Pagina 2 din 2

Re: motoarele BKD

Scris: 04 Oct 2013, 10:20
de gamer555
da, este clapeta de shut off, cea care are corpul lipit de EGR. este o problema foarte comuna, se inunda cu ulei si se arde partea electrica, motoras, etc. practic ramane blocata clapeta pe pozitia deschis (daca se bloca pe inchis, nu mai porneai motorul). se da jos si se pune la loc relativ usor. partea proasta, costa vreo 8-9 milioane noua. SH nu iti recomand, pentru ca poate fi tot veche si dispusa la aceeasi problema...

cele noi ar trebui sa fie revizii imbunatatite, dar ramane pretul. iti recomand sa calci ambreiajul cand opresti motorul, tremura mai putin. in timp o sa afecteze tampoanele motorului acest zdruncinat, dar in principiu cu clapeta ramasa pe deschis masina poate functiona ok. riscul major e in cazul foarte improbabil in care masina "o ia pe ulei" si nu o mai poti opri, iar motorul merge pana se auto distruge... dar asta e un caz extrem, doar ca sa intelegi ca exista si riscuri.

Re: motoarele BKD

Scris: 05 Oct 2013, 17:58
de lucianmax20
pai si clapeta asta nu poate fi curatata?...ma gandesc ca vine iarna acum si o problema din asta chiar nu mi ar mai trebui acum k ma "mancat" de bani.... :hi

Re: motoarele BKD

Scris: 05 Oct 2013, 18:42
de TIBI
Eu am luat sh din dezmembrari cu 400lei.
La dealerul local seat si skoda erau 1100-1360lei si daca nu o montam la ei nu-mi dadeau garantie.
La dezmembrari mi-a dat 6luni,iar daca nu era buna o inlocuia cu alta.
Eu am avut pe o rotita dintata 2-3 dinti tociti.
Nu prea ai cum sa o repari pt ca e capsulata partea electronica.

Re: motoarele BKD

Scris: 05 Oct 2013, 20:23
de samson
lucianmax20 scrie:
pai si clapeta asta nu poate fi curatata?...ma gandesc ca vine iarna acum si o problema din asta chiar nu mi ar mai trebui acum k ma "mancat" de bani.... :hi

Lucian, cu, curatarea EGR-ului te rezolv eu daca e...

Re: motoarele BKD

Scris: 06 Oct 2013, 00:14
de gamer555
samson, problema lui e cu clapeta de shut off, la care o curatare nu ajuta cu nimic din pacate :( eu am cumparat-o de noua din germania, a fost ~200 euro. cel mai mult ma enerva ca incepuse sa genereze si o eroare in bord, si imi statea pe creier

Re: motoarele BKD

Scris: 07 Oct 2013, 22:02
de lucianmax20
partea nasoala e ca si mie imi arata eroarea in bord si cred acum ca e de la aia....dar nu stiu sigur ca mai am si o bujie defecta si la care nu ia venit vremea...

Re: motoarele BKD

Scris: 08 Oct 2013, 10:37
de gamer555
nu poti presupune daca nu ai facut un scan ! prima data vezi exact ce erori ai, si apoi te hotarasti ce ai de facut

Re: motoarele BKD

Scris: 08 Oct 2013, 16:04
de lucianmax20
gamer555 scrie:
nu poti presupune daca nu ai facut un scan ! prima data vezi exact ce erori ai, si apoi te hotarasti ce ai de facut




cand am facut scan ul cu samson mi.a aratat doar bujia defecta in rest nimic .... dar problema cu opritul motorului mi sa parut mai suspecta...si ce nu stiu e daca iti arata daca clapeta respectiva in cazul in care e defecta in scan?

Re: motoarele BKD

Scris: 08 Oct 2013, 16:43
de gamer555
la mine pt o perioada de vreun an nu a dat eroare, dar mi-am dat seama ca nu functioneaza cum trebuie. apoi a inceput sa genereze si eroare (nu imi mai aduc aminte codul). deci daca nu ai eroare nu inseamna ca nu ai problema. poti verifica scotand un clips si apoi tubulatura care vine in clapeta, si sa opresti motorul sa vezi cu o oglinda daca se misca. dar in orice caz clapeta scoate un zumzait cand functioneaza, ar trebui sa o auzi.

Re: motoarele BKD

Scris: 31 Oct 2013, 21:17
de gamer555
am scris aici viewtopic.php?f=7&t=16881 despre o problema majora la anumite versiuni de BKDuri

Re: motoarele BKD

Scris: 25 Mar 2015, 23:15
de magellan
bine v-am gasit .in afara de un egr schimbat la 201.000nu am avut probleme cu bkd.sunt la a patra altea din 2004 pana in prezent
Imagine

Re: motoarele BKD

Scris: 05 Sep 2015, 20:15
de adiionescu_2006
Salutare.tocmai ce mi-am luat un Altea FR abricatie 2008,SH,180.000 km si am urmatoarea problema,pierd lichidul de racire pe la capacul vasului,pe returul de la lichidul de racire vin ceva bule de aer si cand desfac capacul creste nivelul lichidului in vas.mentionez ca lichidul este curat nu prezinta urme de ulei si nici invers,nivelul uleiului este ok si nici fum alb nu scoate.apa sta la 90 de grade caldura baga.ce poate fi ,garnitura de chiuloasa ,chiuloasa sau si altceva?

Re: motoarele BKD

Scris: 14 Aug 2018, 14:23
de steefys
Salutare colegi. Am urmatoarea problema cu un seat leon 2.0 16v bkd. La deal nu avea putere, consuma peste masura, uneori merge in 3 pistoane. La tester au aparut erori legate de injectoare (in prima faza, nr.3. Daca inversam 3 cu 4, eroarea se muta pe cilindrul 4.) si rampa injectoare. S-a inlocuit rampa, vreo 10 injectoare. A mai picat nr. 2 in timp ce e in service. S-au schimbat cele doua buclucase, plus nr. 1, pt ca a decedat si el. Dupa toate astea, masina a functionat o zi, dupa care a inceput iar sa prezinte simptome de "functionare in 3 pistoane". S-a verificat circuitul electric si e ok. Ma puteti ajuta cu vreo idee ?
ImagineImagineImagine

Re: motoarele BKD

Scris: 14 Aug 2018, 18:41
de samson
La mine pana nu am pus 4 injectoare de pe aceesi masina nu am scapat de aceeasi problema