Principiile de functionare ale mooarelor sunt in principiu aceleasi si daca ai cunostintele necesare nu esti pus in dificultate atunci cand setati prima data o masina de un anumit model. Oricum noi lucram personalizat si fiecare modificare difera de modificarea altui model similar, tratam cu unicitate fiecare exemplar in parte. Treaba e simpla poti sau nu poti sa faci modificarea respectiva.
Racing Code a fost pusa de multe ori in situatii in care a trebuit sa seteze un model nou, un model pe care alta firma de tuning nu-l setase in Romania pana la acel moment, mai mult avem cateva masini din gama Subaru si Mitsubishi pe care suntem singurii din lume care le setam, sau cel putin am fost pionierii acestor modificari la un moment dat. Doar cateva din modelele Subaru aspirate sunt atinse de alti specialisti in setari, iar noi le modificam aproape pe toate, iar in cazum modelelor pe benzina aspirate de la Mitsubishi situatia sta tot cam lafel, iar castigurile obtinute la aceste modele aspirate sunt destul de consistente chiar daca nu avem supraalimentare.
Referitor la alte marci imi vin acum in minte doua modele un Ford si un Mini.
Primul Ford Fiesta ST resoftat in Romania a fost setat la noi pe dyno de noi, iar partea si mai interesanta este ca am fost pusi in fata unui monstrulet cu multe modificari, era primul si cu modificari mecanice. Dar astea nu au fot un impediment ca masina sa plece cu aproape 100HP mai mult decat declara la una stock producatorul:
Fara modificari cu soft stock masina e declarata cu 180HP.
Cu evacuare(inclusiv cat. sport), admisie, turbo upgrade(rulmenti) si soft stock masina a dezvoltat 206HP & 293Nm.
Cu modificari si soft custom Racing Code masina s-a apropiat de 270HP & 363Nm, insa din motive legate de siguranta(combustibil) a fost livrata cu putin peste 250HP. Mai multe puteti vedea pe pagina noastra de facebook:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3Ulterior a venit si una bone stock:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3Pentru Mini ideea este ca e greu sa te intalnesti cu un Mini Cooper John Works cu atatea modificari, o masina care a primit initial un soft din strainatate ulterior noi am facut masina sa mearga foarte bine realizand ca de obicei un soft custom.
Sunt firme care si acum considera ca motorul de Subaru STIej25 se strica de serie si mai ales daca il resoftezi, dar noi ne-am incapatanat si am reusit prin cunostinte si munca sa reparam anumite probleme care masina le avea chiar din Soft, am eliminat bug de soft venit din fabrica, ne-am incapatanat si am setat acest motor stock pentru curse sa aratam ca merge chiar daca nu e asa de robust ca un ej20, iar Edu Stan, un pilot campion cu mare experienta a avut incredere:
Pe facebook am postat ceva mai mult:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 974&type=3Setam ecu standalone de la zero, tabula rasa, mai mult decat atat Racing Code este singura firma romaneasca care a proiectat, executat si utilizat un ecu standalone propriu...sunt pur si simplu dezarmat in fata unor oameni care vor sa duca discutia in derizoriu si care vor sa ne ia in deradere munca si realizarile. Noi asta facem, din asta castigam bani, ne dezvoltam, am facut investitii fabuloase pentru acest domeniu si te trezesti ca vine unul cu mintea odihnita... Nu am intrat aici sa ne certam cu nimeni, nici sa ducem discutii in contradictoriu, dorim ceva constructiv din care sa existe beneficii reciproce. As vrea sa primim putin mai mult respect si pe aceasta cale rog moderatorii sa fie atenti la tendintele de noise, flame de pe acest topic stiind ca traim intr-o piata ultracompetitiva unde te poti astepta la tot felul de reactii bizare.