Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
umfrider
Andrei
Mesaje: 1519
Membru din: 14 Mar 2010, 18:23
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

15 Noi 2011, 08:31

Butonasu ala cu A porneste functia Start-Stop si daca functia e ca la BMW motorul e opreste cand masina e scoasa din viteza si ambreiaju e ridicat(ma rog ... si sta masina pe loc) , cand apesi ambreiaju sa bagi in viteza motorul porneste.
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

15 Noi 2011, 09:26

Salutare!
Raspund mai greu caci mai greu perioada asta cu timpul liber.

Cu adevarat acel buton dezactiveaza functia Start&Stop, dar eu o pastrez activa functia, caci chiar mi se pare faina.
Se punea discutia odata ca e posibil ca la atatea porniri orin acest sistem, se uzeaza prea rapid motorul/electromotorul sau alte componenete folosite in mod uzual, dar pornirea prin sistemul asta se face prin alt motoras, motorul se aude altfel la pornirea asta.
Mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu motorul facand asa. Cu timpul sper sa prin ocazia sa si filmez ce fac in masina si ce imi zice bordul.
Deocamdata nu stiu exact ce presupune functia de Breaking Energ Recovery. Adica am citit ceva, dar concret la a mea nu stiu cum sta treaba. Voi intelege in timp.
Ma uit pe sub capota si deja ma visez cum ma pun sa schim EU cate ceva, dar deja mi-am prins urechile. Motorul cu turbina e altceva decat unul aspirat natural.
Ce ma bucura e ca am vazut intr-o animatie Vw pe YT ca am distributie pe lant, ceea ce pe viitor ma va ajuta sa economisesc ceva.
Ma frustreaza oleaca ca nu pot scoate in afara un consum de 4.5L%. Scot un mediu de 6.2-6.7. Bine am doar 400Km. Mai e destul pana se rodeaza cum zice in manual.

Trebuie sa plec. Ma bucur ca va place si voua masinuta. Sunt tare mandru de ea :D

Numai bine si o zi faina!
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6434
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

17 Noi 2011, 16:27

o sa scada consumul...nush daca o sa ajungi la 4....dar la 5 garantat....si mers la 100 la ora!
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

26 Noi 2011, 12:29

Salutare! :cheers :cheers
Nu am mai scris de mult. Sunt plecat din tara. Chestia e ca acum vreau sa aduc masina cu mine in Grecia [dupa Atena unde nu e iarna ca la noi] si am cateva nelamuriri:
1.Cand am luat masina ea a fost echipata cu cauciucuri de vara Bridgestone Turanza 215/45R16 si nu am avut rabdare sa mai astept iarna, poate prindeam si o oferta cu niste gume de iarna. In fine... Am inteles ca trebuie sa scot din buzunar cam 1800RON pentru un set de jenti&cauciucuri 185/60/R15 pentru iarna. Nu as vrea sa scot pe cele de vara de pe jentile de aliaj, plus ca iarna e riscul mai mare sa deteriorezi o janta, decat vara, deci trebuie sa iau unele de otel pentru iarna.
As fi vrut sa nu mai iau gume de iarna, insa am citit pe nu-stiu-unde ca la vama te verifica daca ai masina dotata pentru conditii de iarna. Eu va trebui sa trec prin Vama-Veche spre Bulgari, apoi pe la granita la greci. Ce ziceti, ma verifica sau nu? De la Constanta la granita ii dau eu de cap, scap. Daca ati trecut printr-o situatie asemanatoare, astept un sfat/experienta.
2. Cum sta treaba cu reviziile tehnice la reprezentanta DONA din Constanta? Din ce citesc, dansii cam jecmanesc, ca sa nu ma exprim altfel. E faza ca nu as vrea sa pierd garantia, dar nici sa dau 900RON pe o simpla revizie. E mult, sincer! Si am mai citit ca exista posibilitatea sa vii tu cu piesele pe care le vrei fara sa pierzi garantia si sa ti le si instaleze? Adica piese/ulei conforme/originale, dar luate de mine de la alte firme, sa nu ma jupoaie astia in reprezentanta.
Eu ma gandeam sa dau cu un marker pe piesele ce urmeaza a fi schimbate si sa le cer sa imi dea piesele vechi, sa nu le arunce. Asa si verifica daca chiar le-au schimbat, fiind marcate. Se poate sa le cer sa fiu de fata cand se face service-ul? Nu am incredere de nici un fel, adaugand ce mai citesc pe voi....ma ingrozesc!
E faza ca inainte eu cumparam piese noi de la service-uri in felul urmator: in depozit aveau, sa zic o rola de intindere pentru Cielo '97, cu 100RON, iar eu o cumparam pe blat cu 60-70RON de un mecanic. Asa si cu uleiul si cu cureaua de distributie [Genuine], filtre si multe altele, TOATE NOI-sigilate, am ambalajele originale. Ei daca vedeau la revizie ca piesele erau inca in stare buna, nu le schimbau, iar cele noi le revindeau la preturi mai mici. Chiar si uleiul se intampla de il schimbau doar partial, sau, in unele cazuri, deloc. Adica am idee cum se face, de aici si increderea mea in "priceperea" romanului la "combinatii" prin service-uri. Oricum, cred ca stiti si voi situatiile astea.

Pana una-alta, ma tot uit la poze intr-una. Am lasat masina in garaj pana ma intorc, acoperita cu niste cearsafuri.

Tot citesc despre perioada de rodaj, sa ma conving cum sa ma port cu ea. Are abia 650km. Eu m-am mai dat scurt la ea, pe la 4000-4500rpm si unii zic ca nu e bine. Nu ma puteam abtine :lol: :p Altii zic ca din contra e bine sa ii dau talpa chiar, numai sa fie motorul incalzit la temperatura optima de pornire. Cica ar fi rodat din fabrica, insa nu cred ca se compara cu rodajul clasic, trebuind a se aseza motorul, cum se zice. Pentru asta consider ca drumul asta de 1500km :drive spre Grecia ii va fi de folos in rodaj, ca la drum lung nu imi place sa o calc, mai ales ca voi conduce doar eu, sotia neavand permis inca.

Modelul pe care il am, mai are o "sora" la DONA in Ctza, expusa. Sunt curios cine o sa o ia :hi . Din ce am inteles au fost aduse doar 5 exemplare in toata tara, din care 2 in Ctza. Urmeaza si altele, normal.

Am primit si cartea masinii de la reprezentanta. Mi-au scris in talon ca am rezervor de 52 de L, dar stiu ca e de 45 plus rezerva. Oare in bord care dintre volume o indica? De la ce rezerva de benzina intra pe rosu [luminile sunt rosii oricum :))], adica la cati litri iti zice sa realimentezi?

Cf cu cartea masinii:
-Cauciucurile care pot fi montate sunt:
185/60/R15 84U (indice de incarcare max 500Kg; viteza max 200km/h)[astea vor fi cele de iarna, caci sunt si cele mai ieftine];
215/40/R17 87U (indice de incarcare max 545Kg; viteza max 200km/h);
215/45/R16 86U (indice de incarcare max 530Kg; viteza max 200km/h)[trecuta la "modificari ce nu afecteaza performantele..."].

-Tip motor: CBZ / Euro5.
-Greutate proprie: 1095kg, deci un raport CP(kw)/kg destul de bun.

Nu stiu unde e trecuta omologarea pentru geamurile fumurii de pe geamurile portierelor spate.

3. Are cineva idee de unde pot face rost de cartea de service sau sa ii zic "manual de reparatii"? Pentru ca la chestii minore nu ma duc, clar!!!, la service!

Cu bine!
Astept parerile voastre!

Cu respect,
Florin M.
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

26 Noi 2011, 12:42

PS: 4. Cat costa sa iti inscriptionezi pe oglinzi numarul masinii, ca nu cumva sa ma trezesc ca mi le ciordesc dobitocii? Ca stiu ca sunt scumpute oglinzile[geamurile] si nu am nevoie de alte cheltuieli, ca sunt falit :|
 
maverick1508
Mesaje: 978
Membru din: 28 Mai 2010, 12:07
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

26 Noi 2011, 12:52

Phlom scrie:
PS: 4. Cat costa sa iti inscriptionezi pe oglinzi numarul masinii, ca nu cumva sa ma trezesc ca mi le ciordesc dobitocii? Ca stiu ca sunt scumpute oglinzile[geamurile] si nu am nevoie de alte cheltuieli, ca sunt falit :|

Sablarea costa vreo 35lei (perechea de oglinzi).
Apropo, nu mai merg poznele.
Imagine
designed by Giorgetto Giugiaro
Seat Toledo '96 & Opel Astra '03
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

26 Noi 2011, 13:19

@maverick1508: Ms de raspuns.
Legat de poze, trebuie sa le incarc iara. Le aveam postate pe Picasa si am sters dintr-o greseala albumul...
Numai bine!

 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

26 Noi 2011, 13:50

Revin cu pozele. Imi cer scuze cu cele dinainte, caci am sters acel album. Acum am facut altul si am invatat sa postez si dimensiuni mai mici.

Imagine Cheia tip briceag. Mai este o cheie, dar simpla si cred ca nu are CIP. Nici nu am verificat-o macar. O tin de rezerva.
Imagine I-am facut repede si Sfestania.
Imagine Imi este mai mare dragul sa ma uit la ea, cand vad ca nici fir de praf nu avea pe motor. Dupa...au aparut.... :(
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine nu stiu daca chiar am sa folosesc vreodata racirea torpedoului :|
Imagine
Imagine
Imagine bricheta/priza 12V si butonul pentru dezactivarea functiei START&STOP
Imagine Radio cu player MP3. E foarte criticat caci e cam dificil de umblat pe el, dar i-am dat de cap. Mi-ar fi placut sa aibe in schimb taste numerotate pentru canale.
Imagine Controlul climei
Imagine Butoanele pentru blocarea/deblocarea portierelor, avarie, dezactivarea ESP-ului(cred ca mai degraba a TCS-ului), pentru resetarea alarmei in cazul presiunii/avariei unui cauciuc, dezaburire luneta si dezghetare oglinzi si mai este un capacel cu acces la intrarea auziliara.
Imagine Controlul electronic al oglinzilor.
Imagine Bloc lumini (daca se numeste asa....)
Imagine Maneta faza scurta/lunga, semnalizare si pilot.
Imagine Maneta actionare stergatoare si butoane pentru selectare optiuni in BC.
ImagineManeta pentru controlul audio. Ar fi mers pe volan parca...
Imagine Maneta pentru reglajul volanului pe lungime si adancime.
Imagine Control lumina habitaclu si oglinda cu tehnologie antorbire ( se vede martorul si senzorul in josul ei).
Imagine Inscriptia ECOMOTIVE. Nu stiu de ce, la alte versiuni am vazut ca deasupra acestuia mai are un "E".
Imagine Inscriptia TSI cu I rosu. La Polo am vazut ca e fara rosu, adica sa asteptam aceeasi motorizare dar cu "I"rosu si mai puternica?.
Imagine Echiparea Copa High I
ImagineImagine Insemnele VW&Audi pe diferite componente ale motorului.

Am citit de diverse forumuri din afara ca se poate face o chipuire a motorului, astfel ca poate ajunge undeva la max 140CP.
Apoi am citit undeva de un "Super Catalyzer", care cica ar reduce Consumul. Stie cineva principiul de functionare si dc e fezabil? As pune pe vechea masina, un Cielo, si pe o Dacie a cuiva.

Numai bine!

Inca mai astept raspunsuri la intrebarile de dinainte.

Cu respect,
Florin M.
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

26 Noi 2011, 14:21

PPS: ce nu mi-a mai placut e ca nu am buton pentru dezactivarea AIRBAGului de la pasager in caz ca am nevoie.
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

26 Noi 2011, 14:36

PPPS: torpedoul nu are lumina, deci cred ca trebuie sa improvizez un led ceva....
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

26 Noi 2011, 18:03

Acum la Dona au alta oferta cu acelasi model (posibil un Second Edition), insa cu cateva dotari in plus:
- Jante aliaj 6 1/2Jx16 cu suruburi antifurt, anvelope 205/55R16 [eu le am pe 215/45/R16, la care cauciucurile sunt mult mai scumpe];
- Grila radiator cu design specific [cred ca e vba de grila care se inchide automat, la mine fiind normala];
- Logo E ECOMOTIVE pe haion [la mine scrie doar ECOMOTIVE, fara E-ul acela de deasupra si nu stiu care e diferenta];
- Lampa ceata spate [parca nu scria si la mine asta in dotare :| ];
- Reglaj manual pe inaltime si lombar pentru scaunele fata [eu nu am reglare lombara si nu ar fi stricat];
- Climatronic bi-zona (control separat sofer/pasager) [am climatronic, dar nu bi-zona];
- Radio CD MP3, 8 difuzoare si comenzi pe volan [parca am doar 6 difuzoare si comenzi pe maneta, nu pe volan];
- Port combinat intrare auxiliara/USB [am doar intrare auxiliara, USB-ul fiind optional];
- Sertar sub scaunul soferului [la mine e gol, iar dotarea asta era ca si optionala];
- Oglinzi in parasolare luminate [oglinzi sunt, dar nu iluminate];
- Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager cu posibilitate de dezactivare airbag pasager [eu nu am butonul pentru dezactivare airbag pasager si ar fi fost de folos. Pana si la logan exista];
- Airbag-uri cortina [asta aparea ca si dotare optionala[.

Anuntul suna cam asa: "Pentru a veni în întămpinarea clienţilor, dealerul DONA oferă până în data de 31.12.20011 o reducere de pret pentru modelul Seat Ibiza Style 1,2TSI 105CP Ecomotive de 2.513,72 EUR. Astfel preţul final plătit de client este de 12.990 EUR.

Totodata, avantajul oferit de Programul de Stimulare a Înnoirii Parcului Auto Naţional 2011 generează un preţ promoţional final de numai 10.340 EUR*."

Daca stiam....nu mai asteptam eu nitel? :| Eu ma grabeam cu tichetele alea, imi era ca expira si nu stiam ce se mai intampla dupa, apoi oferta era limitata ca perioada. Am muscat momeala:P

Numai bine!
 
Avatar utilizator
cosminidis
Mesaje: 322
Membru din: 07 Aug 2010, 02:04
Localitate: Bucuresti

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

27 Noi 2011, 16:26

Daca mai asteptai inca vreo 3-4 ani puteai sa iti iei urmatorul model de Ibiza :-). Stai linistit, ca ai facut o alegere foarte buna, este super masinuta. Airbag-ul pasager se dezactiveaza sigur, uita-te in manual. Trebuie sa fie ori in torpedou ori in dreapta, cand deschizi usa un switch pe care il dezactivezi cu cheia masinii. Ai sigur functia asta, desi nu stiu la ce ti-ar trebui. Scaunul de copil nu se pune niciodata in fata, intotdeauna in spate. Ma rog, dac ai 3 copii mici si vrei sa ii cari pe toti 3 in scaunele... dar putin probabil, nu?
In rest nu vad diferente prea mari. Comenzile de pe volan sunt ca la tine, tot cu satelit (uita-te si pe seat.co.uk, nu exista volan cu comenzi pe el). Climatronic bi-zona este un moft, eu nu il folosesc niciodata. Portul USB si sertarul de sub scaun sunt intr-adevar utile... La fel airbag cortina, foarte util (dar mai bine sa nu aflii de ce :) )
Deci stai linistit, ca ai o masinuta foarte buna, eu zic sa te bucuri de ea.
Cu rodajul asa este cum zici, trebuie rodat motorul in primii 1500 km, scrie si in carte. Este important sa mergi cu grija in general, nu te gandi ca daca ai sarit o data de 4000 rpm se dezintegreaza motorul.
Limba română: terms of use - http://diacritica.wordpress.com/2009/08/10/limba-romana-terms-of-use/

Seat Leon Style 1P 2.0 TDI CR (CFHC) DSG 140 CP Crono Yellow
Seat Leon Style 5F 1.2 TSI 110 CP Tornado Red
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

27 Noi 2011, 17:44

cosminidis scrie:
Daca mai asteptai inca vreo 3-4 ani puteai sa iti iei urmatorul model de Ibiza :-). Stai linistit, ca ai facut o alegere foarte buna, este super masinuta. Airbag-ul pasager se dezactiveaza sigur, uita-te in manual. Trebuie sa fie ori in torpedou ori in dreapta, cand deschizi usa un switch pe care il dezactivezi cu cheia masinii. Ai sigur functia asta, desi nu stiu la ce ti-ar trebui. Scaunul de copil nu se pune niciodata in fata, intotdeauna in spate. Ma rog, dac ai 3 copii mici si vrei sa ii cari pe toti 3 in scaunele... dar putin probabil, nu?
In rest nu vad diferente prea mari. Comenzile de pe volan sunt ca la tine, tot cu satelit (uita-te si pe seat.co.uk, nu exista volan cu comenzi pe el). Climatronic bi-zona este un moft, eu nu il folosesc niciodata. Portul USB si sertarul de sub scaun sunt intr-adevar utile... La fel airbag cortina, foarte util (dar mai bine sa nu aflii de ce :) )
Deci stai linistit, ca ai o masinuta foarte buna, eu zic sa te bucuri de ea.
Cu rodajul asa este cum zici, trebuie rodat motorul in primii 1500 km, scrie si in carte. Este important sa mergi cu grija in general, nu te gandi ca daca ai sarit o data de 4000 rpm se dezintegreaza motorul.


:)) Mai asteptam macar pana la anul sa iasa noul Ibiza :yah
Uite eu nu am gasit switchul ala pt airbag de care zici tu. Am sa ma uit. Stiam ca trebuie sa fie ori langa maneta un buton, ori in torpedou, unde nu e decupat acel spatiu, deci nici buton.
Abia astept sa ajung acasa sa pun mana pe ea. O sa isi faca rodajul iarna, deci sigur in viteza mica. Sper sa reusesc si cu consumul sa i-l scad pana la 5,5%. Cand am plecat, in cca 650 km avea consum mediu total de 7,1%.
Numai bine!
 
Avatar utilizator
Bamse
Moderator
Mesaje: 6434
Membru din: 20 Mai 2008, 13:11
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

28 Noi 2011, 22:56

Oferta de care specifici stii ca este pt leon nu?

dotarile sunt pt style .....pe ibiza nu exista comenzi audio pe volan, anvelopele 205/55 16 nu sunt standard de ibiza
clima pe doua zone nu este de asemenea....deci nu te impacienta, masina ta este frumoasa, cea mai frumoasa si este masina pe care ai luat-o la acel moment cu sufletul!

ai in torpedou cheie pt dezactivare airbag.....te-ai uitat?
Ibiza, FR. Black, TDI, Chiptuned
Canalul Clubseat.eu pe Youtube
 
Avatar utilizator
Phlom
Subiect Autor
Mesaje: 238
Membru din: 30 Oct 2011, 22:58
Localitate: Constanta
Contact:

Re: SEAT IBIZA Style 1,2L TSI Start&Stop ECOMOTIVE 105CP

29 Noi 2011, 01:07

Bamse scrie:
Oferta de care specifici stii ca este pt leon nu?

dotarile sunt pt style .....pe ibiza nu exista comenzi audio pe volan, anvelopele 205/55 16 nu sunt standard de ibiza
clima pe doua zone nu este de asemenea....deci nu te impacienta, masina ta este frumoasa, cea mai frumoasa si este masina pe care ai luat-o la acel moment cu sufletul!

ai in torpedou cheie pt dezactivare airbag.....te-ai uitat?


Salutare!
E posibil sa ai dreptate si cred ca ai dreptate, dar daca nu ma crezi, priveste si tu: http://www.donaseat.ro/news/Oferta_spec ... 88184.html

E adevarat (ca din suflet:p) e singurul model/marca care m-a incantat cel mai mult dintre Polo/Fabia/Yaris, ca motorizare si dotari. Si aspect. Vad multe critici pe net despre interior si, ciudat, motorizare, dar, sincer, mi se pare simplu si foarte dragut, practic. Sunt mai mult decat multumit. Dar daca mi-as fi permis... mi-ar fi placut spatiul Leonului.

Uite o sa ma mai uit. Dar nu stiu unde. Am mai primit o parere ca ar fi rama usii de la pasager fata un loc unde bagi cheia si dezactivezi.
Uite poze cu torpedoul la mine:
Imagine
Precum vezi are in partea stanga un spatiu pre-decupat, sa zic asa, unde am vazut pe net ca ar fi trebuit sa fie acel buton. In fine, nu e mare scofala!
Singurul buton/switch care exista acolo, este cel pentru activarea racirii in torpedou de la AC:
Imagine

Numai bine! :cheers
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator