Am facut cum am facut si nu am mai ajuns la Etapele de WRC din Nord.
Asta e, merg alta data, in alta tara. Oricum vreme mai urata ca asta de aici si conditii mai rele de drum (cica Tarmac) nu cred ca exista in multe locuri.
In schimb, am stat pe net si m-am documentat si am hotarat o parte dintre modificarile pentru 2009, incepand de undeva din vara. Majoritatea le stiu de la Vlad si Profesorul, dar astept cu placere si alte sugestii.
1. Jante Usoare OZ (1.250 Ron/buc - relativ bune, cele foarte bune sunt 1.000Eur/buc)
2. Anvelope Racing Toyo Proxes R888 (900 Ron/buc - no. 1)
3. Suspensii Bilstein B16 (6.000 Ron - astea sunt no. 1)
4. Bari stabilizatoare Eibach sau Wiechers (max 300 Ron - astea cred ca merg pentru 2009)
5. Bucse Powerflex (max 500 Ron - pot sa mai astepte)
6. Turboback Milltek (approx 1.200 Eur kitul - asta mai asteapta, eventual doar toba finala schimbata)
7. Admisie Injen CAI (approx. 1.000 Ron - posibil pentru 2009)
***Nu stiu cat de exacte sunt preturile, dar sunt doar informative, marea lor majoritate.
In principal, vreau ca masina sa aiba o tinuta de drum impecabila (aici sper ca B16 si rotile sa isi faca banii) si sa o fac mai usoara, pe cat posibil, nu exagerat si sa mai castig 1-2 ponei la putere, nu prea multi, dar sa simt ca motorul poate fi mai eficient decat in confirguratia data de fabrica, sa ii cresc un pic randamentul.
Nu intentionez sa umblu la aspectul masinii (spoilere, praguri, eleroane etc.) - poate niste stickere, nimic mai mult, nici chip tuningul nu ma pasioneaza, ca e inca in garantie masina (pana in August 2010). Nu stiu daca apuc sa ii fac toate upgrade-urile astea in 2009, sper sa fie asa, dar cand ma uit in jur si vad ce face criza asta din noi, imi vine sa o dau la schimb...pe o bicicleta
I miss you, guys!...even if IT SOUNDS SO GAY
)))))
Abia astept sa ma intorc si sa vin din nou la intalniri. Sporuri! Saptamana frumoasa sa va fie asta care urmeaza sa inceapa!