Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 34
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 35
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

05 Feb 2011, 21:08

e amuzant sa fii luat de economist si sa te intrebe toti "da' tu de unde stii" :-)
cu toata astea, pe cartea mea de vizita de 9-17 scrie bancher si inca unul de top.

acum ca ma gandesc mai bine ai dreptate cu omul cu Peugeot-ul, sunase pentru un Sprint Booster si spunea ca a incercat softul dar pana la urma nu a ramas ... da-i un lead lui Robert poate acum cu DPF Off-ul mai castigati un client in portofoliu.
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

05 Feb 2011, 21:14

AMC scrie:
....cat despre ambreiaj ai explicat in multe cuvinte modul in care functioneaza un ansamblu monodisc uscat cu comanda hidraulica si volanta dubla ( dar oricum nu asta conteaza aici pentru ca vorbim de acelasi cuplu, suportat de ambreiaj si cutie fara probleme, dar al tau are valori mai mari pe o plaja mai mare ceea ce poate duce la o uzura prematura a ambreiajului.


Cuplul motor poate sa aiba valoare maximala pe o plaja mai larga fara probleme atat timp cat plaja respectiva de turatie provoaca deformari elastice minimale asupra ambreiajului. Stii f bine ca am dreptate in privinta asta. Cu cat turatia creste, cu atat ambreiajul sub actiunea fortei centrifuge, va suferi deformari mai puternice iar un cuplu mai mare la turatii mari evident ca va duce la ruperea aderentei intre piese. Cu alte cuvinte, mai mult rau face ambreiajului cuplul crescut la turatii mai mari, decat cuplul crescut la turatii mai mici. Este punctul meu de vedere si este argumentat, poti sa nu fii acord si accept asta, si nu cer argumentare, insa te rog nu pune la indoiala argumentele mele pentru ca stim amandoi ca sunt perfect valabile. Iar aceste concluzii le-am tras in urma testelor efectuate cu Skoda mea, care la un cuplu crescut, rupea aderenta legatura dintre ambreiaj si motor intotdeauna la peste 3000 rpm. Gradual, am redus cuplul in regimurile pe praguri de turatie, si am observat ca ambreiajul rupea legatura din ce in ce mai sus in ture pe masura ce scadeam cuplul motor la turatii sub 3000rpm, pentru ca pana acolo prindea, dupa care la peste 3500rpm pleca din nou in gol. Avand la indemana aceste fapte, s-a tras evident concluzia ca ambreiajul poate suporta cuplu crescut la turatii joase si medii iar sus in ture va trebui limitat. Mai mult decat atat, intreaga plaja de turatie am limitat-o printr-un coeficient general de cuplu mai scazut, pentru a avea marja si a nu fi la limita de sus a suportabilitatii ambreiajului. Acestea sunt fapte nu povesti, si nu am nevoie de dyno pentru a face asta, mi-a fost suficient VagComul si dynoplotul de la VagCom desi aveam si G-Tech Pro RR care genereaza la fel de bine grafice pe baza carora ma pot orienta. Asadar exista o groaza de alte aparaturi care pot genera grafice pe baza carora sa-ti faci dezvoltarea si care sunt recunoscute de multi tuneri in toata lumea. Nu cred ca putem discuta la acest nivel ca nu am putea, nu despre asta este vorba, eu am o viziune pe care o pun in aplicare asa cum cred eu mai bine, functioneaza, este pe gustul categoriei mele de clienti si asta ma intereseaza. Cred ca am depasit demult punctul in care ne bateam pentru un loc in piata, activez de peste 6 ani pe piata cu RBN, am activat si inainte de RBN cu Tuningchip, si rezultatele ne pun acolo sus cu ceilalti. Nu am spus ca suntem cei mai buni, nici nu ma intereseaza sa fiu perceput astfel, eu doar imi fac treaba dupa viziunea si pregatirea mea si atat timp cat functioneaza iar contradictiile se fac doar pe baza unor detalii minore, pot dormi linistit pentru ca telefonul va tot suna.
Ultima oară modificat 05 Feb 2011, 21:23 de către rabanne, modificat de 3 ori în total.
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

05 Feb 2011, 21:15

Cred ca Robert a si uitat de clientul respectiv insa eu am o arhiva foarte bine pusa la punct cu toate detaliile necesare si cu toate problemele aparute la fiecare model in parte. O sa-i aduc aminte cu ocazia asta.

AMC scrie:
e amuzant sa fii luat de economist si sa te intrebe toti "da' tu de unde stii" :-)
cu toata astea, pe cartea mea de vizita de 9-17 scrie bancher si inca unul de top.

acum ca ma gandesc mai bine ai dreptate cu omul cu Peugeot-ul, sunase pentru un Sprint Booster si spunea ca a incercat softul dar pana la urma nu a ramas ... da-i un lead lui Robert poate acum cu DPF Off-ul mai castigati un client in portofoliu.
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

05 Feb 2011, 21:51

Si acum daca tot discutam despre grafice, daca intr-adevar Test1 este masina lui cowboy, trebuie sa mentionam ca masina nu are in momentul de fata un RBN Stage 1, are mai degraba un RBN stage 0.5, la ceva timp dupa instalarea softului Razvan mi-a semnalat ca masina scoate ceva fum, l-am chemat sa vedem despre ce este vorba. Masina rulase inainte cu softul altei firme cu care razvan a semnalat niste probleme cel putin ciudate, nu stiu ce efecte ar fi putut produce asupra partii tehnice acea aplicatie. Atunci, am redus procentul general de injectie motorina incepand cu 3000 rpm, fumul a disparut si a ramas sa ne auzim ulterior pentru reglaje de finete si impresii insa acest lucru nu s-a mai intamplat, probabil cowboy a fost multumit de felul in care masina a functionat dupa aceea. Cowboy poate confirma cele relatate mai sus. daca vreodata intr-un head to head voi considera ca cineva imi este in fata iar eu am o problema, nu voi striga niciodata "hotzu", ma voi retrage la plansa de lucru, voi reface proiectul si voi rezolva problema. In acest caz cred ca ti-ai facut o impresie total gresita despre mine.
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 00:15

Masina care este "soprana" in graficul pus de AMC este cealalta, cumparata ulterior. Cea la care te referi tu Marius este cea care inca are soft RBN. Aceasta, dupa prima setare scotea intr-adevar fum insa nu imediat ce calcam pedala mai tare ci doar dupa ce trecea de pragul de 2500-2600rpm si doar pt cateva secunde; suficient cat sa-l vad in oglina retrovizoare si sa ma deranjeze :P . S-a facut o interventie, a disparut fumul insa a luat un pic si din putere, dar nu ceva la modul tocmai semificativ; tocmai de-aia am si lasat-o asa si nu am mai revenit cu ea la tine. Cealalta masina insa, la momentul la care am cumparat-o noi era deja resoftata de fostul proprietar, iar softul pe care-l avea nu prea ne-a palcut... Pe grafic se vede ca avea 355nm, deci inclin sa cred ca nu era tocmai un Stage 1. Era foarte brutala la turatie joasa si cam lenesa la turatiile mai mari, motiv pt care, la dorinta fratelui meu, a ajuns la Revo si a primit un nou soft cu care masina merge foarte ok acum pe toate plajele de turatii. Softul Revo pus initial scotea acei 157CP / 355nM si iar aceeiasi poveste: nu era un Stage 1 cum am vrut noi, asa ca la cateva zile diferenta am instalat Stage 1 standard care pe masuratori a scos 150CP si 345nM ceea ce se incadreaza in limitele unui Stage 1 (avand in vedere ca masina scotea stock 117CP si 274nM). Momentan cele 2 masini sunt extrem de asemanatoare ca valori insa sunt diferite ca si comportament. Ambele merg ok, nu scot fum si nu au intampinat nici un fel de probleme de ordin tehnic.
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 35
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 01:06

Rabanne, cu tot respectul dar testele efectuate pe masina personala al carei ambreiaj poate sau nu sa aiba deja un grad de uzura nu inseamna adevar universal.
Cum apreciezi in timp efectele cuplului sporit la turatii joase? Un stil de condus pentru "everyday driving" se reflecta majoritar in zonele 2000-2500 rpm acolo unde tu spui ca preferi sa ii dai cuplul maxim. Nu tocmai faptul ca masina se conduce zi de zi in zona de cuplu maxim va duce la o uzura prematura a amreiajului ? peste 3000-4000 ture o masina ajunge mult mai rar si pentru o perioada de timp mult mai scurta. Cum poti sa demontrezi care dintre cele 2 stiluri are un impact mai mare in fiabilitatea ambreiajului ? aici nu ma poti convinge.

Daca tu ai ales ca in softurile tale sa dai cuplul maxim mai jos este alegerea ta, dar din punct de vedere al performantei asta se va traduce in niste masini care pleaca bine, dar se plafoneaza repede in ture inalte. Eu personal nu apreciez acest lucru. Dar piata e libera, gusturile diverse, vorba ta - telefonul sa sune.

Personal am ales softul test 4 pe masina mea care e tot un 1,9TDI 105 CP. Am mai incercat si alte softuri, dar asta mi-a placut cel mai mult. Nu trebuie sa fie nimeni de acord cu mine, de asta si am cerut opiniile altor membri referitor la graficul dyno. Nu fac nici reclama dar nici antireclama nimanui, imi pare rau daca asta s-a inteles.

Cuplul raportat de Vag Com este cel corect in cazul masinilor remapate ?
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 10:27

Cata bataie de cap si cu softurile astea...imi amintesc cum le "chipuiam" noi "old school" pe Olticturi :D (Baltazar stie) prin combinatii de jiglere de la carburatoare diferite si reglaje "fine" la ureche. Imi amintesc ca m-am dus la un moment dat sa-i testez si eu "puterea" (abia aparusera primele dyno-uri) si mai ca nu m-au luat aia la bataie cand m-au vazut cu ragalia. Mi-au zis ceva la modul ca n-au investit ei mii de euro in standul ala ca sa-mi zboare mie rotile pe acolo :mrgreen: . Oameni invidiosi bai frate :yh
Seat Leon 1P 1.9TDI

 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 12:25

Nu mai pot de ras :yh :yh :yh :yh
Sunteti incredibili :lol:
Parerea mea ... total impotriva
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 16:05

Masina nu era a mea personala, era masina firmei RBN si a fost cumparata de noua la 0 km. Masina a fost vanduta in toamna la peste 60 000 de km rulati cu ambreiajul in perfecta stare. Ma repet, test1 nu reprezinta un RBN Stage 1, care NU se plafoneaza sus. Ai graficul pentru RBN stage 1 atasat de mine mai devreme iar acela se poate lua drept etalon exact asa cum este si poti trage concluzii pe baza lui, iar masuratoarea a fost efectuata de noi in ideea de a trage concluzii nu de a urmari valori pentru promovare. Turatia s-a luat prin log si astfel am stiut turatia la care a inceput testul precum si turatia la care s-a terminat testul intr-un mod 100% corect, nu am lasat aceste detalii la voia intamplarii. La acest RBN Stage 1, nu s-a atins harta de presiune in turbo, este cea stock. 144 de cai si 324Nm nu sunt cele mai bune valori, dar ofera o omogenitate excelenta cu performante pe masura. Probabil ca daca intindeam graficul un pic de la 4700 rpm la 4900 rpm, scoteam niste valori care coafau mai bine clientii avizi dupa cifre mari. Vag Com-ul ofera informatii pe baza carora tragem concluzii. Ce pot sa spun este ca graficele dyno cu cele executate in Vag Com intotdeauna au fost izbitor de asemanatoare, la fel si cele generate de G-Tech Pro RR. Ia drept subiect de analiza graficul postat de mine, si critica-l cat vrei, nu ma deranjeaza, insa trage concluzii pe baza unor informatii reale si reprezentative. Iti multumesc.

AMC scrie:
Rabanne, cu tot respectul dar testele efectuate pe masina personala al carei ambreiaj poate sau nu sa aiba deja un grad de uzura nu inseamna adevar universal.
Cum apreciezi in timp efectele cuplului sporit la turatii joase? Un stil de condus pentru "everyday driving" se reflecta majoritar in zonele 2000-2500 rpm acolo unde tu spui ca preferi sa ii dai cuplul maxim. Nu tocmai faptul ca masina se conduce zi de zi in zona de cuplu maxim va duce la o uzura prematura a amreiajului ? peste 3000-4000 ture o masina ajunge mult mai rar si pentru o perioada de timp mult mai scurta. Cum poti sa demontrezi care dintre cele 2 stiluri are un impact mai mare in fiabilitatea ambreiajului ? aici nu ma poti convinge.

Daca tu ai ales ca in softurile tale sa dai cuplul maxim mai jos este alegerea ta, dar din punct de vedere al performantei asta se va traduce in niste masini care pleaca bine, dar se plafoneaza repede in ture inalte. Eu personal nu apreciez acest lucru. Dar piata e libera, gusturile diverse, vorba ta - telefonul sa sune.

Personal am ales softul test 4 pe masina mea care e tot un 1,9TDI 105 CP. Am mai incercat si alte softuri, dar asta mi-a placut cel mai mult. Nu trebuie sa fie nimeni de acord cu mine, de asta si am cerut opiniile altor membri referitor la graficul dyno. Nu fac nici reclama dar nici antireclama nimanui, imi pare rau daca asta s-a inteles.

Cuplul raportat de Vag Com este cel corect in cazul masinilor remapate ?
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 35
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 16:41

ok, hai sa concluzionam:

1. din ceea ce spui tu niciodata nu ar trebui sa am incredere intr-un grafic dyno pentru ca probabil ca e masluit.
2. softurile tale stage 1, asa cum scrie si pe site sunt cu presiune stock in turbina
3. cei care investesc milioane de EUR in research si lanseaza softuri dupa luni si luni de testare intensiva obtinand valori peste ale competitiei fac marketing mincinos
4. un tuner in dezvoltarea softurilor sale nu are nevoie de dyno, loggingul cu vag Com-ul si G tech Pro RR e suficient.

Daca iti trimit un original de pe masina mea imi trimiti si mie un demo al softului tau te rog ? Vreau sa testez first hand daca softul tau e atat de bun pe cat suna.
multumesc
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 17:20

1. graficele prezentate de tine sunt efectuate incorect
2. la softurile mele stage 1, harta de turbo ramane stock
3. milioane de euro bagati in marketing si extindere poate, cercetarea nu este chiar atat de costisitoare avand in vedere ca si noi o facem si o sa-ti explic mai jos cum reusim sa tinem pasul cu toate modelele noi aflate in piata, si cu toate ca nu avem buget de milioane, reusim totusi sa scoatem grafice mult mai putin strambe:)
4. un tuner in dezvoltarea softurilor sale are nevoie de dyno insa ca o concluzie a muncii desfasurate in teste, ca factor orientativ pentru omogenizarea comportamentului masinii, niciodata nu pleci la drum intr-o dezvoltare cu gandul sa obtii o cifra anume, ci doar tragi concluzia la final.

Nu am nici un interes sa-ti demonstrez ca softul meu este mai bun decat ceea ce ai pe masina, fiecare client are gusturi bazate pe o influenta subiectiva, nu poti fi pe gustul tuturor si toti clientii fac ce vor cu banii personali. Nu incerc sa te conving ca alegerea ta nu este cea mai buna, si ca ce iti pot oferi eu te-ar satisface mai mult. Ce incerc eu sa te fac sa intelegi este ca chiar daca nu povestim ca investim milioane de euro in cercetare, suntem acolo, facem treaba, comparabili cu orice varf de lance din piata. Daca ei pot la fel putem si noi, daca nu o facem nu inseamna ca nu putem. Diferenta intre mine si ei este ca daca cineva urla pe un forum ca ceva nu ii place, a doua zi sunt calare pe problema si o rezolv pentru ca stiu si pot, si nu depind de nimeni. Asta trebuie inteles.

Interesul unei firme este acela de a-si desfasura activitatea pe o nisha fara concurenta si de a nu se lovi de ceilalti niciodata, tocmai pentru a-si asigura o exclusivitate in acea categorie de clienti. In aceste conditii iti orientezi activitatea in sensul in care poti oferi maximum de satisfactie acelei categorii pe care te bazezi. Poate in momentul in care imaginea mea de marca o sa fie foarte puternica, poate atunci o sa ma lansez intr-o activitate de marketing in incercarea de a intra peste ceilalti, insa pentru moment incerc sa-mi maximizez randamentul pe nisha mea. Sunt mai mult decat convins ca acele milioane de euro despre care vorbesti sunt de fapt investite in extindere, marketing si organizare, la capitolul cercetare cred ca iti dai si tu seama ca treburile nu stau chiar asa.

Noi nu avem buget sa cumparam toate masinile aparute in piata, dar asta nu inseamna ca nu putem dezvolta si testa,exista intotdeauna Rent a Car, iar activitatea mea de dezvoltare merge ca unsa prin prisma colaborarii cu aceste firme de inchirieri masini. Aparaturile de logare nu costa chiar milioane de euro si nici costurile de inchiriere nu ne falimenteaza:)

Mai mult decat atat, te felicit pentru alegerea ta, daca nu ar fi persoane ca tine care sa ne orienteze activitatea prin critici probabil ca am disparea destul de rapid de pe piata prin plafonare, insa persoanele ca tine exista si ne indica directia in care putem sa aducem plusuri unor lucruri pe care oricum multi le considera excelente. Gandeste-te cam ce inseamna sa chemi la update niste clienti care oricum erau impresionati de ceea ce le-ai oferit in prima faza, ca mai apoi sa imbunatatesti acea oferta. Noi nu desfasuram activitate de update pentru clienti, pentru ca am gresit ceva, o desfasuram pentru a imbunatati ceva care deja era bun, pentru ca oameni vigilenti ca tine ne-am semnalat una si alta. Ia cazul lui cowboy, el este multumit, dar vrea ceva de la Test4 pe care eu pot sa i-l ofer fara ezitare, insa test4 nu va primi niciodata ceea ce test1 ofera in plus.

Nu uita ca suntem romani, iar romanul s-a nascut mai ambitios decat toti ceilalti. Nu o sa inteleg niciodata de ce un roman incearca sa inece un alt roman atunci cand acesta inoata in aceeasi apa cu un strain.
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 17:37

Haide sa-ti dau un exemplu clar de minciuna sfruntata sau marketing mincinos.

http://www.revotechnik.ro/chip-tuning/S ... PD100.html

Ai acolo specificatiile pentru motorul 1.9TDI PD100 in care scrie clar ca puterea stock este de 100 de cai si ei scot 150 de cai. Mai jos ai un grafic in care puterea stock este de aproape 119 cai si puterea modificata de 149 de cai. Acum cati crezi tu ca inteleg ce este in graficul ala si isi dau seama ca de fapt ei castiga 30 de cai din 119 initiali, nu 130 de cai din 100 initiali cum fac altii, asadar procentual mai putin decat altii?Toti o vor lua de buna pe aia cu 150 de cai din 100 de cai initiali si vor spune, wow astia clar sunt mult mai tari decat ceilalti cand de fapt nici macar nu se ridica la nivelul celorlalti. Mai mult decat atat, ei spun cuplu initial 237, cuplul lor 319nm iar pe grafic se vede clar cuplu initial 197lb adica 267Nm si cuplul lor 225lb adica 305Nm. Este acesta un marketing mincinos si inselator?Explica-mi tu munciuna asta ca eu nu reusesc. Si daca spui ca doar asta e gresit mai am cateva zeci de exemple.

Daca tu reusesti sa convingi pe cineva ca aia care investesc milioane de euro in cercetare reusesc sa scoata doar 5 cai putere in plus si acelasi cuplu ca o firma autohtona romaneasca cu buget de 30 000 de euro pe an si ca ei sunt mai buni din pricina asta, eu iti ofer pe viata chiptuning gratuit la orice masina iti vei cumpara.

AMC scrie:
ok, hai sa concluzionam:

3. cei care investesc milioane de EUR in research si lanseaza softuri dupa luni si luni de testare intensiva obtinand valori peste ale competitiei fac marketing mincinos
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 35
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 18:23

iar ma iei cu povesti despre masuratori efectuate incorect, dar cand te intreb daca imi dai sa experimentez si eu first hand softul tau cu presiune in turbo stock la 144CP si 324 NM sau sa participi cu el la o testare back to back pe dyno nu te bagi ...

cel cu povesti si fara fapte aici nu sunt eu, imi pare rau sa o spun.

Cercetarea aia care costa milione de dolari include dezvoltare de protocoale de comunicatie proprietare, sisteme de switching, DSG software, trial software, etc. Atentie, nu vorbesc doar despre Revo, sa nu ramai cu impresia asta. Acelasi lucru il ofera si APR, Giac etc. ... Nu pot decat sa va doresc sa ajungeti la nivelul asta, dar cu tot respectul sunteti departe.

Nu reusesc sa inteleg care e nisa din piata pe care o foloseste RBN Tuning ... poate ma lamuresti tu.

am vazut link-ul cu Revo ... si am comparat cu asta
http://rbn-tuning.ro/preturi/seat.html ti se pare ca tu faci altceva ?

nu stiu daca ii poti acuza de marketing mincinos pe cei care prezinta o fisa dyno cu performantele inainte si dupa in conditiile in care voi nici macar asta nu faceti.


zii, ma duc sa pun softul stock pe masina mea ca sa iti trimit originalul ?
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 18:41

Inca o data te rog sa explici aceste minciuni si dovezi ale unui marketing mincinos. Nu ai facut decat sa-mi prezinti o lista de preturi de la mine de pe site si a prezenta o lista de preturi ale unor softuri fara fisa dyno dar care pe dyno chiar scot acele valori cred ca este ok. Vom intra si in celelalte detalii dupa ce primesc o explicatie din partea ta, pentru ca acest detaliu nu va fi trecut cu vederea si ingropat in eschive. Iti multumesc si astept cu nerabdare raspunsul tau.

P.S. Ii pot acuza de minciuna pe cei care iti prezinta un castig de 50 de cai cand real el este de 30 de cai, si un castig de cuplu de 85 nm cand de fapt el este de 38. Vrei sa-ti prezint grafice in care nici macar nu exista corelare intre cifrele din grafic si cele specificate?Au si asa ceva in meniu si tot minciuna se cheama:) Iar aceasta discutie are loc pe tema asta pentru ca doar tu, ai provocat-o.
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 35
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Feb 2011, 19:06

nu cred ca ai interpretat corect postul meu
"am vazut link-ul cu Revo ... si am comparat cu asta
http://rbn-tuning.ro/preturi/seat.html ti se pare ca tu faci altceva ?"

si tu si revo prezentati niste cifre pentru before and after. Atentie, cifre nu cresteri de putere ... asta iti aratam. Seat iti garanteaza ca masina scoate 100 sau 117 CP ? Nu folosi cuvintele mele in context te rog.

Motorizare Original Chip Tuning Cuplu motor
Diesel CP CP inainte dupa
1,9 TDI PD 100CP 130CP 240Nm 320Nm
astea sunt datele de la tine de pe site.

la revo
Marca: Seat
Model: Ibiza
Motor: PD100
Putere Originala: 100 Bhp
Putere Revo: 150 Bhp
Cuplu original: 237 Nm
Cuplu Revo: 319

revo are in plus atasat un grafic al unei masini masurate. Si au atasat si perfomantele si curba de cuplu initiala. Poate ar trebui sa ii acuzi de marketing fals pe Seat ca masina lor face mai multi cai decat ar trebui.
Revo nu si-a exprimat castigul in +x CP si +xNM ci in niste valori fixe care sunt demonstrate pe dyno. care e problema ta ?

Problemele tale cu Revo te rog sa ti le rezolvi cu Adrian sau cu baietii din Anglia, eu nu sunt in masura sa ii reprezint si nici nu vreau. Stiu ca multi dintre clientii tai au trecut pe Revo si asta te-a suparat, dar nu iti revarsa naduhul pe mine.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 34

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori