?t=1278
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori