Pagina 1 din 1

17586-LINEAR O2 SENSOR;PUMP CURRENT

Scris: 25 Noi 2016, 20:37
de edw586
Buna ziua colegi

Numele meu este Marian si nu de mult am cumparat o masina marca SEAT CORDOBA 6L 2003 55KW 75CP COD MOTOR BBY (destul de dotata pentru anul ei CLIMA SENZORI PLOAIE SI ALTE MINUNI) , multumit de masina PANA cand deodata sa aprins senzorul CHECK ENGINE(eram la semafor) si MARTORUL VOLAN CU SEMNUL EXCLAMARII ( aici precizez ca face cand si cand e vorba de o comunicare ) VA PREZINT CODURILE DE EROARE APARUTE PE TESTER

1 ADDRESS 01 ENGINE
17586-LINEAR O2 SENSOR;PUMP CURRENT
P1178 - 35 - 10 OPEN CIRCUIT INTERMITTENT
2.STEERING ASSIST

01317-CONTROL MODULE IN INSTRUMENT CLUSTER J285
79-00- PLEASE CHECK FAULT CODES

ASTEPT NISTE IMPRESII SOLUTII

Re: 17586-LINEAR O2 SENSOR;PUMP CURRENT

Scris: 26 Noi 2016, 08:40
de dany19940
Salut. Bine-ai venit intre noi! Prima eroare posibil sa fie din cauza vreunei mufe cu ceva oxid pe pini. Cauta sonda lambda si mergi pe firul ei pana la prima mufa. Desfa-o si da cu ceva spray de curatare, recomandat e sa nu dai cu un spray care se usuca instant. Daca dupa tratamentul asta eroarea persista...cred ca ajungi la schimbarea somdei. Ar trebui unul cu lichid putin uleios , sa-si faca efectul mult timp. A doua eroare posibil sa fie consecinta a primei erori. Trebuia scanat si bordul.

Re: 17586-LINEAR O2 SENSOR;PUMP CURRENT

Scris: 26 Noi 2016, 13:14
de edw586
Am șters prima.eroare vad ca nu a mai apărut
A DOUA eroare am auzit soluții gen ca ar fi bateria slabă, sau ca ar trebui curățata placa de la pompa de servo , sau contact imperfect...
Interesant e ca daca tin contactul la automat +1 secundă dupa ce pornește masina se stinge martorul VOLAN

Re: 17586-LINEAR O2 SENSOR;PUMP CURRENT

Scris: 26 Noi 2016, 13:18
de edw586
ÎNTREBARE . --in caz ca ajung la schimbarea sondei cam cat ar fi una (ieftin. Chiar si SH ). E sonda înainte de catalizator? Care ar fi rezultatul daca merg cu ea așa (eroarea) ?

Re: 17586-LINEAR O2 SENSOR;PUMP CURRENT

Scris: 26 Noi 2016, 15:15
de dany19940
Nu exista ieftin, sunt doar pe original. NGK. Cost incepand cu vreo 500 ron. SH nu recomand decat daca ai siguranta ca e sub 100000 km. Durata de viata aprox. 150000 km. Consecinta e consum crescut, noxe aiurea, deci posibil sa nu mai treci la ITP, uneori mers neregulat. Fa si scanarea bordului si vezi ce erori sunt acolo. Nu are treaba bateria slaba, mai degraba tensiunea scoasa de alternator nu e peste 14 V. Pompa merge pe alternator dupa pornirea motorului, e doar ajutata de baterie cand e necesar. Cauta pe cineva cu VCDS, testerele generale nu pot detecta toate erorile.

Re: 17586-LINEAR O2 SENSOR;PUMP CURRENT

Scris: 26 Noi 2016, 18:14
de edw586
Imagine

Trimis de pe al meu SM-G7105 folosind Tapatalk

Re: 17586-LINEAR O2 SENSOR;PUMP CURRENT

Scris: 26 Noi 2016, 18:15
de edw586
Astea au mai apărut

Trimis de pe al meu SM-G7105 folosind Tapatalk

Re: 17586-LINEAR O2 SENSOR;PUMP CURRENT

Scris: 26 Noi 2016, 21:12
de dany19940
Pai vezi ce se aprinde servo? Ai o problema de comunicare intre bord si ECU. Problema poate fi la alimentarea ECU-ului sau chiar la mufele bordului. Ai de cercetat putin.

Re: 17586-LINEAR O2 SENSOR;PUMP CURRENT

Scris: 10 Ian 2017, 23:00
de edw586
Rezolvat problema.cu martoru servo aprins. Am.schimbat bateria ceva mai.puternic 66ah 640 (curent pornire ) față de cea veche 60ah si 480 (curent pornire )

Trimis de pe al meu SM-G7105 folosind Tapatalk