va multumesc cu intarziere baieti, am fost mai mult pe drumuri in ultima perioada...
dupa lunga plimbare prin austria, romania si retur belgia masina s-a comportat foarte bine, consumul a fost sub 7 deci multumitor avand in vedere ca am mers incarcat lowrider style cu 4 persoane si bagaj pana la refuz (eu eram singurul din masina care nu avea bagaj in brate sau pe la picioare). si nici stilul de mers nu a fost chiar eco
am avut parte si de adrenalina pe drum, la o forja sustinuta in urcare pe autobahn am auzit un poc urmat de lipsa putere si fum negru. mi-a crescut un pic pulsul, dar am tras pe dreapta si am vazut repede cauza - un colier de pe tubulatura spre intercooler cedase si mi-a sarit cupla de silicon. m-am tarait pe aspirat pana la prima parcare unde am gasit niste romani, am luat de la ei niste torxuri, un halat de maistru, un pres de camion mare si in mai putin de o ora am rezolvat. scut dat jos, prins la loc cupla si colier, pus scut la loc.
in romania mi-am cumparat alta cupla mai lunga si am schimbat colierul, am bagat apoi multe reprize de forja sa fiu sigur ca nu mai am surprize, si treaba a mers "struna" prin germania, unde am avut reprize foarte lungi de fugareala (regim impus de traficul super aglomerat, nu imi permiteam sa merg incet).
de la bagajele bagate prin toate locurile posibile mi s-a aprins si martorul de airbag. m-am bagat pana la urma pe sub scaunul vinovat si am miscat de fire si mufe, totul s-a rezolvat.
am rezolvat si cu ITP, valabilitate 2016 desi am avut aventuri cu CIVul uitat in belgia si trimis de roger prin curier express, cost 93 euro, care a ajuns intr-o saptamana in loc de o zi
un an 2014 excelent va doresc