Aceeasi problema cu EGR-ul o am si eu, doar ca la mine s-a agravat, motorul a intrat in limp mode si se pare ca nu voi scapa fara schimbarea/anularea lui. Se pare ca nu e de joaca cu EGR-ul asta, daca el nu functioneaza in parametri, nici DPF nu se regenereaza si urmeaza alte probleme. Ca idee, Incercati si voi pe la reprezentanta seat, de vazut daca nu cumva il schimba ei pe garantie/culanta. Eu ma cert cu ei de ceva zile.
Urmatorul link va arata daca masina e afectata de "Scandalul VW" din toamna asta.
http://www.seat.ro/noutati/informatii-despre-motoarele-diesel/verificare-masinaDaca e asa, mi s`ar parea normal sa schimbe ei EGR pe cheltuiala lor, pentru ca, din ce citesc pe net (Vorba ta xtcr1st1, google ne este prieten), o sa tot schimbam EGR-uri la masina pentru ca se defecteaza cam la 70k km...
A...Ca idee...mersul turat, sau sub-turat nu afecteaza functionarea EGR cu mare lucru, el lucreaza doar in anumiti parametri si arunca reziduurile in evacuare, adica DPF.
Oricum e bine sa faci un scan cu un VAGCOM, ca eroarea ramane salvata chiar daca martorul nu s-a mai aprins. Fix ca tine am patit eu si am ignorat problema dupa ce s-a stins martorul si acum ma lupt cu masina sa urc o rampa mica....