Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
raul.m
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 19 Iun 2011, 15:05

volanta

19 Iun 2011, 15:33

am un leon din 2006 2.0 TDI 140 cai...face un zgomot iar dupa o vizita la mecanic a zic ca e volanta..faza e ca eu sunt in italia iar aici costa o gramada de bani.vreau sa stiu daca rezista 1600 de km pana acasa si daca o schimb trebuie sa schimb si kit ambreiaj?in plus daca calc ambreiajul zgomotul se diminueaza dar nu dispare...multumesc
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: volanta

20 Iun 2011, 12:46

Zgomotul care se schimba la apasarea pedalei de ambreiaj este de la rulmentul de presiune. Eu zic ca acela v-a rezista pana acasa inapoi. La volanta ce sa zic? Atata timp cat intra usor in viteze si nu patineaza sau se aude de parca bat niste ciocane pe acolo _ tot - timpul . eu zic ca merge. chiar daca se intampla ceva, ca sa bagi in treapta unu , vei oprii motorul la semafor, sau vei pleca usor cu a 2-a.

Bafta.

Ps Aici este in jur de 400- 500 euro
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
raul.m
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 19 Iun 2011, 15:05

Re: volanta

20 Iun 2011, 20:44

mersi mult de tot.aici numai volanta costa 1100 de euro fara manopera..iar rulmentul pot sa il schimb fara sa schimb altceva la kit-ul de ambreiaj?eu nu prea ma pricep:))))
 
raul.m
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 19 Iun 2011, 15:05

Re: volanta

20 Iun 2011, 20:46

am uitat sa iti zic ca nu patineaza deloc,intra foarte usor in viteze doar cand opresc masina se zguduie un pic motorul...iar apoi cand pornesc face acelasi zguduit daca pot sa zic asa...
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: volanta

22 Iun 2011, 00:52

Din pacate asa incepe volanta sa faca cand incepe sa se duca. Cu timpul se va amplifica acea problema.
Rulmentul se poate schimba, doar rulmentul, sau oricare alta piesa separat.
Dar gandeste-te ca deschisul inseamna multa munca ( incepe aici cu 350 Ron) . Se da jos cutia viteze.
Oricum numai la deschidere aflii 100% daca volanta este stricata, starea discului de ambreaj la fel, si nu ultima: placa de presiune.
Dar placa si disc se schimba mereu impreuna ( rodaj!! si potrivire perfecta)
Iar volanta nu merita schimbata singura, deoarece nici un ambreiaj uzat nu va tine mai mult decat o volanta noua....deci vei deschide din nou.
La dat jos cutia de viteze , se desfac ambele planetare, etc , etc

Deci kitul volanta+disc+placa+rulment, este singura buna afacere la o masina cu peste 60.000-100.000 KM.

Bafta si spor

Un rulment este circa 60 Ron
LA volanta poti alege Sachs in loc de Luke, este mai ieftina.

Aici il gasesti : http://www.volksparts.ro/index.php?limb ... ectiune=14
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
raul.m
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 19 Iun 2011, 15:05

Re: volanta

22 Iun 2011, 12:40

mersi mult de ajutor
 
raul.m
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 19 Iun 2011, 15:05

Re: volanta

22 Iun 2011, 12:47

inca ceva as mai vrea sa te intreb..ce zici de kit-ul asta l-am gasit pe net: http://www.kitambreiaj.ro/prices-drop.php...e o afacere buna?

 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: volanta

23 Iun 2011, 15:29

din pacate linkul nu se deschide, dar oricum vad ca esti pe drumul cel bun.
bafta si mult noroc.
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Skyline
Mesaje: 35
Membru din: 01 Feb 2011, 20:59
Localitate: Baia Mare
Contact:

Re: volanta

24 Iun 2011, 20:46

salut,cand vrei sa vi acasa incerca pe drum sa nu faci multe opriri si porniri ale motorului atunci se forteaza tare volanta,in rest daca nu tragi prea tare pe masina o sa ajungi acasa ok,iar despre kit-ul de ambreiaj recomand sacks,dupa caz se poate inlocui doar volanta
 
raul.m
Subiect Autor
Mesaje: 6
Membru din: 19 Iun 2011, 15:05

Re: volanta

25 Iun 2011, 22:13

multumesc de sfaturi..multa bafta tuturor
 
cristi_mky
Inginer
Mesaje: 1966
Membru din: 27 Iun 2009, 11:56

Re: volanta

26 Iun 2011, 08:51

nmihai67 scrie:
Zgomotul care se schimba la apasarea pedalei de ambreiaj este de la rulmentul de presiune. Eu zic ca acela v-a rezista pana acasa inapoi. La volanta ce sa zic? Atata timp cat intra usor in viteze si nu patineaza sau se aude de parca bat niste ciocane pe acolo _ tot - timpul . eu zic ca merge. chiar daca se intampla ceva, ca sa bagi in treapta unu , vei oprii motorul la semafor, sau vei pleca usor cu a 2-a.

Bafta.

Ps Aici este in jur de 400- 500 euro

Gresit
HONDA
YAMAHA
VW
SEAT
BUGGY
 
TM87LOW
Mesaje: 46
Membru din: 23 Iun 2011, 09:06

Re: volanta

26 Iun 2011, 12:24

daca in momentul in care stai pe loc de aude o bataie la motor e volanta!!! asta am si eu la masina!!! tremura motorul si bate volanta!!! iar in momentul in care calci ambreiajul nu se mai aude!!! ambreiajul nu are rost sa-l pui pe bucati!!! daca desfaci nu merita sa-l lasi neschimbat.... din pacate si la mine e aceasi problema... + ca am pus ambreiaj nou si acum va trebui altu nou cand pun alta volanta!!! si te sfatuiesc sa nu mai pui volanta cu masa dubla!!! am cunostinta care si-a pus volanta simpla si merge de minune ;) numa sa ai grija la cine o pui pt ca poate sa-ti sparga pistonul care acctioneaza ambreiajul!!! asa am patit eu!!! numa bine
Banii!!!....Costa bani!!!
 
kye04
Mesaje: 38
Membru din: 05 Noi 2010, 14:50

Re: volanta

02 Sep 2011, 23:29

am sa va descriu aici problema mea care, din cauza faptului ca m-a mincat undeva si am vrut sa fac un lucru bun m-a adus la sapa de lemn din punct de vedere nervos si banos....
mai exact: am o masina echipata cu DSG care de cind am cumparat-o de la precedentul proprietar avea o problema: la pornire pleca o fractiune de secunda turat, ca si cum ai tine apasat piciorul pe acceleratie dupa care revenea la turatia normala, concomitent cu o zguduire a masinii destul de violenta....
am fost la 10 mecanici cu 10 pareri.... unul ca e pus ceva pe electonica masinii pentru a pacali pornirea la cald si din cauza asta, altul ca el zice k este un injector blocat mecanic, asta fiind si motivul ptr care la scanare nu apare nimik (injectoarele sunt in limitele normale), iar in final, inginerul sef la un service skoda care mi-a zis ca este sigur volanta...mai ales ca masina are 200.000 km....
problema era insa ca dupa pornirea violenta masina mergea absolut normal, nu ma zgiltiia, nu tremura sau alte chestii specifice defectarii volantei....
am zis insa sa-l cred pe directoras si sa fac investitia...
am mers la noi in oras la un service local (autorizat, cu echipamente de ultima generatie , nu nea gigi intr-un garaj) am dat comanda de volanta ( pentru DSG nu vine decit pe original) dupa care baietii s-au apucat de montaj.
azi am luat masina de la service si am plecat direct catre munte in weekend, pentru vacanta, curios si cum o sa se schimbe comportamentul masinii...IN BINE .... speram eu....
Rezultatul: schimbatul vitezelor se face la fel de lin ca mai inainte,dar zdruncinatul la pornire este acelasi. deci problema nu era de la volanta. Partea cea mai proasta este ca a aparut o noua belea: atunci cind masina este in sarcina (mai ales cind accelerez la deal) intr-o anumita plaja de fortare se aude un zgomot de roti care se invirt, un uruit neobisnuit si care nu a exista niciodata inainte de schimbarea volantei....
Mai mult, masina pare sa tremure putin atunci cind schimbul vitezelor nu se face la turatie mare ci la turatie mica in sarcina....
Mai devreme, intr-una din curbe cu un grad mare al pantei de urcare ,parca s-a simtit o zdruncinatura care semana cu dirdiiala care o apuca pe masina atunci cind ai cutie manuala si incerci sa urci o panta abrupta subturat....
Sincer ma apuca disperarea caci miine dimineata plec sa urc pe Transalpina, un drum foarte abrupt si dificil in care ma gindesc cu groaza cum o sa se comporte masina....
Iar problema cea mai mare va fi cind voi ajunge la service iar cei de acolo vor incepe sa o dea cotita ( "asa e normal sa faca domnule, pina se rodeaza etc")
Nu mai mentionez cei 32 milioane cit m-a costat piesa+ manopera.
Parerea mea este ca nu e volanta de vina ci cei care au montat-o nu au stiut probabil sa regleze ceva pe acolo.
Oricum, dezamagirea e mare si disperarea si mai mare....
Ceva pareri.... ?
:(
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7384
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: volanta

02 Sep 2011, 23:45

Daca ai schimbat volanta si nu mai ai cuplu la turatii joase este din cauza masei acesteia, au pus o volanta foarte usoara, care permite motorului sa urce rapid in turatii dar nu mai are aceiasi capacitate de a inmagazina energie.
Monteaza o volanta similara cu cea din fabrica, nu te mai lua dupa toti specialistii care te sfatuiesc sa folosesti volante cu masa mica.
Volantele usoare sunt pentru masini de concurs, pentru una domestica unde vrei economie de combustibil si sa nu spargi motorul foloseste ce a pus producatorul.
:hi
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp, 2008, Rosu Emocion
Imagine
 
kye04
Mesaje: 38
Membru din: 05 Noi 2010, 14:50

Re: volanta

03 Sep 2011, 08:40

@baltazar : la dsg volanta nu vine decit pe original. nu exista variante aftermarket. deci aceasta varianta e exclusa.
mentionez k am facut si recalibrarea cutiei dsg .....degeaba.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori