Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
R Z W
Subiect Autor
Mesaje: 996
Membru din: 25 Iun 2008, 11:27
Localitate: Bucuresti, Brancoveanu
Contact:

Un sfat pt teava de esapament

07 Aug 2008, 10:27

salutare ,am si eu o mica nelamurire am masina de putina vreme ,si m-am gandit sa ii pun si eu un ornamet (tips) la toba si na am luat ceva original sa nu zic dupa ca am luat facatura si de asta nu se potriveste ,acum problema e alta ,ca trebuie taiat o bucata din teava de esapament ,zis si facut dupa o chinuiala de nedescris,dar acum am alta problema ca sta foarete fixa si f aproape de spoiler si e posibil k intr o buna zi sa ma tresesc ca arde spoileru sau cu el topit ,ce sfat imi dati ? un amic de al meu a zis ca ar trebui incalzita teava de la toba si tras putin de ea in jos
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

07 Aug 2008, 11:17

Exista o folie speciala dintr-un material special care se aplica pe partea de spoiler exact deasupra tips-ului si este facuta tocmai pentru a preveni topirea spoilerului. Se gaseste la magazine de tuning....si mai si arata foarte bine.
 
Avatar utilizator
R Z W
Subiect Autor
Mesaje: 996
Membru din: 25 Iun 2008, 11:27
Localitate: Bucuresti, Brancoveanu
Contact:

07 Aug 2008, 11:19

merci dar poate imi poti spune unde anume gasesc exact,nerci
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

07 Aug 2008, 17:28

Stai linistit, ca nu se topeste si nu ia foc masina. Doar nu scuipa flacari pe esapament, nu?
Cand zici original, presupun ca ai luat exhaust tips-ul Seat Sport, nu? Se poate sa fi taiat mai mult de 6 cm din teava originala, am mai vazut cazuri. Pune o imagine sa ma dumiresc si eu..
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
 
Avatar utilizator
R Z W
Subiect Autor
Mesaje: 996
Membru din: 25 Iun 2008, 11:27
Localitate: Bucuresti, Brancoveanu
Contact:

07 Aug 2008, 18:38

ce sa zic sincer nu am masurat cat trebuia taiat ,dar am taiat fix bucata care era mao groasa si nu intra tips-ul acum stau cu ea in portbagaj si imi e teama sa o pun am sa ma duc la dealer sa vad solutia
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

09 Aug 2008, 18:50

Pai ornamentul ala nu intra lejer pe teava? Adica trebuia taiata teava originala doar ca era prea lunga si iesea ornamentul mult in afara..Cel putin la mine asa a fost.
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

 
Avatar utilizator
R Z W
Subiect Autor
Mesaje: 996
Membru din: 25 Iun 2008, 11:27
Localitate: Bucuresti, Brancoveanu
Contact:

09 Aug 2008, 20:06

la mine nu mergea trebuia taiat ,asa arat si pe schema,din cutie
 
Avatar utilizator
adrian1
Mesaje: 230
Membru din: 10 Mar 2008, 11:09
Localitate: bucuresti
Contact:

11 Aug 2008, 11:21

si eu tocmai ce mi-am pus un ornament la toba, teava a fost taiata pana in punctul unde incepe sa se subtiete adica aproximativ 5 cm, apoi pui ornamentul si il sudezi in cateva puncte, iar de incalzit nu e problema ca ieri am venit de la Resita la bucuresti, adica aproximativ 500 km si am mers cu viteza intre 100-150 si nu s-a intamplat nimic
Oriunde merg si orice fac, in fata vad doar rosu-alb / Sufletul meu e colorat, in alb si rosu, rosu-alb !
SOLO DINAMO!
-------------------------------------------------
Leon 1,4 100 cai frumosi :P, Candy White& Beautiful
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

13 Aug 2008, 14:11

R Z W scrie:
la mine nu mergea trebuia taiat ,asa arat si pe schema,din cutie


Din pozele tale se pare ca ai lovit in ceva cu teava de esapament. Uite, la mine a intrat smooth..

Imagine
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini
 
Avatar utilizator
R Z W
Subiect Autor
Mesaje: 996
Membru din: 25 Iun 2008, 11:27
Localitate: Bucuresti, Brancoveanu
Contact:

13 Aug 2008, 14:13

nu am lovit cu nimk ,e asa de la taiat ,am taiat teava cu un flex iar indoitura este le la stransul suruburilor
 
Avatar utilizator
Florin&David
JAF
Mesaje: 2436
Membru din: 26 Mai 2008, 07:03
Localitate: Constanta
Contact:

13 Aug 2008, 14:40

Madre mia, dar stiu ca ai strans suruburiile alea.
Eu am un ornament pe esapament care mi-a intrat fara sa modific esapamentul original. Nici un am strans foarte tare, ci doar cat sa fiu sigur ca nu il pierd.
Dovada:
Imagine
FIAT 500 - 1.4/100 CP, B 38 RUP
SEAT LEON - 1.4/86 CP, CT 50 DAB

Imagine
 
Avatar utilizator
R Z W
Subiect Autor
Mesaje: 996
Membru din: 25 Iun 2008, 11:27
Localitate: Bucuresti, Brancoveanu
Contact:

13 Aug 2008, 14:41

da asa e dar ornamentul tau nu este original
 
Avatar utilizator
Florin&David
JAF
Mesaje: 2436
Membru din: 26 Mai 2008, 07:03
Localitate: Constanta
Contact:

13 Aug 2008, 14:44

Asa este, dar ... pare. :P
FIAT 500 - 1.4/100 CP, B 38 RUP
SEAT LEON - 1.4/86 CP, CT 50 DAB

Imagine
 
Avatar utilizator
Cosmin
Admin
Mesaje: 5875
Membru din: 14 Feb 2008, 17:11
Localitate: Sibiu
Contact:

15 Aug 2008, 15:56

Momentul de strangere pt ornament e de 2 Nm (cred ca scrie si in instructiuni). Daca nu ai cheie dinamometrica, ideal era sa-l strangi cat sa stea fix, fara sa miste. In fine, nu mai conteaza acum. Eventual sudeaza-l de teava (in argon).
Imagine

MKM Autotechnik - Service auto multibrand Click pt. Detalii si imagini

DIY Info Leon 1P / Altea 5P Click pt. Detalii si imagini

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator