Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 34
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 19:22

Cred ca deschizi cutia Pandorei cand vine vorba de cine renunta la cine si ar fi bine sa nu intri pe acest teritoriu pentru ca de ambele parti situatia este la fel. Nu-mi vars nici un naduf pe tine insa de-a lungul acestor posturi s-au pus urmatoarele probleme.

Ti-am explicat clar si argumentat de ce un ambreiaj este predispus uzurii premature atunci cand se aplica un cuplu marit la turatii mari. Ti-am explicat clar si argumentat ca acele grafice nu sunt corecte pentru ca nu se suprapun. Ti-am explicat clar si argumentat de ce aceste firme fac marketing mincinos. Nu ai avut nici un contra-argument, ai insistat in a-i sustine iar acum cand ai ramas fara variante brusc nu ii mai reprezinti si pledezi in victima. Este rusinos, credeam ca stau de vorba cu un barbat si mai ales cu un inginer.
Nu am nimic cu acea firma pentru ca oricum nu ne adresam aceleiasi categorii de clienti. Daca clienti au plecat de la mine acolo, nu ma deranjeaza atat timp cat s-au platit bani pe softul meu si eu am facut profit in urma acestei actiuni.

Pe acel site sunt prezentate niste fise dyno care la valorile pe care le scot mai mult ca sigur nu sunt de la motorizarea respectiva avand in vedere ca nu corespunde nimic cu realitatea. Dupa cum spuneam, aparatul dinamometric poate fi influentat prin multiple posibilitati, in schimb motorul unei masini va dezvolta aceeasi putere cu softul de fabrica. Mai mult decat atat ma indoiesc sincer ca Seat iti cere un pret pe o masina care ar trebui sa dezvolte 100 de cai si ea de fapt dezvolta cu aproape 20 mai mult, lasa-ma sa cred ca nu sunt chiar atat de prosti si sa nu faca un ban in plus din asta. Nu stiu cum la noi, toate masinile au dat aceeasi putere data de fabricant, iar la altii intotdeauna iese mai mult, poate din cauza ca si valoarea cu softul modificat creste in aceeasi masura?:)Interesant.

Ma repet, toate aceste explicatii vin in urma intrebarii tale care mi-ai pus-o in legatura cu marketingul mincinos pe care il fac aceste firme, nu ca am eu vreo problema cu firma in cauza. Iar tu nu ai avut o explicatie, te-ai apucat sa ma acuzi pe mine de acelasi lucru.

Poate tu inca crezi in ce spui, insa iti garantez ca toti cei care vor citi aceste posturi succesive vor avea alte concluzii de tras, si asta a fost ideea acestui brain storming, fie ca iti place fie ca nu.

AMC scrie:
nu cred ca ai interpretat corect postul meu
"am vazut link-ul cu Revo ... si am comparat cu asta
http://rbn-tuning.ro/preturi/seat.html ti se pare ca tu faci altceva ?"

si tu si revo prezentati niste cifre pentru before and after. Atentie, cifre nu cresteri de putere ... asta iti aratam. Seat iti garanteaza ca masina scoate 100 sau 117 CP ? Nu folosi cuvintele mele in context te rog.

Motorizare Original Chip Tuning Cuplu motor
Diesel CP CP inainte dupa
1,9 TDI PD 100CP 130CP 240Nm 320Nm
astea sunt datele de la tine de pe site.

la revo
Marca: Seat
Model: Ibiza
Motor: PD100
Putere Originala: 100 Bhp
Putere Revo: 150 Bhp
Cuplu original: 237 Nm
Cuplu Revo: 319

revo are in plus atasat un grafic al unei masini masurate. Si au atasat si perfomantele si curba de cuplu initiala. Poate ar trebui sa ii acuzi de marketing fals pe Seat ca masina lor face mai multi cai decat ar trebui.
Revo nu si-a exprimat castigul in +x CP si +xNM ci in niste valori fixe care sunt demonstrate pe dyno. care e problema ta ?

Problemele tale cu Revo te rog sa ti le rezolvi cu Adrian sau cu baietii din Anglia, eu nu sunt in masura sa ii reprezint si nici nu vreau. Stiu ca multi dintre clientii tai au trecut pe Revo si asta te-a suparat, dar nu iti revarsa naduhul pe mine.
http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0753 083 595
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 19:27

rabanne scrie:
Ia cazul lui cowboy, el este multumit, dar vrea ceva de la Test4 pe care eu pot sa i-l ofer fara ezitare, insa test4 nu va primi niciodata ceea ce test1 ofera in plus.

Marius, am spus deja: nu este vorba de aceeiasi masina! Graficul postat de AMC este facut cu Leonul nostru cumparat anterior, nu cu cel pe care-l cunosti tu si cu care am venit eu la tine si la care am mai umblat apoi la limitatoarele de fum, etc. etc. Leonul pe care-l stii tu in setarea actuala merge foarte ok, are un Stage 1 sau Stage 0.5 cum glumeai tu mai sus (apropo: iti trimit datele de cont :tongue ) si ca atare acela nu are nici o sansa sa scoata 355nm si nici n-as vrea asta de la el...(dovada ca nici pe celalalt nu am vrut sa-l las la valoarea asta; pe grafic atat cu test 1 cat si cu test 4 scotea 355Nm ceea ce era prea mult!).

In continuare eu am tot spus niste lucruri pe aici: fiecare producator de soft are o viziune proprie despre cum ar trebui sa arate un Stage 1 si face softurile ca atare. Si asta este foarte bine pt ca si categoriile de clienti sunt diferite! Asta nu inseamna neaparat ca X este mai bun decat Y. NU! Este doar diferit! Eu am avut ocazia sa testez 3 softuri diferite pe tipul asta de motor: RBN, TCM si Revo. Toate sunt softuri calitative insa sunt foarte diferite! Nu se aseamana niciunul cu celalalt, dar asta nu inseamna ca vreunul din ele e mai prost decat celalalt. Nu vreau sa ma apuc acum sa scriu diferentele observate de mine intre cele 3 deorece ar fi niste pareri pur persoanle si nu vreau sa influentez alegerile nimanui. Tot ce pot spune este ca toate 3 sunt de calitate si niciunul nu mi-a afectat masinile in vreun fel! Sunt 100% convins ca ceea ce mie imi place la un soft altuia e foarte posibil sa nu-i placa. De-aia e foarte bine ca le faceti diferit pt ca altfel n-ar mai exista nici un farmec in toata treaba asta...
Noi spre exemplu atata timp cat detinem aceste 2 Leonuri niciodata nu vom pune acelasi soft pe ambele! Ne place sa fie diferite!
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 19:35

Razvan, am fost intrebat mai devreme ce nisha abordez iar tu ai furnizat raspunsul in cel mai concentrat mod posibil. Nisha mea se refera la oameni de bun simt, care stiu sa citeasca si sa intepreteze informatiile noastre si carora serviciile noastre le sunt pe plac, in speta informatii corecte si fundamentate, nu minciuni de marketing. Acesti oameni, daca isi fac chiptuning la noi, nu isi vand sufletul si nu vor sparge sau toci tastaturi pentru a ne sustine cauza cu orice pret, si nu vor face nici crize de apoplexie din aceste motive. Eu va doresc numai bine, deoarece voi abandona aceasta discutie pentru ca incepe sa devina irationala. Vor ramane insa scrise (sper), posturile noastre, publice pentru toti, pe baza carora se vor trage concluzii. Nu conteaza ce cred eu sau celalalt interlocutor, conteaza ceea ce cred oamenii care citesc, membri forumului. Va multumesc.
http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0753 083 595
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 19:50

In final ajungem sa concluzinam ceea ce am am tot spus: ambele softuri sunt OK (ma refer strict la Stage 1 din oferta fiecaruia si nu la ce se vedea pe acel grafic pt. ca acolo nu era Stage 1 la niciuna din variante!!
Tot ce pot eu sa spun e ca ambele noastre masini merg foarte ok! Si cea cu RBN si cea cu Revo. Sunt momente in care o prefer pe una si altele in care o prefer pe cealalta... Azi spre exemplu am fost cu frate-miu pana la Brasov prin Cheia si ne-am distrat copios pe serpentinele alea unde ambele masini au mers exemplar! Pe drumul de intoarcere am facut schimb de masini si chiar a fost distractiva experienta..senzatiile fiind complet diferite 8)
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 19:52

Nici o remapare nu se compara cu doua carburatoare de ALFA33...
:tongue :yh :yah :cheers
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 20:01

Nu-mi mai aduce aminte ca ma apuca nostalgia... ce vremuri.. carburi de Alfa, mai apoi a aparut Turbo..carburile de R5GTT.. :drive
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 20:06

ala tuning, cand treceau jandarmii si opreau sa tina lanterna pana se regla carburatoru`...
:yh :yah
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 20:37

Sau cand faceau sectoristii coada sa fie dati cu Oltcit-ul turbo :yh si comentariile de dintre ei dupa: "Bah..sa vezi cum face!". Acum ca e bi-turbo cred ca le sare cascheta direct :angel4:
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 35
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 20:48

rabanne scrie:
Razvan, am fost intrebat mai devreme ce nisha abordez iar tu ai furnizat raspunsul in cel mai concentrat mod posibil. Nisha mea se refera la oameni de bun simt, care stiu sa citeasca si sa intepreteze informatiile noastre si carora serviciile noastre le sunt pe plac, in speta informatii corecte si fundamentate, nu minciuni de marketing.


:yh :yh :yh
aia nu e o nisa, e o strategie de bun simt pentru orice companie care se respecta. e un cuvant in engleza care defineste foarte bine modelitatea aceasta de exprimare si pe care nu reusesc sa il traduc in romana oricat de tare as incerca - "corny"

rabanne scrie:
Ti-am explicat clar si argumentat ca acele grafice nu sunt corecte pentru ca nu se suprapun

Nu rabanne, ti-ai dat cu presupusul nu ai demonstrat nimic. E in firea noastra ca romani din pacate sa acuzam intotdeauna arbitrul.

rabanne scrie:
Ti-am explicat clar si argumentat de ce aceste firme fac marketing mincinos. Nu ai avut nici un contra-argument, ai insistat in a-i sustine iar acum cand ai ramas fara variante brusc nu ii mai reprezinti si pledezi in victima. Este rusinos, credeam ca stau de vorba cu un barbat si mai ales cu un inginer.

Apropo de barbat si inginer, am senzatia ca ti-e teama ca pot sa demonstrez simplu ca softurile tale stage 1 nu merg cu presiune stoc in turbina. Nu ai acceptat nici provocarea de a-mi pune la dispozitie un demo pentru o masina de test nici de a pune softurile back to back pe dyno. Oferta mea si-a incetat valabilitatea.

Discutia asta ar putea sa se intinda pe sute de pagini, suntem amandoi la fel de incapatanati si lucrurile nu ar putea decat sa degenereze. Eu ma opresc la acest post.

La revedere Rabanne !
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

07 Feb 2011, 13:37

Am avut o masina cu soft RBN... si o sa mai am. Prietenii mei au soft RBN. Prietenii lor au soft RBN. Restul o sa aiba mai tarziu.
Pacat ca nu reprezentam o "nisa"...
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Rhadoo
Mesaje: 32
Membru din: 22 Oct 2009, 08:07
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

18 Mar 2011, 18:37

rabanne este de vina pentru ziua de ieri......
i-am facut o vizita, el mie o resoftare, apoi m-am plimbat toata seara prin oras si tot nu m-am plictisit

e alta masina, urca altfel in turatii, acceleratia raspunde mult mai promt, tcs-ul intra prin treapta a 3 a cand o calc iar problemele cu pornirea la cald... au disparut........1.9 tdi, ex 250nm :)
seat leon 1p 1.9TDI 105hp + o vizita la rabanne
 
Dorulakis
Mesaje: 35
Membru din: 16 Sep 2009, 10:23
Localitate: Timisoara, Cluj[mai rar]
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

12 Apr 2011, 12:14

Aveti idee cum pot afla daca masina mea are sistemul anti tuning sau nu? As dori sa adaug ceva calutzi. Am un leon face-lift produs in noiembrie 2009, livrat in decembrie 2009. Intr-un post anterior am vazut ca sistemul de anti-tuning a fost implementat incepand cu anul 2010, oare end of 2009 e inclus? :). Masina e un leon 1p TDI, 66kw, 90cp, AFBXFX01
Leon 1p 1.9/90cp + revo, facelift, alb, preference
doru_cu_motoru@y
Jante tabla, 0 imbunatatiri, in asteptare de tatuaje
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 35
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

12 Apr 2011, 12:29

Motorul tau e BXF? Pe acestea nu exista tuning protection
 
Dorulakis
Mesaje: 35
Membru din: 16 Sep 2009, 10:23
Localitate: Timisoara, Cluj[mai rar]
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

14 Apr 2011, 23:59

m-am interesat la revo...raspunsul a fost ca se poate, si puterea rezultata va fi 145 bhp.
Mi se pare totusi cam mare o crestere de la 90->la 145 ptr stage 1(revo performance), Contra unei sume derizorii de vro 349oiro. Mai studiez drow-backurile, dar la asa mare putere rezultata din 90 cai nu stiu cat de lunga poa'sa fie viata turbinei/motorului.
Leon 1p 1.9/90cp + revo, facelift, alb, preference
doru_cu_motoru@y
Jante tabla, 0 imbunatatiri, in asteptare de tatuaje
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

16 Apr 2011, 01:34

Poate au inteles ca ai varianta de 1.9 TDI 105 cai. Aceasta varianta se duce intradevar la 145 cai masurati pe dyno, cu mentiunea ca masina stock a fost masurata de dyno undeva la 115 cai. Deci ar fi o crestere reala de aproximativ 30 de cai.

La motorul tau imi vine greu sa cred ca se poate obtine o crestere de 55 cai (60%) doar din soft si fara a schimba nimica hardware. Probabil se pot obtine aproximativ 120 de cai reali si un plus de 50-60 Nm la cuplu.

Mai incearca sa comunici cu ei, oricum Revo este pe lista tunerilor buni si au si ceva reduceri in aceasta perioada. Dar mai sunt si alte firme de tuning straine si romanesti care fac cu succes harti pentru grupul VAG.

Singurul dezavantaj despre care am citit la remaparea TDI-urilor stage 1 este fumul, insa daca este o harta de calitate, nu ar trebui sa apara fum in plus. In rest, cred ca pe stazi sunt mai multe TDI-uri remapate decat stock, pentru ca motoarele sunt rezistente prin definitie si costul operatiunii este relativ mic. :) Masina ta este relativ noua, deci nu ai avea de ce sa-ti faci griji prea mari in privinta turbinei/cutiei/ambreiajului/etc ... insa mai studiaza individual subiectul ca nu strica. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 34

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator