Pagina 1 din 1

Audi 100 C4 urS6

Scris: 08 Apr 2015, 23:51
de marius555
Buna seara tuturor .

Din grupul VAG mai detin acest exemplar oarecum unic de Audi "100" . Este o poveste fara sfarsit de la achizitia din UK pana la autentificarea de la RAR si asmd... Ca fapt divers , culoarea este : amethyst grey dar , din pacate la RAR se traduce prin gri ... M-am saturat de explicatii date politiei rutiere cu privire la culoarea masinii si sa nu mai spun de seriile de pe motor care sunt stantate pe chiouloasa...

Referitor la datele tehnice , este un I5 de 2226 cm3 ( acelasi de pe Audi 200 / S2 /RS2 ) cu multe mood'uri de la 034motorsport...
Undeva la 300whp in momentul de fata cu soft-ul actual :yh
Am comandat deja turbina de RS2 ( k24-7200 ) si urmeaza injectoarele si Exhaust Manifold'ul pentru 380 whp....
Din pacate masina este destul de grea si nu se preteaza la curse de drag sau alt gen ( asa o mint pe sotie in fiecare seara si sper sa nu ma dati de gol :) ).

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 09 Apr 2015, 00:10
de gamer555
interesant proiect, sunt tare curios cum trage barca :drive

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 09 Apr 2015, 04:56
de mususk266
Superbă mașina, pentru cine își permite e fiță, nu jucărie.
Să ne ți la curent cu evoluția proiectului. Mai multe poze dacă se poate.

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 09 Apr 2015, 07:13
de andrei_xp
3,14 ZDA :shock:

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 09 Apr 2015, 08:38
de bgd_b92
Felicitari pt achizitie, spor la treaba :hi

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 09 Apr 2015, 08:40
de zeusik
Bine ai venit! Frumoasa masina!

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 09 Apr 2015, 20:53
de marius555
Multumesc de aprecieri :hi

Acest model de sasiu mi-a placut din copilarie. Pur si simplu ramaneam cu gura cascata cand vedeam forma cu pricina.

Motorul acesta de 5 in linie este faimos prin competitiile de motorsport si din pacate au renuntat la el pentru aproape 20 de ani .
Motivul foarte simplu : nu revenea nimeni in service decat pentru revizii ( cel putin la benzinare ) iar pentru diesel , intervalul era in medie undeva la 30.000 km sau mai rar.

Drept urmare , s-a fabricat intre 1982 ( faimosul URQ sau cunoscut ca si S1 ) si 1997 ( Audi 200 turbo , Audi S2 , Audi RS2 , Audi urS4, Audi urS6).

Este foarte cautat datorita costurilor de tunning !

Motor : 1500 E
Chiuloasa : 1000 E ( rectificata , scaune refacute , etc )
Turbina : 900 E Holset HX50 ( sau orice va trece prin cap )
Injectoare : 400 E - 800 la 1000 cc ( doar un exemplu mic)
Exhaust manifold : 600 E - WAGNER
Pompa de benzina BOsch 044 - 250 E
Soft - 400 E

Cu internele stock , in configuratia de mai sus rezultatul este undeva pana in600 hp si probabil un cuplu de 850 nm . Cam aici este limitarea bielelor.

Va rog sa va delectati cu urmatoarele :

https://www.youtube.com/watch?v=-YpzbqhdyxA

si , campionul nostru , unicul VCOSMIN :)

https://www.youtube.com/watch?v=Jd_dB0HRLQ0

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 09 Apr 2015, 21:00
de mususk266
like :love4:

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 09 Apr 2015, 22:08
de iAmRuSu
Pfff :D , ce frumusete.

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 10 Apr 2015, 18:24
de marius555
Din ciclul "numai exista mecanici , doar inlocuitori de piese " va relatez urmatoarele :

Aveam oaresce probleme cu pompa de frana ( credeam eu ! ) . Si mai interesant era faptul ca disparea lichidul hidraulic de servo ...

Buuun ... merg la service faimos , stil , arta , halat , manusi ... integeleti situatia : Domnul Marius , lasati-ne pe noi sa constatam , nu trebuie sa ne aratati noua, doar de asta suntem aici, va rog sa va dati mai in spate, mai bine serviti o cafea in birou, de aici ne ocupam noi ... Ia omul lanterna , oglinda , inspecteaza si raspunde sec : pompa de frana trebuie inlocuita. Cat costa ? Un fleac , 1.500 de lei. Normal ca nu am cumparat-o de la dobitoci si am comandat-o la quattro-zentrale in DE.

Vine pompa de frana si merg astazi la un alt service sa o inlocuiesc . Nu se poate , avem mecanic , dar nu avem electrician :?: Al doilea service acelasi raspuns , si al treilea , etc....

In drum spre casa, martor in bord si directia incepe sa sune a razboi. Opresc , ma uit si constat ca curs tot lichidul hidraulic. Comand lichid, completez si ma trece un gand sa verific totusi unde dispare :idea: . Iau fardurile sotiei , stric ditamai setul de la AVON, rup oglinda ( sa vedeti scandal cand ajunge acasa ) si constat cu stupoare ca pompa de frana este uscata si impecabila.

Concluzia : de vina este brake booster-ul ( gascanul sau cum i s-o mai spune pe romaneste ) care are un orificiu de siguranta a.i. sa nu amestece DOT4 cu lichidul mineral de servo.

Costuri : 60 de euro pompa de frana ( nevinovata )
3.500 ron booster-ul pe original cu livrare in doar 14 zile. Mai exista si optiunea SH app. 100 E.

Concluzia #2 : sa nu mai am incredere in mecanicii vietii !
Imagine

Imagine

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 11 Apr 2015, 12:22
de LIFEPHORM
Elegant! :)

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 14 Apr 2015, 11:45
de andrei.toledo
Din pacate asta este adevarul cu mecanicii de la noi.Tocmai din acest motiv lucrez singur la masina sau insotit de un prieten mecanic foarte bun.
Felicitari pentru achizitie , este o bijuterie si o masina clasica in devenire.Mult spor in continuare ! :hi :hi

Re: Audi 100 C4 urS6

Scris: 21 Apr 2015, 21:20
de Bamse
3500 euro a fost brake booster-ul?

Superba masina, pe cale de disparitie din pacate...:(