S-a cam pus praful pe acest thread, asa ca postez cam ce s-a mai schimbat la "FR-aierul" meu (aceste lucruri sunt utile ptr. posesorii de motoare 2.0 TFSI):
- azi am inlocuit cam follower(tachete pompa benzina, mai pe romaneste), cod
06D 109 309 C, link cum se schimba:
http://www.briskoda.net/forums/topic/14 ... n-2-0-tfsi- este recomandat sa schimbati si oringul cand schimbati tachetele, cod piesa:
06E 127 248- daca tot dati jos capacul motor, verificati si furtunul epurator gaze(Air Hose Exhaust Pipe), cod:
06F 103 213 M, la mine am fost nevoit sa-l inlocuiesc datorita anilor care au trecut peste el..
- se pare ca as mai avea o problema cu inelele axiale de la arborle cotit-->motorul se aude ca si cum ar bate volanta, ptr. aceasta operatiune trebuie data baia de ulei jos si verificat(pierdeti tot uleiul, asa ca daca ati facut schimbul recent-->ca mine, ar fi de preferat sa mai stati putin).
- o alta problema "de fabrica" ar fi PCV(Positive Crankcase Ventilation) valve, la mine nu da semne de oboseala, dar cine stie...
Sper sa nu se considere reclama, dar las un link util cu probleme "de fabrica" la motoarele 2.0 TFSI:
http://www.audiclubsa.org.za/cgi-bin/ya ... 10725749/0Cu speranta ca noile motoare sunt mai fiabile, va urez drumuri bune si sigure
Multumesc