Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Florin_el
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 14 Noi 2011, 23:34

Probleme intampinate la un Seat Cordoba

14 Noi 2011, 23:44

Salutare !

Sunt nou pe forum, asa ca o sa prezint pe scurt masina: Seat cordoba 2006 (ultima versiune aparuta) 1.4 benzina 85cp, culoare: Rosu.
Habar n-am daca trebuie postat intr-o anumita categorie ceea ce urmeaza sa zic.
Masina a fost achizitionata in 2006 din reprezentanta Seat (Dona) Constanta cu 200m la bord.
Indicatorul de combustibil aproape ca trebuia sa indice cu minus, cantitatea de benzina cu care mi-a fost livrata masina.
Si incepand din acel moment am avut o gramada de probleme cu ea.
Mentionez ca problemele nu sunt in ordine croonologica si sigur nu sunt toate pentru ca le-am mai uitat de-a lungul timpului.
- la cateva zile dupa achizitia masinii a trebuit sa o aduc in service deoarece aparatoarea de noroi ( plasticul de sub aripa), nu era modelat bine, astfel incat la viraj maxim roata lovea in el. S-a rezolvat cu ajutorul unui feon de temperaturi inalte.
- Incuietoarea de la portbagaj a cedat destul de repede; astfel ca m-am ales cu inca o cheie pt portbagaj; noroc cu inchiderea centralizata ca nu trebuie sa tin ambele chei la mine.
- Boxele au cedat in primii 5000 km, in conditiile in care nici nu ascultam muzica data la maxim, sa zic ca ascultam la 3/4 din volum cel mai mult. S-au schimbat pe garantie; dupa care le-am schimbat eu si am tras boxe si in spate.
- Pe portiere exista un fel de carton ce se lipeste pe tabla nu stiu la ce ajuta; dar stiu ca daca se dezlipeste nu mai poti cobora geamul de la portiera respectiva deoarece acesta nu ii mai permite. Demontat scos cartonul vechi , lipit altul.
- Cablurile de la luminile din spate ce trec prin portbagaj s-au taiat; astfel ca toate luminile de pe spate + inchiderea centralizata de la portbagaj nu mai functionau. Am luat cablu cu cablu, am pus cleme pt conectat cabluri, cate 2 la ambele capete si cablu siliconat, astfel ca daca se mai taie pe viitor schimb doar bucatica de cablu dintre cleme. La Seat schimba cablurile in intregime si costa cam 250 lei;eu am rezolvat cu 20lei + garantia ca data viitoare o sa rezolv mult mai repede daca se mai intampla . P.S. inca mai am cablu de rezerva.
- Proiectorul din dreapta cred ca are norma de ars becuri, unul la doua luni. Inca continui sa schimb cand se ard.
- Parbrizul s-a fisurat - 3 zile au fost cam minus 10 - 15 grade, nu am clintit masina, iar cand am plecat cu ea si am coborat de pe trotuar care oricum are ciment turnat ca sa faca o coborare lina, datorita contorsiunii fiarelor ( cred eu) s-a fisurat. Exista casco.
- Amortizoarele portbagaj au cedat. Cumparat si inlocuit.
- Vara asta m-am confruntat cu mirosul neplacut venit pe instalatia de ventilatie. Daca porneam AC nu mai mirosea. Dupa multe spalaturi cu diverse solutii si odorizante ( sau poate ca din cauza ca a venit frigul ); nu mai miroase, + filtru polen schimbat, data grila jos de la stergatoare adunat frunze si spalat acest locas.
Ultimele intrate in lista si pe care nu reusesc sa le rezolv datorita finantelor reduse si lipsei de timp: ACCEPT SFATURI, PROPUNERI,IDEI SI SOLUTII
- Trage destul de tare stanga. Am fost am reglat unghiurile, sunt in parametrii normali, ea tot in stanga se duce.
- Busonul de la rezervor nu se mai incuie. Nu stiu cum as putea sa-l desfac sa vad poate este vreun arc ceva, se invarte cheua in gol (Nu mai vreau inca o cheie si pentru rezervor)
- Becul de la rotita de lumini, chiar cel de pe aceasta rotita se aprinde cand are el chef, dar nu prea are. ( Metinez ca pe aceasta rotita este aceea dunga rosie si pictograma care lumineaza in intuneric cand ai luminile stinse, dar contactul pus; la mine liniuta lumineaza, pictograma nu)
- Ultima dar cea mai serioasa si grava; masina in ultimul timp are toane in sensul ca nu trece de 3000 de turatii, indiferent daca stau pe loc sau daca ma aflu in orice viteza, merge in viteza respectiva pana ajunge la 3000 de turatii, atunci cand ajunge la acest numar de turatii parca ar fi limitata. Pentru mai multe detalii si coduri de eroare o sa scriu special o tema doar pentru el. Acesta problema nu este permanenta; se intampla sa mearga normal si dintr-o data sa intre in aceasta transa, iar daca am cumva viteza ce solicita un numar de turatii mai ridicat, face frana de motor pana ajunge la 3000 RPM
Nu vreau sa considerati acest topic o antireclama, poate chiar puteti sa oferiti ajutor. Sper sa nu va confruntati cu nici un fel de problema.
DRUM BUN!

Tin sa mentionez ca toate reviziile au fost facute la timp (este drept ca la reprezentanta au fost facute doar cat timp a fost masina in garantie) + distributia schimbata la timp ( tind sa cred ca de aici m-am ales cu problema legata de turatii, dar nu am dovada)
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

15 Noi 2011, 00:45

Salut si bine ai venit in randurile noastre.
Nu vad unde ar fi antireclama?
Si la mine s-a tocat manuchiul de cabluri ce face legatura intre portbagaj si caroserie.
Costa forma de cablu pana in 150ron si probabil este facuta in ROMANIA, nu de alta dar cea de la olticit inca este buna si sa produs in 86`. :yah
Vinovata este izolatia care devine casanta, dar si conductoarele de cupru din interior.
La cabluri care se flexeaza des se folosesc fire ce cupru foarte subtiri impletite peste fire de otel si cu o izolatie care sa stea maleabila chiar si la temperaturi mult sub zero grade.
De ce se arde becul de la proiector? mergi mereu pe ceata?
Daca ai monta un bec bun ai sa vezi ca nu se mai arde asa des, eu am masina din 2008 si nu am inlocuit inca becurile de la proiectoare.
Ce`i drept le aprind doar cand este ceata ori noaptea cand intalnesc in intrafic ciudati cu ceata in minte de au nevoie de proiectoare, doar asa sa vada si ei cum se vad ale mele ca lumina utila nu fac.
Inchizatoare de portbagaj daca a fost achizitionata de la dealer trebuia sa vina cu aceiasi cheie, oricum nu se schimba butucul intrucat de obicei cedeaza o cama de zamac...
:)))
Daca trage stanga, ai verificat cand cobori din masina daca nu ai janta din stanga fata fierbinte, adica mai fierbinte decat restul?
Si la mine dupa reparatia in urma unui accident in care am fost lovit de unu ce avea 1.01 alcolemie masina trage dreapta, adica trebuie sa tin volanul spre stanga sa mearga drept.
Cei de la pbv2 spun ca este bine facut unghiul si puntea spate nu este montata gresit, ca ar trebui sa regleze ceva la pozitia volanului.
Ca se modifica reglajul daca umbla la puntea spate~. :shock: :shock: :shock:
Am zis ca daca umbla acolo ii bat cu el.
Astia sunt mecanicii, de cele mai multe ori incearca sa te abureasca indiferent de la ce firma sunt.
Pentru rulmentii de amortizoare a trebuit sa scriu la fabrica in spania si doar asa mi s-au schimbat ion garantie.
Nu au nici o vina masinile si conceptul lor de tratamentul sin unitatile service.
De ce nu mergi sa ceri si parerea altei unitati service? ca mai sunt si alte firme care repara masini vag in zona ta?
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
cornelius
Mesaje: 2568
Membru din: 05 Iun 2008, 11:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

15 Noi 2011, 08:51

Salut,
Cu o mare parte din problemele enumerate de tine, ne-am confruntat cam toti cei care avem Cordoba si nu numai.
Nu are sens sa le enumar inca odata aici, poti citi pe topicul masinii mele si vei gasi acolo o mare parte.
Legat de motor, ti-am raspuns pe topicul deschis de tine, este distributia pusa gresit sau cureaua principala prea intinsa, ori cu un dinte pus pe alta pozitie.
In zilele noastre, masinile au devenit un fel de "obiect de unica folosinta", nu mai sunt facute sa fie lasate mostenire din tata in fiu.
:hi
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion


Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788


ImagineImagine
 
gzisu
Mesaje: 7
Membru din: 16 Noi 2010, 21:33

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

20 Noi 2011, 08:05

Salut Florin_el.
fii te rog putin mai darnic cu explicatiile tale ca incepe sa ma streseze fantastic de mult firele de la portbagaj care se tot rup si provoaca scurturi. Sincer, atata neprofesionalism in proiectarea unui sistem electric sigur si fara probleme in timp, sincer nici macar la batrana dacie nu am intalnit. Macar daca ar fi singurul ...in fine...
Vara trecuta au crapat mai multe si mi le-a tras un nene inca o data pe toate, iar acum, de cand a dat frigul vad ca de la deschiderea portbagajului in sus de la un anumit punct nu mai am lumina innauntru dar se aprind lampile de pozitie din spate...(o fi scurt acolo sau doar se intoarce curentul prin acele becuri? se aude si un tiuit in acel moment).

Asadar, mi s-a parut ideea ta desteapta dar sincer, nu am prea inteles :
exista sa inteleg pe piata fire mai bune ... fire siliconate ? ai ideie unde gasesc asa ceva de cumparat ?
Ce fel de cleme pentru conectat cabluri ai pus, cum arata, cum se fixeaza si de unde le-ai achizitionat ?

Fii te rog dragut si ajuta-ma cu informatiile astea ca ma dispera ideea ca exista un scurt electric in masina.

Multumesc anticipat
 
gryg_09
Mesaje: 92
Membru din: 24 Noi 2011, 13:20
Localitate: Campina PH

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

30 Noi 2011, 15:59

nu mi-o lua in nume de rau dar am 2 seaturi un toledo 2004 1.9tdi 110 cp si o cordoba 2001 1.9 tdi 90 cp cu care nu am avut mari probleme si am ajuns la considerabila varsta de 400.000 km fara sa ii umblu la motor in afara de consumabile. numai trage de toti calutii dar nu papa ulei si nici motorina max 5% si nu e menajata deloc. vorba mecanicilor nu stiu km mai merge masinuta. scuze daca sunt offtopic
multa bafta si fara incidente :cheers
Ultima oară modificat 30 Noi 2011, 16:06 de către BALTAZAR2003, modificat 1 dată în total.
Motiv: quote
Seat Toledo Stella 1.9 Tdi 110 hp
 
Avatar utilizator
roxyunicul
Mesaje: 29
Membru din: 07 Apr 2012, 22:52
Localitate: Zalau (in curand - Treznea)
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

19 Apr 2012, 19:40

ciao ciao
postez aici pt ca e un titlu pentru multe probleme
in 6 aprilie am cumparat un seat cordoba 1.4mpi benzina, 63 kW. acuma vad si io ca are 86 de cai, pana acum nu am stiut
masina a fost cumparata prima data de la porsche liesing in 2008, al doilea proprietar a cumparat-o in 2010
cum am ajuns sa iau masina asta? am vazut masina pe mobile.ro, la 4900 euro, dupa 2 saptamani a fost pusa pe autovit, la 4.500 euro. io am cumparat masina cu 4.200 euro
masina a fost lovita, de aceea are pretul asa de mic (chiar si io ca necunoscator mi-am dat seama de asta). cand am mers la satu mare sa vad masina, am mers cu un prieten care aduce masini din germania si care mi-a aratat unde a fost lovita, dar a zis ca a fost "reparata frumos" si ca merita sa o iau
luni, 16 aprilie, am fost si la mecanic (acasa, nu la atelier, ca era seara) sa vad "daca ma bate" pt masina luata. a facut o proba de drum si a zis ca e bun pretul pt ea
problemele pe care le-am vazut pana acum:
1.stopuri transpirate. mecanicul mi-a spus cum o sa rezolv problema asta, dar mai incolo, cand se va mai incalzi
2.la ploi mari, se umezeste plafonul in partea din fata. parbrizul a fost montat destul de naspa, e pus stramb, asimetric. mecanicul mi-a zis ca trebuie sa ia jos parbrizul si sa il monteze din nou
3.nu am frana de mana si au inceput sa fluiere rotile/franele in mers. o sa schimb placutele de frana pe spate. inca nu m-am uitat la ele. daca zice mecanicul, schimb si placutele de pe fata
4.pare ca se aude un rulment pe partea dreapta, o sa vada mecanicul daca trebuie schimbat sau daca e altceva
5.citeam pe forumuri ca la unele masini se aud 3 bipuri cand se porneste motorul. la mine se aud 3 bipuri dupa ce scot cheia din contact
6.nu imi merge aerul conditionat. cel de la care am luat masina a zis ca a dus masina la reparat, la 2 mecanici, si ambii au zis ca e problema electrica. testerul a zis:
00819 - High Pressure Sensor (G65)
31-00 - Open or Short to Ground
00898 - Control Circuit A/C compressor
30-00 - Open or Short to Plus
inca nu ma grabesc sa rezolv problema asta ca nu mai am bani
7.cand e rece motorul, nu porneste niciodata la prima cheie. tot timpul porneste doar la a 3-a sau a 4-a. nu am verificat cat de vechi sunt bujiile, bateria...
8.la deschiderea portbagajului, de la un anumit punct nu mai am lumina in portbagaj dar se aprind lampile de pozitie din spate... am vazut ca si altii au problema asta

problema mea pe care vreau sa o rezolv mai intai: franele. am vazut zilele trecute pe net niste tipuri/preturi de placute frana de la mai multe firme. si cred ca erau placute de frana SIMPLE/NORMALE si placute de frana CU CABLU/SENZOR DE AVERTIZARE IN CAZ CA SE UZEAZA PLACUTELE (nu mai tin minte exact cum zicea si nu mai gasesc acum). cum inca nu am dat jos placutele ca sa vad de care sa cumpar, va intreb pe voi: de care trebuie?
nu o sa rezolv toate problemele in viitorul foarte apropiat, pentru ca nu mai am de unde scoate bani
stiu ca o primesc raspuns/raspunsuri, asa ca va multumesc anticipat
ciao
Viata e roz doar cand e imbracata in haine de pitipoanca. In rest, e verde!
BECK'S FOREVER!
Seat 6L/STBXWX01/CORDOBA, 63 KW, 86 CP, an 2008
nr. identificare: VSSZZZ6LZ8R039879
 
Avatar utilizator
luci&dana
VIP
Mesaje: 2966
Membru din: 29 Noi 2007, 16:52
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

20 Apr 2012, 16:16

nu vreau sa fiu rau. in primul rand bine ai venit. ai inceput bine cu povestea, inclusiv suma. Dar apoi am citit doar imperfectiuni si probleme la masina ta...dar tu esti in continuare multumit de ea. exista si ceva care sa iti placa, sau sa mearga? :tongue . Si nu am inteles ceva...cum nu ai frana de mana? Nu merge...e prea slaba...sau nu ai piesa propriu zisa?
Seat Ibiza 1.4 16V 86 CP

În jurul nostru se afla unii oameni care îsi traiesc viata parca numai cu singurul scop de a ajunge la capatul ei.
NU Viteza ucide!!! INCONSTIENTA, PROSTIA, LIPSA DE EXPERIENTA, NEATENTIA, TERIBILISMUL ucide!

http://www.youtube.com/watch?v=m5fsEHeZ1I4

 
Avatar utilizator
cornelius
Mesaje: 2568
Membru din: 05 Iun 2008, 11:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

20 Apr 2012, 16:41

Salut si bine ai venit! :hi
O parte din problemele descrise de tine, sunt probleme de exploatare care mai apar din cand in cand, si care depind de felul in care ceilalti proprietari au avut grija sau nu de masina.
Legat de frana de mana, masina ta nu are discuri cu placute pe spate, are tamburi cu saboti, care in cazul in care sunt uzati, normal sa nu functioneze frana de mana.
Aerul conditionat are defect modulul de comanda, care iti porneste ventilatorul, asta nu porneste cand trebuie, se creeaza presiune prea mare in instalatia de aer si calculatorul taie functionarea compresorului.
La placutele frana fata, ai nevoie de placute normale, fara indicator de uzura, fiindca nu ai asa ceva.
Stopurile aburite, nu transpirate (masina nu transpira ca omul) sunt o problema se pare de productie, eu am schimbat in garantie unul, la o saptamana dupa ce am luat masina.
Bip-urile pe care le auzi cand iei contactul, le face CD-playerul Sony pe care presupun ca il ai pe masina si te avertizeaza, sa nu uiti sa ii scoti fata cand parasesti masina.
Cu portbagajul am patit-o mare majoritate, solutia e inlocuirea cablurilor care vin din caroserie la portbagaj (150 de lei la dealer).
In ceea ce priveste parbrizul, daca a fost lovita si a ramas cu mici deformatii in sasiu,solutia este sa iti remontezi parbrizul la un montator priceput in asa ceva.

In rest, sa o stapanesti sanatos in continuare. :drive
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion


Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788


ImagineImagine
 
Avatar utilizator
roxyunicul
Mesaje: 29
Membru din: 07 Apr 2012, 22:52
Localitate: Zalau (in curand - Treznea)
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

20 Apr 2012, 19:27

nu am frana de mana in sensul ca prinde prea putin frana de mana. luci&dana, scuze ca nu m-am exprimat cum trebuie. daca las masina pe o panta foarte lina (am vazut asta la un semafor) cu frana de mana trasa, masina sta. daca o las insa pe o panta inclinata bine, masina o sa se opreasca doar intr-un obstacol "sanatos"
ca sa fac o gluma, pot sa continui cu CE NU IMI PLACE: nu am superjenti de magneziu, nu am computer de bord si nu am ESP
dar totusi sunt multumit de ea. si sunt multumit pt ca fac comparatie cu vechea masina, ford scorpio din 1986, motor 2000 cmc, cutie automata, care anul trecut in luna mai a devenit oficial RABLA
stiu ca mai am unele lucruri pe care trebuie sa le pun pe masina, insa este vreme pentru toate
cornelius, tocmai am fost pana la masina sa verific chestia cu bipurile. acum am vazut si io ca cd-playerul e sony
ma repet: sunt multumit de masina
am incercat sa urc un deal mare, cu inclinatie mareeee, pe sosea, si masina "zbura". "ERA USURICA CA O PANA". pentru cei care trec prin cluj, pot sa le spun ca dealul pe care l-am urcat este de genul calea turzii. pentru ceilalti, nu stiu cu ce sa compar
multumesc pentru raspunsuri
Viata e roz doar cand e imbracata in haine de pitipoanca. In rest, e verde!
BECK'S FOREVER!
Seat 6L/STBXWX01/CORDOBA, 63 KW, 86 CP, an 2008
nr. identificare: VSSZZZ6LZ8R039879
 
Avatar utilizator
roxyunicul
Mesaje: 29
Membru din: 07 Apr 2012, 22:52
Localitate: Zalau (in curand - Treznea)
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

12 Mai 2012, 19:50

scuze ca nu am mai postat nimic in ultimul timp
am avut o problema financiara si nu am putut sa ma ocup si de "cordelia". asa ca si drumurile au fost foarte scurte
joi dimineata am dus masina la mecanic si urma sa se uite la cateva din problemele pe care le-am enumerat. azi dimi am fost dupa ea
asa ca a schimbat sabotii pe rotile din spate. sabotii au costat 65 de lei. a zis ca franele din fata sunt in regula
am si frana de mana
va ziceam io ca se aude un rulment pe partea stanga care urla tare. nu era nici un rulment de vina, cica era un arc mic care s-a rupt de pe undeva de pe acolo (nu am retinut exact de unde) si care din cand in cand atingea discul si urla tare. l-a rezolvat si pe asta
mecanicul a pus de jur imprejurul parbrizului nu stiu ce silicon (o cutie - 11 lei) si acum sper sa nu mai intre apa in masina. a zis ca era o gaura intre parbriz si caroserie si pe acolo intra apa
cost total: 65+11+44 (manopera)= 120 lei
chestia e ca am uitat sa ii zic de "pornit la a treia cheie", doar ca l-am lasat pe el sa o porneasca azi si a vazut. el si colegul lui au zis ca "probabil e imbacsit filtrul de benzina sau pompa de benzina nu mai trage cum trebuie". oricum, lui i-a pornit masina la doua cheie. asta o sa se rezolve data viitoare cand o sa ajung la el

am fost sa incarc instalatia de ac cu freon, a intrat de 70 lei. cum nu porneste compresorul, omul a zis ca nu o sa fie incarcata complet instalatia. mecanicul mi-a zis la ce electrician sa merg asa ca luni sau marti sper sa ajung la electrician
Viata e roz doar cand e imbracata in haine de pitipoanca. In rest, e verde!
BECK'S FOREVER!
Seat 6L/STBXWX01/CORDOBA, 63 KW, 86 CP, an 2008
nr. identificare: VSSZZZ6LZ8R039879
 
Avatar utilizator
roxyunicul
Mesaje: 29
Membru din: 07 Apr 2012, 22:52
Localitate: Zalau (in curand - Treznea)
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

16 Mai 2012, 19:57

salut din nou
azi dimineata am ajuns la electrician
a pus testerul si a gasit cele 2 erori pe care le stiam de mai inainte:
00819 - High Pressure Sensor (G65)
31-00 - Open or Short to Ground
00898 - Control Circuit A/C compressor
30-00 - Open or Short to Plus
electricianul a spus ca mai intai sa comand senzorul, ca poate scap doar cu el. la ora 9,30 a comandat senzorul, la ora 15,30 a fost montat
pret: 220 lei, nou
ghinion! nu e doar senzorul
cica e si o valva de la compresor (cred ca valva a zis electricianul, am vorbit doar la telefon cu el) care costa 420 lei
am renuntat sa o cumpar, fiind prea scumpa. oricum, electricianul a zis ca pentru a monta valva, trebuie desfacut compresorul, scos freonul, apoi reumpluta instalatia etc.
mecanicul meu a zis sa cautam valva sau compresor pe okazii, prin dezmembrari sau pe la alti mecanici
va mai tin la curent si cu restul reparatiilor, pun si preturile, ca sa stie lumea la ce sa se astepte daca o patesc ca si mine
Viata e roz doar cand e imbracata in haine de pitipoanca. In rest, e verde!
BECK'S FOREVER!
Seat 6L/STBXWX01/CORDOBA, 63 KW, 86 CP, an 2008
nr. identificare: VSSZZZ6LZ8R039879
 
Avatar utilizator
roxyunicul
Mesaje: 29
Membru din: 07 Apr 2012, 22:52
Localitate: Zalau (in curand - Treznea)
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

16 Mai 2012, 20:01

in ultimele zile a plouat muuuuuuuuult pe aici pe la zalau
si, din fericire, nu mai intra deloc apa in masina. super treaba cu siliconul ala, sunt foarte multumit
Viata e roz doar cand e imbracata in haine de pitipoanca. In rest, e verde!
BECK'S FOREVER!
Seat 6L/STBXWX01/CORDOBA, 63 KW, 86 CP, an 2008
nr. identificare: VSSZZZ6LZ8R039879
 
Avatar utilizator
roxyunicul
Mesaje: 29
Membru din: 07 Apr 2012, 22:52
Localitate: Zalau (in curand - Treznea)
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

16 Mai 2012, 20:17

revin cu intrebari pentru cei care stiu mai multe despre mecanica
in locul compresorului meu de seat cordoba 1.4 mpi, as putea cauta un compresor de la alte masini? de exemplu de la ibiza, golf 4, polo sau, skoda fabia...
ori as putea pune un compresor de pe un seat 1.9 diesel?
pun intrebarile astea pt ca sincer nu stiu (si is sigur ca mai sunt ca mine si altii)
multumesc
Viata e roz doar cand e imbracata in haine de pitipoanca. In rest, e verde!
BECK'S FOREVER!
Seat 6L/STBXWX01/CORDOBA, 63 KW, 86 CP, an 2008
nr. identificare: VSSZZZ6LZ8R039879
 
Avatar utilizator
cornelius
Mesaje: 2568
Membru din: 05 Iun 2008, 11:31
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

16 Mai 2012, 20:54

Parerea mea sincera, e ca mecanicul/electricianul tau bate campii cu gratie, deoarece 100% e modulul din poza de mai jos.
Aceleasi probleme le-a avut un var de al meu din Satu Mare, cu un VW Bora si caruia "electricianul" i-a schimbat cam tot ce inseamna racire/aer conditonat, pana cand a trebuit de voie de nevoie, sa ajunga cu masina la Bucuresti.
In acest moment, tie iti porneste compresorul sa faca rece. Din cauza modulului care e defect, nu iti porneste ventilatorul de pe radiator, se face presiune in instalatie, si calculatorul masinii taie compresorul sa nu pocneasca.
Acest modul trebuie verificat de electricianul tau, fiindca din cauza pozitiei in care e montat, in multe cazuri intra apa in el.

Imagine

Imagine
Seat Cordoba 2006
1.4 16V 100CP Rosu Emocion


Magazin piese de schimb, consumabile si accesorii
Service auto, lucrari de mecanica, tinichigerie, vopsitorie si statie ITP

http://www.depozitul-de-piese-auto.ro
contact@premiumautoparts.eu; cornel.baluta@premiumautoparts.eu
Tel:0723.281.792
Tel:0749.546.788


ImagineImagine
 
Avatar utilizator
roxyunicul
Mesaje: 29
Membru din: 07 Apr 2012, 22:52
Localitate: Zalau (in curand - Treznea)
Contact:

Re: Probleme intampinate la un Seat Cordoba

16 Mai 2012, 21:17

cornelius, multumesc de raspuns
o sa ii zic electricianului despre modulul asta
si o sa vad si prin dezmembrari de modulul asta, ca io is sigur ca ii mai ieftin decat un compresor
Viata e roz doar cand e imbracata in haine de pitipoanca. In rest, e verde!
BECK'S FOREVER!
Seat 6L/STBXWX01/CORDOBA, 63 KW, 86 CP, an 2008
nr. identificare: VSSZZZ6LZ8R039879

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator