Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 22
 
Avatar utilizator
ALYon
Subiect Autor
Mesaje: 270
Membru din: 09 Sep 2010, 11:30
Localitate: IF.Magurele
Contact:

Re: IF 90 TSI

27 Feb 2011, 19:04

Roby,nu cred k merge pe motorul meu.Si nu are rost se aude frumos si asa :wink:
 
castellon
Mesaje: 7
Membru din: 22 Feb 2011, 23:55

Re: IF 90 TSI

28 Feb 2011, 03:17

Eu am pe jante pe 18 trebuie sa fii foarte atent o o groapa si le-ai facut patrate valabil si pt 17 unica diferenta este balonajul 40mm / 18 si 45mm /17.Cauciucurile mele sant pirelli 225/40/18 si costa in opinia mea mult foarte mult136 de euro buc luate la reducere, in Romania am auzit ca sant in jur de 150 euro buc .La cele pe 17 ar fi putin mai ieftin. Recomand pe cele de firma, merg pana le sar sarmele si neaparat modelul cu intarire pe exterior pentru protectia jantelor.
 
Avatar utilizator
Roby
Mesaje: 196
Membru din: 03 Aug 2008, 18:35
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: IF 90 TSI

01 Mar 2011, 19:40

ALYon scrie:
Roby,nu cred k merge pe motorul meu.Si nu are rost se aude frumos si asa :wink:

nuj pe cupra merge cu mici modificari poate merge si pe TSi-urile noastre:D :yah
 
Avatar utilizator
ALYon
Subiect Autor
Mesaje: 270
Membru din: 09 Sep 2010, 11:30
Localitate: IF.Magurele
Contact:

Re: IF 90 TSI

01 Mar 2011, 21:09

Nu are rost sa ne complicam,cand putem monta un adaptor Forge.Si se aude chiar bine
 
Avatar utilizator
ALYon
Subiect Autor
Mesaje: 270
Membru din: 09 Sep 2010, 11:30
Localitate: IF.Magurele
Contact:

Re: IF 90 TSI

04 Mar 2011, 23:52

A facut cineva modificari la un motor de 1.4tsi.Si care ar fii alea.
 
Avatar utilizator
DiNO
Mesaje: 265
Membru din: 16 Ian 2010, 14:57
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: IF 90 TSI

04 Mar 2011, 23:54

mie la revizie mi-au schimbat bushonul de la ulei.
acum scrie Castrol pe el.
SEAT LEON SPORT 1.4 TSi 125 CP 2010 Roşu Emocion Cupra2010looks
ImagineImagine
BEFORE & AFTER
 
Avatar utilizator
ALYon
Subiect Autor
Mesaje: 270
Membru din: 09 Sep 2010, 11:30
Localitate: IF.Magurele
Contact:

Re: IF 90 TSI

04 Mar 2011, 23:59

bine frate...bafta in continuare

 
Ciosmi
Mesaje: 1588
Membru din: 28 Noi 2007, 17:18
Localitate: Bucuresti

Re: IF 90 TSI

05 Mar 2011, 02:27

Daca le permiti,asa-ti trebuie :hi
Ca sfat,rascoleste SCN.Ai acolo tot felul de sfaturi,mai nou si despre noile aparitii "1.4tsi".
Modificari:admisia->cea mai simpla.Dupa care un soft stage 1 ar fi suficient pentru putina distractie,dar nu pentru mult timp :glasses
Leon Cupra Mk2 - Stage 2+ | EvoMS Intake | Custom exhaust (3") | H&R Street Performance SS Coilover | Sachs clutch | RS4 FPR | Vis HPFP | Bosch 044 |
 
Avatar utilizator
lau_03
Mesaje: 1098
Membru din: 31 Aug 2009, 20:19
Localitate: Timisoara

Re: IF 90 TSI

05 Mar 2011, 08:14

scuze de off-topic, dar de ce zici "stage 1 nu pentru mult timp"???
#ADVPERFORMANCE #INPOWERWETRUST
http://www.advperformance.ro
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: IF 90 TSI

05 Mar 2011, 14:42

Pentru ca dupa un timp te obisnuiesti cu puterea suplimentara pe care ti-o ofera Stage 1 si ai sa vrei mai mult. Deci putina distractie, dar nu pentru mult timp ... o sa ti se para asa fun. :)
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
lau_03
Mesaje: 1098
Membru din: 31 Aug 2009, 20:19
Localitate: Timisoara

Re: IF 90 TSI

05 Mar 2011, 17:48

cooreeect... bine zici! asa e daca citesti dimineata, intelegi ce vrei!! ma gandeam ca te referi la faptul ca poate dauneaza la ceva! :-j
#ADVPERFORMANCE #INPOWERWETRUST
http://www.advperformance.ro
 
Avatar utilizator
volvol
Mesaje: 669
Membru din: 28 Aug 2010, 23:21
Localitate: Timisoara

Re: IF 90 TSI

05 Mar 2011, 19:25

Doar ca sa completez ideea si sa te linistesc. :) In mod sigur o harta de tuner nu poate fi la fel de fiabila ca si harta din fabrica, deoarece harta de fabrica lasa o marja importanta de protectie a componentelor motorului si a celor auxiliare + ca a fost testata mult mai bine (milioane de km si conditii dintre cele mai diferite - un exemplu mic, un motor nou se ia si se tine in 6.500 ture pentru 300 de ore si apoi se ia si se mai tine alte 20 ore in 7.000 ture continuu + zeci de alte teste pentru motor si pentru masina). Si la masini se poate spune ca este ca si la oameni. Unii fumeaza toata viata si traiesc 80-90 ani, iar altii nu au fumat niciodata in viata lor si mor de cancer la plamani la 40-50 ani.

La o masina ingrijita (revizii la timp cu consumabile de calitate, combustibili buni etc) si care este condusa corect (nu este abuzata non-stop), nu are de ce sa se strice ceva de la un simplu Stage 1 - poate fi la fel de fiabila ca si una cu harta stock (si motorul si piesele auxiliare sau transmisia). Singura problema la Stage 1 este sa gasesti tunerul care este capabil sa faca o harta aproape perfecta. De exemplu, daca gasesti pe forumuri 1-2-3-4-etc posesori de masini cu Stage 1 (dintre mii care si-au facut Stage 1 la acelasi tuner si la care masina merge OK) si care au raportat misfire-uri iar in urma investigatiei masina nu are probleme mecanice (bobinele + bujiile + injectoarele sunt in regula - sau se schimba acestea si masina tot logheaza erori de misfire pentru unul sau mai multi cilindri) ... atunci ala este un tuner de care trebuie sa te feresti. Una este sa ti se strice un ambreiaj, o turbina sau un diverter valve (componente care ar trebui sa pice si ele la un moment dat si pe o masina stock) ... si alta este sa ti se blocheze cilindrii. La cat costa un motor complet, poti sa vinzi direct masina la dezmembrari. Chiar daca zici ca ai gasit doar 4-5 cazuri din mii de persoane care au fost la acelasi tuner, tot nu este OK. La o masina stock astfel de probleme apar la 4-5 persoane din sute de mii (nu din mii).

Si eu urmaresc un Stage 1 sau poate mai mult ... am o lista cu toti tunerii consacrati din lume si daca gasesc macar un caz pe forumuri in care s-a dovedit ca soft-ul nu a fost OK si nu a fost o problema mecanica ... tunerul respectiv il tai definitiv de pe lista chiar daca in acelasi thread sunt alte zeci care spun ca la ei merge OK masina dupa remapare. Cand te lauzi ca esti in primii 10 tuneri din lume nu are voie sa se intample asa ceva. Ce ar fi ca luand cele mai renumite marci de bere din lume (top 10) din cand in cand sa mai fie cate un om care moare de la 1-2-3 beri consumate ... e clar ca nu e OK. :lol: Bine, e foarte greu de dovedit ca a fost o problema de soft care s-a manifestat ciudat pe o anumita masina si nu a fost o problema mecanica ... insa au mai fost cazuri dovedite (putine ce-i drept).
Scirocco 2.0 TSI - 0 -> 7200 rpm
ex Leon FR 2.0 TSI DSG
 
Avatar utilizator
ALYon
Subiect Autor
Mesaje: 270
Membru din: 09 Sep 2010, 11:30
Localitate: IF.Magurele
Contact:

Re: IF 90 TSI

10 Mar 2011, 19:30

salut.Urmeaza sa-mi pun folii pe luneta si laterale spate,si nu stiu cum sa fac gemuletele mici din spate.Folie am inteles kca nu merge,voi cum le-ati facut?
Ultima oară modificat 10 Mar 2011, 20:23 de către BALTAZAR2003, modificat 1 dată în total.
Motiv: mirk
 
Avatar utilizator
BOGY26
Bogdan
Mesaje: 1794
Membru din: 07 Oct 2008, 21:14
Localitate: Craiova
Contact:

Re: IF 90 TSI

10 Mar 2011, 21:06

merge si folie..eu unul le am cu autocolant negru mat...dar o sa-l dau jos si o sa pun folie..
 
Avatar utilizator
mihalache george adrian
Mesaje: 480
Membru din: 29 Sep 2008, 20:14
Localitate: Ilfov
Contact:

Re: IF 90 TSI

10 Mar 2011, 21:54

colante-azale cu folie lucioasa:X
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 22

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori