Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 34
 
Avatar utilizator
DMV_seat
Mesaje: 161
Membru din: 04 Aug 2010, 17:02
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

29 Aug 2010, 21:58

Salut.

In primul rand felicitari pentru alegerea masinii. Am si eu o masina identica cu a ta (chiar si culoarea), cumparata la sfarsitul lui mai 2010. Singura diferenta este ca eu nu am facut cu ea decat aproximativ 4k km pana acuma + eventualele optionale (nu stiu ce ai mai pus tu pe ea, eu am pus tot ce a fost posibil in afara de piele, navigatie si jenti de 18).

Eu unul am oscilat mult intre o Cupra R si FR cu dsg (diferenta de pret atunci era de fix 2.000 Euro). Pana la urma m-am oprit asupra FR-ului, impresionant fiind de dsg (este rapid, comod, senzational). Mare pacat ca cei de la VAG nu le-au dat voie sa puna DSG-ul si pe Cupra. Pot sa te intreb daca ai avut si tu aceiasi dilema ca si mine?

M-am uitat si eu zile intregi pe internet dupa posibilitati de chip-tuning pentru acest model. Exista cativa producatori buni specializati pe masinile din grupul vag (abt, skn, revo, superchips). Din ce am vazut eu, momentan doar cei de la skn si superchips au scos un remap pentru motorul acesta (2.0 tsi, 211 cai) de pe Seat Leon. Restul tunerilor au scos numai pentru Golf 6 GTI, insa este acelasi motor, deci vor scoate in curand si pentru Seat Leon. Motoarele sunt destul de noi (nici pentru golf 6 gti nu au aparut inca decat remap-uri pentru stage 1 - sunt si cateva pentru stage 2, dar destul de rare), deci vor mai aparea multe remap-uri in perioada urmatoare (1 an sa zicem).

Eu unul astept sa scoata revo un remap, deoarece vreau sa optez pentru varianta de benzina 95 RON (vreau sa evit sa stresez motorul daca nimeresc vreodata vreo benzina mai proasta). Au scos unul pentru Golf 6 GTI, te poti uita sa-ti faci o parere despre cum va arata si cel de pe Leon (eu am astept sa fie 99% la fel - fiind acelasi motor). Restul tunerilor am vazut ca nu prea tin cont in remap-urile lor de cifra octanica, sau iti recomanda din start sa folosesti minim 98 RON.

Din punctul meu de vedere, momentul ideal pentru un remap este atunci cand te-ai obisnuit/saturat de performantele actuale ale masinii. Vei simti atunci un mic surplus de putere si cuplu care te va incanta pentru inca o perioada mai scurta sau la lunga de timp.:) Eu cred ca am sa fac remap-ul cand masina va iesi din garantie, numai bine pana atunci o sa scoata cate o varianta de remap mai toti tuneri cu pretentie si o sa am de unde alege. Eu ma gandesc ca remap-ul va imbunatati performantele dinamice ale masini la viteze mai mari (de peste 120 km/h). La plecarea de pe loc, cativa cai si Nm in plus nu vor face decat sa scartzaie rotile si mai tare decat o fac pe versiunea stock.:)

Pentru ca ne-ai intrebat despre tuneri, din ce am citit eu pe net in lungile mele investigatii, optiunile mele in prinvinta tunerilor ar fi (este numai parerea mea):
1. revo
2. abt
3. skn
4. superchips

Salutare.[/quote]
Salut,

Da, volvol, ai mare dreptate...acelasi regret l-am avut si eu...ca nu au pus pe cupra, dsg...pt ca in prima faza am vrut sa-mi iau cupra...dar inainte de leon, am avut un hyundai coupe, automata...si desi eram un fan al cutiei manuale...m-am convins ca e mult mai confortabil, mai sigur, mai spectaculos..o cutie automata...mai ales ca la leon o pot pune si pe modul manual...sa schimbi viteza din padelele de pe volan...cred ca si la tine e la fel...la dotari am ales, la fel ca tine, trapa, xenon, faruri adaptive, senzori fata-spate, spalare faruri+oglinzi rabatabile electric...comenzi pe volan pt telefon, radio (mp3) etc etc, navigatie, cruise control si alte mici gadget-uri care-ti fac placere cand le descoperi:) . In prima faza alesesem jantele de 18 dar m-am razgandit si le-am pus pe 17 ( mare prost am fost, pt ca acum vreau sa-mi pun pe 18 si o sa platesc mult mai mult decat as fi dat daca le-as fi luat stock).

Referitor la resoftare...cei de la skn imi inspira mai multa incredere decat ceilalti...chiar daca sunt mai scumpi dar au unele avantaje, cel mai important ar fi, garantia de 2 ani pt motor (si eu nu am de gand sa tin masina mai mult de 2 ani, maxim 3) si 5 pt orice problema de soft... dupa parerea mea sunt mai titrati decat ceilalti...pretul este mare, 1050 de euro cu tva...referitor la combustibil, eu pana acum am pus numai carrera 100. Oricum, resoftarea o s-o fac dupa 20.000 de km...pt ca acum prefer sa las motorul sa se mai ,,lase".
Leon 2010 Alb, FR - DSG, 2.0 - 211 CP
B-112-DMV
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

30 Aug 2010, 12:06

Jentile de 17 sunt un bun compromis intre aspect/pret, eu nici nu ma gandesc sa le schimb, mai ales ca cele de 18 nu aduc nimic in plus (vizual, privit din lateral este jeanta putin mai inalta si cauciucul este putin mai ingust - in schimb sunt la fel de late 225). Am luat ceva gropi pe la noi de m-am mirat ca nu am taiat cauciucurile cu jentile astea, cu cele de 18 cred ca m-as plimba numai prin garaj + se stramba destul de usor + cauciucurile sunt mai scumpe.

Pana mai faci 10k km cu ea, mai pot sa scoata si restul tunerilor ceva pentru motorul 2.0 tsi de pe leon si o sa ai atunci de unde alege.

Ai grija la cutia DSG si cuplul maxim suportat de ea. Eu am inteles ca asa sta treaba la chiptuning pentru masinile cu DSG:

1. Momentan exista 2 modele de cutii dsg comercializate de VW (nu vorbim de cele s-tronic modificate de audi): DSG6 (este limitata la un cuplu de 350 Nm) si DSG7 (este limitata la un cuplu de 250 Nm). Acuma, exista persoane care spun ca cei de la VW stiu ei de ce au limitat cuplul si ca ar fi bine sa nu fie depasit. Mai exista in schimb si persoane care spun ca cei de VW au limitat cutiile la acest cuplu doar ca sa fie siguri ca nu le crapa si sa nu isi fac imagine proasta (sa tina cat mai mult cutia), dar ca practic o cutie dsg poate suporta lejer un cuplu si de peste 500 Nm sau chiar infinit. Cine are dreptate?! Probabil depinde de ce parte a baricadei te aflii: tuner sau producator.

2. Cand se face remap la ECU-ul de la motor => un cuplu mai mare, care de cele mai multe ori va depasi valoarea maxima setata ca si limita de producator pentru dsg. In mod normal, senzorii din cutie calculeaza cuplul furnizat si ii transmit ECU-ului de la motor sa o lase mai moale cand cuplul depaseste 350 Nm. Acuma exista 2 variante:
A. Unii tuneri modifica si softul DSG-ului pentru a inlatura aceasta limitare sau pentru a-i creste valoarea, in paralel cu remaparea motorului.
B. Unii tuneri modifica numai softul ECU-ului de motor si atunci cand primesc mesaje de la DSG sa o lase mai moale, ei ii raspund cu niste mesaje false astfel incat DSG-ul este "pacalit". Asta ar putea fi explicatia de ce unii tuneri sustin ca nu este nevoie sa se modifice si softul DSG-ului cand se face remap la motor (vezi APR-ul si ce spun ei: "NOTE Do not be fooled by claims from lesser tuners, a DSG reflash IS NOT Required to achieve the advertised power claims with an APR ECU Upgrade.").
Nu este explicat foarte tehnic, ca nu ma pricep, dar ceva de genul asta am inteles eu.

Acuma, indiferent ce tuner ai alegere, trebuie sa-l tragi de limba (sa-si argumenteze afirmatile) si sa spuna in ce categorie se afla el (A sau B). Daca nu se afla in nici una dintre ele, atunci este "neserios" si mai mult ca sigur ca un cuplu mai mare de 350 Nm nu va fi niciodata livrat in mod real (chiar daca motorul poate, il limiteaza mesajele primite de la DSG).

Daca DSG-ul rezista la chiptuning?! In mod sigur nu este ceva "sanatos", dar exista oameni care tin o dieta 100% sanatoasa si tot se imbolnavesc. :) Ridicarea in limitele bunului simt (20-30%) a performantelor din fabrica nu ar trebui sa o omoare...altfel ar fi buna de aruncat la gunoi pentru ca ar fi prea sensibila. Pana acuma nu a facut nimeni un test cu 2 masini identice su dsg (una cu chiptuning si una fara), care sa fie testate in paralel in aceleasi conditii pentru 300-500 mii km, ca sa traga concluzia care rezista mai bine. :lol:

PS: Eu astept sa-ti faci tu remaparea si sa ne spui impresile, apoi ma risc si eu. :lol:
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

30 Aug 2010, 12:24

Am uitat sa scriu mai sus (in stilul caracteristic de uituc).

Ca sa fiu sigur, eu cred ca as cauta un tuner care poate sa o remapeze pana la 350 Nm (maxim) si undeva in jur de 250-260 cai. Ar fi si sigur pentru dsg, iar eu as fi multumit ca am un "cupra r" cu dsg. Tot la SKN exista varianta de remap de 247 cai si 355 Nm (ECO75), iar ei sustin ca in 75% din timp (cand pedala nu este apasata la maxim) masina este in modul performanta + economic (undeva la 20% mai putina benzina consumata in oras si 10% mai putin pe autostrada). Cand pedala este apasata aproape la maxim (depaseste practic 75% din cursa ei) atunci modul economic este dezactivat, ramanand activat doar cel de perfomanta. Daca ar fi adevarat, eu as fi multumit cu aceasta remapare, 247 de cai sunt suficienti ca sa atingi cei 250 km/h + cuplul nu ar depasi cu mult limita de 350 Nm ca sa puna in pericol dsg-ul + consum putin mai mic...insa exista persoane care spun ca ECO75 este de fapt o inselatorie si ca nu se poate demostra practic ca masina consuma mai putin dupa remapare. Acuma ca la orice lucru, exista pareri pro si contra...
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

30 Aug 2010, 12:41

DMV_seat scrie:
cel mai important ar fi, garantia de 2 ani pt motor (si eu nu am de gand sa tin masina mai mult de 2 ani, maxim 3) si 5 pt orice problema de soft

Din ce am vazut pe net, de obicei tunerii dau garantie numai la soft (adica softul lor daca ai probleme cu el) - adica cam vax. Exista cativa tuneri insa care ofera garantie si la altceva.

Din cate stiu eu ABT-ul este considerat tuner de casa al celor de la VAG si garantia masinii ramane valabila daca faci remaparea la ei (adica ai in continuare 2 ani garantie la orice - cum o primesti standard de la Seat). De asta sunt cei mai scumpi (nu neaparat ca sunt si cei mai buni).

SKN-ul iti ofera garantie la motor, este tot aproape un vax. Motorul oricum nu se strica, au fost deja mii de motoare remapate pe net de la diversi tuneri si nu a cam picat niciunul. De obicei pica diverse subansamble (nu motorul in sine) care sunt fortate din cauza remaparii si pe care cei care ofera garantia nu le considera ca facand parte din motor (turbina/intercooler/etc) - asa cam am inteles ca se intampla. Probabil si de asta sunt mai scumpi SKN decat revo/superchips, ofera garantie in plus la motor, dar nu prea iti este folositoare (rar mai pica vreun motor in zilele noastre). Intreaba-i daca garantie lor la motor acopera si turbina si daca garantia ramane valabila pentru dsg. :D
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
DMV_seat
Mesaje: 161
Membru din: 04 Aug 2010, 17:02
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

02 Sep 2010, 15:24

volvol scrie:
Am uitat sa scriu mai sus (in stilul caracteristic de uituc).

Ca sa fiu sigur, eu cred ca as cauta un tuner care poate sa o remapeze pana la 350 Nm (maxim) si undeva in jur de 250-260 cai. Ar fi si sigur pentru dsg, iar eu as fi multumit ca am un "cupra r" cu dsg. Tot la SKN exista varianta de remap de 247 cai si 355 Nm (ECO75), iar ei sustin ca in 75% din timp (cand pedala nu este apasata la maxim) masina este in modul performanta + economic (undeva la 20% mai putina benzina consumata in oras si 10% mai putin pe autostrada). Cand pedala este apasata aproape la maxim (depaseste practic 75% din cursa ei) atunci modul economic este dezactivat, ramanand activat doar cel de perfomanta. Daca ar fi adevarat, eu as fi multumit cu aceasta remapare, 247 de cai sunt suficienti ca sa atingi cei 250 km/h + cuplul nu ar depasi cu mult limita de 350 Nm ca sa puna in pericol dsg-ul + consum putin mai mic...insa exista persoane care spun ca ECO75 este de fapt o inselatorie si ca nu se poate demostra practic ca masina consuma mai putin dupa remapare. Acuma ca la orice lucru, exista pareri pro si contra...


Este f interesant ceea ce spui...m-ar tenta f mult sa optez pt aceasta optiune pt ca mi se pare mai sigura...fata de 261 de cai de ,,cupra r" si 390 Nm...cifrele mi le-au comunicat cei de la SKN, mentionand ca acest cuplu nu afecteaza in niciun fel cutia dsg...ce puteau sa zica?! :lol: . In viitorul apropiat o sa ma duc sa ma duc pe la ei, sa ma interesez cu privire la aceasta optiune, ECO75, si-o sa revin cu ceea ce am aflat.
Leon 2010 Alb, FR - DSG, 2.0 - 211 CP
B-112-DMV
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

02 Sep 2010, 16:07

DMV_seat scrie:
Este f interesant ceea ce spui...m-ar tenta f mult sa optez pt aceasta optiune pt ca mi se pare mai sigura...fata de 261 de cai de ,,cupra r" si 390 Nm...cifrele mi le-au comunicat cei de la SKN, mentionand ca acest cuplu nu afecteaza in niciun fel cutia dsg...ce puteau sa zica?! :lol: . In viitorul apropiat o sa ma duc sa ma duc pe la ei, sa ma interesez cu privire la aceasta optiune, ECO75, si-o sa revin cu ceea ce am aflat.


Sa ne spui si noua ce ai aflat. Din ce am citit eu, functioneaza ca un hibrid intre ECO si Stage 1. Pana cand pedala nu depaseste 75% din cursa vei avea performantele de la modul ECO (performante dinamice putin mai bune decat standard si consum mai mic cu pana la 20% in oras si 10% pe drumuri din afara localitatilor). Dupa ce pedala depaseste 75% din cursa (cand ii dai in gura si chiar ai nevoie de performante mai bune) vei avea performantele de la Stage 1. Costul este de 999 Euro (cu toate taxele)...pare un bun compromis intre consum, performante si protejarea DSG-ului.

Asa arata performantele in modul ECO:
Serie SKN Stufe 1
Leistung (kW/PS) 155 / 211 163 / 222
Drehmoment (Nm) 280 310

Asa arata performantele in modul Stage 1:
Serie SKN Stufe 1
Leistung (kW/PS) 155 / 211 182/ 247
Drehmoment (Nm) 280 355

Ce ar rezulta (ECO75) este combinatia intre cele doua (am explicat mai sus).
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

02 Sep 2010, 23:13

Volvol, te felicit pentru pledoarie, mi-a placut. Interesanta expunerea ta, pur obiectiva. Ma deranjeaza cei care sunt chititi pe un singur tuner si il ridica in slavi de parca ar fi singurul. Stiam de lupta continua APR - Revo, nu mai stiu exact care a fost asocierea dintre cele doua companii la un moment dat in istorie, sau pe ce s-au judecat (am impresia ca pe dispozitivele de setare a parametrilor de functionare).

DMV, eu iti recomand o varianta mai ieftina si mai permisiva, desi SKN a dovedit ca are potential, ramane totusi relativ scump ca remap. Iti recomand sa cauti un soft cu dispozitiv de reglare a parametrilor (in principal, Boost, Air/Fuel Ratio si Timing).

Din ce am observat la mine, Boost 6 sau Boost 9, duc la acelasi cuplu si putere in final, desi Boost 9 atinge cuplul maxim mai devreme (la o turatie mai mica). Important e ca softul sa stie de "peak torque cuts", altfel graficul arata ca un EKG si nu e sanatos pentru masina (solicitari inutile). Elegante sunt graficele cat mai line (dulci).
Air/Fuel are doar doua setari la mine, una pentru filtru de aer stock si cealalta pentru Cold Air Intake.
Din Timing (avans) se poate regla si o putere/un cuplu mai mic, asta si pe baza temperaturilor exterioare, cat si pe baza benzinei folosite (cifra octanica).

Recomand efectuarea testelor pe o platforma dinamometrica si neaparat monitorizat totul cu VAG COM pentru comparerea eficienta a rezultatelor. Ar fi interesant de notat valorile preferate pentru cei trei parametri (every day use). Din cand in cand, poate o sa simti nevoia sa cresti un pic cuplul/puterea (track day use) :D

Am auzit de cineva cu DSG pe Golf 5 si cuplu motor de +500 Nm (are soft si pentru DSG, dar asta abia dupa ce s-a scos pe piata softul; inainte, mergea fara soft DSG). Teoria mea, neconfirmata de nimeni inca, ar fi ca intai o sa crape planetarele, in caz de extra torque (asta daca nu rezulta torque steer) :lol:
http://www.car-setup.com Car Setup Romania

 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

03 Sep 2010, 11:10

Salut.

Poti sa ne impartasesti putin te rog si din experienta ta cu tunerii:
- unde ai remapat-o pe a ta (la ce performante a ajuns)
- daca esti multumit
- ce schimbari ai observat in comportament
- daca faci revizile mai des dupa remapare sau folosesti un combustibil mai special
etc

Ai spus un lucru foarte important si sunt de acord cu el cand ma gandesc (il scapasem din vedere). Trebuie ca fiecare tuner (inainte sa-l alegi) sa prezinte un grafic dyno cu puterea/cuplul pentru modelul tau. Nu toti tunerii am vazut ca prezinta acest grafic la ei pe site...acuma ca poate daca ii contactezi si le ceri detalii iti vor trimite si acest grafic (nu stiu).

Spui ca este important ca pe grafic cuplul sa urmareasca cat de cat o linie si sa nu aiba spike-uri (nu stiam, foarte bine de stiut). Un astfel de grafic lin si care seaman foarte mult cu ce este stock am gasit la superchips pe site (pentru Seat Leon 2.0 TSI - nici la revo sau APR nu am vazut sa arate asa liniar cuplul). Ce nu inteleg din acel grafic este de ce au masurat 350 Nm in varianta stock. Ma astept ca pe un dyno, varianta stock sa scoata mai mult decat scrie in manual (cu un combustibil bun), adici 211 PS si 280 Nm...dar pana la 350 diferenta mi se pare foarte mare. Sa intelegem de aici ca eu si DMV avem in varianta stock undeva la 220 BHP si 350 Nm?

Daca poti sa te uiti si tu putin si sa-ti dai cu parerea, am pus link-ul:
http://www.superchips.co.uk/curves/LEONFR20TSi211ps.pdf

PS: Cei 3 parametri reglabili de care vorbesti se pot face printr-un dispozitiv bluefin (cum au cei de la superchips) sau revo switch?
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

03 Sep 2010, 11:56

Mai multe detalii sunt pe pagina de prezentare. Atasez un grafic pentru ce vorbeam mai devreme, curba de cuplu.
Imagine
O sa va rog sa nu va uitati la valorile de putere/cuplu, ci strict la forma graficului atasat.

Am vazut situatii in care masini similare aveau valori de cuplu maxim mai mari decat ale mele, dar pe o plaja de turatii restransa. De tunerii respectivi ma feresc, pentru ca varfurile de boost genereaza varfuri de cuplu, varfuri care duc la o uzura prematura a ambreiajului (si a multor alte subsansamble) si la un comportament total neliniar al masinii (comportament de carutza - racheta - carutza). Ma intereseaza sa am o valoare de cuplu cat mai inalta dar si cat mai constanta, pe o plaja cat mai larga de turatii.

Majoritatea entuziastilor auto sunt interesati de putere (care e legata strict de turatie si, in principal se refera la viteza - top speed). Eu sunt interesat de cuplul motor (care e legat de G-uri si de cat de tare "te impinge in scaun" masina la demaraj).
Eu am ales Revo pentru ca mi-a placut abordarea profesionala, sprijinul continuu din partea echipei din Romania si sutele/miile de clienti care ii recomanda pe site-urile internationale de profil (SCN, in special, ca e pentru Seat). E o companie recunoscuta pentru VAG Tuning. Intr-adevat, vorbeam de Revo Select Plus cu parametri respectivi, B-T-F.

Imi place revo select si pentru functia Anti-Theft, ii dau cheia hotului si nu poate pleca cu masina de pe loc, ii moare motorul. Apoi, daca alimentez cu benzina proasta, pot sa schimb parametrii de functionare in "stock" si sa merg linistit cu valorile respective, valori safe.

Per total, sunt impresionat de benzina Petrom 99+ pentru calitatea sustinuta (intotdeauna reusita, dar nu exceptionala). Mai nou, folosesc MolEvo, care mi se pare foarte foarte buna, dar se si duce cam repede si e si printre cele mai scumpe.
Uleiurile folosite sunt Motul si Castrol, intervalul de schimb s-a redus de la 15,000 km sau 12 luni la aproximativ 8,000km sau 8 luni (asta pentru ca nu prea apuc sa conduc masina atat de mult cat as dori).

Oricare v-ar fi alegerea, cautati grafice elegante, nu EKG-uri :drive
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
59PYU
Mesaje: 13
Membru din: 17 Mai 2010, 20:27
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

06 Sep 2010, 21:14

Buna,si-a resoftat cineva motoru pe benzina de 1.4 85cp,stiu ca exista acelasi motor de 1.4 si de 101cp dar nu stiu de unde e diferenta de 16cp,am vazut la revotechnik pe site ca au motoarele de 1.4 75-101cp dar cel de 85 nu e.Rog un raspuns.Mersi
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 668
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

24 Sep 2010, 14:20

Nicky scrie:
Uleiurile folosite sunt Motul si Castrol, intervalul de schimb s-a redus de la 15,000 km sau 12 luni la aproximativ 8,000km sau 8 luni (asta pentru ca nu prea apuc sa conduc masina atat de mult cat as dori).

Sti cumva daca si pentru un simplu chip-tuning stage 1 (fara nici o modificare mecanica) trebuie redus intervalul normal de service (12 luni sau 15.000 km)?

Din ce am auzit eu, acest lucru nu ar fi necesar, dar as vrea sa aud mai multe pareri de la persoane care si-au facut deja remap si cunosc fenomenul.

Mersi
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
Durrer
Mesaje: 19
Membru din: 27 Noi 2008, 23:27
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

19 Oct 2010, 09:26

[quote="rabanne"]Dupa ce termin S3-ul in evolutia a doua, adica 650 de cai + la roti sunt f interesat sa achizitionez un TDI de care sa ma ocup in acelasi mod. O Ibiza Cupra TDI imi face demult cu ochiul. Ma arde rau curiozitatea :D ) quote]

Salut!
Ai reusit sa incepi proiectul Diesel?
Atat Zoli, cat si multi alti posesori de diesel (in special Leon FR TDI) cred ca sunt interesati de ce rezultate se pot obtine.
Si aici nu ma refer ABSOLUT DELOC doar la cip-tuning. Ci la altceva ce ar putea veni in completarea softului (cum pentru benzina vin admisia, evacuarea, pompa de benzina, intercoolerul, bujiile, etc) care, din cate stiu eu (in afara de bujii) nu prea dau un randament superior la motoarele Diesel.

Deci, ca o intrebare cuprinzatoare: cum se poate face CU ADEVARAT EFICIENT un power tuning la Diesel?
Tare as fi interesat. Si nu numai eu.....
Multumesc anticipat de raspuns.
Leon FR TDI - 170 CP
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

19 Oct 2010, 12:30

Ce nu inteleg eu!
De ce acesti MARI maestrii nu au fost asaltati de PORSCHE,BMW,LAMBO... pt angajare la ei :?: :?: :!: :!:
Sper sa nu se supere nimeni si imi cer scuze daca am fost :alien:
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
Ciosmi
Mesaje: 1560
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: Chip Tuning/Resoftare - Impresii/Pareri pro si contra

19 Oct 2010, 13:41

Sunt "asaltati",dar nu in Romania!!!
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 4927
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Londra

buhuhu CHIP?

24 Oct 2010, 11:50

Hai sa vedem ce si cum ...ideea sta in felul urmator...saptamana asta o sa fac evacuare cap coada si din ce-am vb cu Tavi de la Allcustom, RABBANE face softuri dar OK si cand zic OK ma refer nu bataie de joc doar ptr cunoscuti. Ideea e in felul urmator..am auzit de la Tavi ca exista niste baieti din Buzau care frecventeaza prin Bucuresti pe la noi de au niste bmw-uri si au un club gen foarte cunoscut care lucreaza cu VAG. Ideea e ca vreau sa fac un chip insa nu vreau bataie de joc..daca aveti si alte idei ..tell me about it!
SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 34

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator