Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
Mariusino
Mesaje: 171
Membru din: 14 Aug 2010, 23:41
Localitate: Bucharest city
Contact:

Re: TM 87 LOW

05 Iul 2011, 09:17

In primul rand, bine ai venit si sa te bucuri de Leu, care arata foarte bine :yah ..........in legatura cu ambreiajul, daca am inteles bine, ai schimbat kitul (disc-placa presiune-rulment) dar fara volanta, deoarece bate. Simptomele care le ai tu, le am avut si eu, dar erau datorita placii de presiune(soarelui), intra greu in treapta 1 si caraia in marsarier dupa ce mergeam cam 15 min.......in mod normal trebuia sa schimbi si volanta odata cu ambreiajul, nici eu nu am vrut sa inlocuiesc tot kitul, din motive financiare, dar am primit asigurari de la mai multi mecanici ca trebuie ca tot ambeiajul(disc-placa presiune-volanta dubla), sa aiba aceiasi uzura, astfel o sa am probleme in mai putin de un an, asa ca am schimbat si volanta :x .........bafta in continuare si sa postezi ce ai rezolvat........oricum trebuie sa dai jos cutia din nou :oops: , alti bani alta distractie.
SEAT LEON 1.9TDI-ASV-110CP+++
 
TM87LOW
Subiect Autor
Mesaje: 46
Membru din: 23 Iun 2011, 09:06

Re: TM 87 LOW

05 Iul 2011, 13:54

multumesc dar din pacate parca nu prea vrea sa am parte de ea!!! garantie nu am pt ca nu m-am dus la service!!! am fost la un mecanic acas... si acum sa ma coste 15 mil tot ? pai mai bine vand masina :))))........... glumeam.... o sa o fac asta e!!! de stiam ca e dusa volanta puneam una noua dar nu am stiut... si nici nu mi-a spus respectivul ca e uzata!!! ms orcum... ceva pret mai mik pt tot ?
Banii!!!....Costa bani!!!
 
Avatar utilizator
Mariusino
Mesaje: 171
Membru din: 14 Aug 2010, 23:41
Localitate: Bucharest city
Contact:

Re: TM 87 LOW

08 Iul 2011, 23:39

Cauta si tu un service mai ieftin, dar cu mecanici mai priceputi, trebuie sa gasesti ceva .......si vezi ce gasesti acolo, in cutie, in functie de sfatul mecanicului cumpara ce-ti spune, nu te zgarci ca ai vazut ce se intampla, platesti mai mult dupa aceea :( .......eu am pus ambreiaj Luk , asta am gasit pe masina, si era acolo de la zero km.......se mai pune si Sachs, acestia sunt printre cei mai buni producatori de ambreiaje. Manopera trebuie sa fie de 3-4 mil. pentru dat jos cutia, eu am dat 3 :shock: ..........si kitul complet cu volanta dubla ma costat 16,5 mil :cry: .......sper sa nu mai am treaba vreodata cu el :mrgreen: , bafta si ochi mari :shock:
SEAT LEON 1.9TDI-ASV-110CP+++
 
TM87LOW
Subiect Autor
Mesaje: 46
Membru din: 23 Iun 2011, 09:06

Re: TM 87 LOW

10 Iul 2011, 14:55

multumesc de sfat :) am o alta intrebare tatal meu are un audi a4 1.9tdi de 131hp... si azi mi-a spus ca pe la 140 de km i pica turbo si nici nu mai intra in functiune!!! si dupa o ora cu motorul oprit porneste turbo dar se intampla la fel pe la 140 pica..... ceva pareri ? ce poate avea ?
Banii!!!....Costa bani!!!
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: TM 87 LOW

10 Iul 2011, 17:23

Curatat turbina, EGR-ul, poate ceva furtune de vacuum uzate, debitmetru care nu indica bine, poate electrovalvele de comanda a turbinei si EGR-ului...cam astea ar fi ca posibile cauze. Fara o scanare...e ghicit doar.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
lau_03
Mesaje: 1092
Membru din: 31 Aug 2009, 20:19
Localitate: Timisoara

Re: TM 87 LOW

10 Iul 2011, 17:27

posibil sa nu fie de la turbo ci de la intercooler! intra in lip mode si daca opreste/porneste motoru' functioneaza ok! asta ar putea fi una din cauze! n-ai sa descoperi decat daca iei prin eliminare (turbina, intercoolerul, debitmetru' de aer etc) sau un test VagCom (cu toate ca nu iti da 100% solutia)!
leon 1.4 TSI
---
Imagine - http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=98&t=17841
Cosmetica Auto - detailing profesional interior/exterior/motor - polish auto - reparatii parbrize - reconditionari faruri - inscriptionari oglinzi
 
TM87LOW
Subiect Autor
Mesaje: 46
Membru din: 23 Iun 2011, 09:06

Re: TM 87 LOW

10 Iul 2011, 18:18

cine face testul si cam cat costa ?
Banii!!!....Costa bani!!!

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: TM 87 LOW

10 Iul 2011, 19:51

Lau, explica-mi si mie cum poate cauza intercoolerul sa intre motorul in limp mode, te rog. Daca ar fi spart sau infundat, nu ar mai trece nici de 100Km/h. Daca ar fi obturat cu mizerie (muste, etc), fenomenul ar apare dupa o perioada de timp de la pornire (nu mai raceste aerul aspirat). Mai ai o alta explicatie? Daca face diagnoza, va avea ceva de genul "charge presurre-negative deviation-intermintent", ori "....positive deviation-intermitent". Ma rog, asta din ce am aflat eu pina acum.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
77NLC
Mesaje: 42
Membru din: 17 Aug 2010, 15:09
Localitate: Timisoara

Re: TM 87 LOW

11 Iul 2011, 09:00

dany19940 scrie:
Lau, explica-mi si mie cum poate cauza intercoolerul sa intre motorul in limp mode, te rog. Daca ar fi spart sau infundat, nu ar mai trece nici de 100Km/h. Daca ar fi obturat cu mizerie (muste, etc), fenomenul ar apare dupa o perioada de timp de la pornire (nu mai raceste aerul aspirat). Mai ai o alta explicatie? Daca face diagnoza, va avea ceva de genul "charge presurre-negative deviation-intermintent", ori "....positive deviation-intermitent". Ma rog, asta din ce am aflat eu pina acum.



dany19940 iti explic eu cum poate sa fie de la intercooler, eu am avut aceiasi problema si mi-o dat limp mode adica brusc nu mai urca masina in turati se bloca la 3000 si la 120km/h si daca opream si reporneam motorul se reseta eroarea nu stiam de la ce se intampla problema asta, toti ziceau turbina alti debitmetru de aer nu stiam ce sa cred am continuat cu problema respectiva o perioada de timp pana am avut un eveniment rutier din cauza unu idiot si am avariat partea stanga fata a masini inclusiv si intercoolerul la service baieti de acolo au constatat ca nu imi mai functioneaza senzorul de pe intercooler. De atunci pana in prezent nu am mai avut problema respectiva si sper sa nu o mai am. Asta nu inseamna ca si colegul noastu sa aiba aceiasi problema dar poate fi una dintre ele, oricum trebuie luate prin eliminare, cel mai indicat ar fi un test motor!! Multa bafta :hi
Leon 1M 1.9 TDI
 
Avatar utilizator
lau_03
Mesaje: 1092
Membru din: 31 Aug 2009, 20:19
Localitate: Timisoara

Re: TM 87 LOW

11 Iul 2011, 09:50

Manifold Absolute Pressure sensor (MAP sensor)
leon 1.4 TSI
---
Imagine - http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=98&t=17841
Cosmetica Auto - detailing profesional interior/exterior/motor - polish auto - reparatii parbrize - reconditionari faruri - inscriptionari oglinzi
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: TM 87 LOW

11 Iul 2011, 10:46

Daca este MAP-ul defect, ii da limp mode de la inceput. Nu apuca el sa ia 140 km/h... Ori ati spus "vezi sa nu fie de la intercooler". MAP-ul nu este intercooler...dupa parerea mea. Daca spuneai "vezi sa nu fie de la MAP"...era alta semnificatie (tot dupa parerea mea). Sa trecem peste asta. Oricum trebuie facuta o scanare, vazut ce zice si actionat in consecinta, incepand cu ce-i mai simplu. Daca-i MAF-ul, se poate imprumuta unul de la altcineva cu motor echivalent si testa. Daca tot face...se trece la furtunele de vacuum, apoi la curatirea turbo-ului. Dar se poate trage cu mana de tija de la turbo direct. Daca simti ca e blocata, nu mai are sens sa interschimbi piese. Ma rog, un service bun poate face treaba repede. Sau un meserias particular poate la fel de bine(sau poate mai bine). Imposibil sa nu rezolvi in Timisoara.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
TM87LOW
Subiect Autor
Mesaje: 46
Membru din: 23 Iun 2011, 09:06

Re: TM 87 LOW

11 Iul 2011, 14:23

urmeaza sa-i fac un test... revin cu amanunte... :(
Banii!!!....Costa bani!!!
 
TM87LOW
Subiect Autor
Mesaje: 46
Membru din: 23 Iun 2011, 09:06

Re: TM 87 LOW

15 Iul 2011, 22:09

o intrebare din ce cauza scoate fum masina ? ca de o saptamana cam fumega cand accelerez si nus din ce cauza:| am avut un furtun spart si le-am inlocuit aproape pe toate.... si tot fumega....cam ce poate fi ?
Banii!!!....Costa bani!!!
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: TM 87 LOW

15 Iul 2011, 22:20

De obicei din cauza de aer insuficient sau prea multa motorina. Fa un test si la a ta cu VCDS-ul si vezi ce-ti da. Se poate verifica cat baga turbina si cat injectoarele, avansul, etc.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
TM87LOW
Subiect Autor
Mesaje: 46
Membru din: 23 Iun 2011, 09:06

Re: TM 87 LOW

26 Iul 2011, 12:03

Showul de la sibiu...
Imagine
Banii!!!....Costa bani!!!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Bogdan Ditu și 1 vizitator