06 Oct 2016, 17:39
Azi am fost cu masina sa-i verific turbina. Dat jos verificata, geometria ok, pusa pe bank, avea valori normale. Dupa remontare presiunea era tot mare..Am incercat cu un alt bloc de valve de vacum sau cum le zice, e acel senzor sau ce o fi in care intra toate conductele de vacum. Bun, dupa care am mai facut un test in mers, iar de data aceasta surpriza, varorile de varf ale presiunii se corectau, adica nu ramaneau sus si nici limp nu mai luam. Din pacate nu am reusit sa fac rost de acest block de valve sau cum se cheama.
Daca eram in apropiere de Meridian (reprezentanta VW), am pus o intrebare legata de acest block de valve (nu stiu ce denumire are) si l-au gasit, dar la un pret de 960 ron.. ma asteptam oarecum la pretul destul de mare, dar am zis sa mai incerc, dar din pacate fara succes..multe magazine de piese nici nu il au, daca stie careva sau are vreo recomandare, as fi recunoscator.
PS. As mai avea o problema legata de pornire, de dimineata pur si simplu a refuzat sa porneasca, am zis ca e de la baterie si i-am facut si un test la un service si au iesit valori bune, adica e in stare buna. Banuiesc daca ar fi de la electromotor ar avea un sunet (carait) pe care eu nu il am, doar dau la automat, invarte si nu porneste. Am inteles ca ar putea sa se dezamorseze pompa si deaceea sa nu mai porneasca, deoarce eu am observat ca patesc sa imi porneasca mai greu daca o las 2-3 zile nepornita. Dar azi aproape ca nu a mai pornit. Sau niste oringuri pe la injectoare ar putea fi o alta cauza..
PPS. Imi cer scuze daca le-am amestecat pe toate intr-un post. Daca nu e ok, un moderator imi poate sterge postul. Multumesc!
Seat Leon 1p 2006 2.0 TDI BKD