@geo191-Salut!
Multam' !
O poti colanta integral daca vrei, ii poti schimba si culoarea eventual, nu te costa mult schimbatul de culoare in cartea de identitate, sau o poti vopsi,insa pana la vopsit te poti bucura de culoarea preferata mult mai repede si mult mai ieftin. Sincer, nu stiu de ce s-a umflat colantul, motivele pot fi multe, asa cum am spus mai sus, masina a fost spalata, degresata inainte de a ajunge la colantare, iar cand s-au apucat de masina, au decapat cu alcool tehnic toata masina, suflata cu aer comprimat, demontat chedere si alte elemente (pentru cine vrea lucrul asta). Daca acolo unde vopseaua este sarita, a apucat sa faca rugina nu va prinde colantul.. Prea multe sfaturi nu-ti pot da pentru ca nu m-am lovit de toate problemele, raspunsurile le poti afla doar de la persoane care se ocupa cu asa ceva si sunt corecte!! Unii, urmaresc doar partea materiala, omitand sa explice anumite riscuri, iar dupa un timp apar probleme-discutii-nervi. Singurul ajutor este sa te trimit acolo daca vrei si-ti va povesti patronul TOT. App, atunci cand ti-au colantat bara, au intins folia "la rece" sau cu feonul? Cand este folosit feonul prea mult, colantul isi pierde proprietatile...