Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
andrys
Subiect Autor
Mesaje: 9
Membru din: 01 Sep 2008, 19:09

Problema dimineata la pornire - Seat Leon FR TFSI

26 Oct 2011, 18:15

Salut, am o problema cu masina mea - un Seat Leon FR 2008 TFSI
Am facut doua clipuri video ca sa prezint problema.

Video1: http://www.youtube.com/watch?v=m8bFlQU9LZ8
Aici se vede cat de greu porneste la prima cheie (de fapt nici n-a pornit la prima), dupa care se chinuie sa nu moara (mai nou trebuie sa accelerez vreo 30 de secunde ca sa nu moara).

Video2: http://www.youtube.com/watch?v=NjLg8pSAyt4
Aici se vede, spre mijlocul clipului, ca acceleratia e limitata la 2500-3000 de ture. Daca apas pedala pana la fund, turatia creste cu ~200rpm. In mod normal ar tasni toata masina, asa cum face dupa vreo 10 minute de mers, cand dintr-o data se elibereaza acceleratia (misto senzatie:)) )

Problemele au inceput prin vara, cand am fost nevoit sa bag benzina de la o benzinarie no-name din 2 Mai (venind din Vama Veche pe rosu aprins). Ma rog, ei ziceau ca sunt parteneri Rompetrol.
Am facut plinul atunci, si pe autostrada a inceput motorul sa se innece. In Bucuresti s-a aprins martorul cu sonda lambda. Am mers la primul Mol si am scos benzina, desfacand pompa de benzina de sub canapea. Am pus benzina 100 + aditiv. Martorul s-a stins peste vreo 2 zile, dar problemele de mai sus au inceput sa apara si sa fie tot mai serioase.

La Alto Syncro mi-au spus ca trebuie inlocuita pompa de inalta presiune (piesa ce nu poate fi reparata si costa vreo 1500 RON). Problema e ca pe o astfel de piesa nu se da termen de livrare - e comandata de 3 saptamani si nici un semn. Pe masura ce se face tot mai frig, masina porneste tot mai greu.

Am citit despre niste probleme la Golf 5 (TDI ce-i drept), cum ca de la frig se face condens in intercooler dupa care apa intra in motor si se poate intampla situatia de mai sus. Detalii aici: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=302863 - Volkswagen a scos un TSB pe 6 septembrie 2011, adresand problema asta. Cei de la Alto Syncro spun ca n-are legatura.

Nu stiu ce sa fac, am nevoie de masina ca de painea calda (si degeaba-mi iau o paine calda:)) )

Pentru orice input, Va multumesc.
Andrei.
 
paco
Mesaje: 10
Membru din: 01 Dec 2009, 12:07
Localitate: Bucuresti

Re: Problema dimineata la pornire - Seat Leon FR TFSI

26 Oct 2011, 21:27

Salut,
Dupa problema din vara ai inlocuit filtrul de benzina sau nu ? Filtrul are un regulator de presiune integrat care trebuie sa dea 6,6 bari, si daca ai luat oarece jeg din "benzina" aia no name de la 2 Mai, e foarte probabil sa nu iti mai dea presiunea standard. Si asta poate contribui la problema ta, Ar trebui eventual verificata si eliminata chestia cu filtrul inainte de ajuns la schimbatul pompei de inalta presiune (unde mai pui ca filtrul de benzina, chiar unul original, costa cam 10% din pretul pe care l-ai pomenit pentru pompa). La ce calitate are benzina la noi si la cat de sensibile sunt TSI / TFSI-urile, filtrul de benzina ar fi bine de schimbat la fiecare revizie anuala, indiferent de cand zice constructorul in carte ca e bine de schimbat (eu cel putin asa fac de multi ani cu toate masinile pe care le-am avut, turbo sau nu, si nu am avut vreodata probleme pe circuitul de alimentare).
Mergi si la alte service-uri de Seat sa iei un second / third opinion.
Bafta !
2010 Leon Style Negro Magico 1.8 TSI 160 cp DSG 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori