Supraincarcarea telescoapelor si adaugare de diverse arcuri o sa duca la uzura si deformare prematura.. In maxim 6 luni vor trebui schimbate Va recomand sa folositi alte amortizoare ce suporta o sarcina mai mare si fara arcuri pe tija. Acum, voi faceti ce vreti, insa tot la schimbarea amortizoarelor o sa ajungeti.. Mai bine la schimbati din prima.
De inchis, hayonul o sa se inchida mai greu..E fizica pura..Daca creezi o tensiune in plus, e normal sa trebuiasca o forta mai mare pt. a comprima arcurile alea.
Fix motivul pentru care nu mi-am facut aceasta modificare. Am vazut cat de greu se pune inapoi haionul. Mai ales la noi unde acesta se murdareste incredibil (din cauza ca e hatchback) esti cam obligat sa pui o mana pe el ca sa il impingi. Sa il tragi din "manerul interior nu mai e de ajuns pentru ca va sari inapoi.
Cosmin, avand in vedere cunostintele tale in domeniu si faptul ca tu chiar stii ce faci, merg pe mana ta ...spune-mi doar daca piesele care le-ai enumerat mai devreme sunt bune pentru leon sau altea. Mersi anticipat.
Eu am pus pe masina mea (altea) si totul a functionat ok. Se inchidea mai greu, insa era acceptabil. Ulterior am demontat piesele de pe masina mea si le-am pus pe un golf 5, unde la fel, hayonul se ridica. Deci inclin sa cred ca sunt ok si pe leon 1P.
Deci eu am pus telescoape mai puternice si de doua ori forta existenta si nu sunt de ajuns, pornirea tot nu o dau telescoapele Al doilea aspect este ca arcurile nu forteaza deloc telescoapele ca sunt montate pe tija doar ca sa fie ghidate. Puteti incerca si varianta colegilor dar la mine nu a functionat iar cu inchisu dupa cum am spus nu este mare diferenta. Faceti ce vreti la mine varianta remane valabila si functionala.