Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
onutz
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 02 Mai 2011, 15:30
Localitate: brasov
Contact:

da in nas:)

02 Mai 2011, 15:41

salut!, am un leon 1.6 16V 2001, dupa ce merg vreo 20 km imi da in nas, iar daca apas ambreiajul moare. poate ati avut s voi pb asta!
Seat Leon 1.6 16V- AUS-105 CP-2001
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: da in nas:)

03 Mai 2011, 04:30

mai intai schimba filtrul de benzina, apoi daca ai timp prezinta-te si tu pe tine si masina ta.
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Avatar utilizator
onutz
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 02 Mai 2011, 15:30
Localitate: brasov
Contact:

Re: da in nas:)

08 Mai 2011, 12:15

knd am zis k imi da in nas ma refer l faptul k mi se taie acceleratia!, sa fie tot d l filtru? :?
Seat Leon 1.6 16V- AUS-105 CP-2001
 
bv10ptz
ingineru
Mesaje: 1165
Membru din: 17 Dec 2008, 21:31
Localitate: Brasov

Re: da in nas:)

08 Mai 2011, 13:04

Citeste regulile.Vezi ca pe aici nu se prea accepta limbaj de mess.
Seat Leon 1.9 TDI , 110 CP - 2003
 
Avatar utilizator
onutz
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 02 Mai 2011, 15:30
Localitate: brasov
Contact:

Re: da in nas:)

08 Mai 2011, 13:08

bine... si raspunsul la intrebare este...
Seat Leon 1.6 16V- AUS-105 CP-2001
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: da in nas:)

08 Mai 2011, 13:49

Daca filtrul este infundat, e explicabil. Dupa ceva timp de functionare, toata mizeria se "preseaza" inspre motor, deci benzina nu mai trece. Ar putea fi o explicatie. Tu nu ai prezentat complet problema: ai facut ceva in sensul depistarii, ai fost la vreun service, ai facut vreo scanare...etc. Si daca scriai in profil si de unde esti, poate e cineva mai vechi pe forum, care te-ar putea ajuta, poate are tester. Deci, te rugam sa dezvolti putin problema ta, sa ne facem si noi o idee mai adanca, nu? Ca si cum ai suna la doctor si-l intrebi, fara sa puna mana sau sa te vada, din ce cauza te doare...ceva. La cum ai descris tu, singurul lucru la care ne putem gandi sunt filtrele, chiar si cel de aer.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: da in nas:)

08 Mai 2011, 13:49

Daca filtrul este infundat, e explicabil. Dupa ceva timp de functionare, toata mizeria se "preseaza" inspre motor, deci benzina nu mai trece. Ar putea fi o explicatie. Tu nu ai prezentat complet problema: ai facut ceva in sensul depistarii, ai fost la vreun service, ai facut vreo scanare...etc. Si daca scriai in profil si de unde esti, poate e cineva mai vechi pe forum, care te-ar putea ajuta, poate are tester. Deci, te rugam sa dezvolti putin problema ta, sa ne facem si noi o idee mai adanca, nu? Ca si cum ai suna la doctor si-l intrebi, fara sa puna mana sau sa te vada, din ce cauza te doare...ceva. La cum ai descris tu, singurul lucru la care ne putem gandi sunt filtrele, chiar si cel de aer.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

 
Avatar utilizator
onutz
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 02 Mai 2011, 15:30
Localitate: brasov
Contact:

Re: da in nas:)

08 Mai 2011, 15:17

am masina doar de doua luni, inainte sa o cumpar am dus-o la reprezentata seat pt testare(mecanic+electric). In afara de ceva bucse de schimbat si lipsa scut motor mi-au zis aia ca e ok masina! chiar dupa ce am luat-o nu facea faza asta, dupa vreo luna a inceput. intotdeauna dupa 15-20 km observ ca mi se taie acceleratia, apasam ambreiaj si o turam( isi revenea), iar acum cand apas ambreiajul moare, o pornesc din nou si nu mai am treaba cu ea. dupa ce sta oprita mai mult timp(2-3 ore) problema reapare!!! :roll:
Seat Leon 1.6 16V- AUS-105 CP-2001
 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 6738
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: da in nas:)

08 Mai 2011, 17:14

Off-topic: oare de ce mi-a aparut mesajul precedent de 2 ori?
On-topic: ciudat daca face doar o data! Incearca sa faci o diagnoza, poate iti da ceva la motor. Daca nu ai fault, atunci...babeste si mai scump: filtrul de benzina, de aer (mai ales daca nu stii de cand sunt la masina - oricum, majoritatea celor care vand masini spun ca au schimbat tot, inclusiv distributia), apoi curatarea clapetei de acceleratie si EGR-ului, apoi adaptarea lor cu Vag-Com, poate bujiile (macar verificate), si atat deocamdata. AUS am si eu si nu mi-a facut niciodata vreo figura.
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori