Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

18 Oct 2011, 00:44

Din pacate sunt genul de zgarieturi care nu ies la polish din cauza profunzimii in care au fost facute. Andrei.27kim putin mai sus a punctat foarte bine. Asteapta pana la primavara si vopseste atunci masina/elementele.
Si masina mea e tot neagra si de-a lungul timpului am avut si eu destule probleme cu anumite elemente de caroserie, si am ales sa fac vopsitoria la Porsche Bucuresti Vest2 unde am fost foarte multumit de cum a iesit. Deci daca tot ai Casco si nu platesti nimic pentru dauna asta (eventual in afara de franciza), iti recomand sa mergi in reteaua Porsche pentru ca macar acolo toate operatiunile se fac intr-o ordine bine stabilita si nu ai probleme cu nuanta de negru mai tarziu, ma refer aici ca si diferenta fata de restul elementelor mai vechi de pe masina. Am avut si eu o zgarietura de circa 20-30 cm pe usa dreapta fata, anul trecut, si am rezolvat-o cu un creion de retus original Seat pe care il poti lua de la dealer Porsche, costa undeva la 50 RON, vopsea si lac separat, eu am folosit doar vopseaua, fara lac. Am pus un scotch transparent pe limita inferioara a zgarieturii si inca unul pe limita superioara, in paralel cu zgarietura, apoi am dat cu acest creion pe spatiul ramas intre aceste scotch-uri, adica pe suprafata zgariata. Apoi le-am scos si asta a fost. E munca de titan sa stai sa lipesti la perfectie, cat mai exact pe limita de separatie dintre vopsea si zgarietura, insa la momentul respectiv am fost destul de multumit de rezultat. Am muncit cam o ora la treaba asta atunci si de-abia anul asta am vopsit acea usa, insa intre timp chiar uitasem de zgarietura pentru ca arata bine zona refacuta de mine, cu un polish dat ulterior pe tot elementul respectiv. La tine nu cred ca e vorba de facut asa ceva pentru ca e munca dracului daca ai zgarieturile lungi, si nu e nici temperatura propice pentru astfel de operatiuni, decat poate daca ai rabdare de fier! Spor cu rezolvarea problemei!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Subiect Autor
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

18 Oct 2011, 14:00

@LIFEPHORM:Mersi pentru sfat, o sa stau asa cu ea, o sa incerc sa iau de la un dealer Porsche un creion de care zici pentru culoarea masinii mele(am inteles ca si in vitan, in targ se poate gasi).Momentan o sa o remediez asa, sper sa iasa bine.Eu in oras nu am reprezentanta Porsche, am decat dacia, peugeot si ford.

Daca mai stiti careva remedieri pentru problema mea va rog mult sa imi spune-ti si mie.Multumesc.
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

18 Oct 2011, 19:37

Lasa la o parte Vitan-ul si alte targuri, markerele pe care le vezi la TV si in reclame sunt niste minciuni gogonate, care nu lucreaza decat la nivelul lacului de suprafata, si nu remediaza nici macar ce face o amarata de pisica cu ghearele pe masina. Ia creionul original Seat dedicat culorii tale daca vrei sa iasa ceva mai aproape de realitate!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Subiect Autor
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

18 Oct 2011, 21:56

@LIFEPHORM:nu ma refeream la genul de creioane fix it pro sau aberatii de genul asta, doar ca citisem pe forum ca si acolo ti-l face dupa codul de culoare al masinii
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Subiect Autor
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

19 Oct 2011, 16:36

Am o nedumerire in legatura cu niste faruri dayline, daca ma puteti ajuta.Am observat 2 modele de faruri dayline ambele sunt de la firma dectane.Imi puteti spune care este diferenta dintre aceste 2 modele?

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

19 Oct 2011, 16:49

Ambele sunt Dectane, doar ca generatiile sunt diferite. Cel din a doua poza este modelul mai nou.
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Subiect Autor
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

19 Oct 2011, 16:56

Am gasit la 200 E modelul din a 2-a poza fara xenon.Aceste nu vin cu xenon din fabrica?trebuie sa le pun xenon separat?sau daca au un model cu xenon facut deja din fabrica.Sti cumva?

 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

19 Oct 2011, 17:07

Din cate stiu, farurile Dectane vin cu becuri normale halogen. In afara de instalatia de xenon OEM pe care o are orice masina care vine din fabrica cu aceasta dotare, nu exista xenon aftermarket fabricat de un brand cunoscut, gen Philips, Bosch, Siemens, sau alte marci care activeaza in acest domeniu pe care sa il poti cumpara separat.
Asadar, singurele instalatii xenon care se mai gasesc pe piata in afara de cele OEM, sunt cele fabricate in China si care se gasesc pe toate drumurile. Instalatia xenon OEM care vine pe masini cu xenon din fabrica este foarte scumpa (foloseste deobicei becuri D1S, D2S, in functie de generatia de fabricatie) si avand in vedere pretul acestor faruri Dectane care este unul destul de convenabil, mi se pare imposibil ca o instalatie OEM sa fie inclusa in aceste faruri, iar cu instalatii xenon aftermarket de tip China, sigur de tot Dectane nu lucreaza!
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Subiect Autor
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

19 Oct 2011, 17:13

Deci ce am dedus eu din ce ai scris tu, este ca pretul faruri este ok si ca daca le vreau, sa le cumpar si dupa sa imi pun eu xenon pe ele.Am inteles bine? :mrgreen:
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

19 Oct 2011, 17:26

Da, doar sa ai grija sa iei o instalatie de xenon de 55W si de 4300K temperatura, pentru ca ambele variante iti ofera mai multa lumina pe strada. Tine cont totusi si de ce am spus cu cateva posturi mai sus referitor la calitatea lupelor din farurile Dectane. Doar ca sa nu te astepti la o lumina pe strada comparabila cu cea a unui far cu instalatie xenon de fabrica...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Subiect Autor
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

19 Oct 2011, 19:05

Am inteles.Mersi mult pentru ajutor.
 
Avatar utilizator
doriansamescu
Mesaje: 82
Membru din: 19 Mar 2011, 19:38
Localitate: Alexandria

Re: My New Black Seat Leon

24 Oct 2011, 19:29

Salut si bine ai venit in club! Sa stapanesti masina sanatos, atat tu cat si ea! In legatura cu vopseaua cred ca cel mai bine ar fi s-o vopsesti toata ca sa nu apara diferenta de luciu si daca tot ai casco, iar un service care vopseste bine mai e si Boch Car Service pe str. Tutnu Magurele. Mie mi-au vopsit masina de la serviciu (mercedes sprinter) asta primavara si au facut o treaba super, cu dezechipat tot si bagata la cuptor, nici nu se cunoaste ca-i revopsita decat daca ai ochi de samsar de masini. Pentru edificare putem sa ne vedem sa iti arat masina(my phon 0762604950).Si sa nu te sperii daca te flash-ui cand te vad prin oras (ibiza alba TR-04-VYZ sau sprinter visiniu B-65-SJO) Numai bine!
Seat Ibiza Entry 6j 1.2 60CP 2010
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Subiect Autor
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

24 Oct 2011, 22:39

Mersi mult.Ma bucur ca mai este cineva pe forum din Alexandria.Sincer cred ca ne-am intalnit in trafic.Eram cu un prieten la semafor si eram in spatele tau si ne uitam la masina ca e modelul nou:D(si prietenul cu care eram vrea sa isi cumpere tot un seat ibiza).Cand o sa am timp o sa te sun sa vad cum ti-au facut masina cei de la boch car.

PS:Arata foarte bine masina :D .Sa o stapanesti sanatos si grija mare.La mine in zona s-au zgariat 10-15 de masini.Cica a fost un copil(a fost prins pe camerele de supraveghere de la un magazin).Eu unul as lua atitudine dar ceilalti nu prea ii vad interesati de problema.Oricum copilul care le-a zgariat a avut si gust, nu zgaria dacii sau tot felul de masini ci numai vw bmw mercedes(can tot ce datea bine la ochi).Acum faptul este consumat, pe viitor sper sa nu mai patesc nimic.
Salut.
 
Avatar utilizator
Andrei_Nick
Subiect Autor
Mesaje: 358
Membru din: 04 Sep 2011, 02:00
Localitate: Alexandria-Bucuresti
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

24 Noi 2011, 20:23

Salutare, am gasit niste jante de cupra la un pret destul de bun.Ce ziceti merita sa pun pe masina mea aceste jenti, o sa intampin ceva probleme? prima data ma gandisem sa cumpar jenti pe 17 deoarece auzisem ca in romania la drumurile noastre nu prea se merita pe 18.Voi ce ziceti?
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: My New Black Seat Leon

24 Noi 2011, 23:35

La motorul tau, in afara de estetica, nimic de castigat! O sa vezi ca directia va deveni mai greoaie, e la fel ca senzatia pe care o ai cand treci de pe o masina fara servo pe una cu servo. Daca vei folosi jantele de 18" iarna, o sa ai un usor avantaj creat de cauciucul de iarna in sine, care e mai moale si aluneca mai usor comparativ cu cel de vara.
La demaraje o sa pierzi destul de putin, comparativ cu un 1.6 102CP cu aceste jante de exemplu, pentru ca fata de el tu compensezi din cuplu greutatea mai mare pe care o invarti odata cu trecerea la 18". Probleme de compatibilitate nu vei avea, doar sa fie de Cupra 1P jantele :)
Treaba cu "auzitul ca nu se merita jante de 18 in Romania" este subiectiva. Tine foarte mult de stilul de condus. Daca mergi atent si nu te grabesti, consider ca mergi la fel de bine cu unele de 18 la fel cum mergi si cu cele de 16. Subliniez atent, pentru ca asta tine si de evitare gropi, denivelari, drumuri de Romania cum spuneai tu. Eu am avut si 17, si 18, si a fost totul ok, am ramas la cele de 17 doar din cauza performantelor lor in sine. De la anul trec din nou la 18 si nu sunt deloc speriat, astea sunt drumurile, trebuie sa ne adaptam, nu sa trecem toti pe 16" din cauza lor.
Costurile care implica trecerea la 18 banuiesc ca le cunosti, nu e nevoie sa le amintesc. Per total cam astea ar fi avantajele si dezavantajele.
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori