Mers neregulat plus consum ridicat la relanti
Scris: 27 Iun 2016, 14:08
De curand am achizitionat un Leut Bifuel (1.6 MPI 8v 102CP). Nu era intr-o forma f buna (ma refer in special la motor, in rest arata bine), dar pretul bun m-a convins sa il iau. Deci, sa incep:
- se auzea un fasait la injectoarele de benzina (rezolvat - schimbat doua o-ringuri)
- condens pe busonul de la ulei (m-am asigurat sa nu fie antigel, nu a mai aparut de atunci)
- se auzea un pacait (rezolvat - era o bujie crapata)
Am rezolvat toate problemele de mai sus, dar inca tremura la relanti si are un consum de 0.8 - 0.9 l/h (nu cred ca e normal).
Am facut urmatoarele la ea:
- am schimbat la ea bujiile, fisele si bobina de inductie, plus ulei filtru bla bla (nu am reusit sa schimb filtrul de benzina, dar va fi la meniu in curand)
- pe tester, imi ia sporadic cate 1-2 misfire pe cilindrii 1, 3, 4, In rest nu are erori la motor.
- compresia cilindrilor pare in regula.
M-am gandit ca ar fi o problema la injectoarele pe benzina, dar masina are acelasi comportament si pe GPL (in sens ca e putin probabil ca si injectoarele de GPL sa aibe aceleasi efecte asupra relantiului).
Motorul pare ca trage bine, porneste la sfert.
Aveti vreo idee ce ar putea cauza tremuratul motorului si consumul ridicat la relanti?
Multumesc!
- se auzea un fasait la injectoarele de benzina (rezolvat - schimbat doua o-ringuri)
- condens pe busonul de la ulei (m-am asigurat sa nu fie antigel, nu a mai aparut de atunci)
- se auzea un pacait (rezolvat - era o bujie crapata)
Am rezolvat toate problemele de mai sus, dar inca tremura la relanti si are un consum de 0.8 - 0.9 l/h (nu cred ca e normal).
Am facut urmatoarele la ea:
- am schimbat la ea bujiile, fisele si bobina de inductie, plus ulei filtru bla bla (nu am reusit sa schimb filtrul de benzina, dar va fi la meniu in curand)
- pe tester, imi ia sporadic cate 1-2 misfire pe cilindrii 1, 3, 4, In rest nu are erori la motor.
- compresia cilindrilor pare in regula.
M-am gandit ca ar fi o problema la injectoarele pe benzina, dar masina are acelasi comportament si pe GPL (in sens ca e putin probabil ca si injectoarele de GPL sa aibe aceleasi efecte asupra relantiului).
Motorul pare ca trage bine, porneste la sfert.
Aveti vreo idee ce ar putea cauza tremuratul motorului si consumul ridicat la relanti?
Multumesc!