Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 62
 
Avatar utilizator
ace117
Membru Fondator
Mesaje: 5359
Membru din: 27 Noi 2007, 22:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

09 Mar 2009, 10:20

E mai bine fara scris.
Si scapa si de inscriptia "Cupra", sa fie clean! :wink:
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" 210 CP/450 Nm - CFT stg1
EX - SEAT LEON FR "THE STEALTH KNIGHT" 218 CP/453 Nm - RBN stg1

Imagine Imagine
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

10 Mar 2009, 22:14

Am vazxut niste posturi ale tale pe Cupra.net , si asteptam, poate ai tu mai mult timp la dispozitie , mai da-ne si noua sfaturi furate depe la ei , cum mai usuram , sa scapam de kile , si altele care le consideri interesante , oricum ai animat in ultima vreme acest forum , felicitari , daca cobori masina , nu iti recomand sub 40 mm ET-ul , poti sa ai mama lui Bilstein , H&R , EIBACH , sau ce alta suspensie smechera , ca sa nu existe risc asta e marimea Et -ului reomandat , pe proprie experienta , acum am trei tipuri de distantiere , 5mm , 10 mm , 20 mm , cele de 20 , dadeau bine cu janntele originale pe 16 de la seat , mai fac teste si te tin la curent
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

10 Mar 2009, 23:35

Furam tehnologii si smecherii de la altii, Cristi. Oricum, de site-ul ala de la tine stiu, asadar nu esti numai "Profesor" cu numele pe forum, esti profesor si pentru unii de pe aici, including me. Multa lume asteapta noutati de la tine, pentru ca tu esti cu testele cele inspirate.Eu am cam mult timp la dispozitie, lately, s-au prins si aia de la munca :)
Doar dati-mi o tema si eu ma documentez. Am vazut ca deja ai deschis un Thread cu slabirea, o sa ma documentez si postez acolo tot ce aflu :) De-aia ziceam si de Cold Air Intake, m-am documentat pentru mine si am tradus si pentru toti cei de aici, mi-e si mie mai usor sa tin informatiile aici in ordine, deja in romana, decat sa le caut din nou pe afara. Nu stiu cum stau cu prioritatile la masina mea, cred ca o sa comand totusi suspensia luna viitoare...dar ramane de vazut. Astept evacuarea si o pun pe Oana sa faca poze ca sa pun aici :D Keep up the good job, Cristi!
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

11 Mar 2009, 00:20

Pt tine in mod special , am o surpiza , o sa vezi diferenta , deabia dupa ce o vom pune pe masina , se simte , am citit , si m-am documentat , este ceva simplu ,si util , , acum sunt cu gandul la scune , nu vreau scoica , ca sunt prea fixe , iar cele de tuning , nu stiu cate kile au minus, daca poti face un research, ca eu nu prea am gasit date concrete cu greutatile scaunelor, iti raman dator :wink:
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

11 Mar 2009, 00:29

My opinion , first step, evacuare, admisie , si mai vedem dupa.......................lasa suspensia momentan asa cum e , ca e , e buna , sa-ti spuna si Testosu daca nu am dreptate, stie el de ce , ...........si mai pe urma vb , sa vii tu aici , si vedem cum evoluam ...........B16 , o sa-ti rupa dinti la orice hop , aia e pt circuit , ca si Toyo 888 , am vazut la Colina , doua Nissan GtR , aduse din state , ambele vin cu semislick din fabrica , azot japonea , tot tacamul , una are 200 km , a dat in parapetii de pe A2 , a prins o porttiune umeda , plus un pic de polei , si nu mai are fata ., cea dea doua a rupt cutia in 4000km nu mai intra decat iin 1, 3, 5, , am vazut gumele de pe ele , sunt Brigestone Potenza ER............o in puii mei mai era un cod , dar gumele alea pe sosele , nu prea au ce cauta , sincer mai gandestete
 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

11 Mar 2009, 09:43

Are dreptate Profu, lasa asa suspensiile asa cum sunt deocamdata...mai ales ca tu nu vrei sa-ti pui nu stiu ce jante cu ET mic care sa riste sa-ti atinga in contraaripi...
A, si btw, gandeste-te bine cu semi slick-urile alea pe care ti le doresti ca nu e de gluma cu ele...mai bine investeste intr-un set de gume adevarate pentru strada (nu fac recomandari pentru ca fiecare are parerea sa proprie), insa din propria mea experienta si mai nou si a lui Profu exista niste gume de vara care sunt geniale in regim de strada.
La admisie nu ma pronunt pentru ca depinde de fiecare (eu am o problema cu renuntarea la capacul motorului), asa ca la mine cred ca va fi un filtru sport montat in cutia sa originala....inca nu sunt 100% decis in acest sens.
In ce priveste evacuarea, depinde foarte mult de ce-ti doresti tu...eu zic, dupa ce am vazut live mai multe tipuri de evacuari pe Cupra, ca nu merita investiti bani in super branduri pentru ca poti sa-ti construiesti ceva custom la aceeasi calitate si la mai putin de jumatate din pretul pe care-l platesti pentru brand....mie spre exemplu imi place foarte mult ce si-a facut Profu la evacuare....si-a schimbat toba finala cu una mai mica (care evident ca da afara cu un debit mai mare) si si-a montat un tips genial, care are forma ca cel original de Cupra numai ca este mult mai mare si in el intra doar o teava cu diametru mai mare si nu doua cum avem noi original pe Cupra.
 
Avatar utilizator
grecutzu2005
Mesaje: 4872
Membru din: 16 Dec 2008, 13:15
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

11 Mar 2009, 10:20

semislicurile sunt doar pentru rally sau drag.
si nicky depinde ce vrei tu sa faci cu masina.
daca vrei chip eu zic ca e bine sa schimbi admisia evacuarea si intercooleru (cu toate ca la cupra din cate mi-a aratat bebe e destul de mare) si dupa aia chip :)

la mine cam asa urmeaza dar deocamdata mi-am luat arcuri mai sport.
Λέω aυτa κaι είνaι τρελa!
SEAT CUPRA 2.0 TFSI 240 HP
www.JustClassics.ro

 
Avatar utilizator
Testosul
Mesaje: 4143
Membru din: 20 Dec 2007, 11:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

11 Mar 2009, 10:33

grecutzu2005 scrie:
semislicurile sunt doar pentru rally sau drag.
si nicky depinde ce vrei tu sa faci cu masina.
daca vrei chip eu zic ca e bine sa schimbi admisia evacuarea si intercooleru (cu toate ca la cupra din cate mi-a aratat bebe e destul de mare) si dupa aia chip :)

la mine cam asa urmeaza dar deocamdata mi-am luat arcuri mai sport.


Daca nu faci un soft agresiv, nu este neaparat necesar sa schimbi nici admisia si nici intercoolerul...este de ajuns sa ai o evacuare directa Cat back si atat...
Daca vrei sa schimbi intercoolerul, poti sa-ti montezi unul stock de S3, care este la fel de mare, insa are capetele din aluminiu.(pret estimativ, 400Euro)
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

11 Mar 2009, 11:42

1. Bilstein B16 - Kit de suspensie reglabil pe înaltime si forte

Kit de suspensie format din 4 amortizoare monotubulare, cu ulei si gaz la înalta presiune, si 4 arcuri, pentru tuning profesional prin coborârea variabila a gardei la sol. Datorita fortelor de amortizare crescute, semnificativ mai mari decât la un amortizor original si având posibilitatea de a fi reglate, si datorita coborârii dupa dorinta a centrului de greutate al autoturismului, asigura obtinerea unei tinute de drum caracteristice competitiilor auto. Constructia “upside-down” la amortizoarele tip McPherson asigura o rezistenta sporita la forte laterale. Pachetul de arcuri (arc principal, taler intermediar, arc secundar) permite mentinerea în stare tensionata a suspensiei pe tot intervalul de reglaj.

Pozitia talerului de arc se poate regla datorita tubului filetat, permitând coborârea gardei la sol pe un interval curpins între 30 si 70 mm. Fortele de amortizare se pot regla simultan, atât la compresie cât si la destindere, în 9 pasi diferiti, prin actionarea unei rotite de reglaj.


Tehnologie Bilstein testata pe sosea si pe Circuitul de Nord de la Nürburgring
Eu cred ca la reglajul minim de duritate, sunt mai moi decat cele stock. Masina devine un pic barca. La intreceri pot sa le dau la minim si sa le si fac foarte rigide. Ma intereseaza in principal: down-force, centrul de greutate al masinii in raport cu solul, subvirare (de-aia iti ziceam, Cristi, ca ZR la anvelope e un plus - ranforsarea aia ajuta la viraje, anvelopa nu mai tinde sa intre sub janta, ea avand o constructie mai rigida)

2. Toyo Proxes R888

Anvelope strict de vara, semi-slick, min 20C afara si asfaltul de preferat sa aiba 40C pentru rezultate optime. Nu prea ii inteleg pe cei cu Nissanurile de la Colina, ce sa cauti cu slick iarna pe A2 (slick-ul devine plastic sau sticla la temperaturi scazute + ca se isi pierde iremediabil calitatile-elasticitatea etc.), de fapt ce sa cauti cu slick iarna...punct. Pe carosabil umed la fel, daca se merge, se merge cu atentie, slickul e artist la acvaplanare, mare atentie.

Eu sunt foarte multumit de Bridgestone, cand este cald afara, se lipesc de asfalt ca niste slickuri. Dar vreau un pic mai mult decat atat. Si ma gandeam zilele trecute la inca o afacere, sa iau un rand de jante ieftine 8/18 si sa le pastrez cu anvelope de iarna pentru intervalul octombrie - martie. Cred ca cel mai probabil o sa merg pe 8J si ET45 cu toate seturile de roti.

Acum, sa vedem cum stam si cu fondurile. Cred ca totusi o sa merg mai intai pe bare de torsiune, bare rigidizatoare si coilovers. Mai apoi anvelope, jante si admisie (Cold Air Intake).
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

11 Mar 2009, 12:32

Ti-am trimis un mail , sa vezi ce a facut din Nissan, :wink:
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

11 Mar 2009, 20:19

nickydobreanu scrie:
Ma intereseaza in principal: down-force, centrul de greutate al masinii in raport cu solul, subvirare (de-aia iti ziceam, Cristi, ca ZR la anvelope e un plus - ranforsarea aia ajuta la viraje, anvelopa nu mai tinde sa intre sub janta, ea avand o constructie mai rigida)[/i]

si Dunlopurile ce le-am avut (au trecut momentan pana la noi ordine pe Subi) , erau ZR si se comportau bine , pacatul lor il stii si tu ca si mine de la Vlad , ca se incalzesc mai greu dar odata ajunse acolo , da daca ai obs, am ales sa aiba acel indicativ gumele noi , a si , sa-ti dau ceilalti indici Traction AA , Temp A , Tradewear 260 ,si f important zic eu este si cel de greutate 94 , rezista la o greutate mai mare pe roata adica undeva la 675 kg
 
Avatar utilizator
CataLIYna
V.I.P.
Mesaje: 4275
Membru din: 09 Feb 2009, 18:56
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

12 Mar 2009, 23:46

Prea tare masina ta...:X abia astp sa o conduc.. don't forget.. you promised me...
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

12 Mar 2009, 23:56

Kakaliciu scrie:
Prea tare masina ta...:X abia astp sa o conduc.. don't forget.. you promised me...

Woaw, , pot sa ma tec si eu pe lista Nicky........................ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Nicky
Subiect Autor
Mesaje: 6983
Membru din: 01 Sep 2008, 07:48
Localitate: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

13 Mar 2009, 00:04

The teacher scrie:
Kakaliciu scrie:
Prea tare masina ta...:X abia astp sa o conduc.. don't forget.. you promised me...

Woaw, , pot sa ma tec si eu pe lista Nicky........................ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ma trec si eu, daca e gratuit! ;)
1. Kakaliciu
2. The Teacher
3. Nicky
4.
 
The teacher
Profesoru
Mesaje: 2828
Membru din: 26 Mar 2008, 17:26
Localitate: Bucuresti /Titan
Contact:

Re: Cupra - Lumina Orange 2009

13 Mar 2009, 00:09

Pot sa ma stric de ras? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 62

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator