Azi am mai facut o schimbare care trebuia facuta: am schimbat pinioanele pentru viteza a 5-a si un rulment cu ace, cu colivie de plastic. In Decembrie incepuse sa fluiere si nu stiam de ce. Cam scazuse nivelul la ulei din cauza uzurii simeringului de la schimbator. Am pus unul nou si a intrat cam 400 ml ulei atunci. Uzura pinioanelor nu era mare la ochi, dar probabil ca depasise un anume nivel si a aparut acel fluierat. Plus ca nu stiu cum a fost exploatata de fostul proprietar. "Distractia" asta m-a costat 1995 ron, pinioane, rulment, 1 L de ulei si manopera!!!
. Exista posibilitatea sa iau cutie cu totul, SH, dar cine-mi garanta ca nu pateam la fel chiar de la inceput sau dupa 1000 km? Asa macar stiu perfect ce-i cu ea, nu?
Merge acum...ceva de vis
PS: Daca tot a dat caldura, am si spalat-o azi, ca de primavara
In curand isi va primi si rotile de vara inapoi...