Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

motor....

24 Aug 2008, 20:48

Am tot auzit pe la prieteni ca si-au tratat motoarele cu "metabond"...cica ai mai avea la dispozitie cativa cai putere , scade consumul de combustibil, etc.
O incercat cineva??? chiar se poate sa-ti mai dea putere in plus fara sa afecteze motoru??? :?:
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

24 Aug 2008, 20:50

sincer nu cred...si in plus, in motoarele de generatie noua NU se recomanda adaugarea de aditivi. Eu am facut`o, am pus Duralube, si regret, plus ca nu se simte nimic schimbat.
 
Avatar utilizator
marian_iam
V.I.P.
Mesaje: 6591
Membru din: 17 Dec 2007, 13:04
Localitate: Bucuresti, dr taberei
Contact:

24 Aug 2008, 20:55

chestiile acestea ... din cate stiu eu ... se pun la motoarele obosite ... de la 200.000+ km.
la o masina noua nu au ce cauta!
Si nu caut sa-ti demonstrez, era o simpla figura, deci nu ma lua-n nume de rau ca te iau in ..... brate!!!
Noi ... Bem, Fumam, Tusim, Ranjim ... asta facem pana murim ...
Opel Astra GSI
Ceasuri Barbatesti de de Dama http://www.casaceasurilor.ro
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

24 Aug 2008, 20:58

adevarat...
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

24 Aug 2008, 21:02

mersi de ajutor.....chiar nu stiam pe cine sa mai intreb :lol:
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
iulian
gasalb
Mesaje: 642
Membru din: 15 Iun 2008, 18:29
Localitate: spania+constanta
Contact:

24 Aug 2008, 22:18

exact ceea ce spune MARIAN_IAM stiam si eu,de la 200mii km sunt recomandati si aditivii
SEAT CORDOBA
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

29 Aug 2008, 18:00

Salut.
Cu metabond nu am incercat, doar cu dura-lube si s-a dovedit asa cum era de asteptat ca este o frectie cu galenica la piciorul de scaun.
Am incercat pe doua motoare, unu de dacie si celalalt de oltcit, la nici unul nu sa observat o modificare a compresiei dupa tratamentul cu meclemul minune, deci bani aruncati pe o sticluta frumoasa.
Am testat si aditivi gen 2+2 cu teflon si fara, iar rezultatul a fost o zgura frumoasa depusa pe sorbul pompei de ulei, prin canalele de ungere, care a dus la distrugerea motoarelor. (aditivul a fost turnat in timp ce in motor era un ulei sintetic valvoline sin power)
Cel mai bun aditiv ramane uleiul, :D parerea mea.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

 
Avatar utilizator
bogy
K.I.D
Mesaje: 5496
Membru din: 20 Iun 2008, 19:41
Localitate: Londra/Bucuresti

19 Sep 2008, 18:55

marian_iam scrie:
chestiile acestea ... din cate stiu eu ... se pun la motoarele obosite ... de la 200.000+ km.
la o masina noua nu au ce cauta!

Sa inteleg ca la Seatul lui tata ar merge? :lol:
Jegu: Black Leon 1P Sport-Up 2.0 TDI
If you have everything under control, you're driving too slow. Pickup speed!
(ex)Motan | (ex)16 Valve
 
Avatar utilizator
Florin&David
JAF
Mesaje: 2436
Membru din: 26 Mai 2008, 07:03
Localitate: Constanta
Contact:

19 Sep 2008, 19:09

marian_iam scrie:
chestiile acestea ... din cate stiu eu ... se pun la motoarele obosite ... de la 200.000+ km.
la o masina noua nu au ce cauta!


Sustin cele spuse de Marian.
FIAT 500 - 1.4/100 CP, B 38 RUP
SEAT LEON - 1.4/86 CP, CT 50 DAB

Imagine
 
Avatar utilizator
bogy
K.I.D
Mesaje: 5496
Membru din: 20 Iun 2008, 19:41
Localitate: Londra/Bucuresti

19 Sep 2008, 19:16

Pai Seatul nostru are aprox. 215.000km facuti in 3 ani si jumatate. de asta intrebam. Desi incep si eu sa cred ca nu merita. Mai ales ca dupa ultimul accident (marti) nu cred ca acest "motan veteran" mai e apt de ceva :(
Jegu: Black Leon 1P Sport-Up 2.0 TDI
If you have everything under control, you're driving too slow. Pickup speed!
(ex)Motan | (ex)16 Valve
 
Avatar utilizator
iulian
gasalb
Mesaje: 642
Membru din: 15 Iun 2008, 18:29
Localitate: spania+constanta
Contact:

19 Sep 2008, 19:54

dupa cum se spune si mai sus e "frectii la picior de lemn"

BOGY-sper ca nu a fost prea grav accidentul
povesteste-ne cum a fost si daca tatal tau e bine
salu2!
SEAT CORDOBA
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6740
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

19 Sep 2008, 19:56

NU confundati solutiile de tratare a motoarelor cu solutiile de aditivare a uleiului.Una trateaza suprafata de frecare a pieselor diferite ce vin in contact(segmenti-camasi,cuzineti-arbore cotit),pe cand cealalta imbunatateste calitatile uleiului folosit la ungere(ceea ce in zilele noastre nu-si mai are rost,din moment ce aproape toate uleiurile folosite sunt sintetice si au tot felul de substante in ele).Masinile ce folosesc ulei mineral sunt din ce in ce mai rare,si la ele se poate folosi aditivul.
 
Avatar utilizator
bogy
K.I.D
Mesaje: 5496
Membru din: 20 Iun 2008, 19:41
Localitate: Londra/Bucuresti

19 Sep 2008, 20:47

iulian o sa incerc sa nu ma lungesc ca sa nu fac offtopic prea mare. Ideea e ca a intrat sub un TIR. inca nu am vazut masina, maine o aduce (sper) si o sa fac poate cateva poze. Oricum avea o tona de lant pe o remorca fara sistem de franare. In fata erau 3 tiruri toate au franat brusc si tata unde sa mai franeze? Daca nu avea remorca era OK sau daca remorca avea sistem de franare. Nu au puscat airbagurile pt ca tata fiind mic, capot si motorul au preluat socul. Viteza nu era mare (40-50 si tata era in franare) remorca il impingea Dar tirul nu a patit nimic. O bara indoita si un stop spart. Noroc ca motanu este mic si a intrat sub tir. Urmari: un radiator spart, o capot indoita si un sasiu stramb. Dar tata zice ca motoru merge. Si tata nu are nimic :D
Jegu: Black Leon 1P Sport-Up 2.0 TDI
If you have everything under control, you're driving too slow. Pickup speed!
(ex)Motan | (ex)16 Valve
 
Avatar utilizator
Colnita Lucian
Subiect Autor
Mesaje: 114
Membru din: 20 Aug 2008, 09:03
Localitate: Bistrita
Contact:

17 Oct 2008, 12:17

ca sa nu mai deschid un nou continuu aici......Ieri am fost la service de am schimbat uleiul+ filtrele iar azi dimineata cand am verificat nivelul am constatat ca este mai sus cu 1-2 mm peste zona gravata dar nu depaseste cotitura de sus de pe joja. Scuze daca nu m-am exprimat bine dar nu stiu cum sa explic altefel fenomenul
Seat Cordoba 1.4 16V (75) CP 2004
Golf 4 , AZD 1.6 16V (105) CP 2001
"Ce nu te omoara te face mai puternic"
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

17 Oct 2008, 12:21

Colnita Lucian scrie:
ca sa nu mai deschid un nou continuu aici......Ieri am fost la service de am schimbat uleiul+ filtrele iar azi dimineata cand am verificat nivelul am constatat ca este mai sus cu 1-2 mm peste zona gravata dar nu depaseste cotitura de sus de pe joja. Scuze daca nu m-am exprimat bine dar nu stiu cum sa explic altefel fenomenul


Ar fi genial daca ai putea sa faci o poza la joja sa vedem exact ca acum nu sunt linga masina sa-mi dau seama....in carte scrie sa nu se depaseasca sub nici o forma nivelul maxim indicat pe joja, ca altfel mari belele se pot intimpla.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori