Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
ionut4ever2
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 24 Iun 2011, 23:51
Localitate: Craiova
Contact:

Probleme schimbare radio-casetofon

20 Iul 2011, 09:35

Salut tuturor... De 1 luna sunt un fericit posesor de Seat Toledo 1.6 16V, 2001, import Germania... Imi este foarte de ajutor forumul acesta, in aceasta perioada de 1 luna citind multe topicuri si afland mai multe lucruri despre masina mea... Am acum insa o problema la care nu am gasit rezolvare cu search pe acest forum, de aceea va rog daca se poate sa ma ajutati. Masina am cumparat-o avand radio-casetofon Philips RC 219 si vreau sa il schimb cu un CD player Philips de pe Logan (il am de la un prieten)... Am schimbat asa cum este recomandat firele rosu cu galben (12V continuu cu 12V accesorii) deoarece am observat si eu ca trebuie invers... Problema este ca dupa ce pun contactul merge, insa apoi cand pornesc masina se opreste si nu mai porneste. Cand opresc masina porneste din nou si CD playerul... Am observat ca nu se aprind nici butoanele CD playerului. Daca leg un fir de la 12V la dimmer merge OK (merge si atunci cand pornesc masina) numai ca intervin alte disfunctionalitati: atunci cand este pornita masina nu mai functioneaza reglajul luminozitatii din bord si raman aprinse butoanele de la clima si dupa ce scot cheia din contact. Aveti idee cum as putea sa rezolv problema? (in speranta ca ma puteti ajuta pot sa atasez si 2 scheme ale CD playerului de pe LOGAN, dar nu stiu cum). Mentionez ca am remontat vechiul casetofon philips care merge OK (de fapt cred ca are si acesta o disfunctionalitate, insa asa este de cand l-am luat - cand micsorez intensitatea luminilor in bord, luminozitatea lui creste, adica e cumva pe invers)
Seat Toledo 2001 1.6 16V
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Probleme schimbare radio-casetofon

20 Iul 2011, 13:29

Salut.
Ia un instrument de masura si vezi ca pe unul din fire, galben de ex. trebuie sa ai + continuu si pe rosu doar cand pui contactul.
Masoara daca nu cumva cand pornesti motorul nu dispare + de pe unul din fire.
In mod normal cat se invarte demarorul toti consumatorii sunt deconectati urmand ca la revenireas cheii in pozitia normala dupa pornirea motorului sa revina alimentarea pe consumatori.
Daca nu functioneaza functia dimm sa nu fie pe dos, in sensul ca unele masini au comanda de dimm pe + altele pe -, poti incerca sa ii faci strap direct in mufa si cand porneste sa se si ilumineze.
:)
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
ionut4ever2
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 24 Iun 2011, 23:51
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Probleme schimbare radio-casetofon

20 Iul 2011, 18:15

Am masurat asa cum spui si am pe un fir curent continuu si pe celalalt doar la punerea contactului si la pornirea masinii. Nu dispare + de pe nici unul din fire. Am descoperit ca dupa punerea contactului vin 12V si pe firul de dimmer care probabil nu se intelege cu cd playerul... am izolat pinul de iluminare de la cd player si acum merge normal fara nici o problema: cand pornesc masina porneste si cd playerul si cand opresc si scot cheia din contact se opreste si cd playerul (doar ca nu se ilumineaza butoanele cd playerului). O sa il las deocamdata asa fara butoane iluminate...
Seat Toledo 2001 1.6 16V
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Probleme schimbare radio-casetofon

20 Iul 2011, 18:51

Fa strap in mufa casetofonului pe firul de iluminare la masa, ar trebui sa se aprinda butoanele.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
ionut4ever2
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 24 Iun 2011, 23:51
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Probleme schimbare radio-casetofon

21 Iul 2011, 11:47

Logic asa ma gandeam si eu, cum zici si tu sa trag la pinul de iluminare minus, dar nu merge... Surpriza! Daca trag de la + accesorii merge, dar nu inteleg de ce nu merge cu firul initial de + pe care l-am izolat... este peste puterea mea de a intelege... (vine acelasi curent in acelasi timp pe ambele fire... cu unul merge si cu unul nu...). Oricum o sa il las asa... Multumesc pentru ajutor!
Seat Toledo 2001 1.6 16V

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator