Pagina 1 din 2

motoarele BKD

Scris: 13 Noi 2009, 10:23
de Gatecrasher
Va salut!Am sris pe "n" forumuri,intr-un timp relativ scurt,terorizat,ca sa zic asa,de-o dilema.Cum poate sti un mecanic,cu exactitate,cand cade chiulasa,fara sa-i faca o diagnoza,fara sa ridice capota,fara sa mearga 10 metri cu masina respectiva?!Fiindca aflandu-ma intr-un service pt un schimb de ulei si-un reglaj la geometrie,mecanicul mi-a dat in cap c-o ipoteza teribila...o sa te lase chiulasa...distributia...injectoarele,el ghidandu-se pe problemele universale pe care le are motorul de 2.0 140 CP.Al meu Altea are deja 108.000 km insa merge impecabil,cu exceptia unui cap de planetara usor uzat si cateodata,cand stau la semafor,are cate o zvacnire fina,fara ca turometrul sa se ridice de capul lui.Ori am citit eu printre randuri,ori n-am prea gasit pe forumuri defectiuni la motoare.Referitor la geamurile care se ridica cu "scartait" sau la macaralele defecte,in loc sa va duceti intr-un service,unde o sa va jupoaie de vii,incercati la cei care foliaza geamuri,sunt cu muuult mai ieftini si fac aceeasi treaba.Sper sa va ajute informatia

Re: motoarele BKD

Scris: 13 Noi 2009, 11:09
de BALTAZAR2003
Salut,
Eu nu sunt mecanic, ci electronist...dar din experienta pot sa te asigur ca fara masuratori exacte nici cel care a proiectat motorul nu are de unde sa stie cat mai merge, ce defecte are si care este uzura lui la momentul respectiv.
Probabil ai dat de cineva care vorbea doar sa vorbeasca...radio gura santului... :lol:
O chiulasa nu ...te lasa...se pot uza anumite componente, cum sunt ghidajele de supape, scaunele supapei, lagare si alte piese supuse lucrului mecanic...ori se poate daca dai peste un prost, cum am patit eu sa stranga injectorul cu teava, ca nu a invatat sa folosesca cheia dinamometrica si atunci se strica.
Cam toate piesele se pot inlocui, ori rectifica, chiar daca este deformata chiulasa se poate rectifica.
Parerea mea...nu asculta ce povesteste Dorel... :drunken:
Partea cu zvacnitul...si al meu face la fel uneori...si este 1.4 16v, este de la combustibil, cel mai probabil. :D
Toate bune,
:D

Re: motoarele BKD

Scris: 13 Noi 2009, 12:25
de cornelius
Asta e foarte tare! :lol:
Cum naiba sa te lase chiuloasa? E bucsa, e anvelopa?
Unii deschid gura, doar sa se auda vorbind.

Re: motoarele BKD

Scris: 13 Noi 2009, 17:40
de Gatecrasher
Domnilor,m-a surprins faptul ca,fiind o masina relativ noua,n-au ajuns multi la 150.000 km in 5 ani,intr-un ritm normal de circulatie,cel putin asta-i parerea mea.Nu inteleg ce reper si-a luat mecanicul respectiv la kilometrii aia,cert e ca a reusit sa ma deprime total...nu sunt neaparat un fan al grupului VW insa mi-a placut la nebunie Altea&Leon.Nu mi-am imaginat ca la 108.000 km se va pune problema sa scap de ea datorita motorului!
Ulterior am aflat ca reputatia mecanicului terorist,e una extraordinar de buna,el avand experienta chiar la uzinele VW :(

Re: motoarele BKD

Scris: 13 Noi 2009, 19:39
de DaniTorz
la aceste motoare se stie faptul ca te mai lasa tachetii, dar astia se aud cu motorul la relanti, eu sunt posesor de seat leon 1p motor de 1,9 bkc, am in jur de 190 000km in 4 ani, si am fost la n mecanici , nimeni nu mi-a zis ca am probleme cu chiuloasa,injectoare, ala cred ca era baut sau afon la mecanica.

Re: motoarele BKD

Scris: 12 Mar 2013, 23:21
de axxa84
cornelius scrie:
Asta e foarte tare! :lol:
Cum naiba sa te lase chiuloasa? E bucsa, e anvelopa?
Unii deschid gura, doar sa se auda vorbind.


uite-aşa te poate lăsa o chiuloasă! Înfundată de pâclă, cu erori de compresie,cu mers de tractor, cu băută de antigel şi niciodată cu pornire la prima cheie dimineaţa! La BKD de 370k km
Imagine

Re: motoarele BKD

Scris: 06 Sep 2013, 15:18
de lucianmax20
salutare

sunt un membru nou de aproximativ 2 saptamani si posesor de seat altea de vreo luna adusa din germania
motorizare 2.0 tdi 16v bkd
ca tot omu am fost sa ii schimb distributia si pompa de apa ca la orice masina achizitionata second hand
la vreo cateva zile ma lasat turbina SOC... am reconditionat.o si knd a fost montata inapoi pe masina mecanicul mi a scos capacul de la ulei si a vazut ca iese fum pe acolo si mi a dat vestea ca am segmentii de la cilindri pe duca si nu stiu cauza...

Re: motoarele BKD

Scris: 09 Sep 2013, 14:28
de gamer555
parerea mea e ca turbina nu pica chiar asa neanuntat. probabil ca facea un zgomot destul de pronuntat de cand ai cumparat masina... si oricum e recomandat sa faci niste "loguri in mers" in momentul achizitiei, altfel nu poti fi sigur. unii au noroc, altii au ghinion cand merg pe incredere...

cum stai cu nivelul la antigel?

Re: motoarele BKD

Scris: 10 Sep 2013, 14:25
de lucianmax20
drept sa zic am completat umpic nivelul la antigel de cand am plecat din germania si de atunci nu am mai avut probleme...

Re: motoarele BKD

Scris: 10 Sep 2013, 15:38
de TIBI
Eu am avut pierderi. Cauza: capacul de la vas.
Se infileta greoi.Am facut rocada cu cel de pe polo si nu am mai avut pierderi.

Re: motoarele BKD

Scris: 10 Sep 2013, 16:50
de lucianmax20
gamer555 scrie:
parerea mea e ca turbina nu pica chiar asa neanuntat. probabil ca facea un zgomot destul de pronuntat de cand ai cumparat masina... si oricum e recomandat sa faci niste "loguri in mers" in momentul achizitiei, altfel nu poti fi sigur. unii au noroc, altii au ghinion cand merg pe incredere...

cum stai cu nivelul la antigel?



"loguri in mers" insemnand? sa stiu pe viitor

si cu problema mea cu gazele cand ridici capacul la ulei ma poate ajuta cineva(un service sau cineva care sa mai confruntat cu problema asta)?
am inteles ca sunt niste aditivi care se pun in ulei si ar micsora semnificativ gazele...
dar ce nu inteleg unde se duc gazele care se produc in momentul functionarii motorului...

Re: motoarele BKD

Scris: 10 Sep 2013, 16:57
de gamer555
loguri in mers = loguri cu vcds pe canalele 10 11, treapta 3, talpa de la ~1800 pana sus, sa vezi cum se incarca turbina, cum reactioneaza actuatorul

"gazele" de care zici se duc in epurator (capacul motorului), daca sunt vapori de ulei se condenseaza si se scurg inapoi, iar gazele se duc mai departe din epurator in tubulatura admisie spre turbo.

Re: motoarele BKD

Scris: 10 Sep 2013, 17:34
de lucianmax20
si stii pe cineva prin bacau adjud focsani onesti sa ma ajute si pe mine cu un log?

Re: motoarele BKD

Scris: 10 Sep 2013, 19:34
de mendez
Samson, Onesti

Re: motoarele BKD

Scris: 03 Oct 2013, 23:30
de lucianmax20
salutare...

am un altea 2.0 tdi 140 cp tip motor BKD il am prezentat in altea ta :D

ce voiam sa stiu de la voi ... atunci cand opresc motorul nu are o oprire lina ci se zgaltaie putin apoi se opreste aveti idee de ce ar putea avea?