Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Cunoasteti serviciile si performantele firmei Racing Code?

Nu am stiut de existenta acestei firme pana de curand.
28 (62%)
Am vaga idee.
8 (18%)
Da, am auzit de la cineva.
7 (16%)
Da, am fost deja clientul lor.
2 (4%)
 
Voturi totale: 45
 
Avatar utilizator
Roger
Moderator
Mesaje: 9838
Membru din: 24 Oct 2009, 15:34
Localitate: Bruxelles/Bucuresti

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

07 Feb 2015, 22:51

Tocmai, ca am inteles, iar tu ai facut acelasi lucru: ai dat un exemplu de pe internet.
Graficul ala nu face nimic altceva decat sa induca in eroare, mai ales exprimarea "declarat de producator".
Adica vrajeala comerciala este in cazul vostru, pentru ca vezi doamne , ce putini cai are din fabrica si nu se pupa cu brosura aia idioata pe care am citit-o inainte sa cumpar masina.
In fine, nu mai are rost sa discut cu tine pe tema asta. Vad cate pricepi la vorbe si la texte kilometrice si plictisitoare. Te rugasem sa- mi explici cum e legile in Europa si cu standardele, mai ales ca spui in prezentare ca esti Doctor in Drept.
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8626
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

07 Feb 2015, 23:29

In primul rand vreau sa tinem discutia constructiva si curata, fara intepaturi.

Strict la subiect, nu cunosc motivele dar am observat ca in principiu pe forumurile din anglia puterea benchmark este BHP, pe cele din state de obicei se vorbeste de WHP iar pe cele din germania de exemplu de PS. Asta e o concluzie personala, posibil sa ma insel.

Puterea data de producator (cel putin in grupul VAG) este in PS, deci cu siguranta puterea in BHP e undeva un pic mai jos - folosind calcule matematice. Deci nimic gresit aici.
 
Avatar utilizator
ClotzA
Mesaje: 557
Membru din: 28 Ian 2013, 13:41
Localitate: BXL
Contact:

Re: Seat Altea 2.0tdi

08 Feb 2015, 00:01

Sebastian_RC scrie:
Altea 2.0tdi custom chiptuning 185HP.
Imagine
Foarte important la acest grafic este felul in care arata curba de putere, fiind un palier aproximativ constant pe o plaja foarte mare de turatie. O astfel de modificare ofera o dinamica excelenta si nu se forteaza transmisia.

Constructiv va spun ca nu inteleg cum un motor care la 140ps(138cp) dezvolta un cuplu de 320nm, la 185ps(182cp) sa dezvolte 469nm doar din chiptuning.

Plusul de putere il inteleg, 2.0 tdi-urile sunt motoare potente, insa 150nm scosi din 44 de caluti nu prea au logica in ratiunea mea.

Puteti elabora un pic proiectul, va rog ?
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

08 Feb 2015, 00:06

Daca imi fac resoftare la voi, si in 10000 km masina o da pe ulei, sau se strica motorul, raspunde-ti in scris ptr asa ceva? Oferiti o garantie scrisa?
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

08 Feb 2015, 01:21

gamer555 scrie:
In primul rand vreau sa tinem discutia constructiva si curata, fara intepaturi.

Strict la subiect, nu cunosc motivele dar am observat ca in principiu pe forumurile din anglia puterea benchmark este BHP, pe cele din state de obicei se vorbeste de WHP iar pe cele din germania de exemplu de PS. Asta e o concluzie personala, posibil sa ma insel.

Puterea data de producator (cel putin in grupul VAG) este in PS, deci cu siguranta puterea in BHP e undeva un pic mai jos - folosind calcule matematice. Deci nimic gresit aici.


Multumesc pentru sprijin!
Este concluzia perfecta.
Mai mult trebuie observat ca in Europa producatorii in acte declara valoarea in KW, puterea in BHP sau PS fiind proprie discutiilor comerciale si abrosurilor de acest gen.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

08 Feb 2015, 01:32

Roger scrie:
Eu m-am legat strict de acel watermark de pe grafic.
Dl Dr.Dipl.Ing Sandu sare la castana si zice ca nu inteleg. Pe acelasi ton arogant ii raspunde si lui LIFEPHORM citez "a judeca in procente este o gresala".
Sebastian_RC: daca nu accepti intrebari sau remarci, nu e nicio problema din partea mea.
Pe mine nu m-ai convins ca va pricepeti la dyno tuning si nici la marketing. Incerci sa pui la colt potentialii clienti spunandu-le ca gresesc sau ca nu inteleg...big mistake :yh

Este gresit sa judeci pierderea in procente, cat despre aroganta ... este parerea ta si probabil trasa pripit fara sa ma cunosti.
Poti daca vrei, la fiecare masina sa faci un calcul al ei si sa-l raportezi procentual, insa este gresit sa aplici acel procent la o masina similara, difera, nu mult, dar fiecare masina are propriile ei pierderi.
Dyno Mustang masoara aceste pierderi, nu le introduce, nu le aproximeaza.
Indiferent ca vrei sa fi acid sau nu ca sunt eu sau nu arogant ceea ce spun este CORECT tehnic si cred ca e important sa fim corecti.

In ce priveste corectitutinea masuratorilor dyno facute de noi stau dovada valorile masurate la diverse marci si modele:
Imagine ImagineImagine ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine
Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: Seat Altea 2.0tdi

08 Feb 2015, 01:36

ClotzA scrie:
Sebastian_RC scrie:
Altea 2.0tdi custom chiptuning 185HP.
Imagine
Foarte important la acest grafic este felul in care arata curba de putere, fiind un palier aproximativ constant pe o plaja foarte mare de turatie. O astfel de modificare ofera o dinamica excelenta si nu se forteaza transmisia.

Constructiv va spun ca nu inteleg cum un motor care la 140ps(138cp) dezvolta un cuplu de 320nm, la 185ps(182cp) sa dezvolte 469nm doar din chiptuning.

Plusul de putere il inteleg, 2.0 tdi-urile sunt motoare potente, insa 150nm scosi din 44 de caluti nu prea au logica in ratiunea mea.

Puteti elabora un pic proiectul, va rog ?


Nu a spus nimeni ca este o mecanica stock, am subliniat doar ceea ce era important forma graficului. Cu o astfel de mecanica probabil alti tuneri ar fi vizat o putere de varf mult mai mare noi insa am vizat o buna functionare, nu am vrut fum si am dorit sa obtinem maxim de fiabilitate.
Am incercat sa obtinem ceea ce se vede un grafic cat mai constant pe o plaja cat mai mare de turatie.
Daca esti interesat sa obtii o astfel de curba putem sa iti facem recomandarile mecanice necesare apoi softul.
Am vazut in semnatura ta unele valori expuse, unde ai masurat aceste valori?
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap

 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

08 Feb 2015, 01:48

mumus scrie:
Si mie inca din primul post imi da impresia de vorbe goale, sa nu fie cu suparare... Este doar o remarca asupra ce am citit.

Ca sa fiu on topic, daca imi fac resoftare la voi, si in 10000 km masina o da pe ulei, sau se strica motorul, raspunde-ti in scris ptr asa ceva? Oferiti o garantie scrisa?


Daca in celelalte cazuri diferenta nivelului de cunoastere, explicatiile insuficiente, prea putina cunoastere au creeat o falie in cazul tau situatia sta cu totul altfel.
Sincer eu cred ca este un post tendentios, un post menit sa faca noise.
In ce priveste intrebarea ta este clar cat de mult te-a interesat raspunsul, pentru ca daca iti prezentam interes cu adevarat ai fi vizitat pagina noastra web http://www.racingcode.ro unde daca citeai gaseai scris negru pe alb raspunsul la intrebarea ta.

In cazul masinii tale o modificare optima ar arata cam asa: un plus de cca. 25hp si 50Nm.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

08 Feb 2015, 02:05

Am uitat sa mentionez ca putem efectua si anulari de DPF , catalizator, EGR din soft, la majoritatea modelelor.
Noi chiar recomandam inca de cand sunt noi masinile anularea de DPF, dar consideran neoportuna anularea EGR la masinile de strada.
Destul de putina lume stie cum functioneaza EGR exact si care e rolul lui adevarat.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

08 Feb 2015, 08:20

Am intrebat aici, ptr ca esti foarte activ pe acest thread... Este tendentios sa te intreb de garantia oferita?
Daca te referi la prima parte a postului meu ... Pai tu scrii ca ai un coleg geniu, arunci cu doctorate cu vorbe, mi se pare prea multa reclama aruncata pe hartie. Un tuner bun isi face reclama prin clienti, prin feedback...

Daca eu acum icep sa scriu tot ce ai scris si tu, tu ma crezi? Niste hartii pe forum nu spun nimic, iar baietii si de pe alte forumuri au laudat sau injurat tcm, l-au laudat pe Doc, am mai avut masini cu soft si eu, dar de tine nu prea vorbeste nimeni, te-am vazut la un moment dat si pe alt forum, demult, autohton, cred ca avea timp vorba sa circule...
Nu te-am acuzat sau invinovatit de/cu nimic, discutam, doar atat.

Sent from my Nokia 3310 using Morse.
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

08 Feb 2015, 09:28

Buna dimineata,
Dintr-un punct de vedere probabil ca ai dreptate. Se vorbeste prea putin de noi, suntem o echipa care nu stie sa se expuna, spre deosebire de altii care au realizari mult mai mici, dar tu ai auzit de ei. Noi ne-am concentrat mai mult asupra lucrarilor efective si mai putin asupra imaginii.
In ce priveste Seat punctual mare lucru nu am facut, dar ce am facut e bine facut si cu rezultate onorante, mai ales cand vorbim de fiabilitate.
Clientii reactioneaza mai mult cand au o problema, cat timp le este bine ... nefiind cunoscuti in aceste medii nici feedback nu am avut pe forum prea mult aici.
Eu cred ca de bun augur este sa verificati ceea ce spun, sa cautati si daca cumva nu e adevarat... nu am intrat pe forumul acesta sa ma cert cu nimeni ci sa imi expun produsele, munca, iar daca sunt pe aceeasi lungime de unda cu cineva sa pot colabora.
Poate ca daca cineva se uita putin la filmuletele de pe pagina noastra de facebook sau pe canalul de youtube are sa gaseasca lucruri interesante.
https://www.youtube.com/watch?v=8Yd1_dv352w
https://www.youtube.com/watch?v=CLfgPLI1Y4A
Am sa-ti dau un link si sa-mi spui daca tu crezi ca vreo firma din Romania a mai setat atatea masini de curse asa de diferite si au obtinut rezultatele noastre...
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3
Cel mai bun exemlu a fost in trecut Paul Andronic:
https://www.facebook.com/video.php?v=19 ... =3&theater



Imagine
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2640
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

08 Feb 2015, 10:36

Acum vorbesc strict ca posibil viitor client.

Masinile de curse nu sunt setate sa fie prea fiabile, sunt setate pe castig maxim de putere, si sa reziste cursa, sezonul, etc...

In schimb o masina de strada, trebuie sa fie fiabila, in conditiile in care nu abuzezi de ea.
Pe logan am de 6 ani soft, masina merge exemplar. Pretul a fost modic, fata de oferta ta.

Deci se poate si calitate la pret redus. Ptr seat intradevar si 'dincolo' pretul e mai mare, dar mult mai mic decat oferta ta. Momentam nu fac oricum nimic, ptr ca as fi cobai, la motorizarea mea nu a mai facut nimeni, eu doresc sa vad, ca la logan, zeci de pareri, toate pozitive :)

Pana nu vad cel putin 2-3 toledo/fabia/rapid, de 85cp cu soft, nu prea ma incanta ideea de remapare.

Sent from my Nokia 3310 using Morse.
Seat toledo nh 1.2 Tsi
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 8626
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: Seat Altea 2.0tdi

08 Feb 2015, 12:56

Sebastian_RC scrie:
Daca esti interesat sa obtii o astfel de curba putem sa iti facem recomandarile mecanice necesare apoi softul.
Am vazut in semnatura ta unele valori expuse, unde ai masurat aceste valori?


Masina din semnatura lui o poti gasi si la mine, e fostul meu 1P. Am scris in threadul masinii ce modificari mecanice sunt facute si unde s-a dezvoltat softul cat si detalii despre masuratorile dyno facute de-a lungul timpului.
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

08 Feb 2015, 13:48

@ gamer555 - multumesc mult de raspuns si informatii.

@ Mumus - In principiu sunt de acord cu tine, insa noi lucram atipic si consideram chiar si la curse ca pentru a castiga o cursa in primul rand trebuie sa o termini. :D
Consideram gresita abordarea prin care o masina de curse nu trebuie sa fie fiabila,si nu ma refer strict la faptul ca tu ai exprimat asta, e o chestiune destul de extinsa. In mod cert o masina cu un motor mic si o putere imensa are uzuri mai mari, premature cum se spune.
Intr-un astfel de context apar uzuri mari dar nu trebuie sa apara accidente mecanice. Aceste motoare trebuiesc revizuite la un interval de ore de functionare bine stabilit, se verifica optic, se masoara si se pun piesele noi care trebuiesc de obicei segmenti si cuzineti cu un set de garnituri noi, iar la un an de competitii se poate face o revizie generala si se schimba preventiv mai multe.
Respectand aceste proceduri folosind piese de calitate si o setare corecta devin fiabile chiar si masinile de curse altfel fara a castiga constant etapa de etapa nu poti sa devi campion, iar multe din masinile care au ocupat podium dealungul timpului in campionatele romanesti au avut electronica semnata de Racing Code.
Din acest motiv in aproape un deceniu de experienta am avut multi clienti din oamenii cu renume in motorsport si nu au fost dezamagiti de setarile noastre. Lista pilotilor care au apelat la serviciile noastre e foarte lunga si daca ii enumar nu as vrea sa uit pe niciunul.
Am avut si masini setate care au mers in straianatate iar aici as putea sa dau un bun exemplu Le Mans: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3 , iar aici cand e vorba de circuit si anduranta fiabilitatea trebuie sa fie la cote maxime, iar motoarele setate de noi rezista.
Sa pleci de la un motor de 2L si sa ajungi la puterile la roata din acest grafic nu e usor si unde pui ca timp de doi ani acest motor a rezistat cursa de cursa la aceste valori.
Imagine

Seat nu am avut facut de noi pentru competii pentru ca sunt foarte putine desi nu am fi refuzat, considerand ca potentialul acestei masini trebuie exploatat.

Parerea mea este ca daca stai cu frica de remapare, sa nu o faci niciodata, pentru ca sigur o sa ai probleme. De ce iti este frica nu scapi. Am observat ca in general oamenii carora le este frica, sunt prapastiosi, neincrezatori au probleme si atunci mai bine nu.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
 
Avatar utilizator
Sebastian_RC
Subiect Autor
Mesaje: 447
Membru din: 30 Dec 2014, 07:42
Localitate: B U C U R E S T I
Contact:

Re: SEAT dyno tuning & motorsport by Racing Code

08 Feb 2015, 17:33

Principiile de functionare ale mooarelor sunt in principiu aceleasi si daca ai cunostintele necesare nu esti pus in dificultate atunci cand setati prima data o masina de un anumit model. Oricum noi lucram personalizat si fiecare modificare difera de modificarea altui model similar, tratam cu unicitate fiecare exemplar in parte. Treaba e simpla poti sau nu poti sa faci modificarea respectiva.
Racing Code a fost pusa de multe ori in situatii in care a trebuit sa seteze un model nou, un model pe care alta firma de tuning nu-l setase in Romania pana la acel moment, mai mult avem cateva masini din gama Subaru si Mitsubishi pe care suntem singurii din lume care le setam, sau cel putin am fost pionierii acestor modificari la un moment dat. Doar cateva din modelele Subaru aspirate sunt atinse de alti specialisti in setari, iar noi le modificam aproape pe toate, iar in cazum modelelor pe benzina aspirate de la Mitsubishi situatia sta tot cam lafel, iar castigurile obtinute la aceste modele aspirate sunt destul de consistente chiar daca nu avem supraalimentare.
Referitor la alte marci imi vin acum in minte doua modele un Ford si un Mini.
Primul Ford Fiesta ST resoftat in Romania a fost setat la noi pe dyno de noi, iar partea si mai interesanta este ca am fost pusi in fata unui monstrulet cu multe modificari, era primul si cu modificari mecanice. Dar astea nu au fot un impediment ca masina sa plece cu aproape 100HP mai mult decat declara la una stock producatorul:
Imagine Imagine Imagine
Fara modificari cu soft stock masina e declarata cu 180HP.
Cu evacuare(inclusiv cat. sport), admisie, turbo upgrade(rulmenti) si soft stock masina a dezvoltat 206HP & 293Nm.
Cu modificari si soft custom Racing Code masina s-a apropiat de 270HP & 363Nm, insa din motive legate de siguranta(combustibil) a fost livrata cu putin peste 250HP. Mai multe puteti vedea pe pagina noastra de facebook:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3
Ulterior a venit si una bone stock: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3
Pentru Mini ideea este ca e greu sa te intalnesti cu un Mini Cooper John Works cu atatea modificari, o masina care a primit initial un soft din strainatate ulterior noi am facut masina sa mearga foarte bine realizand ca de obicei un soft custom.
Imagine Imagine Imagine Imagine

Sunt firme care si acum considera ca motorul de Subaru STIej25 se strica de serie si mai ales daca il resoftezi, dar noi ne-am incapatanat si am reusit prin cunostinte si munca sa reparam anumite probleme care masina le avea chiar din Soft, am eliminat bug de soft venit din fabrica, ne-am incapatanat si am setat acest motor stock pentru curse sa aratam ca merge chiar daca nu e asa de robust ca un ej20, iar Edu Stan, un pilot campion cu mare experienta a avut incredere:
Imagine
Pe facebook am postat ceva mai mult: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3
Setam ecu standalone de la zero, tabula rasa, mai mult decat atat Racing Code este singura firma romaneasca care a proiectat, executat si utilizat un ecu standalone propriu...sunt pur si simplu dezarmat in fata unor oameni care vor sa duca discutia in derizoriu si care vor sa ne ia in deradere munca si realizarile. Noi asta facem, din asta castigam bani, ne dezvoltam, am facut investitii fabuloase pentru acest domeniu si te trezesti ca vine unul cu mintea odihnita... Nu am intrat aici sa ne certam cu nimeni, nici sa ducem discutii in contradictoriu, dorim ceva constructiv din care sa existe beneficii reciproce. As vrea sa primim putin mai mult respect si pe aceasta cale rog moderatorii sa fie atenti la tendintele de noise, flame de pe acest topic stiind ca traim intr-o piata ultracompetitiva unde te poti astepta la tot felul de reactii bizare.
Dyno-Tuning
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator