Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 34
 
Avatar utilizator
Haplea
Mesaje: 62
Membru din: 04 Dec 2011, 02:55
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

30 Dec 2011, 10:32

BALTAZAR2003 scrie:
Din ce motive au cedat turbinele?

Din cauza softurilor...nu erau safe!!!erau agresive la 2300ture,nu erau liniare sa protejeze turbina....!!!
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

30 Dec 2011, 12:30

Depinde si cum se cunduce masina :lol: de curiozitate, cine facuse softurile respective? Daca masina "rupe" doar la 2300-2500 rpm si dupa aia se duce-n cap, intr-adevar nu e ok si e chiar enervant. Sunt multi care fac softurile cam asa la TDI-uri din pacate, insa sunt si altii care le niveleaza bine.
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
Haplea
Mesaje: 62
Membru din: 04 Dec 2011, 02:55
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

30 Dec 2011, 12:57

Eeee...deaceea am ales TCM!!!


Nu folosi QUOTE pentru mesaje aflate pe aceiasi pagina.
Ultima oară modificat 30 Dec 2011, 18:51 de către BALTAZAR2003, modificat 1 dată în total.
Motiv: quote
 
Avatar utilizator
Mariusino
Mesaje: 171
Membru din: 14 Aug 2010, 23:41
Localitate: Bucharest city
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

11 Ian 2012, 22:57

Soft = :bounce: :bounce: :bounce: .Imi pare rau ca nu am facut mai devreme :oops: .......am 238k si de 30k softul=No problemo, rupe a 2 a :yah
SEAT LEON 1.9TDI-ASV-110CP+++
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

11 Ian 2012, 23:11

Doar a 2-a? :lol:
Eventualele probleme pot aparea in primul rand din stilul de condus. Eu la 5.500km de cand "se nascuse" masina aveam deja bataie la volanta (soft 100% stock). Am tras de ea pana la aproape 20.000 cand am schimbat tot kit-ul volanta+ambreiaj. De atunci merg cu ea resoftata, am acum 60.000 si nu am mai avut probleme cu ambreiaj/volanta (deocamdata). Un soft Stage 1 daca e facut cu cap are limitari de cuplu acolo unde trebuie si astfel devine safe pt masina daca e exploatata corect.
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
terrax
Mesaje: 4
Membru din: 06 Apr 2012, 12:23

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Apr 2012, 13:08

salut,
am un audi b6 1.8t 150cp si ma tenteaza un tuning fie Revo (195hp, 305Nm) fie RBN (195hp, 290Nm) si am o nedumerire, masina e relativ veche 2001 si numai ce am trecut de 180.000 km la bord, mai duce motorul sau nu e recomandat un tunning la nr asta de km ?

mersi de help
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4241
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

07 Apr 2012, 07:41

banuiesc ca motorul si turbina sunt ok nu? atunci eu zic ca merge fara probleme
unde vrei sa o faci, rbn, revo sau altii ramane la alegerea ta.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)

 
terrax
Mesaje: 4
Membru din: 06 Apr 2012, 12:23

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

07 Apr 2012, 11:32

da totul merge OK, adica nu se simte nimic la mers, nu am leduri aprinse in bord.
singurul lucru ce ma deranjeaza la masina e ca nu imi trage motoru cand am roti de vara 235/45/R17, adica diferenta e destul de mare intre rotile de vara si cele de iarna 195/65 sau 55 / R15 asta fiind motivul tuningului.

ce-i de la revo am auzit ca au revo trial (ceva de test) si dealer in Timisoara, ceea ce e convenabil, dar putin mai scump decat RBN (inclusiv cu reducerea de paste) diferenta fiind de 95 EURO
iar cei de la RBN cred ca in Arad e cel mai apropiat.

si ca cifre diferenta, vad ca e de 15Nm? oare se simte sau se merita diferenta de pret?
mersi
 
Avatar utilizator
mususk266
Mesaje: 4241
Membru din: 27 Ian 2009, 02:17
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

07 Apr 2012, 11:41

95 de euro sunt banuti nu gluma mai ales pe criza asta, rbn poate face trial din cate stiu, trebuie sa vorbesti tu mai intai.
15nm se simt, te ajuta in depasiri.
Altea Freetrack - viewtopic.php?f=79&t=12288"

Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în jur! (Mahatma Gandhi)
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

12 Apr 2012, 14:28

Ambele variante de softuri sunt bune dpdv calitativ. Diferenta este ca Revo fac niste softuri orientate mai mult catre performanta..adica scot cam tot ce poate masina. La numarul tau de km ar fi indicat poate un soft un pic mai custom..la valori un picut mai limitate, iar Revo nu face custom-uri...
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
tytelu1
Mesaje: 189
Membru din: 20 Ian 2012, 21:32
Localitate: Marghita - Bihor
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

16 Apr 2012, 22:52

Sa va spun povestea mea, poate aici primesc mai multe informatii si lamuriri.
Anul trecut prin toamna am trecut pe la Revo Oradea,eu fiind din Bihor nu prea stiam alta firma.Intru cu masina in curte,pune laptopu si imi spune ca masina sau mai bine zis calculatorul masinii este parolat si nu poate sa-l resofteze decat, daca il dau jos.Problema vine in momentul montarii la loc, se observa ca s-a umblat la el si cade garantia.
Atat a resit sa faca, sa-mi citeasca ceva coduri si sa imi spuna cum si pana la cat se poate resofta.Fiind primul motor de 1.8 TSI 120CP pe mana lor ,nu au putut sa-mi spuna pe loc nimic.
Au spus ca o sa fiu sunat in cateva zile dupa ce afla mai multe si ei.Asa a si fost,m-au resunat dupa doua zile.Acuma vine partea frumoasa, mi-au spus ca ESTE LA FEL CA SI MOTORUL DE 1.8 TSI 160 CP si se poate duce DOAR DIN STAGE1 la 210CP :shock: i-am intrebat de doua ori daca sunt siguri si raspunsul a fost DA.
Mie imi vine greu a crede ca sunt identice,cu toate ca am mai gasit un tuner din Franta care spune la fel plus cativa useri de pe forumuri.Si aici am vazut ca s-a scris despre motoarele care au patru litere ca ar fi la fel. Voi ce ziceti?
Sa prespunem ca e asa si il duc la 210 CP, ce componente ar fi afectate sau ce ar trebui schimbate la masina? discurile si placutele cu siguranta,cred ca si suspensia.Cum v-a fi cu ambreiajul,planetarele...
Voi pana unde recomandati sa fie resoftat motorul?
Va multumesc anticipat si astept parerile voastre.
Seat Exeo 1.8 TSI 120 HP
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7202
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

17 Apr 2012, 00:23

da, stiam de puterea scoasa din stage 1 la motoarele astea de 1.8 tsi. odata ce sunt aceleasi componente ca la varianta de 160 si a fost restrictionat din soft din motive de taxe si impozite, nu vad care ar fi problema. sa castigi 90 cai cu un soft e cea mai buna afacere ever :)

cat despre alte modificari: necesar nu e cuvantul potrivit, mai degraba recomandat. tine de modul in care vei folosi masina, daca o sa te transformi in titi aur pe sosele, da, te-ar ajuta niste frane, o suspensie mai tare, de ambreiaj nu stiu pana la ce valori tine. dar sincer, daca o sa folosesti puterea in plus la o depasire din cand in cand, nu-ti cere nimeni discuri perforate de 345mm, sa fim seriosi...
 
Avatar utilizator
lau_03
Mesaje: 1092
Membru din: 31 Aug 2009, 20:19
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

17 Apr 2012, 08:44

tytelu1... Sa nu-ti vina greu a crede, dar 1.8 TSI - 120 cp este identic d.p.d.v. mecanic cu 1.8 TSI - 160 cp. Este doar o strategie de marketing...
Iar cat despre update-uri de frane, ambreaj etc, nu este nevoie la stage 1, indiferent de tuner. Eventual de frane sa te interesezi daca nu cumva pe motorul de 120 cp nu sunt mai mici putin cu toate ca nu cred. Ar trebui sa fie identice...

Bafta !!! :cheers
leon 1.4 TSI
---
Imagine - http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=98&t=17841
Cosmetica Auto - detailing profesional interior/exterior/motor - polish auto - reparatii parbrize - reconditionari faruri - inscriptionari oglinzi
 
Avatar utilizator
tytelu1
Mesaje: 189
Membru din: 20 Ian 2012, 21:32
Localitate: Marghita - Bihor
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

17 Apr 2012, 10:13

Nu o sa ma transform intr-un Titi Aur :drive (mi-ar place dar din pacate nu avem sosele sau circuite pt. asa ceva) insa cum spui si tu la o depasire sau o urcare cu masina plina,e bine sa ai ceva caluti rezerva.

lau_03 - Franele difera:
120CP fata 288x25mm, spate 245x10mm
160CP fata 312x25mm, spate 255x12mm
211CP fata 320x30mm, spate 288x12mm
Probabil ca o schimbare cu cele de 320mm ar fi bine venite.
Pe ce te bazezi cand spui ca sunt identice?
Merci de urare,inca sunt in perioada de informare,masina fiind in garantie pana in luna noiembrie acestiu an,sa vedem dupa.
Seat Exeo 1.8 TSI 120 HP
 
Avatar utilizator
lau_03
Mesaje: 1092
Membru din: 31 Aug 2009, 20:19
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

17 Apr 2012, 12:39

lau_03 scrie:
Eventual de frane sa te interesezi daca nu cumva pe motorul de 120 cp nu sunt mai mici putin cu toate ca nu cred. Ar trebui sa fie identice...


Eeeeee...n-am zis ca-s identice! Era o banuiala pe care mi-ai ruinat-o :yh Un upgrade la 312 sau 320 pe fata poate e suficient. Vezi ce zic si altii! :hi
leon 1.4 TSI
---
Imagine - http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=98&t=17841
Cosmetica Auto - detailing profesional interior/exterior/motor - polish auto - reparatii parbrize - reconditionari faruri - inscriptionari oglinzi
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 34

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori