Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Soferu Iadului
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 09 Noi 2011, 03:53

BLESTEMATA SONDA LAMDA

10 Noi 2011, 15:07

Salutare tuturor. Sunt nou pe acest forum. Am si eu un seat toledo stella din 2003 motor 1.6 105caluti motor BCB. am masina de 7 luni si de curand mi sa aprins la bord avaria de motor. cand o pun pe tester i-mi da eroare la sonda lamda (BANCUL 1 CIRCUITUL DE INCALZIRE) am inteles k masina mea are 2 sonde lambda.una inainte de catalizator si alta dupa. ma poate ajuta cineva cu vreun sfat nu stiu pe care sa o schimb. Am vag com 908 i-mi poate spune cineva care sunt valorile reale la care lucreaza o sonda lambda specifice motorului meu si cum pot sa le verific cu VAG COM-ul. Am uitat sa precizez ca masina consuma 7 litri in conditii normale de condus.

Am uitat sa precizez k locuies in spania si ma gandeam sa revin in tara. are cineva idee cam cat ma costa sa inscriu masinuta mea draga in romania. din cate stiu masina asta cu cod BCB este euro 4 dar am inteles k smecherii de la RAR o scot euro 3. va multumesc mult
:cheers
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

10 Noi 2011, 15:32

BCB ar trebui sa iasa EURO 4 si la noi.

iar ca sa iti dai seama care din sonde face figuri, arata-ne exact eroarea. la fosta mea masina problema a fost la prima sonda, prima pe galeria de evacuare. efecte negative ar fi consumul marit, dar eu nu resimteam asa ceva. singura chestie care imi statea pe creer era acel martor permanent aprins, care ma dispera psihic... iar piesa in sine nu a fost ieftina, am luat una NGK pe la 6-700 ron parca.
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6740
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

10 Noi 2011, 15:48

Daca scrie bancul 1, e vorba de prima sonda lambda, cea dinaintea catalizatorului. Daca-i dus circuitul de incalzire...trebuie s-o schimbi. Dar ideal ar fi sa postezi exact eroarea. Asa cam ghicim despre ce-i vorba.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Soferu Iadului
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 09 Noi 2011, 03:53

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

10 Noi 2011, 17:27

I-mi cer scuze baieti.nu salvasem eroarea pe stick si de aceea nu am pus-o.

17604 Sensor de oxigeno(Lambda)HEATER CIRCUIT B1 S1 MAL FUNCIONAMIENTO
P1196-35-10----- INTERMITENTE

17591-LINEAL DEL SENSOR DE O2,REFERENCIA DE TENSION CORTA A LA VERSION PLUS
P1183-35-10---------INTERMITENTE

Nici mie nu i-mi consuma in disperare dar apare mereu martorul ala blestemat. IAR ca simtome mi-a ars 2 bobine in 10 000km si cateodata dar f rar nu raspunde la pedala de acceleratie timp de 1-2 secunde
Locuesc in madrid si piesele sunt f scumpe. iar la dezmembrari tot catalizatorul cu cele 2 sonde costa 120€.o suma acceptabila dar tre sa a-i mare noroc sa se nimereasca codul motorului.
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

10 Noi 2011, 17:40

Faptul ca sonda are intrerupt circuitul de incalzire nu afecteaza functionarea motorului decat pana ajunge apa al 80 grade, practic rezistenta de incalzire aduce cristalul la temperatura optima mai rapid si in acest fel se reduc emisiile de gaze nedorite.
Restul defectelor nu au legatura cu incalzirea sondei.
Verifica intai sa nu ai un fir intrerupt, ori daca ajunge tensiune pe sonda cand pui contactul.
Masuratoarea trebuie facuta rapid intrucat se incalzeste repede si alimentarea se decupleaza.
:hi .
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Soferu Iadului
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 09 Noi 2011, 03:53

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

11 Noi 2011, 03:45

baltazar poti sa-mi spui cum sa masor sonda lambda. cu aparatul de masura sau cu osciloscopul de care dispune vag com-ul.Treaba e ca cu vag-com trebuie contactul pus si atunci sondei i se incalzeste siguranta dinauntru. tu ce zici?

Eu am facut un test cu osciloscopul de pe vag-com cu masina pornita la peste 80 de grade si cu toate erorile sterse dar nu i-mi dau seama daca sonda lucreaza bine sau rau.Ce am vazut eu e ca atunci cand o turam vibratiile urcau iar cand era la relanti nu mai oscila nimic,totul era o linie continua. DACA CINEVA E VETERAN IN MASURATORI DATI-MI UN SFAT FRATILOR

Pierderea de putere pe care o resimt cateodata la peda nu a-r putea fi tot din cauza sondei pentru ca nu trimite semnalul corespunzator la ecu sau ma gandesc ca poate sa fie de la bobina de pe pistonu 4 ca e cam proasta.
 
Soferu Iadului
Subiect Autor
Mesaje: 40
Membru din: 09 Noi 2011, 03:53

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

19 Noi 2011, 21:39

PROBLEMA REZOLVATA! A-m schimbat sonda lambda cea de langa catalizator cu una identica NTK si a-m rezolvat problema.

 
Avatar utilizator
cici80
Mesaje: 56
Membru din: 22 Dec 2011, 01:00
Localitate: Alba Iulia
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

22 Dec 2011, 12:56

Salut am si eu o intrebare apropo de aceasta sonda LAMBDA sau cum ii zice :yh .Seatu meu ii de 1.6 16v din 2003.

mi s-o aprins de 3-4 ori avaria motor,plus ca daca in momentul cind ii dau cheie la masina sa porneasca si nu las sa invirta motoru suficient ("scap cheia sa zic asa de la contact"),la a-2-a cheie imi porneste foarte greu se si ineaca,pute-ti sa imi dati o idee ce poate fii :cry: .daca a mai patit cineva asa ceva,chiar o presupunere.multumesc
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

23 Dec 2011, 00:16

in primul rand, trebuie sa faci scanare sa vezi ce erori ai. fara ele, vorbim degeaba...
 
Avatar utilizator
cici80
Mesaje: 56
Membru din: 22 Dec 2011, 01:00
Localitate: Alba Iulia
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

11 Ian 2012, 20:18

am inteles,o sa ma duc sa o puna la calculator,desi nu stiu daca in momentul in care nu mai am avaria motor aprinsa pentru ca intre timp s-o stins,dupa nu stiu cite porniri.Mai poate sa gaseasca avaria sau trebuie sa merg la service numai cind mii avaria aprinsa la bord (ramine in memoria calculatorului masini?)ii adevarat ca acum is foarte ocupat cu munca,dar o sa revin cu detalii.multumesc.
 
Avatar utilizator
cici80
Mesaje: 56
Membru din: 22 Dec 2011, 01:00
Localitate: Alba Iulia
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

07 Feb 2012, 23:40

Buna,am reusit sa ajung sa fac o diagnoza in legatura cu pornirea masini,mi-a dat o singura eroare si accea imi zicea ca ar fii senzorul de la sistemul de racire,apoi mecanicul a mai spus ca are ceva legatura cu cititul la cald (ca ar da de fapt temperaturi de pina la -30 ca si EXEMPLU :cry: )Ati mai auzit de asa ceva sau nu ii posibil.multumesc
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6740
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

08 Feb 2012, 10:08

De ce nu postezi exact faultul gasit aici? Daca-i senzorul de temperatura motor, da, e posbil sa citeasca asa. Iar la pornirea la cald sa citeasca temperatura de -30 si sa dea benzina ca pentru pornirea la rece. Rezulta inecarea motorului. Defectul se manifesta sporadic, din cauza sudurilor interne din senzorul dublu. De la vibratii si variatii de temperatura se intrerup si apare diferite manifestari, ori la functionarea motorului, ori la indicatia in bord (senzorul este dublu - deci 2 senzori in unul=4 pini). Daca postai defectul aici, era mai usor de povestit si mai la obiect. Mai sunt topicuri deschise pe tema asta.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
cici80
Mesaje: 56
Membru din: 22 Dec 2011, 01:00
Localitate: Alba Iulia
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

08 Feb 2012, 11:18

Imi cer scuze pentru faptul ca am scris in mai multe locuri,dar m-am gindit ca nu se citeste,si am incercat sa zic problema masini in topicurile unde avea legatura cu problema mea(a masini!!!!!!!!).Multumesc pentru raspuns,deci ii recomandat sa schimb senzorul?
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6740
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

08 Feb 2012, 11:53

Daca ai avut fault relativ la el...DA !
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
A.x.e.L.
Mesaje: 102
Membru din: 11 Iun 2009, 13:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BLESTEMATA SONDA LAMDA

25 Iul 2012, 13:32

salutare tuturor..
referitor la sonda asta nenorocita...cred ca ma pregatesc si eu de o skimbare a ei...:((...insa vroiam sa va intreb un lucru..
in primul rand singura kestie pentru care am fost sa o pun pe tester a fost martorul din bord aprins..eu l am mai avut aprins insa cred ca de la benzina proasta era si dupa ce-si facea dracii se stingea...am mai fost cu masina la seat si pe tester a iesit acum 1 an si ceva o problema sporadica pe sonda lambda 1...revenind in prezent in afara de acel bec in bord aprins de cam 2 sapt in rest nici un simptom...sa dea in nas sau sa nu stea la relanti sau sa consume mult sau fum...nimic...singura kestie becul din bord...si pe terster acum 3 zile a iesit scurt circuit la sonda lambda 1...intrebarea mea ar fi daca este posibil sa fie sonda arsa iar masina sa mearga ca si inainte fara nicio problema? si daca este intradevar asa, care sunt riscurile de a merge cu sonda lambda defecta? precizez ca acum 2 ani la itp nu mi-au iesit noxele (acum nu stiu daca ala vroia spaga sau kiar asa era) oare sa aiba legatura noxele proaste de atunci cu defectul sporadic identificat de seat acum 1 an si ceva si cu rezultatul testului de acum, adik sonda arsa?

va multumesc anticipat

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori