Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Madalinb
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 17 Apr 2011, 22:45

Probleme Pornire!

17 Apr 2011, 23:25

Salut.
Ma numesc Balaban Madalin, sunt din Calarasi si am un Seat Cordoba Vario, An Fabricatie 2001, motor 1.4 16V !
In urma cu 3 luni mi sa oprit motorul brusc, am incercat sa il repornesc dar degeaba, a fost nevoie de tractare, in timp ce eram tractat am incercat sa il pornesc, poate merge, nici asa nu a mers. Dupa ce sa uitat mecanicul, pompa de apa era "praf", a trebuit schimbata, si probabil din cauza ca am mers ceva timp cu pompa de apa in conditiile acelea si din cauza ca am incercat in nenumarate randuri sa pornesc motorul dupa ce mi sa oprit, atat cat eram stationat, dar si cand eram tractat, a dus la strambarea Valvelor, am schimbat si Valvele.
Dupa montarea Valvelor si ce mai era pe acolo am incercat sa pornesc motorul, nu a vrut sa porneasca, mai exact motorul incepea sa se invarta 4-5 secunde apoi se oprea. Dupa vreo 3-4 incercari a pornit, am tinut-o asa ceva timp pana nu se mai auzea nimic, adica motorul functiona ca inainte.
Toate bune si frumoase, in urmatoarea seara, am incercat sa o pornesc, dar nimic, la fel motorul se invartea 4-5 secunde apoi se oprea, problema este ca acum numai porneste deloc.
Am puso pe tester, acolo nu imi recunostea ENGINE si Deschiderea centralizata, in rest toate erau perfecte!
Mi sa spus ca sarputea sa fie de la ceasurile din bord, dar nu este 100% sigur, asa ca apelez la dumneavoastra daca ati mai intalnit vreo problema asemanatoare si ma puteti ajuta, ca de 2-3 saptamani tot incerc sa o pun pe "picioare".

Mentionez ca de la baterie nu este, a fost tinuta la redresor 2 zile, nu prea vad sa fie de la baterie!

Multumesc frumos, astept parerile dumneavoastra!
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme Pornire!

18 Apr 2011, 03:10

Testarea tuturor senzorilor este primordiala, verifica senzorul de pe axa cu came si cel de arborele cotit, de aprindere nu vreau sa cred ca nu s-a verificat.
Bafta
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Madalinb
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 17 Apr 2011, 22:45

Re: Probleme Pornire!

18 Apr 2011, 19:26

nmihai67 scrie:
Testarea tuturor senzorilor este primordiala, verifica senzorul de pe axa cu came si cel de arborele cotit, de aprindere nu vreau sa cred ca nu s-a verificat.
Bafta


nu e niciun senzor. Mi-a spus cel cu testerul ca sarputea sa fie de la ceasurile de bord, dar nu prea cred, nu vad legatura intre pornire si ceasurile acelea!
 
Avatar utilizator
Ianevil13
Mesaje: 178
Membru din: 15 Mai 2010, 18:47
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: Probleme Pornire!

19 Apr 2011, 08:52

motorul porneste? sau doar invarte electromotorul si atat?
PS: si eu tot din Calarasi sunt.
Seat leon 1m, 1,9 Tdi, 2000, AHF
0726434279
 
Madalinb
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 17 Apr 2011, 22:45

Re: Probleme Pornire!

19 Apr 2011, 13:29

Ianevil13 scrie:
motorul porneste? sau doar invarte electromotorul si atat?
PS: si eu tot din Calarasi sunt.


motorul porneste 3-4 secunde si se opreste imediat! nu am timp nici macar sa apas pe acceleratie!
Are cineva vreo idee de la ce ar putea fi!
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme Pornire!

20 Apr 2011, 00:56

ok, opreste immobilizatorul, eu cred ca este din ceasuri, adica fie ai vrut sa dai kilometrii inapoi si s-a facut o greseala , dar asa face masina cand cheia nu este bagata in sistem - invatata- >>porneste motorul si se opreste dupa 1-3 secunde.
Becul in bord nu este obligatoriu sa se aprinda, cel cu cheia galbena.

Du-te la cineva cu Vag-can- commander , acolo se poate corecta, bineinteles contra cost.

Bafta
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
Madalinb
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 17 Apr 2011, 22:45

Re: Probleme Pornire!

20 Apr 2011, 11:32

nmihai67 scrie:
ok, opreste immobilizatorul, eu cred ca este din ceasuri, adica fie ai vrut sa dai kilometrii inapoi si s-a facut o greseala , dar asa face masina cand cheia nu este bagata in sistem - invatata- >>porneste motorul si se opreste dupa 1-3 secunde.
Becul in bord nu este obligatoriu sa se aprinda, cel cu cheia galbena.

Du-te la cineva cu Vag-can- commander , acolo se poate corecta, bineinteles contra cost.

Bafta


nu am incercat sa dau kilometrii inapoi, practic cum am spus mai sus, nu a mai pornit in urmatoarea seara dupa ce in prima pornise!

 
Madalinb
Subiect Autor
Mesaje: 5
Membru din: 17 Apr 2011, 22:45

Re: Probleme Pornire!

20 Apr 2011, 15:02

Masina am pus-o pe tester la un electrician, si nu poate intra in comunicare cu ceasuri de bord si calculatorul de injectie. Te rog daca poti sa ma ajuti cu un nr. de telefon al unui electrician care detine sonda si aplicatia de care ai spus tu: Vag-can- commander. Multumesc frumos.
 
Avatar utilizator
nmihai67
Michel-Angelo
Mesaje: 1568
Membru din: 27 Sep 2008, 18:14
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme Pornire!

21 Apr 2011, 04:41

cu ce fel de aplicatie incearca sa intre? ci Vag-com?

Daca nu poate sa intre cu vag-com sau Vas, atunci nu e de bine. sper ca nu a murit calculatorul central al masinii.
Nu stiu unde sa te indrum in Calarasi. Dar asa cum am mai spus,mai intai trebuie sa fi sigur ca imobilizatorul functioneaza corect.
El se afla in ceasurile de bord si este parte componenta, nu merge schimbat. Alte ceasuri la o adica :( .

Eu unul am Vag-can- commander, si chiar am incercat sa opresc imobilizatorul ( immo) ca sa pot pornii cu o cheie fara chip !
Pierdusem o vreme cheia originala si aveam una fara chip.
Daca ma rogi - o sa incerc !
Daca nu pot - o sa caut!

Seat Toledo 1.9 TDI Signo - ASV - 140 CP - ESP - 2002
 
doryn
Mesaje: 85
Membru din: 09 Ian 2010, 20:49

Re: Probleme Pornire!

30 Noi 2011, 19:34

La al meu seat cordoba III (fab.2004 ,motor 1.4/16v/100CP) am avut o problema similara (nu pornea tot timpul la prima cheie,indiferent de era cald sau rece motorul) dar am scapat de problema dupa ce am schimbat sonda termica a lichidului de racire (este pe partea dreapta la motor si are un conector cu cablu cu 2 sau 4 pini pe ea);costa cca 45 ron si se schimba relativ usor (trebuie sa dai drumul cam la jumatate din antigel intr-un recipient deoarece altfel va cam curge din locasul sondei cand o vei scoate);pentru scoaterea sondei se trage in sus siguranta de fixare din jurul ei si apoi tragi sonda afara (are garnitura cauciuc pe margine pentru etanseizare).Pentru faza cu faptul softul VAG nu-ti vede motorul,este din cauza ca trebuia sa-si faca update (si eu am patit asta la o testare dar dupa updateul softului a mers).Iti recomand sa mergi la cineva cu softul full (reprezentantele vw,skoda,seat);mai intai vezi ce preturi au ca la mine in Constanta cei de la Seat DONA au un scor de-ti sare palaria (600 ron);prefer sa merg la VW CardinalMotors unde costa 150 ron.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator