Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Skyline
Subiect Autor
Mesaje: 35
Membru din: 01 Feb 2011, 20:59
Localitate: Baia Mare
Contact:

probleme 1M

24 Iun 2011, 20:16

Salut Dany,eu am lucrat pe masina lui Mylux,nu pornesc nici ventilatoarele,senzorul presiune AC il da defect si cand faci diagnoza pe motor,test facut si de mine,o sa incercam cu un alt modul de ventilatoare,si daca tot nu merge,cred ca ar trebui facut o descarcare-incarcare de freon,din cate mi-a zis in urma verificarii presiunii,are le ambele circuite 7 bari din cate stiu eu tre sa fie pe un circuit 5 si pe unul 7,cel putin asa regleaza aparatul nostru
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6737
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: probleme 1M

24 Iun 2011, 22:20

Am scris dincolo.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 4615
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: probleme 1M

25 Iun 2011, 09:04

"Skyline" mare domn mersi fain de ajutor si sper ca pana la urma sa-i dam de capat ca doar ce naiba nu este avion si pana la urma si alea se repara. :cheers
LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.
 
Mitza30
Mesaje: 1
Membru din: 04 Aug 2011, 15:06

Re: probleme 1M

23 Oct 2011, 23:02

Salutare fratilor. Sunt mai nou pe forum si iata ca a venit momentul sa-mi fac intrarea :) Am si eu o problema si ma gandeam, ca poate voi, fiind mai vechi posesori, ma puteti ajuta. Am un seat leon 1m din 2001, (e al meu de vreo 5-6 luni) 1,9 TDI cod motor ASV de 81 kw, si am urmatoarea problema: masina intra intr-un fel de mod de avarie - motorul nu mai trage cateodata, turbina merge foarte bine, in vcds la adaptation - channel 11 presiunea ceruta este sa zicem 1280 cea reala imi urca in 1850 - 2000 si atunci masina moare, nu mai trece de 120-130 km/h. Pe motor am cod cu deviatie pozitiva. Suspectez prima data o problema la supapele de vacuum. Mentionez ca masina am luat-o de la cineva si fusese lovita in fata, iar in urma interventiilor cel mai probabil neautorizate a fost montata "la misto". Am gasit f. multe mufe aiurea si alte diverse probleme pe care le-am remediat. Nu stiu daca electrovalvele pe care le am sunt cele originale si daca asezarea lor si implicit a furtunelor de vacuum este cea corecta. Rugamintea mea - apelez aici in special la cei care au acest motor ASV de 110 cp sa-mi spuna si mie codurile de pe cele 2 electrovalve si daca e una alba si una neagra sau sunt amandoua negre, eventual si o poza, doua, pentru o mai buna identificare. Numai bine! :cheers
 
Avatar utilizator
mchereja
Mesaje: 141
Membru din: 03 Dec 2008, 21:27
Localitate: Bletchley UK

Re: probleme 1M

04 Noi 2011, 01:19

Deviatie pozitiva inseamna ca vanele de la geometria variabila a turbinei sunt blocate, presiunea care se creaza e prea mare si motorul intra in Limp Mode, asta fiind cauza pentru care nu mai trage. Deci turbina nu iti functioneaza "foarte bine", trebuie data jos si curatata...
Intr-o lume sufocata de Volkswagen si Dacia, un SEAT e o pata luminoasa de culoare...
Seat Toledo 1.9 TDI 90 CP 2002 ALH
BN - 27 - CAM

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator