Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

17 Ian 2013, 20:47

In primul rand, ala de pe aspiratie este senzor MAF. Nu este senzor MAF la benzine aspirate, repet. Doar la dieseluri. Daca ai motor benzina aspirat, pune poza cu acel furtun aici. Senzorul MAP la benzine aspirate este dupa clapeta de acceleratie si este undeva in stanga cum te uiti la motor, ascuns destul de bine in galeria de admisie.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
rey toledo
Mesaje: 59
Membru din: 07 Iun 2012, 15:39
Localitate: Craiova

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

17 Ian 2013, 22:20

Ai mai umblat pe AUS de esti asa sigur ? Crezi ca pun omul sa caute un furtun asa aiurea ?! Nu exista senzor sub clapeta la AUS, clapeta e in dreapta (cum privesti motorul) iar senzorul in partea opusa. Se numeste MAP (Manifold Air Pressure), asta e denumirea afisata pe Vagcom.
Imagine

Imagine

Imagine

Furtunul se prinde pe acel stutz de langa locasul senzorului
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

18 Ian 2013, 07:36

In primul rand daca-ti citesti posturile ai vedea ca tu ai lasat impresia asta, nu eu. Eu ti-am zis ca nu se cheama MAF doar. MAF este pe admisie, inainte de clapeta de acceleratie, la masinile cu turbo. Asta de sub clapeta de acceleratie se cheama galerie de admisie si se cheama MAP, normal. Daca citeai la topicul meu, vedeai ca tot AUS am si eu. Asa ca e cam aiurea intrebarea ta. Eu mi-am publicat detaliile in topic...fata de altii. Si eu nu am acel furtun de care zici tu, de aia am zis ca nu este furtun de vacuum unde teoretic ai zis tu. "Nu exista senzor sub clapeta la AUS, clapeta e in dreapta (cum privesti motorul) iar senzorul in partea opusa. " Deci MAP-ul nu e dupa clapeta zici tu. Eu nu ziceam ad-literam "sub", sub ceva inseamna si "dupa" in sensul ca urmeaza in sensul curgerii aerului. Cand spun "admisie" eu nu ma refer la galerie, in general se face referire la intrarea aerului in motor, adica inainte de clapeta de acceleratie.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
rey toledo
Mesaje: 59
Membru din: 07 Iun 2012, 15:39
Localitate: Craiova

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

18 Ian 2013, 15:56

Eu nu stiu unde ai vazut tu MAF scris de mine, sincer sa-ti spun nici nu stiu ce inseamna MAF :)))
 
rey toledo
Mesaje: 59
Membru din: 07 Iun 2012, 15:39
Localitate: Craiova

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

18 Ian 2013, 15:59

Nu am citit, nu stiam ca ai AUS. Daca tu mi-ai zis ca nu exista MAP la AUS normal ca m-am gandit ca nu ai umblat, doar ce am umblat pe acolo si eram sigur ca nu am uitat denumirea in 2 saptamani. Pana la urma ce este acel furtun si ce rol are ?
 
Avatar utilizator
murgan_iulian
Mesaje: 53
Membru din: 30 Noi 2010, 20:38
Localitate: Timisoara/DrTrSeverin
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

18 Ian 2013, 16:15

Multumesc de ajutor colegii...o sa ma uit la ea azi dupa servici...sper sa fie de acolo si sa scap ieftin.
Va tin la curent.
MH-18-JUL
1.6 16V 105CP cod:AUS
Imagine Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

18 Ian 2013, 18:10

MAF = Mass Airflow Sensor, adca senzor de masa de aer trecuta prin dreptul lui. Nici n-am zis ca ai zis MAF , te-am contrazis la ce ai afirmat doar -"verifica furtunul de vacuum de pe admisie". Acel furtun duce vacuum undeva, nu stiu unde, astept sa-mi spui tu. La mine nu am vazut asa ceva, si nici la Arosa -AUB, care e identic cu AUS, doar e de 1,4 si atat. Limba asta romana lasa loc de multe interpretari. Apoi ai zis de senzorul MAP de pe admisie. Daca spuneai de senzorul MAP de pe galeria de admisie, era altceva deja. In general cand spui "admisie" te referi la ce este inaintea clapetei de acceleratie. De aia am presupus ca vorbesti de motoarele diesel(poate aveai diesel, ca nu scrie in profilul tau ce ai), care chiar au un furtun de vacuum ce pleaca din carcasa filtrului de aer si , dupa el, urmeaza MAF-ul inspre motor. Intelegi acum de unde diferendul? Ar fi bine sa fie problema semnalata de tine si la masina lui Iulian si sa-si rezolve problema.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
rey toledo
Mesaje: 59
Membru din: 07 Iun 2012, 15:39
Localitate: Craiova

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

18 Ian 2013, 18:49

Fiecare a inteles altceva... :cheers Acel furtun vine prins de supapa aceea de pe rampa injectoarelor, nu stiu exact rolul lui, de asta te-am si intrebat. Ar fi bine sa scape doar cu atat, sa nu fie problema din partea electronica a clepetei, ca la cat costa o clapeta...
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

18 Ian 2013, 20:50

Daca zici ca merge la acea supapa, ar trebui sa fie si la mine asa ceva, doar ca nu de acolo. O fi prin spatele galeriei?! Vad eu cand voi ajunge acasa. Supapa e regulatorul de presiune in rampa, comandata de vacuum.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
rey toledo
Mesaje: 59
Membru din: 07 Iun 2012, 15:39
Localitate: Craiova

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

18 Ian 2013, 22:27

Nu ai zis ca ai AUS ? In mod normal ar trebui sa fie identic cu al meu. Ti-am vazut masina acum pe forum, arata impecabil :hi La mine problema a plecat dupa curatarea injectoarelor, cel care le a curatat a tras de acel furtun cand a scos rampa injectoarelor si a uitat sa-l mai puna la loc, am desfacut toti senzorii de pe motor + clapeta acceleratie,egr cu tubulatura, pana am reusit sa-i dau de cap.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

19 Ian 2013, 09:14

Dupa cum am scris, n-am vazut acel furtun plecand de-acolo. O fi dupa "colt" cum se spune. Nu conteaza unde e conectat in galeria de admisie, cata vreme e vacuum acolo. Sa vedem ce gaseste Iulian acolo.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
murgan_iulian
Mesaje: 53
Membru din: 30 Noi 2010, 20:38
Localitate: Timisoara/DrTrSeverin
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

20 Ian 2013, 17:07

Din pacate pare sa nu fie problema de acolo...am mai pus o data VAG-com-ul pe masina...la fel...nici-o eroare...fapt care ma cam da pe spate...teoretic ar trebui sa apara o eroaare...dar singurile mele erori sunt de incalizire ale oglinzilor laterale....
O sa fac saptamana asta o curatare a clapetei de acceleratie, o adaptare cu VAG-ul si sa vedem dupa.
Merci de ajutor
MH-18-JUL
1.6 16V 105CP cod:AUS
Imagine Imagine Imagine
 
rey toledo
Mesaje: 59
Membru din: 07 Iun 2012, 15:39
Localitate: Craiova

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

21 Ian 2013, 01:06

E cam ciudat ca nu ai nici o eroare, desi zici ca se aprinde EPC-ul. Clapeta neaparat demontata pentru curatare, sub ea e foarte multa mizerie care nu se curata fara demontare, adaptarea cu VAG-ul nu e necesara, iei borna + inainte sa umbli la ea, apoi pui contact si o lasi cateva minute pe contact, am adaptat-o in mai multe randuri cu aceasta procedura fara probleme.
 
Danielbucureștiul
Mesaje: 66
Membru din: 21 Iul 2012, 16:05
Localitate: Alba Iulia

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

29 Ian 2013, 21:59

buna si eu am schimbat sonda landa 1 de o zi deoarece imi dadea calculatorul eroare pe ea dar masina tot nu porneste ,asta dupa ce am schimbat si bujiile si bobinele de inductie iar acum nu ma da nici o eroare testerul
Se pare dupa zisele mecanicului ca de vina ar fi ecu ....insa nu mai cred nimic
[img]
[/img]
 
TuPeU
Mesaje: 180
Membru din: 17 Iul 2012, 14:43
Localitate: Galati

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

30 Ian 2013, 00:42

patise si cumnatmiu odata asa...nu ii pornea masina, si era de la releu...i-a refacut o lipitura si dupa aia a pornit la sfert
Seat toledo 1.9 tdi 110 cp AHF GL-31-MAT

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator