Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
sebaseat
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 01 Aug 2011, 18:25

probleme de pornire doar vara

01 Aug 2011, 18:42

nu stiu ce sa fac...am un seata ibiza 1.4 benzina relativ nou 2009 ....iar in momentul cind e foarte cald ,daca sta nepornita mai mult de 3,4 ore nu mai porneste!!!!nu time minte nici un cod de EROARE!trebuia sa dau la cheie cate 20 de minute pina isi revine
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme de pornire doar vara

01 Aug 2011, 19:34

Prea putine detalii.
Mergi la Dip si vezi ce se intampla, vad ca din brasov postezi deci presupun ca de la ei ai luat masinuta.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
sebaseat
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 01 Aug 2011, 18:25

Re: probleme de pornire doar vara

02 Aug 2011, 06:53

am fost la dip habar nu au pe ce planeta sint!!!!nu pot sa o fac sa nu porneasca cind vreau eu....cind sta in soare doar citeodata nu porneste pur si simplu se stinge cheia se ridica turometru .....dar nu porneste ...se aude pompa de benzina ...ce sa-ti spun mai multe ....am incercat si cu cheia de rezerva ...nu am imobilizator pe alarma.....iar cind porneste isi da asa un sprit...usor!!cineva mi-a spus ca poate sa fie senzoru de axa cu came dar eu am demufat senzorul si fara el porneste da merge rau ...a fost singura eroare care a avut-o!iar problema este ca iti face cind te grabesti mai tare!!masina are 32000 de km.eu zic ca nu poate sa fie ceva serios...dar ....astep sfaturi!!!IARNA PORNESTE LA PRIMA CHEIE SCURT!
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme de pornire doar vara

02 Aug 2011, 07:17

Pai, daca ai fost la dip si nu au gasit nimic, inseamna ca este de bine.
Daca la frig porneste bine poate ar trebui sa vezi senzorul de temperatura motor, clapeta de acceleratie, saracia de filtru de benzina.
Am vazut ca filtrele folosite de dealer sunt made inchina, identice de fapt cu cele puse de producator, dar...nu stii ce calitate au cele din ro.
Daca nu este tarat mine regulatorul de presiune incorporat pot aparea probleme.
Oricum, daca pui un tester si masori valorile cu motorul pornit si este ceva defecgt ar trebui sa gasesti ceva diferente fata de valorile default.
Apeleaza la o firma care stie sa foloseasca un tester, de exemplu una din cele de tunning, ei stiu cu siguranta ce inseamna fiecare parametru si cum influenteaza functionarea motorului.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
sebaseat
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 01 Aug 2011, 18:25

Re: probleme de pornire doar vara

02 Aug 2011, 11:34

ok!prima si prima data am sa-i fac acuma revizia ca face km!!si daca va face tot asa o sa incep sa caut mai adinc .....problema a inceput acum un an si jumatate cind am avut o usa la vopsit la seat......de atunci numai probleme...cind am plecat cu ea de acolo era martorul la motor aprins ....m-am intors si au zis ca e din cauza cabinei si ca a stat la caldura mi-a pus testerul si a sters eroarea.....am ajuns la firma si am verificat ce-a facut baiatul ala ....nu avea nici o eroare stresese tot.....de atunci numai probleme......filtru de benzina ar trebuii sa fie original ...si tot de atunci nu mai pot sa dau zilierul la zero .....cineva zicea ca poate sa fie imo din bord .....masina tocmai e iesita din garantie...nu vad sa fii umblat la bord!!ma face cu nervii pe bune!!!
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme de pornire doar vara

02 Aug 2011, 14:01

greseala fatala dupa mine sa lasi masina in service nesupravegheata si fara sigilii puse in partile esentiale.
Trebuia sa ceri logul in care era scrisa eroarea, de fapt erau obligati sa il dea si sa vezi de ce a aparut.
La o masina care sta nu apar erori din senin decat daca se inlocuiesc anumite piese bune cu altele defecte.
Faptul ca ai un sw nefunctional care a fost valid inseamnca ca au umblat la ceva, mai ales la cel din bord, care nu are ce sa pateasca.
Mergi la alt service si cere o constatare sa vezi exact ce se intampla, schimba unitatea service cand faci revizia, sunt destule acreditate de RAR sa faca revizii la masinile din gama vag.
Poate mai ai si alte surprize.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6746
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme de pornire doar vara

02 Aug 2011, 16:40

S-ar putea sa ai o lipitura rece in bord. Cand sta in soare, nu mai face contact din cauza dilatarii. Iarna se starnge in jurul pinului respectiv si face contact. Daca zici ca problema a aparut dupa ce a stat in cuptor dupa vopsire, ar putea fi o posibila cauza.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme de pornire doar vara

02 Aug 2011, 17:35

din cate stiu vopseaua in cuptor se coace la 75-80 de grade celsius, vara in soare eu am masurat in masina inchisa peste 90 de grade, deci mult mai mult decat la ciptor.
Se poate sa fie o lipitura rece, dar putin probabil, ar fi aparut o eroare logata undeva.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6746
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme de pornire doar vara

02 Aug 2011, 19:54

Daca bordul a fost prost de la inceput, sa stii ca e posibil. Pinul poate a fost oxidat si s-a adunat doar flux in jurul lui...explicatii ar fi multe. Alta explicatie nu am la faptul ca problema lui a aparut in urma uscarii in cuptor. Si nu e obligatoriu sa iasa in diagnoza, sa stii. Am avut cazuri cu picioare de procesoare dezlipite si nu dadea nimic. A fost suficienta o relipire cu aer cald, cu pasta care trebuie (de la telefoane mobile) si adio problema.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme de pornire doar vara

02 Aug 2011, 20:24

Asa este, ai dreptate si eu am gasit tot felul de mizerii cauzate de noile aliaje de lipit, adica ecologice.
Poate are noroc si rezolva problema ieftin, cu toate ca demontatul bordului numai ieftin nu este.
Ce este bizar ca a avut o eroare pe care cei din service s-au grabit sa o stearga si nu a primit logul, eu de la PBV2 am primit logurile de la fiecare vizita.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
sebaseat
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 01 Aug 2011, 18:25

Re: probleme de pornire doar vara

02 Aug 2011, 20:43

eu am niste prieteni care se ocupa mai mult de electronica ....ei sint convinsi ca e bordul de vina ...nu prea au curajul sa-l desfaca din cauza ceasurilor ...sint foarte cacacioase ....cine a desfacut stie de ce e vorba...iar la modelul asta imo off nu se poate face!!!!!eu cred ca au schimbat bordul avind acces la pin l-au invatat...si iata cum am eu problema asta ....!!!masina fiind inca in garantie au spus ca ma voi intoarce!!!acuma trag concluzia de ce nu mai merge sa resetez zilierul!!!asta e dip motors brasov...sper sa nu vb cu pacat!!!!!
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: probleme de pornire doar vara

02 Aug 2011, 21:11

Cand ai primit masina ai primit si un log in care sunt enumerate modulele si faptul ca nu au erori.
Eu asa am primit de la Mecoprod si apoi de la pbv2 la fiecare revizie am primit cate un desfasurator al modulelor scanate.
Fiecare modul are o serie ce nu se poate schimba, poti verifica si singur in loguri daca modulele de acum corescund cu ce ai primit la inmanarea masinii.
:hi
Chiar daca nu ai logurile de la revizii si de la primirea masinii acestea se afla la dealer si le poti cere.
Mai greu cu schimbat clusterul, cel putin din pdv kilometraj, dar nu imposibil si nu cred ca se chinuie nimeni sa schimbe un cluster la reprezentanta.
Astea sunt gainarii de doi bani si nu cred ca se preteaza loa asa ceva, mai ales ca ar trebui sa aibe si camere, pe care se poate verifica ce sa intamplat cu masina.
Mai mult ca sigur ai o lipitura rece ori o cupla prost conectatam ori de ce3 nu, ai avut ghinion si ai un cluster cu un defect tembel de fabricatie care se manifesta intermitent si este greu de depistat.
Poti cauta la dezmembrari un cluster echivalent, probabil cu 100-150ron il poti lua, la care sa resetezi kilometrajul si sa vezi cum se comporta masinuta cu el.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori