Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: motor....

07 Mar 2009, 18:57

Din cate stiu, nu trebuie sa stea inchisa, dar la pornire cand pui contactul, trebuie sa faca o cursa, dupa care se opreste tot in pozitia ei de repaos.
Daca are depuneri o poti curata cu carburol si o pensula, ori un spray special pentru asta.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

Re: motor....

09 Mar 2009, 15:35

La pornirea cu motorul rece indiferent de anotimp imi scoate fum albastru pana se inchide socul si din cate stiu eu fumul albastru indica consum de ulei?! aici sa-mi pape mie ulei-ul?? :?:
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: motor....

09 Mar 2009, 15:36

dap consum de ulei :(

iti papa mult?
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

Re: motor....

09 Mar 2009, 15:52

Cam 150-200 ml la 1000km sau poate si mai mult...acum am verificat nivelul si este la minim... acum astept sa se aprinda becul... :(
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: motor....

09 Mar 2009, 16:16

depinde si cat de repede iti mananca 150 200 de grame de ulei.
sau la cati km.
daca e destul de repede inseamna ca trebuie sa te duci sa o verifici.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: motor....

09 Mar 2009, 20:06

Scria prin carte, cat este normal sa consume, cel mai bine te duci la service si cu motorul rece faci o verificare a compresiei, sa vezi daca sunt egali toti cilindrii, poate ai unu cu scapari, ori un simering de supapa uzat rau de scoate fum pana se incalzeste motorul.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

Re: motor....

09 Mar 2009, 20:16

Cristi:
Tie ti se pare normal sa consume atata ulei la nici 40.000 km ? sau mai bine zis sa fie defect un semering sau altceva? sa nu fie de la ulei? acum am 5w40 Castrol...pt urmatorul schimb vreau sa bag 5w30 Castrol edge...ce zici?
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: motor....

09 Mar 2009, 21:55

Masina care m-a convins pe mine sa iau seat cordoba a fost o cordoba tdi1,9.
Ajunsese ca pe la 50000km sa consume 1l la 1000km si mergea foarte bine, dar papa ulei.
Cel care era sofer pe ea, punea in loc de ulei toate mizeriile, chiar uleiul sintetic scos de mine din motorul de aro (renault F8Q), il turna in bietul motor. normal ca ajunsese sa pape ulei. Cu toate astea, manca asfaltul si talpuita nu consuma mai mult de 6 prin oras.
Uleiul il consuma din cauza lagarelor turbinei, care avea uzura mare si pierdea ulei.
Ce am scris mai sus sa verifici mi se pare un minim, nu vreau sa ma gandesc la cuzineti ori alte piese importante ale motorului.
Poti la fel de bine as mergi cu el fara sa verifici nimic, cu conditia sa complectezi cu ulei.
Neaparat din aceeasi clasa, nu baga un ulei inferior pe motiv ca tot il papa.
Toate uleiurile sunt bune, cu conditia sa fie in termenul de valabilitate si sa il schimbi la timp, fara sa adaugi mizerii de aditivi.
Important si destul de ignorat, este filtrul de ulei, cu cat este mai bun, deci mai scump cu atat face treaba mai bine.
La diesel, pornirea motorului se face fara sa acelerezi si timp de 1minut nu apasa pedala de acceleratie.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: motor....

10 Mar 2009, 10:18

si mie imi mananca putin ulei nu stiu cat cam 50 de grame la 10000 de km.
nu mi se pare normal. dar poate asa sunt facute.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: motor....

10 Mar 2009, 22:06

50 de grame in 10000km?, pai ala nu este consum....cred ca ai gresit la zerouri.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: motor....

10 Mar 2009, 22:36

cred si eu sorry la 1000
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

Re: motor....

11 Mar 2009, 20:36

Am facut o programare la dealer-ul Seat Cluj pentru saptamana viitoare pentru compresie si depistarea problemei, pentru ca este intradevar o problema zic ei!
Am fost si VW service si dupa o discutie cu inginerul mi-a recomandat sa schimb uleiul, sa trec de la Castrol 5w40 la Mobil 1 esp formula 5w30 pe motiv ca , Castrol se arde prea repede!
O sa revin saptamana viitoare cu raspunsul...
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: motor....

11 Mar 2009, 20:53

Bafta acolo, sa scapi cat mai ieftin.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

Re: motor....

20 Mar 2009, 21:27

Azi am fost la seat Cluj si dupa o verificare generala s-a constatat ca nu sunt scurgeri de ulei si compresia este buna...mi s-a recomandat un tratament cu metabond! Cauza consumului ar fi semeringurile de la supape si asta se datoreaza cel mai probail faptului ca masina s-a fabricat in 03.2004 si prima inmatriculare s-a facut 06.2005 asta inseamna ca masina a stat un an si cateva luni si s-ar fi copt semeringurile in timpul acesta de nefunctionare.
Chiar eu am deschis un topic despre metabond si mai multi membrii ai clubseat au contesta folosirea lui....la mine eu sper sa functioneze!
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: motor....

20 Mar 2009, 21:50

Ce sa spun, eu daca ar fi sa am de ales, as alege sa schimb simeringurile de supape.
Asa stiu sigur ca scap de problema, in plus nici nu este o operatie prea dificila si se poate executa in cateva ore, la un service cu dotare medie.
Eu zic sa faci socoteala cat te costa metabondul si in cazul in care nu reuseste tratamentul, cat te va costa si uleiul pe care il mananca masina, in plus sigur te va lasa si una din sondele lambda, comparativ cu cat te costa reparatia.
Nu ma injura, dar este o parere data pe baza experientei proprii, mai bine repari, decat sa carpesti!.
Parerea mea. :D
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator