Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
rabanne
Subiect Autor
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

BMW E36 328i Turbo RBN Tuning

09 Iun 2009, 13:01

Iata ca a venit vremea sa va prezint si cea de-a doua racheta din garajul meu.
BMW E36 320i fabricatie 1997, un proiect pornit de la un motor 2.0i 24 valve Vanos aspirat de 150 cai putere in toamna anului 2008. Initial s-a optat pentru un kit de turbo aplicat acestui motor pastrand configuratia mecanica stock a propulsorului. S-a realizat o setare a softului RBN Stage X Custom la o presiune de lucru de 0.6 bar presiune la care motorul de 2.0 a reusit sa dezvolte o putere de circa 230 de cai si 350 Nm de cuplu motor.

Urmatoarea evolutie a fost o crestere a presiunii in admisie la 0.9 bar cu setarea aferenta a softului presiune la care motorul a mai castigat circa 100 de cai peste prima versiune ajungand sa dezvolte circa 330 de cai putere in continuare cu configuratia mecanica stock a motorului. Motorul a functionat perfect fara nici cea mai mica problema insa s-a dorit mai mult. Un film cu aceasta configuratie - http://www.youtube.com/watch?v=sCUw81wn3qA

Evolutia actuala a acestui motor s-a referit la marirea cilindreei la 2.8 litri, instalarea unei admisii cu clapete individuale pe fiecare cilindru de la modelul M3 de 3.2 litri, o turbina mai mare model T70, galerie de evacuare din fonta, wastegate extern, intercooler mai mare, injectoare de 550cc, pompa benzina de 255 lph, radiator ulei, planetare modificate, grup diferential cu raport mai mic, cutie de M3 in 5 trepte, frane fata-spate de M3 ventilate, suspensie reglabila pe inaltime si duritate D2 Racing. De asemenea au fost aduse modificarile aferente la traseul de admisie si tubulatura precum si la partea de evacuare masina pastrand insa normele de poluare date de fabricant precum si un nivel de zgomot redus. Ca si configuratie motorul nu are nici un fel de modificari peste asamblarea standard de fabrica, este un motor stock de 2.8 litri. Presiunea de lucru a ramas in continuare aceeasi de 0.6 bar la un raport de comprimare de 10.1:1. Puterea dezvoltata de acest motor este de circa 450 de cai la presiunea mai sus mentionata. Tinta in acest moment este de 1.0 bar cu configuratia integral stock si cel mai probabil undeva la peste 550 de cai. Precizam ca masina este echipata cu ambreiaj Stage 4 ceramic complet.

Cu acest proiect am urmarit sa demonstram capacitatea RBN Tuning de a dezvolta puteri foarte mari in conditiile pastrarii intacte a configuratiei mecanice a motorului, fara a-l decomprima sau a-i aduce modificari de structura peste cele date de fabricant chiar si in conditiile maririi cilindreei sau a echiparii cu distributie variabila. Este un proiect unic in Romania iar optiunile pentru care am optat in obtinerea acestei puteri sunt extravagante chiar si la nivel mondial.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: BMW E36 328i Turbo RBN Tuning

09 Iun 2009, 13:09

Foarte tare :bounce: Astept sa ajung acasa, sa vad si filmuletul.
Felicitari si la mai mare. Mai vrem bombe d-astea. Keep up the good work!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
eddy_wtx
LowRider
Mesaje: 4334
Membru din: 14 Mai 2008, 10:00
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: BMW E36 328i Turbo RBN Tuning

09 Iun 2009, 13:53

Foarte tare!!!
Nu cred ca mai exista cineva la ora actuala care sa va conteste capacitatea de a construi rachete :D Felicitari!
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: BMW E36 328i Turbo RBN Tuning

09 Iun 2009, 15:27

Another masterpiece from RaBaNne! :wink:
Felicitari si asteptam update-ul cu presiunea de lucru de 1.0 bar!
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
bogy
K.I.D
Mesaje: 5496
Membru din: 20 Iun 2008, 19:41
Localitate: Londra/Bucuresti

Re: BMW E36 328i Turbo RBN Tuning

09 Iun 2009, 17:03

Woaw! Felicitari
Se pare ca fiecare masina care intra in garajul tau nu va mai fi niciodata la fel :D
Din nou, felicitari! :) ;)
Jegu: Black Leon 1P Sport-Up 2.0 TDI
If you have everything under control, you're driving too slow. Pickup speed!
(ex)Motan | (ex)16 Valve
 
Avatar utilizator
rabanne
Subiect Autor
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BMW E36 328i Turbo RBN Tuning

10 Iun 2009, 02:21

Multumesc tuturor pentru aprecieri si gandurile de bine. Asteptam slick-urile dupa care vom incerca sa facem niste filme. De mentionat ca raportul de 2.65:1 al diferentialului precum si combinatia cu cutia de viteze de M3 in 5 trepte poarta acest model la o viteza maxima de peste 310km/h.
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: BMW E36 328i Turbo RBN Tuning

10 Iun 2009, 16:29

Wow dude! :shock:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
Avatar utilizator
Nicky
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: BMW E36 328i Turbo RBN Tuning

10 Iun 2009, 17:43

310km/h, mare chestie, si eu pot 310km/h: 155 la dus si 155 la intors :lol: :lol: :lol:
Cam mare viteza, dar oricum testele o sa se faca pe Autobahn ;) La 310, daca scoate cineva mana pe geam, masina decoleaza :bounce:
Congrats, RBN!!!
http://www.car-setup.com Car Setup Romania
 
Avatar utilizator
rabanne
Subiect Autor
Mesaje: 268
Membru din: 08 Mai 2008, 02:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BMW E36 328i Turbo RBN Tuning

10 Iun 2009, 21:37

Din pepiniera proprie s-au reusit 300 de km/h fara nici o problema cu acelasi kit aerodinamic. Evident ca aceasta fiind masina mea personala trebuie sa poata mai mult:D Cum zicea un prieten bun, a4-a este pentru A2 iar a-5a este pentru Lambos:)
Imagine

http://rbn-tuning.ro
E-mail: contact@rbn-tuning.ro
Telefon: 0726 92 80 90

Proverb: Cainii latra, ursul trece!!

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator