Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
 
Avatar utilizator
B22VXX
Mesaje: 201
Membru din: 23 Sep 2008, 13:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

03 Iun 2014, 07:19

salut

Am sunat la racing code. 300 tuningul si 50 dyno (euro). Foarte amabili la telefon, spun ca optimizeaza masina la puterea maxima la care motorul mege bine. Totul pare foarte bine dar pretul e putin cam mare, din punctul meu de vedere. Toate firmele de tuning ar trebui sa aiba dyno ca o dovada a produsului pe care ei il sustin, si sa fie inclus in pretul tuningului.

mai astept pareri, oricum eu voi face asta dupa vara.

a facut cineva "dyno" dupa resoftare si i s a confirmat puterea promisa?

ms
Seat Leon 1P FR diesel, galben

Imagine
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

03 Iun 2014, 09:21

Da,eu
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7199
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

03 Iun 2014, 10:13

poti sa suni si la powertech sa discuti cu ei. si baietii de acolo au dyno si e inclus in pret, softul se dezvolta cu loguri in mers si sesiuni dyno. partea proasta e ca tre sa mergi la buzau, dar e la ~1 ora distanta de bucuresti...
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

07 Iun 2014, 14:44

@B22VXX - doua intrebari am si eu daca nu e cu suparare:
1. care crezi ca ar fi pretul corect pentru o resoftare ?
2. daca in loc de 300euro + 50 dyno cat ti-a fost comunicata oferta, ti se spunea ca pretul softului este de 350euro inclusiv dyno era vreo diferenta (macar si la nivel psihologic de ex in loc de 400 costa 399)?
 
Avatar utilizator
B22VXX
Mesaje: 201
Membru din: 23 Sep 2008, 13:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

10 Iun 2014, 07:46

Vw_g60 scrie:
@B22VXX - doua intrebari am si eu daca nu e cu suparare:
1. care crezi ca ar fi pretul corect pentru o resoftare ?
2. daca in loc de 300euro + 50 dyno cat ti-a fost comunicata oferta, ti se spunea ca pretul softului este de 350euro inclusiv dyno era vreo diferenta (macar si la nivel psihologic de ex in loc de 400 costa 399)?


salut,

din punctul meu de vedere:
1. toti tunerii ar trebui sa aiba dyno si sa fie gratuit, este certitudinea ca imi face ceva corect. din toamna toate atelierele care schimba placute frana trebuie sa fie dotate cu stand test frana care e vreo 8.000 euro (un schimb de placute e de la 50 lei)
2. pretul care il consider corect pentru masina mea, care face 8 ani in toamna, si pe care o mai tin maxim 2-3 ani, ar fi de 250 euro

ms
Seat Leon 1P FR diesel, galben

Imagine
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5184
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

10 Iun 2014, 07:54

Nu este relevant cati ani are masina, cat o mai tii, s.a.m.d...personal, pt un motor normal ( TDI / DCI/ CDTI , turbo benzina ) pretul corect dpmdv ar fi ~150-200 euro ; si pt motoarele mai noi gen TSI / CR , etc 250-350 euro ; cu DYNO si eu sunt de acord ca ar trebui sa se faca inainte si dupa ; eventual sa aiba un pret modic ( 100-150 lei ) dar sa poata fi oferit de tuner, nu sa ma duc pana nu stiu unde si inainte si dupa resoftare ca el nu are..
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

10 Iun 2014, 23:21

Da avei dreptate si eu cred ca salariul minim ar trebui sa fie 1500euro dar nu e. Oricum e interesant cat de usor puteti evalua munca altcuiva dar uitati un amanunt, performanta incepand de la nivelul ei cel mai banal cum ar fi un soft nu este pt toata lumea, este pt cine isi permite.
In concluzie, treaba e cam ca in orice sport, putini il fac la un nivel performant si foarte multi il comenteaza de pe margine.

 
Avatar utilizator
B22VXX
Mesaje: 201
Membru din: 23 Sep 2008, 13:45
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

11 Iun 2014, 15:32

Vw_g60 scrie:
Da avei dreptate si eu cred ca salariul minim ar trebui sa fie 1500euro dar nu e. Oricum e interesant cat de usor puteti evalua munca altcuiva dar uitati un amanunt, performanta incepand de la nivelul ei cel mai banal cum ar fi un soft nu este pt toata lumea, este pt cine isi permite.
In concluzie, treaba e cam ca in orice sport, putini il fac la un nivel performant si foarte multi il comenteaza de pe margine.


Multe firme au preturi diferite pentru un produs vandut in tari diferite dpdv econmic. Am vazut documentar coca-cola care se vinde si prin sate africane, gen triburi, si nu cred ca si ar permite si amaratul de dolar pentru o sticluta.

"nu este pt toata lumea, este pt cine isi permite"..........tu cu ce esti diferit de un german? de ce nu iti permiti ceea ce poate el?
Seat Leon 1P FR diesel, galben

Imagine
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

11 Iun 2014, 15:33

Problema nu este faptul ca la noi se doreste alt nivel decat PERFORMANT...ci firea romanului.
Avem destui care fac softuri performante.Ideea e ca acest lucru nu se poate pt toata lumea.
Daca Gica se duce si cere un soft performant dar habar nu are sa conduca,evident ca nu va primi cea mai performanta varianta.De aici conceptia si discutiile prostesti cum ca "ala nu stie sa faca un soft bun".

Ai sa ramai uimit cate softuri renumite (venite peste granita) au devenit si mai performante cand romanii si-au "bagat nasul" . Pentru mine asta nu inseamna FURACIUNE,ci mai degraba perseverenta :) .

Evident,pentru toate astea si masina trebuie sa merite softul.

P.s. aici nu ma refer la soft ECO
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

11 Iun 2014, 15:41

"nu este pt toata lumea, este pt cine isi permite"..........tu cu ce esti diferit de un german? de ce nu iti permiti ceea ce poate el?[/quote]

Aici intrebi la misto?
Nu de alta dar sunt N motive pentru care nu ne asemanam nemtilor.
Daca am fi precum ei,toti ne-am permite soft MTM,de 2000 euro. DOUA MII EURO!
Nu ca ar fi cel mai performant soft,dar ca idee de baza.

Banul isi spune cuvantul in joaca asta! :P
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

11 Iun 2014, 21:55

Ciosmi las-o moarta ca n-are rost, oamenii vor sa cumpere discounturi nu servicii sau produse. Dupa cum ai observat discutia nu se axeaza nicidecum pe ce performante se obtin prin operatiune, la ce presiune se vor obtine rezultatele, mizilicuri din astea tehnice, aici primeaza "pretul halatului".

Nu-si pun niciodata problema ca anumiti prestatori de servicii au investit ore peste ore si bani peste bani pentru a le oferi un produs bun si sigur, ei se uita in buzunar vad ca nu-si permit si automat pun eticheta "e prea scump" cand abordarea corecta ar fi "produsul e bun dar din pacate nu mi-l permit" ca doar nu e o rusine sa admiti ca n-ai bani, insa dupa cum spuneai si tu "mintea romanului ..."

Dar sunt foarte foarte curios daca discutia ar fi legata de sanatatea lor s-ar mai aplica pincipiul "pretul halatului" sau brusc ar conta calitatea serviciului in detrimentul pretului...probabil ca nu.

:hi
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

12 Iun 2014, 10:06

Eu zic sa afli daca a fost emis un comunicat oficial pe tema "reducere putere",in prima faza.
Mi se pare o porcarie si daca as fi patit asa,le-as fi dat cu masina in cap...la propriu =))) .

Personal as renunta la DPF,dar cum spuneam,personal.
La cate probleme face,mai bine fara...unde mai pui ca masina merge foarte ok fara el :)

Filtrul ala din ce am citit pe aici,se infunda oricum...cu sau fara soft.

Deci daca doresti mai multa putere,du-te linistit si fa unde crezi ca e mai bine.

P.s. Nu te zgarci la bani si incearca Powertech, Buzau.
Au si dyno,lucreaza cum trebuie,nu te usuca la buzunar :P

P.s. La motoare aspirate oricum nu m-as agita pentru soft.Mai ales la cele pana in 3.200 cmc
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

12 Iun 2014, 10:23

bgd_b92 : 1) nimeni nu iti baga mana in buzunar, firmele din domeniu care se respecta iti comunica din start castigul de putere si cuplu cat si costul resoftarii. Daca tu consideri ca renteaza sa dai 250euro pentru 5cp in plus e alegerea ta punct. Altfel spus "domnia si prostia se platesc"
2) daca chiar esti atat de interesat de subiect poti oricand sa aprofundezi singur domeniul sa vezi cam ce implica si cu ocazia asta iti poti raspunde in mod pertinent la intrebare.

B22VXX : Cu tot respectul singurii care sfideaza sunt cei care comenteaza ca gospodinele la piata pretul rosiilor desi topicul ar trebui sa fie unul cu caracter tehnic.

Ca sa revenim totusi la subiect (desi normal ar fi fost ca tu in loc sa pui accentul pe pret sa spui si ce castig de putere si cuplu ti-a fost comunicat prin oferta respectiva) iti voi spune ca motorul tau prin resoftare poate ajunge la maxim 205-210cp ceea ce nu e de loc rau pentru o simpla resoftare.
Daca esti comod si ecologist de fel iti poti face resoftarea cu DPF pe masina (daca se va infunda DPF sau nu asta doar D-zeu stie, nu exista o reteta a succesului in privinta asta, depinde cat mergi si cum mergi).
Daca vrei sa nu mai ai batai de cap pe toata durata cat vei mai detine masina iti dai jos downpipe-ul (daca vrei sa il pui la loc cand vinzi masina ca sa fie ca de fabrica) si te duci sa iti construiasca un downpipe din teava simpla dupa care faci resoftarea. Prin metoda aceasta vei avea un plus de maxim 5-10cp fata de valorile comunicate mai sus.
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

14 Iun 2014, 21:01

Ca tot vorbim de cifre:

2.0tdi 170,stage 1,soft Powertech.


Imagine

Scurt si la obiect!
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 216
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

08 Sep 2014, 22:38

Ce legatura au ultimele 2 postari cu subiectul topicului?
Dupa ce ca si asa e straveziu in informatii topicul asta desi subiectul in sine e unul de actualitate, constat ca acum a devenit un fel de "Reflectii rutiere" (fara Virgil Vochina) in care fiecare isi povesteste aventurile rutiere mai mult sau mai putin interesante.

Astept cu nerabdare ca in curand sa fie semnalata pozitionarea radarelor si recomandarile Brigazii Politiei Rutiere, evident tot in cadrul acestui topic. :wink:
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori