Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
 
Avatar utilizator
b37buf
Subiect Autor
Mesaje: 779
Membru din: 27 Sep 2009, 23:16

Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

18 Mai 2011, 14:16

Posed un SEAT LEON FR TDI cu cod motor BMN si la 120.000 km a murit injectorul de la cilindrul nr 2. Aceasta problema este foarte discutata pe forumuri de prin toata Europa si nu numai. Si la noi pe vwforum exista cam 56 de pagini :shock: .
Cred ca este cazul sa vedem cati au avut probleme cu injectoarele ce echipeaza motoarele 2.0 TDI PD, eventual nr de km, costuri de reparatie si chiar eventuale date de contact.

Pe scurt, se manifesta in felul urmator:

Indiferent de stilul de condus (linistit, agresiv, prudent), ramai brusc fara acceleratie, respectiv se opreste motorul in mers, sau daca esti mai norocos, in stationare la vre-un semafor, apoi nici ca mai porneste. Majoritatea motoarelor 2.0 TDI PD fabricate intre 2005-2009 au injectoare Siemens piezo electrice, care dupa un anumit timp, se scurtcircuiteaza si ramai cu masinuta in drum.

1. Matei Robert, Leon FR TDI 2.0 170 cai, cod motor BMN, 2007 - 120.000km injector nr. 2 :angryfire:
Seat Leon 2.0 TSI 2010 JE DESIGN B888BYE https://www.facebook.com/uniqueseatleon/
Ex cars: Seat Leon 1M 1.8T Nurburgring 2005, Seat Leon 1P1 1.9 TDI Copa Edition 2010 Aero, Seat Leon 1M 1.9 TDI Cupra KIT 2002 B222BYE, Seat Leon 1P 1.9 TDI Cupra KIT 2006 B666BYE, Seat Leon 1P 2.0 TDI FR 2007 B999BYE, Seat Leon 1M 1.8 T Cupra R 2004......etc
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

19 Mai 2011, 12:26

Luati in calcul ca in reteaua Porsche este deschis de cateva luni un program de revizie piese pentru injectoarele in cauza.
Atentie la faptul ca programul nu reprezinta o actiune de rechemare a tuturor modelelor care detin codul de motor cu probleme la injectoare. Trebuie sa va adresati dealer-ului voi personal, cu aceasta problema si cu injectorul original din fabrica al masinii. Daca aveti vreo minim de cunostinta in reteaua Porsche, cereti detalii.
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
b37buf
Subiect Autor
Mesaje: 779
Membru din: 27 Sep 2009, 23:16

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

19 Mai 2011, 14:34

LIFEPHORM scrie:
Luati in calcul ca in reteaua Porsche este deschis de cateva luni un program de revizie piese pentru injectoarele in cauza.
Atentie la faptul ca programul nu reprezinta o actiune de rechemare a tuturor modelelor care detin codul de motor cu probleme la injectoare. Trebuie sa va adresati dealer-ului voi personal, cu aceasta problema si cu injectorul original din fabrica al masinii. Daca aveti vreo minim de cunostinta in reteaua Porsche, cereti detalii.


Eu sunt in Spania si tin sa va spun ca am intrebat la 3 reprezentante Seat si toti dadeau din umeri. Nu recunosc problema injectoarelor. in schimb VW Audi recunosc si le schimba si gratis. LIFEPHORM, ai idee in ce ar consta acest program de revizie al injectoarelor? Nu de alta, dar urma sa-mi fac revizia anuala, si tot in Spania am intrebat daca imi pot verifica si injectoarele, si eventual sa imi garanteze intr-un fel sau altul ca nu voi mai ramane cu masina in drum din cauza vre-unui injector. Si raspunsul a fost NU. Nu au cum sa verifice si nici sa garanteze. :shock:
Seat Leon 2.0 TSI 2010 JE DESIGN B888BYE https://www.facebook.com/uniqueseatleon/
Ex cars: Seat Leon 1M 1.8T Nurburgring 2005, Seat Leon 1P1 1.9 TDI Copa Edition 2010 Aero, Seat Leon 1M 1.9 TDI Cupra KIT 2002 B222BYE, Seat Leon 1P 1.9 TDI Cupra KIT 2006 B666BYE, Seat Leon 1P 2.0 TDI FR 2007 B999BYE, Seat Leon 1M 1.8 T Cupra R 2004......etc
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

19 Mai 2011, 15:31

Se schimba gratuit toate cele 4 injectoare, doar in cazul in care va adresati unui dealer cu aceasta problema la minim un injector. Si asta doar daca va incadrati in codul de motor care face subiectul acestui program de revizie piese. Nu cunosc codul de motor momentan. ma voi interesa si incerc sa revin cu informatia.
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
TIBI
Mesaje: 6709
Membru din: 10 Mai 2008, 13:15
Localitate: Ploiesti

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

20 Mai 2011, 16:13

Nu-i musai sa ti se opreasca motorul.Mie imi tragea ca si cum n-as fi avut nimic(nu fumega,nu consuma mai mult sau altceva),insa cand era la relanti trepida.
Pe vag-com aveam valoare de 3.12 pe injectorul ''bolnav''. Codul motorului e BKD,injectoarele sunt bosch.

Marian sper sa ai gura aurita
SEAT LEON_2.0tdi BKD 140cp+

huse piele schimbator
 
Avatar utilizator
b37buf
Subiect Autor
Mesaje: 779
Membru din: 27 Sep 2009, 23:16

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

21 Mai 2011, 21:16

TIBI scrie:
Nu-i musai sa ti se opreasca motorul.Mie imi tragea ca si cum n-as fi avut nimic(nu fumega,nu consuma mai mult sau altceva),insa cand era la relanti trepida.
Pe vag-com aveam valoare de 3.12 pe injectorul ''bolnav''. Codul motorului e BKD,injectoarele sunt bosch.

Marian sper sa ai gura aurita


tu ai alt tip de injectoare. Nu cred ca sunt piezo electrice. La tine probabil a fost problema mecanica.
Seat Leon 2.0 TSI 2010 JE DESIGN B888BYE https://www.facebook.com/uniqueseatleon/
Ex cars: Seat Leon 1M 1.8T Nurburgring 2005, Seat Leon 1P1 1.9 TDI Copa Edition 2010 Aero, Seat Leon 1M 1.9 TDI Cupra KIT 2002 B222BYE, Seat Leon 1P 1.9 TDI Cupra KIT 2006 B666BYE, Seat Leon 1P 2.0 TDI FR 2007 B999BYE, Seat Leon 1M 1.8 T Cupra R 2004......etc
 
Avatar utilizator
dzaraider
ClubSEAT Team
Mesaje: 606
Membru din: 05 Ian 2011, 12:48
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

23 Mai 2011, 08:08

S-ar putea sa aiba dreptate b37buf, mi se pare ca injectoarele problematice sunt Siemens.

Numai bine.
Seat Leon FR 1.4TSI MY2016 >> http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=206&t=22753
EX 2:Seat Leon S copa 1.2TSI >> http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=5&t=15871
EX 1:Seat Leon Referance 1.9 TDI >> http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=5&t=9162

 
Avatar utilizator
razmih
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

23 Mai 2011, 17:20

LIFEPHORM scrie:
Se schimba gratuit toate cele 4 injectoare, doar in cazul in care va adresati unui dealer cu aceasta problema la minim un injector. Si asta doar daca va incadrati in codul de motor care face subiectul acestui program de revizie piese. Nu cunosc codul de motor momentan. ma voi interesa si incerc sa revin cu informatia.



Din pacate se schimba doar cel defect.

Poate doar la nivel de relatie sus pusa sa obtii schimbarea injectoarelor functionale.

O vorbesc in cunostinta de cauza (a se vedea pe topicul masinii mele) ca deja am schimbat al doilea injector vineri.

PS: Chiar m-am intalnit la service cu Cristi, care iti lua tie bobina.
 
erick
Mesaje: 17
Membru din: 15 Feb 2008, 16:05
Localitate: bucuresti

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

25 Mai 2011, 13:34

si la mine injector 3 mort la 60 de mii km (fr tdi, cod bmn). am la activ vreo 10 opriri in mers, dupa a 4 oprire a intervenit faza cu schimbatul injectorului pentru ca nu mai pornea motorul, dupa schimbarea injectorului s-au rarit opririle in mers, dar simptomele au ramas saptamanale, huruit, trepidat si lipsa de putere.
 
Avatar utilizator
LIFEPHORM
Mesaje: 1140
Membru din: 25 Sep 2008, 16:29
Localitate: Bucuresti - Baneasa
Contact:

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

25 Mai 2011, 15:22

Mi se pare total absurd sa ti se schimbe un singur injector atata timp cat este vorba de un defect de fabrica de care se stie de foarte mult timp... Asta discutam si cu niste prieteni din reteaua Porsche care imi spuneau ca exista un precedent creat pe aceasta problema, cu aceleasi injectoare la o Octavia II RS TDI, nu spun la ce dealer.
Dupa 3 zile de scandal si discutii cu sefii de service, s-au schimbat toate injectoarele, indiferent daca aveau probleme sau daca urmau sa aibe probleme. Fiind din seria cu defecte de fabrica... Asadar depinde foarte mult de service si de interlocutor...
2007 Leon FR 2.0 TFSI - 290 CP - Powertech Stg 2+, Cupspoiler, EVOMS Intake, Front -20mm OMP & Rear -30mm Eibach Springs, ECS Dogbone, 18" OZ Ultraleggera + Bridgestone Potenza S001, Brembo Z18 + Golf Mk5 R32 Rear Brakes, Cupra HPFP + Autotech, S3 Intercooler, S3 Camshafts & Injectors, BSH PCV Fix, Forge QSS, Eurojet TBE, etc
 
Avatar utilizator
b37buf
Subiect Autor
Mesaje: 779
Membru din: 27 Sep 2009, 23:16

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

25 Mai 2011, 22:40

b37buf- 2.0 TDI BMN 1 injector la 120.000 km
erick- 2.0 TDI BMN 1 injector la 60.000 km
razmih- 2.0 TDI BMN deja 2 injectoare (nr km?)
Seat Leon 2.0 TSI 2010 JE DESIGN B888BYE https://www.facebook.com/uniqueseatleon/
Ex cars: Seat Leon 1M 1.8T Nurburgring 2005, Seat Leon 1P1 1.9 TDI Copa Edition 2010 Aero, Seat Leon 1M 1.9 TDI Cupra KIT 2002 B222BYE, Seat Leon 1P 1.9 TDI Cupra KIT 2006 B666BYE, Seat Leon 1P 2.0 TDI FR 2007 B999BYE, Seat Leon 1M 1.8 T Cupra R 2004......etc
 
Avatar utilizator
razmih
Mesaje: 691
Membru din: 18 Ian 2008, 09:39
Localitate: Bucuresti/Peris

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

27 Mai 2011, 13:39

1. b37buf - 2.0 TDI BMN 1 injector la 120.000 km
2. erick - 2.0 TDI BMN 1 injector la 60.000 km
3. razmih - 2.0 TDI BMN deja 2 injectoare (nr 45800-1, 46000-2 km)

si mai adaug eu
4. duncan - 2
5. joko -1
6. ace - 1
7. nu stiu cine, mi-au spus cand mi-am luat masina ca a mai venit unul.


@LIFEPHORM: acelasi lucru le-am spus si eu, ca este absurd sa se joace cu vietile noastre. Mai ales in cazul meu, unde am pierdut doua nu unul, deci deja m-ai pus de doua ori in pericol. Problema mea este ca eu sunt mai fraier la chestii din astea si nu prea sunt in stare de scandal, in afara de a-mi exprima frustrarile nu reusesc sa scot mai mult. Pe mine ori m-au vrajit repede ori chiar trebuie sa te certi cu cei de la Porsche nu cu dealerii autorizati.
Oricum este cert ca ei stiu ca este problema de configurare, altfel nu ajungeau la aceasta circulara, in urma inmultirii cazurilor, ca astfel sa inchida gura clientilor. Un fel de "ne pare rau si ca sa va aratam ca ne gandim la clienti vi-l schimbam pe garantie", in loc de "avem o problema de configuratie, vi s-a intamplat le schimbam pe toate".
 
AlexCl
Mesaje: 124
Membru din: 23 Iun 2008, 16:28
Localitate: Brasov/Bucuresti
Contact:

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

31 Mai 2011, 20:49

Ok hai ca ati bagat frica in mine :)

Eu am 2.0 TDI 140 CP (asa era stock) cod BKD, injectoarele habar nu am daca sunt Bosch sau Siemens. De ceva timp am observat ca a crescut consumul la relanti (0.7 in loc de 0.5 fara clima, respectiv 0.9-1 in loc de 0.7 cu clima - asa era inainte). Este posibil ca problema sa fie de la injectoare?

Am schimbat recent si distributia, dar presupun ca nu poate avea legatura...sau ma insel?
 
Avatar utilizator
b37buf
Subiect Autor
Mesaje: 779
Membru din: 27 Sep 2009, 23:16

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

31 Mai 2011, 22:18

AlexCl scrie:
Ok hai ca ati bagat frica in mine :)

Eu am 2.0 TDI 140 CP (asa era stock) cod BKD, injectoarele habar nu am daca sunt Bosch sau Siemens. De ceva timp am observat ca a crescut consumul la relanti (0.7 in loc de 0.5 fara clima, respectiv 0.9-1 in loc de 0.7 cu clima - asa era inainte). Este posibil ca problema sa fie de la injectoare?

Am schimbat recent si distributia, dar presupun ca nu poate avea legatura...sau ma insel?

Salut Alexcl. Daca nu ma inel, tu a injectoare Bosch. Posibil sa fie problema mecanica la tine. Noi discutam aici de injectoare piezoelectrice facute de Siemens, care se cam scurtcircuiteaza.
Pune testul pe ea si vezi despre ce este vorba. Succes
Seat Leon 2.0 TSI 2010 JE DESIGN B888BYE https://www.facebook.com/uniqueseatleon/
Ex cars: Seat Leon 1M 1.8T Nurburgring 2005, Seat Leon 1P1 1.9 TDI Copa Edition 2010 Aero, Seat Leon 1M 1.9 TDI Cupra KIT 2002 B222BYE, Seat Leon 1P 1.9 TDI Cupra KIT 2006 B666BYE, Seat Leon 1P 2.0 TDI FR 2007 B999BYE, Seat Leon 1M 1.8 T Cupra R 2004......etc
 
coldone
Mesaje: 2
Membru din: 28 Mar 2009, 00:39

Re: Probleme Injectoare 2.0 TDI PD 140 - 170

15 Iul 2011, 15:21

Pana la urma, in cazul in care ai unul defect se schimba toate sau doar acela? Ma gandesc ca din moment ce a picat unul, nici in celelalte nu poti sa ai prea mare siguranta.
Ce faci in cazul asta? Platesti de fiecare data cate x lei platforma? Asta pe langa timpul pierdut in service, pe langa riscul enorm ca masina sa te lase intr o situatie limita (depasire, curba, etc)?
Daca au descoperit acea defectiune (desi, dupa 4 ani??!! ) puteau macar sa faca o rechemare. E o problema de siguranta, nu un moft.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori