Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 34
 
Avatar utilizator
B71TKG
Mesaje: 42
Membru din: 10 Mai 2009, 18:36
Localitate: Constanta

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

16 Noi 2010, 10:27

Stie cineva in Constanta unde se poate face o resoftare??
Seat Ibitza Black 1.2 12V 70CP
 
 
Avatar utilizator
cowboy
Mesaje: 151
Membru din: 03 Sep 2010, 11:01
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

17 Noi 2010, 11:59

retardel scrie:
Ovi_King scrie:
eu tot n-am inteles de ce tie frica de rbn?


pai sa vedem ..am ceva prieteni care au facut chip la rbn si a fost aiurea..le-a umplut computerul de erori de care nici acum nu mai scapa si asa mai departe..rbn face chip ok ...doar cunoscutilor..restu`..praf..asa ca..


Mai oameni buni, hai sa nu ne batem joc de numele omului pt ca nu e deloc asa cum spui tu! Eu spre exemplu am in familie 2 masini resoftate de RBN si la momentul la care mi le-a facut nu eram vreun cunoscut de-al lui si cu toate astea ambele masini au fost resoftate exemplar si merg ca atare.
Mai departe totul devine discutabil: daca mergi pe recomandarea pe care ti-o face RBN in ce priveste softul nu ai nici un fel de probleme. Daca insa omul iti recomanda un anumit stagiu de modificare si tu insisti pe un altul mai agresiv, sau daca omul iti arata ca masina are niste probleme si tu tot insisti sa ti-o resofteze..atunci scuza-ma, dar in ambele cazuri este riscul tau.
Tot ce pot eu sa spun este ca atata timp cat mergeti pe recomandarile lui nu aveti de ce sa intampinati probleme!
In plus pot sa spun ca ambele masini despre care vorbeam mai sus au avut initial softuri de la o alta firma de tuning din Ro (nume foarte cunoscut) si diferenta dintre cum mergeau cu softurile alea si cum merg acum cu cele de la RBN este foooarte mare.
Seat Leon 1P 1.9TDI
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

18 Noi 2010, 11:10

Majoritatea dintre voi cunosc fosta mea masina, The Stealth Knight...Am bagat multa munca si foarte mult suflet in masina respectiva...si soft RBN! Oare de ce??
Oare de ce o sa primeasca si noua mea masina, Ragazza Rossa, soft RBN??
Va las sa ghiciti... :glasses
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

18 Noi 2010, 11:16

cowboy scrie:
retardel scrie:
Ovi_King scrie:
eu tot n-am inteles de ce tie frica de rbn?


pai sa vedem ..am ceva prieteni care au facut chip la rbn si a fost aiurea..le-a umplut computerul de erori de care nici acum nu mai scapa si asa mai departe..rbn face chip ok ...doar cunoscutilor..restu`..praf..asa ca..


Ai mare dreptate, am vazut si eu pe laptopul omului, in fereastra unde scria SOFT, doua butoane mai mici: CUNOSCUTI respectiv ALTII. Am avut mari emotii si am tras cu ochiul sa vad pe ce buton apasa. Am rasuflat usurat vazand ca butonul apasat era "CUNOSCUTI"! Pai era normal, il cunosteam deja de vreo zece minute! :yah
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
EyeOnU
Mesaje: 151
Membru din: 05 Aug 2008, 16:47
Localitate: Galati
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

18 Noi 2010, 19:40

a 4 resoftare la RBN, o alta harta, mai multe modificari
seat leon 1.9 tdi 105 cp - are acum 180 cp puterea masurata la roata (estimat 200 cp la motor)
si inca se mai vrea mai mult
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

18 Noi 2010, 23:12

Foarte tare! Bravo! :hi
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine

 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

19 Noi 2010, 15:02

Eu inca nu reusesc sa inteleg cum o persoana care clar nu cunoaste limitele tehnicii nici macar la nivel de baza, isi permite sa vorbeasca intr-un astfel de mod despre o firma, e entitate care dicteaza un anumit trend pe aceasta piata. Sunt perfect de acord cu tine daca spui ca RBN face treaba pentru cunoscatori, pentru ca 100% dintre clientii firmei noastre sunt cunoscatori si admiratori ai fenomenului RBN, insa asta este ceva cu totul si cu totul diferit de ceea ce ai spus tu Retardel.
Nu poti ca o persoana care nu cunoaste limitele tehnicii nici macar la un nivel elementar sa vii sa vorbesti despre o firma ca RBN cu care nu ai luat personal contact niciodata, ori pentru ca nu iti permiti financiar sau pentru ca nu cunosti anumite aspecte. RBN inseamna munca, inseamna cunoastere, inseamna tehnica, inseamna reactivitate totala la feed-back-uri, inseamna apropierea de perfectiune, si cel mai important pentru ca tot s-a vehiculat pe aici, inseamna creatie 100%. RBN Tuning isi creeaza si dezvolta softurile pe piata din Romania de peste 6 ani deja, inca ma mira faptul ca lumea nu stie ca RBN a fost si ramane primul si singurul PRODUCATOR romanesc de softuri atat pentru piata autohtona cat si pentru piata din afara. RBN Tuning nu este o franciza, Marius Dinica nu este un tip care primeste pe mail niste softuri "garantate" pe care vi le instaleaza va ia banu si a plecat, la RBN sunteti priviti in ochi si vi se ofera explicatii tehnice si fundamentate, elaborate pe baza experientei dobandite de-a lungul timpului prin testari intense, concluzii si determinari tehnice realizate de ingineri specializati care chiar au aceste studii de specialitate ravnite de multi nu colectate de pe google, acesti oameni chiar exista si le puteti cere parerea sau asculta sfatul, acesti oameni nu sunt o poveste frumoasa cu oameni destepti din tarile calde. Toti cei care au trecut pe la noi au vazut cum se desfasoara un astfel de proces si au observat cat de repede se misca un creator care cunoaste ceea ce face in cel mai mic detaliu. Sa fim seriosi totusi, RBN tuning, de 6 ani incoace detine un parc auto destinat testarii care anual insumeaza cel putin 6 masini si in fiecare an aceste masini sunt schimbate cu alte modele pentru a extinde aria dezvoltarii. Cate firme de specialitate din Romania se pot lauda ca au un parc auto pentru teste tangibil care sa cuprinda Audi RS4 V8 FSI, BMW E46 M3, BMW X5, Mercedes ML420, Seat Leon 1.4TSI/1.8 TSI, Seat Leon/Skoda Octavia 1.9 TDI si lista poate continua? Va rog mult, daca tot va dati cu parerea, macar faceti-o pertinent si nu va bateti joc de munca unor oameni care cresc rangul de tara, care fac import de valuta si care reprezinta Romania cu fruntea sus in lume. Si daca Europa vi se pare putin, in curand ne vom extinde in America de Nord unde firma INA Engineering va deveni dealer oficial RBN Tuning. Asadar Retardel?
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

22 Noi 2010, 11:06

Stand si citind forumurile altor marci de masini, nu de putine ori m-am intalnit cu clienti care au beneficiat de serviciile de remap al unora si altora, care au venit in tara, au instalat intr-o zi soft la vreo 10-15 masini, au luat banul si au zburat inapoi in tara lor. Unora le-a iesit, altora nu...Iar omul "lasat" sa se ocupe de fransiza respectiva nu avea nici o vina, el primea in continuare softurile prin mail si toate reprosurile clientilor nemultumiti. Atunci clientii mai cu tupeu au cerut sfaturi de la sursa, direct de la OM, de la specialist, prin mail sau telefon. Ghiciti ce a fost raspunsul, aproape la toate intrebarile puse: "The soft is good, your turbo sticks!"
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
DaniTorz
Mesaje: 631
Membru din: 23 Noi 2008, 12:41
Localitate: Negresti -Oas/ Ploiesti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

24 Noi 2010, 18:28

Eu am beneficiat de 2 softuri de la RBN, la 2 maisni - un ml270 si un a6 de 3.0 tdi, masinile merg foarte bine, softurile pe masina au in jur de 2 ani! din cate-l stiu eu pe om nu face softuri preferentiale!
My Bmw E90/Nokian Wr G2 / Bosch Xenon Silver/
Ex: My Leon St1/gt1749va turbo/bilstein b12 suspension/borla custom exhaust/wiechers strut bar/revo remap/bbs wheels/aerodynamic body kit
 
Avatar utilizator
ghost
Mesaje: 267
Membru din: 16 Sep 2009, 14:49

Re:

29 Noi 2010, 14:39

oare cat o sa-l tina turbina,ambreiajul ,motorul...........masina? :yh

el_ovy scrie:
B_13_WRC ... Catalin cu cupra alba. el a facut resoftare... si am inteles ca a ajuns undeva la 280 cp. cuplu nu stiu.
Seat Leon FR 180 CP MTM
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Re:

29 Noi 2010, 16:34

ghost scrie:
oare cat o sa-l tina turbina,ambreiajul ,motorul...........masina? :yh

el_ovy scrie:
B_13_WRC ... Catalin cu cupra alba. el a facut resoftare... si am inteles ca a ajuns undeva la 280 cp. cuplu nu stiu.


Cupra WRC are 60 000 de km cu softul RBN si ambreiaj Sachs performance, este probabil singura Cupra care participa si la curse de care nu s-a atins nici un mecanic pentru a remedia defectiuni. Masina a fost masurata pe dyno mustang la 310 cai putere si 500Nm de cuplu motor. GTI-ul TFSI ZOZ are peste 180 000 de km fara probleme rulati cu soft RBN evacuare admisie si 270 de cai putere si ce crezi, are cutie DSG;) Alte intrebari fara sens si ipotetice?Ca la practica nu prea aveti de unde. Ms.
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
ghost
Mesaje: 267
Membru din: 16 Sep 2009, 14:49

Re: Re:

29 Noi 2010, 18:57

Ok,ma bucur sa aud asta ,pentru ca si masina mea e resoftata mtm,asa am luat-o,dupa parerea mea erau destui cei 150 cp stock.,si aveam emotii daca nu o sa ma lase ceva piese din motor,pentru ca de,ma gandesc si eu ca s-or fi gandit inginerii aia de la fabrica la compromisul optim dintre calitate ,performante si fiabilitate,durabilitate.In fine fiecare ce alege,eu sunt convins ca o masina cu puterea "saltata" din soft nu va avea aceeasi durabilitate ca una stock,dar repet depinde ce alegi.Insa am o intrebare ,stiu ca la diesel BOV nu are nici un efect pozitiv ,doar sunetul ,intrebartea mea este ,nu are cumva efecte negative,deoarece am mai citit pe unele forumuri si parerile erau impartite,cum ca s0ar pierde din boost ,lag mare etc.Voi ce ziceti,si l-as intreba si pe ACE,ca am vazut ca si-a pus la Stealth,a avut probleme cu BOV-ul?
Pana la urma tuningul e o chetie de placere si chiar daca cineva te-ar putea cataloga "sarit" ca dai 2-300 de euro numai ca sa faca "fass" asta e.Parca m-ar duce gandul,dar cu conditia sa nu aiba efecte negative.
Multumesc anticipat!
P.S. si poate-mi spuneti si cine imi monteaza unul,mai aproape de Bistrita :bounce:
Seat Leon FR 180 CP MTM
 
Avatar utilizator
rabanne
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Re:

29 Noi 2010, 19:12

Orice producator de masini trebuie sa-ti ofere o garantie asupra masinii, daca in urma utilizarii survine o avarie ei o platesc si o remediaza. Insa ca ei sa limiteze aceste cheltuieli cu remedierea avariilor trebuie sa caute sa ofere un model situat la limita cea mai de jos a stresului, pentru ca nu toti soferii inteleg ce inseamna sa ai grija de o masina. Si atunci se lanseaza modele care din punct de vedere ingineresc sunt extrem de sigure insa fiind la limita de jos a stresului evident ca ramane o marja pe care tunerii o fructifica. In contextul in care un tuning este facut corect motorul nu are de ce sa sufere. Eu la RBN, pentru dezvoltarea unui model anume, folosesc in permanenta doua masini identice, una o modificam succesiv, cealalta ramane stock. Se fac teste cu ambele modele si se logheaza in paralel parametri la ambele masini. In momentul in care la masina modificata nu se mai pot pastra parametri modelului stock (temperatura in admisie, temperatura in evacuare, raport amestec etc.) dupa modificari succesive, se revine la versiunea anterioara care se incadra in regimul de fabrica si acel soft va fi comercializat pe piata. Este destul de simplu cand explicatia se ofera corect:) BOV-ul nu face neaaparat bine unui motor, este mai degraba un trend, nicidecum ceva ce aduce o imbunatatire. Orice motor turbo pe benzina este dotat cu Diverter valve, o supapa de recirculare care atunci cand se inchide clapeta de admisie, suprapresiunea creeata intre clapeta de admisie si axul compresor al turbinei, se deschide pentru a scadea presiunea pe aceasta sectiune a admisiei si pentru a lasa in continuare turbina sa se roteasca fara tensiune. Aerul eliminat prin diverter valve este redirectionat din nou in traseul de admisie situat inaintea partii compresor a turbinei pentru a nu dislocui aceasta cantitate de aer si pentru a nu face zgomot. BOV-ul spre deosebire de Diverter valve scoate aerul in atmosfera (afara) si produce acel zgomot despre care vorbeai. Cu alte cuvinte ambele fac acelasi lucru , zgomotul fiind diferenta intre ele. La motoarele diesel este total inutil, motorul diesel nu genereaza vacum pentru a deschide supapa de la BOV iar la modelele cu geometrie variabila scaderea presiunii pe admisie este instantanee pentru ca in momentul in care geometria se inchide turbina inceteaza sa mai faca vreun fel de presiune si este incetinita de pozitia negativa a paletelor de la geometrie.
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

30 Noi 2010, 01:15

rabanne scrie:
Si daca Europa vi se pare putin, in curand ne vom extinde in America de Nord unde firma INA Engineering va deveni dealer oficial RBN Tuning.

Nu vreau sa par carcotas, dar un site adevarat cand aveti in plan sa va faceti?

Cred ca primul lucru pentru cineva care vrea sa-si faca un mic/mare tuning la masina este sa caute pe google si ajunge la site-ul RBN tuning, care cred eu ca ar putea fi MULT imbunatatit cu: informatii despre tuning, proiecte + poze, mapari disponibile, preturi, explicatii, grafice dyno, accesorii tuning etc.

Dupa ce omul vede site-ul, se intereseaza de RBN pe forumuri, aude numai de bine si ... aveti un nou client.

Marketing-ul este si el important, mai ales daca vreti sa va extindeti in niste tari cu mare traditie in tuning de masini.

Site-uri ca cel actual vedeam facute de colegi in liceu, dupa primele 2-3 ore de html. Sa nu mai zic ca este si actualizat din an in pasti ... Sper sa acceptati si "critica" constructiva. :yh

In rest, numai bafta! :drive
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 34

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator