Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 34
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

24 Dec 2008, 22:11

Asta , este o explicatie la ce se face pe Dynotest , sursa este revista 4tuning:


Imagine


Imagine


Imagine
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

24 Dec 2008, 22:12

Testosul scrie:
Multumesc frumos pentru articol si scuza-ma daca te-am dezamagit si nu m-am ridicat la asteptarile tale.

Nu era vb de tine ci de atitudine in general, nu sunt deranjat de persoane , ci de atitudinea lor fata de ce vrem noi sa facem aici ,in rest totul este ok ,
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

24 Dec 2008, 22:13

Scuze de off...............
 
Avatar utilizator
kenzo_boy
Mesaje: 564
Membru din: 29 Ian 2008, 19:04
Localitate: Targu Neamt
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

25 Dec 2008, 15:56

Caii nu se masoara!!!Se calculeaza!Cuplul se masoara la Dyno si printr`o formula care nu o stiu exact se calculeaza caii!!!Imii pare rau dar la MT un prieten de al meu i`au arat 215 cai si el are 235 de cai la baza + evacuare+admisie +chip si masina aia chiar merge intr`un mare fel....dar daca voua v`a masurat bine la MT inseamna ca a vrut sa ne pacaleasca pe noi.pe mine sincer nu ma intereseaza masuratorile ca sunt capabil sa imi dau seama c`am cum fuge masina dupa chip si nu inteleg ce ai zis The Teacher ca "la 30 de cai iti da rateu" ???te inteleg ca esti mai mare in ani ca mine...dar probabil amandoi avem habar de motoare....mai putin sau mai mult...si daca ti`am zis ca se masoara cu vag com`ul crede`ma ....dute la un om care are vag com si vezi daca se poate masura sau nu....si sunt multe aparature care se pot masura multe si reprezentantele nu au ..asta inseamna ca nu exista?!
Leon TFSI powered by RBN
Imagine
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

25 Dec 2008, 17:34

kenzo_boy scrie:
Caii nu se masoara!!!Se calculeaza!Cuplul se masoara la Dyno si printr`o formula care nu o stiu exact se calculeaza caii!!!Imii pare rau dar la MT un prieten de al meu i`au arat 215 cai si el are 235 de cai la baza + evacuare+admisie +chip si masina aia chiar merge intr`un mare fel....dar daca voua v`a masurat bine la MT inseamna ca a vrut sa ne pacaleasca pe noi.pe mine sincer nu ma intereseaza masuratorile ca sunt capabil sa imi dau seama c`am cum fuge masina dupa chip si nu inteleg ce ai zis The Teacher ca "la 30 de cai iti da rateu" ???te inteleg ca esti mai mare in ani ca mine...dar probabil amandoi avem habar de motoare....mai putin sau mai mult...si daca ti`am zis ca se masoara cu vag com`ul crede`ma ....dute la un om care are vag com si vezi daca se poate masura sau nu....si sunt multe aparature care se pot masura multe si reprezentantele nu au ..asta inseamna ca nu exista?!

Man , eu admir munca ta , e greu , sa duci o masina sus, nu pun la indoiala ce face RBN , ci doar metoda de aflare a momentului , nu te contest esti acolo sus , unde stau campionii , credema te admir pt. ce faci , dar vreau si eu sa stiu cum masori , puterea si cuplu
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

25 Dec 2008, 17:37

Never , nu am spus ca nu cred , decat surse omologate, si in Ro nu sunt multe
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

25 Dec 2008, 17:48

Faptul , ca avem in dialog , depaseste normalul , aici vroiam sa te atrag , eu sa comentez ce realizezi tu , din asta vor invata multi , daca ai ceva impotriva sau am deranjat , ma scuzi ,vb. cu restul lumii , care te divinizeaza, eu o fac in felul meu , obiectiv impartial , deranjant , poti fii suparat pe mine , dar forumul nu are voie sa sufere ,

 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

25 Dec 2008, 18:06

Kenzo , eu apreciez f. mult ce faci tu , si stii ca nu sunt surse forumistice , ci .................., no comment , vreau sa impartasesti aici toate experientele tale , eu nu sunt contestatarul tau ci , dimpotriva , aparatorul tau , dar explica la lume cum si in ce fel sa faca , , varsta mea , experienta mea nu fac doi bani , daca nu este si impartasita , ca altii sa nu ia teapa , sa nui se friga, asta e rolul nostru , si asa sunt suparat pe acest forum , din punct de vedere al feed- back-ului , nu mai ma porni si tu ca nu face bine la inima.................... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: sper ca ai inteles in final ce vreau de la tine, , need love no war
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

25 Dec 2008, 18:08

kenzo_boy scrie:
Caii nu se masoara!!!Se calculeaza!Cuplul se masoara la Dyno si printr`o formula care nu o stiu exact se calculeaza caii!!!Imii pare rau dar la MT un prieten de al meu i`au arat 215 cai si el are 235 de cai la baza + evacuare+admisie +chip si masina aia chiar merge intr`un mare fel....dar daca voua v`a masurat bine la MT inseamna ca a vrut sa ne pacaleasca pe noi.pe mine sincer nu ma intereseaza masuratorile ca sunt capabil sa imi dau seama c`am cum fuge masina dupa chip si nu inteleg ce ai zis The Teacher ca "la 30 de cai iti da rateu" ???te inteleg ca esti mai mare in ani ca mine...dar probabil amandoi avem habar de motoare....mai putin sau mai mult...si daca ti`am zis ca se masoara cu vag com`ul crede`ma ....dute la un om care are vag com si vezi daca se poate masura sau nu....si sunt multe aparature care se pot masura multe si reprezentantele nu au ..asta inseamna ca nu exista?!

Am aflat de curand si am explicat pe forum , ca ultima versiune de Vag-com , poate da o estimare a valorii puterii , repet o estimare, ce difera total de aflarea exacta a cuplului motor.................iertare daca gresesc
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

25 Dec 2008, 21:53

Asteptam pareri si de la b-13-wrc , Alecsm , si alti useri care au mai multi .....decat originali
 
robert_p_1979
Mesaje: 25
Membru din: 14 Oct 2008, 11:03
Localitate: Pitesti
Contact:

Re: Cip Tunning

30 Dec 2008, 11:10

HP=CP ......
aproximativ

SEAT LEON 1.6 16V - 105HP - 117 HP
SEAT LEON 1.9 TDI - 90HP - 120 HP
SEAT LEON 1.9 TDI - 105HP - 135 HP
SEAT LEON 1.8 20V - 125HP - 138 HP
SEAT LEON 1.9 TDI - 110HP - 143 HP
SEAT LEON 1.9 TDI - 130HP - 164 HP
SEAT LEON 2.0 TDI - 140HP - 170 HP
SEAT LEON 1.9 TDI - 150HP - 185 HP
SEAT LEON 2.0 TDI - 170HP - 195 HP
SEAT LEON 1.8 TURBO - 180HP - 215 HP
SEAT LEON 2.8 V6 - 204HP - 220 HP
SEAT LEON 2.0 T FSI - 200HP - 240 HP
SEAT LEON 1.9 Sdi - 68HP - 79 HP
SEAT LEON 1.4 16V - 75HP - 86 HP
SEAT LEON CUPRA 2.0 TFSI CUPRA - 240 HP ( 2007 ) - 270 HP
SEAT LEON CUPRA R 1.8 TURBO - 210HP - 245 HP
SEAT LEON CUPRA R 1.8 TURBO - 225HP - 260 HP
SEAT LEON FR 2.0 TDI - 170HP ( 2007 ) - 195 HP
Robert - Leon, 2007 , 1.9 TDI, 105 CP
 
robert_p_1979
Mesaje: 25
Membru din: 14 Oct 2008, 11:03
Localitate: Pitesti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

30 Dec 2008, 11:14

1,4 TDI PD 75CP 105CP 195Nm 250Nm
1,4 TDI PD EDC16 90CP 115CP 230Nm 270Nm
1,7 SDI - +10% - +15%
1,9 SDI 64CP 74CP 125Nm 145Nm
1,9 TDI 90CP 120CP 210Nm 270Nm
1,9 TDI 110CP 140CP 235Nm 295Nm
1,9 TDI PD 100CP 130CP 240Nm 300Nm
1,9 TDI PD 115CP 150CP 285Nm 350Nm
1,9 TDI PD 130CP 160CP 310Nm 370Nm
1,9 TDI PD 150CP 180CP 320Nm 380Nm
1,9 TDI PD 160CP 190CP 340Nm 400Nm
1,9 TDI PD EDC16 105CP 140CP 250Nm 310Nm
2,0 TDI PD EDC16 140CP 180CP 320Nm 395Nm

1,0 - +12% - +12%
1.2 htp - +12% - +12%
1,4 8V - +10% - +15%
1,4 16V 75CP 83CP 126Nm 157Nm
1,6 8V 101CP 111CP 148Nm 179Nm
1,6 16V 102CP 113CP 148Nm 179Nm
1,6 16V FSI 115CP 126CP 155Nm 170Nm
1,8 20V 125CP 136CP 170Nm 201Nm
1,8 T 20V 150CP 210CP 210Nm 310Nm
1.8 T 20V 156CP 195CP 210Nm 270Nm
1,8 T 20V Cupra 180CP 215CP 235Nm 320Nm
1,8 T 20V Cupra R 210CP 240CP 270Nm 350Nm
1,8 T 20V Cupra R 225CP 275CP 280Nm 400Nm
1.8 TFSI MED17 160CP 205CP 250Nm 360Nm
2,0 8V 115CP 126CP 170Nm 190Nm
2,0 FSI 150CP 165CP 200Nm 215Nm
2,0 TFSI 200CP 245CP 280Nm 360Nm
2.0 TFSI Stage 2 200CP 275CP 280Nm 400Nm
2.0 TFSI Cupra Stage 1 240CP 280CP 300Nm 400Nm
2.0 TFSI Cupra Stage 2 240CP 310CP 300Nm 440Nm
Robert - Leon, 2007 , 1.9 TDI, 105 CP
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

30 Dec 2008, 11:35

Cele de mai sus ce vor sa fie?
Aici se discuta despre resoftarea masinilor, cu pareri pro si contra, dar argumentate.
Ai modificat toate motorizarile enumerate mai sus?, pe ce masini au fost montate?.
Da mai multe detalii.
:D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Cip Tunning

30 Dec 2008, 11:41

Salut.
Ce semnifica lista de mai sus?.
Are legatura cu titlul topicului?
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
robert_p_1979
Mesaje: 25
Membru din: 14 Oct 2008, 11:03
Localitate: Pitesti
Contact:

Re: Cip Tunning

01 Ian 2009, 04:53

reprezinta cresterea de putere in urma unui cip uning ..... cea recomandata !!!!!! maxim ....
Robert - Leon, 2007 , 1.9 TDI, 105 CP
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 34

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator